Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ligt eraan of je eerder een top RB of top CV vindt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sensation schreef: 25 mar 2021, 08:26 Het zou van Teze zijn ontwikkeling echt doodzonde zijn als je hem naar RB doorschuift, hele moderne, stabiele CV, laat hem daar lekker doorontwikkelen.
Ik vraag mij af op welke positie hij verder kan komen in zijn carrière. (Oprechte vraag overigens). Benieuwd wat hij zelf wil en hoe hij het ziet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 25 mar 2021, 08:52
Sensation schreef: 25 mar 2021, 08:26 Het zou van Teze zijn ontwikkeling echt doodzonde zijn als je hem naar RB doorschuift, hele moderne, stabiele CV, laat hem daar lekker doorontwikkelen.
Ik vraag mij af op welke positie hij verder kan komen in zijn carrière. (Oprechte vraag overigens). Benieuwd wat hij zelf wil en hoe hij het ziet.
Persoonlijk denk ik als CV, simpelweg omdat hij als CV heel goed kan voetballen en snel is, wat tegenwoordig elke club wil maar wat maar weinig CV's ook echt kunnen.

Maar ben idd wel benieuwd hoe hij hierin staat. Ik heb natuurlijk nu ook meer van hem als CV gezien op hoger niveau, zijn RB wedstrijden zijn een enkele dit jaar en voor de rest invalbeurten en Jong PSV dus natuurlijk ook een beetje scheef vergelijkingsmateriaal. Vandaar dat ik hem de kansen op CV meer toedicht omdat hij daar een stormachtige ontwikkeling laat zien, maar wie weet lukt hem dat op RB ook.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voor de top, als mandekker, is hij in de lucht te kwetsbaar lijkt me. Dan zou rechtsback mogelijk beter zijn.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

RIO schreef: 25 mar 2021, 08:38 Ligt eraan of je eerder een top RB of top CV vindt.
Eens, en ik vind hem een matige RB in het Schmidt spel.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat ik hem een upgrade vind tov Dumfries.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 25 mar 2021, 10:59 Ik denk dat ik hem een upgrade vind tov Dumfries.
Volgens mij is iedereen een upgrade t.o.v. Dumfries ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Denk dat het voornamelijk van belang is dat je een upgrade krijgt van je as, dus vooral inzetten op twee joekels van een CV en CM. Ik denk dat Teze prima op rechtsback uit de voeten zou kunnen en ik vind centraal Boscagli belangrijker en moeilijker te vervangen dan Teze.

Alderweireld en Kampl erbij, Teze naar rechtsback. Alles opgelost.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Was gisteren de meest volwassen speler bij jong Oranje. En dat op een positie die niet de zijne was.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tovast schreef: 25 mar 2021, 12:14 Denk dat het voornamelijk van belang is dat je een upgrade krijgt van je as, dus vooral inzetten op twee joekels van een CV en CM. Ik denk dat Teze prima op rechtsback uit de voeten zou kunnen en ik vind centraal Boscagli belangrijker en moeilijker te vervangen dan Teze.

Alderweireld en Kampl erbij, Teze naar rechtsback. Alles opgelost.

Mijn idee. Boscagli is echt heel belangrijk. Die slaat met zijn passing linies over.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Helemaal eens met [mention]Tovast[/mention], Boscagli deed het meer dan verdienstelijk als middenvelder, maar zijn kwaliteiten centraal in de verdediging zijn veel moeilijker te vervangen en ik vind dat hij daar meer toevoegt dan op het middenveld.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Speelt straks tegen Jong Duitsland als rechtsback. Interessant, ook met het oog op volgend seizoen bij PSV.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Prima pot weer. Uitstekende ontwikkeling doorgemaakt dit seizoen, wordt ook steeds belangrijker in de opbouw.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

nilssonH schreef: 04 apr 2021, 17:18 Prima pot weer. Uitstekende ontwikkeling doorgemaakt dit seizoen, wordt ook steeds belangrijker in de opbouw.
Je ziet een aantal spelers wel een ontwikkeling doormaken waar PSV hopelijk volgend seizoen de vruchten van kan gaan plukken en Teze is daar eentje van. Er wordt nu een basis gelegd voor hopelijk een goed en succesvol seizoen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eens. Ik ben er overigens ook wel uit wat zijn beste positie is: voor mij is Teze echt een RCV. Ik vond het bij Jong Oranje als rechtsback toch niet overtuigend, en als CV blijft hij nog elke week groeien.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

nilssonH schreef: 04 apr 2021, 17:18 Prima pot weer. Uitstekende ontwikkeling doorgemaakt dit seizoen, wordt ook steeds belangrijker in de opbouw.
Zijn passes gaan me ook opvallen, had gisteren in de 1e helft als ik me niet vergis ook een heerlijke splijtende pass. Ik zou echt voor Bosscagli op het middenveld gaan komend seizoen en een beuker erbij naast Teze want die verdiend het ook gewoon om te blijven staan.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Teze, Alderweireld, Boscagli, Sangaré?

Geef me even een blaadje waar ik kan tekenen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Wat een sterke verdediger is dit aan t worden zeg, vind m vooral ijzersterk in het inschatten van situaties, daar heeft hij echt grote stappen in gemaakt. In de tweede helft een paar keer dat Boscagli niet goed stond of een duel fysiek verloor en dan was Teze er als de kippen bij om in te grijpen.
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik had niet gedacht dat Teze (toekomstige RB) aan het begin van dit seizoen zo ijzersterk op de RCV zou gaan worden. Deze man heeft echt stappen gezet in zijn ontwikkeling. Ik vind ook dat hij op deze positie moet blijven aankomend seizoen. Hij heeft inzicht, ik vind ‘m aardig sterk aan het worden en heeft snelheid wat een moderne CV moet hebben. Vandaag ook weer een goede pot gevoetbald, op enkel het uitverdedigen van die kerel die ‘m op de paal schoot. Ik ben iig echt een fan van hem geworden!
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Volgende week RB dus, door schorsing Denzel.
#simplythebest
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

DC_PSV schreef: 25 apr 2021, 04:04 Volgende week RB dus, door schorsing Denzel.
Waarom niet gewoon Sambo? Dan hoef je geen half elftal te verschuiven.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

En nog belangrijker: Je hoeft geen Baumgartl in te brengen.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Gewoon Sambo op die RB knallen inderdaad. Helaas weten we dat het Baumgartl in het centrum gaat worden. Nou ja, wat het ook wordt, van Heerenveen moet ook gewoon gewonnen worden
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Geen Sambo want die zit bij corona-geïnfecteerd Jong-PSV. Wordt dan waarschijnlijk Boscagli naast Viergever.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zou ook blind voor Sambo kiezen. Op die manier hoef je zo weinig mogelijk aan je elftal te sleutelen. Zou het een onbegrijpelijke keus vinden om Teze naar RB te zetten en Baumgartl op te stellen. Baumgartl heeft 0 toekomst bij onze club terwijl Sambo de mogelijkheid heeft om uit te groeien tot vaste rechtsback.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Teze-Obispo-Boscagli-Max, indien Sambo niet aan kan sluiten.

Baumgartl en Viergever zie ik liever niet als RCV. Optie om één speler uit de pivot een linie achteruit te plaatsen?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze