Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ondingen?
Ook apple toevallig?Ren Höek schreef: ↑30 mar 2024, 13:27 Zo, ik was een aantal dagen weg maar de betaling is nu geregeld en het kroontje is binnen.
Werkt prima
Nu moet ik alleen nog uitvogelen welke adblocker ik nog ergens heb op de PC…ik heb AdBlock uitgezet, maar ik krijg nog steeds de melding dat een adblocker actief is waardoor ik niet kan inloggen hier (typ nu via de tablet)
Er hebben wel meer Ajacieden op PN gepost, Al Pacino, Raffie in de Basis, joey en Kanu was ik i.i.g niet. Wel ben ik door sommigen nog als T-Bag aangezien, dat was ik voor alle duidelijkheid zeker niet. Verder, mja dat moderatorteam op AN, te veel vervelende streken daar gezien. Mods die de zaak als hun koningrijkje behandelden, was echt aardig foute boel daar zeker verder in het verleden.PCGC schreef: ↑27 mar 2024, 10:31 Voorheen had je ook altijd per clubs een aantal foto sites. Fansites die na elke wedstrijd foto’s en verslagen van die wedstrijd online gooide. Was altijd leuk om de awayday her te beleven. Oa PSV Online , Zuipsite en PSV On Tour waren prima sites om te volgen.
Mooiste van de PSV Zuipsite was hun legendarische Tour de France spel. Vaak ook proberen te organiseren, nooit gelukt.
@VeresRivne Aardig goed op de hoogte van het oude netwerk. Ben benieuwd of wij in die tijd intensief contact hadden mbt het lek enz. Was 1 Ajacied daar met het hart op de goede plaats zeg maar.
Heb alle bewijzen en data van het lekken uit die tijd nog bewaard. Eén grote puinzooi toen.
Waren T-Bag en Torcida wellicht één en dezelfde persoon dat jij weet?VeresRivne schreef: ↑30 mar 2024, 17:02 Wel ben ik door sommigen nog als T-Bag aangezien, dat was ik voor alle duidelijkheid zeker niet.
Nee, natuurlijk niet. Torcida was een oude Kroaat. Totaal andere personen, leeftijden, achtergronden.Balinho schreef: ↑30 mar 2024, 17:07Waren T-Bag en Torcida wellicht één en dezelfde persoon dat jij weet?VeresRivne schreef: ↑30 mar 2024, 17:02 Wel ben ik door sommigen nog als T-Bag aangezien, dat was ik voor alle duidelijkheid zeker niet.
Zo goed ingevoerd was ik uiteraard niet, vandaar mijn vraag.VeresRivne schreef: ↑30 mar 2024, 17:19Nee, natuurlijk niet. Torcida was een oude Kroaat. Totaal andere personen, leeftijden, achtergronden.
Dus het is tóch een spion!?ShovingNE2 schreef: ↑30 mar 2024, 18:35 Sinds @deninho32 dit premium account instelde heeft PSV geen punt meer gehaald.
Ik kan niet uitloggen op mijn pc, aangezien ik niet kan inloggen
Nu kun je uitloggen als het goed is. Laat maar weten als dat gelukt is.