Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
1913PSV. schreef: 20 mar 2024, 09:33
Bologna heeft 1,5 jaar geleden Zirkzee gekocht voor zo'n 9 miljoen met een terugkoopclausule van 40 miljoen. Op zo'n constructie zal PSV gaan inzetten gok ik.
1913PSV. schreef: 20 mar 2024, 09:33
Bologna heeft 1,5 jaar geleden Zirkzee gekocht voor zo'n 9 miljoen met een terugkoopclausule van 40 miljoen. Op zo'n constructie zal PSV gaan inzetten gok ik.
Trixm schreef: 20 mar 2024, 09:24
Ik schat de kans nog aanzienlijk in dat Tillman blijft. Het is ook niet alsof tillman al de stats heeft om 30m op te leveren.
Nee maar zo werkt dat ook niet. Het gaat er om wat hij waard kan gaan worden en het talent dat er in hem zit.
Zo werkt het wel als een club hem nu koopt. De potentie zie ik ook wel.
Op dit moment is Tillman wél 20 miljoen waard. Marktwaarde van een speler is niet alleen de stats van moment A of moment B maar de potentie is minimaal net zo belangrijk. Vergeet even niet dat hij relatief uniek is met zijn kwaliteiten waarbij hij op 8, 10 en linksbuiten gewoon bijzonder is. En je koopt hem niet als linksbuiten maar als je hem hebt en je kunt hem op meerdere manieren gebruiken heb je ook minder andere spelers nodig. En komt Tillman ook makkelijk aan veel minuten en productie.
Bayern heeft zijn contract verlengd vorig jaar en dat doe je niet als je er niets in ziet (of je bent Luckassen). Tillman heeft dit jaar alleen maar bevestigd wat hij kan en wellicht nog wel meer. Waarom zou Bayern nu ineens denken ach we doen hem weg? Al verkopen ze hem aan de hoogste bieder dan krijgen ze meer dan dat PSV kan betalen maar nog een jaar bij PSV stallen op een creatieve manier is voor Bayern echt wel een mooie kans. Hoe dat er verder uit ziet weet ik niet maar ik hoop, en geloof, dat voor zowel Tillman, PSV en Bayern iets te bedenken valt. Hopelijk valt het onze kant op maar ik denk het niet.
Lente schreef: 20 mar 2024, 11:22
Het kan hoor, maar veel meer geloof ik niet en wellicht net iets minder als het gunstig uit pakt. Er is volgens mij nog nooit een reserve speler / niet geheel volwaardige basisspeler uit de eredivisie voor meer dan 20 miljoen verkocht, maar okay, iemand moet de eerste zijn.
Vorig seizoen is er door PSV een voor 35 miljoen verkocht
Lente schreef: 20 mar 2024, 11:22
Het kan hoor, maar veel meer geloof ik niet en wellicht net iets minder als het gunstig uit pakt. Er is volgens mij nog nooit een reserve speler / niet geheel volwaardige basisspeler uit de eredivisie voor meer dan 20 miljoen verkocht, maar okay, iemand moet de eerste zijn.
Vorig seizoen is er door PSV een voor 35 miljoen verkocht
Welke reserve/geen volwaardige basisspeler was dat dan?
Voor PSV komt het er gewoon op neer of Bayern de potentie ziet of niet. Je ziet tegenwoordig dat alle topclubs de boot niet willen missen als het om talenten gaat.
Dus voor PSV is het hopen dat bayern Tillman niet ziet als potentiele wereldtop. Dan maak je echt wel een kans op een definitieve overname.
Als Bayern het idee heeft dat Tillman makkelijk 35-40 miljoen kan opleveren, heb je als PSV weinig kans op een definitieve overname waarbij PSV alles in eigen hand heeft.
Ivicii schreef: 20 mar 2024, 11:39
Voor PSV komt het er gewoon op neer of Bayern de potentie ziet of niet. Je ziet tegenwoordig dat alle topclubs de boot niet willen missen als het om talenten gaat.
Dus voor PSV is het hopen dat bayern Tillman niet ziet als potentiele wereldtop. Dan maak je echt wel een kans op een definitieve overname.
Als Bayern het idee heeft dat Tillman makkelijk 35-40 miljoen kan opleveren, heb je als PSV weinig kans op een definitieve overname waarbij PSV alles in eigen hand heeft.
Deze snap ik dan weer niet en dat is eigenlijk het punt wat ik heel de tijd probeer te maken. Wanneer gaat Bayern Tillman voor 35-40 miljoen verkopen? Niet dit jaar en ook niet volgend jaar met maar 1 jarig contract. Dan moet Tillman nogmaals zijn contract bij Bayern gaan verlengen en dat zie ik nog niet een twee drie gebeuren.
Hij zat afgelopen toch in dezelfde situatie, 1 jarig contract met 0 uitzicht op speeltijd en heeft ie ook bijgetekend.
Hij heeft een contract tot 2026 wat dus nog 2 jaar is en niet 1
Ivicii schreef: 20 mar 2024, 11:39
Ga er maar vanuit dat als wij hem kunnen kopen, Bayern er altijd een terugkoopclausule en/of doorverkooppercentage bij wil. Ook al zien ze de potentie niet, dan zullen ze er nog van willen profiteren als hij het opeens (in hun ogen) heel goed doet.
Tillman ist scheisse. Kann nicht Fußball spielen und passt sowieso nicht zu den Bayern. Ich hoffe, dass er nächste Saison nicht wieder für den PSV spielt. Auf Wiedersehen und Danke!
Hatseflats schreef: 20 mar 2024, 12:00
Tillman ist scheisse. Kann nicht Fußball spielen und passt sowieso nicht zu den Bayern. Ich hoffe, dass er nächste Saison nicht wieder für den PSV spielt. Auf Wiedersehen und Danke!
Hoop van harte dat Tillman blijft, maar ben erg benieuwd of we dezelfde vier tienen nog aan boord zullen houden voor volgend seizoen. De Amerikaan is de grootste uitdaging en ik vraag me af of Til ook zal blijven. Die doet het overigens helemaal niet slecht, maar is Europees imo toch een beetje de Ramalho van het middenveld gebleken dit seizoen. Bovendien vraag ik me af hij zelf nog een keer opnieuw naar het buitenland wil op zijn leeftijd; met zijn gemiddelden kan hij interessant zijn voor heel wat middenmotors in de betere competities denk ik.
Zou het in dat licht niet een ontzettend interessante gedachte zijn om Gabriel Misehouy bij Ajax transfervrij op te pikken. De druk die hij en zijn zaakwaarnemer op Ajax hebben uitgeoefend is totaal gebackfired. Nu ze in de nesten zitten lijkt me dat ze een toontje lager zingen en zonder perspectief bij Ajax misschien heil zien voor een plek in de breedte bij PSV. Met het nog drukkere speelschema volgend jaar zal PSV een bredere selectie nastreven en aanvulling van jong talent aan de onderkant is wat dat betreft welkom. Bovendien lijkt me het schitterend als hij bij ons wel zou slagen en we Ajax daar een hak mee zetten op de manier waarop ze dat bij ons met o.a. Aissati en Ihattaren hebben geprobeerd.
O Goleiro Grande schreef: 20 mar 2024, 14:44
Hoop van harte dat Tillman blijft, maar ben erg benieuwd of we dezelfde vier tienen nog aan boord zullen houden voor volgend seizoen. De Amerikaan is de grootste uitdaging en ik vraag me af of Til ook zal blijven. Die doet het overigens helemaal niet slecht, maar is Europees imo toch een beetje de Ramalho van het middenveld gebleken dit seizoen. Bovendien vraag ik me af hij zelf nog een keer opnieuw naar het buitenland wil op zijn leeftijd; met zijn gemiddelden kan hij interessant zijn voor heel wat middenmotors in de betere competities denk ik.
Zou het in dat licht niet een ontzettend interessante gedachte zijn om Gabriel Misehouy bij Ajax transfervrij op te pikken. De druk die hij en zijn zaakwaarnemer op Ajax hebben uitgeoefend is totaal gebackfired. Nu ze in de nesten zitten lijkt me dat ze een toontje lager zingen en zonder perspectief bij Ajax misschien heil zien voor een plek in de breedte bij PSV. Met het nog drukkere speelschema volgend jaar zal PSV een bredere selectie nastreven en aanvulling van jong talent aan de onderkant is wat dat betreft welkom. Bovendien lijkt me het schitterend als hij bij ons wel zou slagen en we Ajax daar een hak mee zetten op de manier waarop ze dat bij ons met o.a. Aissati en Ihattaren hebben geprobeerd.
Dan wil je volgend jaar ingaan met Misehouy en Babadi voor de 10 positie? Lijkt me dat Saibari echt naar de 8 gaat schuiven namelijk. Indien Tillman vertrekt moet je als PSV zijnde gewoon een kanon halen en ik ben het totaal niet met je eens dat Til een Ramalho is. Ramalho komt duidelijk tekort en valt constant door de mand zelfs op eredivisie niveau. Til heeft juist aangetoond dat hij zeker op eredivisie niveau een absolute toevoeging is voor de selectie.
Ik zou volgend jaar zeker doorgaan met Tillman, Til en Babadi als 10en en mocht je Tillman verliezen dan moet je daar gewoon een verder talent voor halen dan een misehouy. Die echt dus direct basis zou kunnen staan en van waarde zou kunnen zijn (niveau de Ketelaere en Tillman zoals vorig jaar)
O Goleiro Grande schreef: 20 mar 2024, 14:44
Misehouy schijnt een dusdanig salaris te eisen én daarbovenop ook gegarandeerde speelminuten in het eerste dat Ajax er de stekker heeft uit getrokken. Bovendien is hij in zee gegaan met Pini Zahavi, dus dat is ook al een enorme red flag. Die zal in de zomer waarschijnlijk bij een Chelsea/City/PSG tekenen en de komende 4-5 jaar door heel europa verhuurd worden
Sparts schreef: 03 apr 2024, 11:18
Tenzij je nu al weet dat je hem definitief kunt overnemen, dit seizoen niet meer nodig. Babadi, Til en Land opstellen met het oog op volgend seizoen.
Indien hij wel kan worden overgenomen het team om hem heen bouwen.
Ik geloof er wel in dat Tillman blijft. 12,5 miljoen is een mooi bedrag om hem over te nemen en ik denk niet dat een club meer dan 20 miljoen gaat betalen. Bayern zal niet voor een paar miljoen extra de boete van 3 miljoen gaan betalen verwacht ik. Zij hebben er meer aan om hem voor 30 miljoen of zo weer terug te kopen mocht hij een groot succes worden. Dus dat zal het ongeveer wel gaan worden verwacht ik.
Hij is in potentie top, maar oogt vaak afwezig en laconiek. Dest gaf hem gisteren ook op zijn flikker toen ie tot twee keer toe vlak achter elkaar achter de man passte ipv in de loop.