Guus Til

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Thoresen
Nationale topspeler
6

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hij kan gewoon heel weinig met een bal, verliest bijna ieder duel. Maar hij schijnt heel goed druk te kunnen zetten.
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    6
    Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 30 mar 2024, 17:26
    Bovendien levert een Tillman minimaal dezelfde inzet, lopend vermogen en omschakeling. Aan de bal alleen een keer of 20 beter. Als je als coach de beschikking hebt over Tillman stel je hem op. Ik vin dat echt een onbegrijpelijke keuze van onze coach.
    Over het algemeen zeker eens, maar specifiek in deze wedstrijd had Bosz ook weinig keus. Lozano was er niet dus Tillman moest op links, en Schouten en Saibari waren er ook niet waardoor de opties op het middenveld ook heel beperkt waren. Maar als je een situatie met een fitte selectie bedoelt dan helemaal eens.
  • Citaat
    Hatseflats
    Vedette
    5

Awards:

Persepolis schreef: 03 apr 2024, 02:37
    Juancho schreef: 30 mar 2024, 17:26
    Bovendien levert een Tillman minimaal dezelfde inzet, lopend vermogen en omschakeling. Aan de bal alleen een keer of 20 beter. Als je als coach de beschikking hebt over Tillman stel je hem op. Ik vin dat echt een onbegrijpelijke keuze van onze coach.
    Over het algemeen zeker eens, maar specifiek in deze wedstrijd had Bosz ook weinig keus. Lozano was er niet dus Tillman moest op links, en Schouten en Saibari waren er ook niet waardoor de opties op het middenveld ook heel beperkt waren. Maar als je een situatie met een fitte selectie bedoelt dan helemaal eens.
    Dest linksbuiten. PvA linksback. Niet zo moeilijk he ;)
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Persepolis schreef: 03 apr 2024, 02:37Over het algemeen zeker eens, maar specifiek in deze wedstrijd had Bosz ook weinig keus.
    Babadi op 10. Zeker op zo’n plastic kutveld, dan voetbal je veel gemakkelijker door oa zijn techniek.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    smoortje
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    2

Juancho schreef: 30 mar 2024, 17:26 Ik ben er wel klaar mee. Elke keer dezelfde discussie hoeft ook niet meer dus ik zeg het maar gewoon: Till is prima als invaller en breedte speler maar zolang je betere spelers tot je beschikking hebt start je niet meer met Guus. Op zo'n bepalende positie in de as is het dramatisch aan de bal en dat levert je gewoon meer problemen op dan die paar dingen goed kunnen maken waar Til wel prima in is.

Precies. Zolang Til weet en vooral accepteert dat hij een breedtespeler is die echt wel zijn minuten gaat maken in bepaalde wedstrijden en door blessures, zou ik die jongen wel aanhouden. Wel vraag ik me af of hij dat, op zijn leeftijd, nog voor ogen heeft. Zelfs als Tillman weggaat is het dringen geblazen op het middenveld. Ik stel me voor dat Veerman (of zijn gelijkwaardige opvolger die Stewart) binnenhaalt en Schouten onomstreden zijn en Saibari de eerste man wordt voor de derde plek. Daarachter zal Babadi zich steeds meer laten gelden en Til op den duur naar de achtergrond te drukken.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Chucky schreef: 02 apr 2024, 23:26 Guus was dus gefrustreerd vanwege zijn wissel. Enerzijds te begrijpen, aan de andere kant mag hij ook wel even in de spiegel kijken. Wat speelde hij enorm matig zeg.
    Misschien was hij juist boos op zichzelf?
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Was meer dit:
    Twintig minuten voor tijd zag Til tot zijn afgrijzen dat hij naar de kant gehaald werd. 'Ik had er de pee in dat ik nog niet gescoord had en dat ik zeventig minuten gebikkeld had om discipline te tonen. Dat je dan gewisseld wordt wanneer het eindelijk een beetje open wordt, dat is waar ik de pee in had. Ik dacht: nu kunnen er nog eens kansen gaan vallen. Maar dan gaat dat bordje omhoog.'
    https://www.vi.nl/nieuws/til-komt-terug ... gemakzucht
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Klopt, dat zei hij bij ESPN.
    En Bosz reageerde daarop met: "Had-ie in die 70 minuten maar moeten scoren" :mrgreen:
  • Citaat
  • JasperPSV
    Regelmatige invaller
    1

Stoor me lichtelijk aan Guus. Je wint met 6-0 en, net als voorgaande wedstrijden, staat je gezicht op onweer omdat je niet scoort. Ook dat wegwerpgebaar richting Land (geloof ik) omdat hij die bal niet steekt. Beetje jammer.
  • Citaat
    Tjompie
    Internationale topspeler
    3

Werd bij de 3-0 van Ramalho ook onderuit getrokken in het strafschop gebied, Guus bleef zeuren om volgens mij een strafschop te krijgen bij de scheids, zelf toen de rest het doelpunt vierde
  • Citaat
    Captain(C)
    Geselecteerd voor Oranje
    4

Ideale 12e man, maar niet meer dan dat. Als je de kans krijgt om volgend jaar door te selecteren dan zou ik dat direct doen.
  • Citaat
  • Koekoek!
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het lijkt geen overdreven sympathieke jongen, ook niet met het langste lontje ter wereld.
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    René1978
    Nationale topspeler
    6

Ik vind hem juist wel sympathiek, ook in interviews en de filmpjes van PSV. Gast met humor ook. Hij zal er de pee in hebben dat hij al een tijdje droog staat, niet moeilijk over doen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen René1978 voor dit bericht (totaal 8):
    KritischepsverCalisYkhimSKERLAComeOnPSVVoormalig KGRen HöekFranciscus
    PSV90
    Internationale topspeler
    7

René1978 schreef: 13 apr 2024, 21:06 Ik vind hem juist wel sympathiek, ook in interviews en de filmpjes van PSV. Gast met humor ook. Hij zal er de pee in hebben dat hij al een tijdje droog staat, niet moeilijk over doen.
    Mee eens. En hoewel dit gedrag gisteren misschien ongepast oogt is het ook de reden dat hij vaak extreem nuttig is in wedstrijden waar medespelers misschien niet 100% scherp voor zijn.
  • Citaat
    trouwepsvfan
    Vedette
    5
    Seizoenkaart: Vak AA

Guus is idd een hele vrolijke en sympathieke gozer, maar juist daardoor zie je beter dat z’n kop de laatste weken chagrijniger staat, zonde. Had hem vandaag ook z’n goaltje gegund.
  • Citaat
  • Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ik denk dat we er niet te zwaar aan moeten Tillen. Ooit loopt het met fases iets minder dan je wil. Guus is gewoon een prima gozer.
  • Citaat
    Hatseflats
    Vedette
    5

Awards:

Op de 10 positie vind ik persoonlijk dat je veel meer dan 'nuttig' moet zijn. Goede loopacties en prima draver, maar dan houdt het op. Ik vind het helemaal niks.
  • Citaat
  • Number 8 On Tour
    Bankzitter
    4

Til is een prima speler om bij de 1e 18 te hebben. In de eredivisie zeer nuttig. In het druk zetten belangrijk. Natuurlijk zijn Tillman en Saibari beter en moeten in de echte wedstrijden spelen.

Wel een echte winnaar. En dat wegwerp gebaartje naar Land was een goede correctie want zijn handelingssnelheid was te laag.

Ik stoor me meer aan Lozano die dienst weigerde als hij de bal niet kreeg en ook alleen maar op zoek was naar eigen succes.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Hatseflats schreef: 14 apr 2024, 08:58 Op de 10 positie vind ik persoonlijk dat je veel meer dan 'nuttig' moet zijn. Goede loopacties en prima draver, maar dan houdt het op. Ik vind het helemaal niks.
    Ik vind zijn loopacties, het jagen en de productiviteit gewoon goed. We hoeven misschien niet altijd met Guus te starten, maar hij is echt wel van toegevoegde waarde. Voor 3mln is dit qua prijs/kwali een perfecte speler om erbij te houden.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Logisch dat hij baalt. Hij heeft zich de ploeg in gespeeld door geweldig te presteren als invaller en af en toe basisspeler. Nu hij vast basisspeler is laat hij het niet zien, dus verkleint dit zijn kansen als iedereen fit is. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat Guus graag blijft en volgend jaar weer zo’n mooi jaar heeft, maar dan het hele jaar basisspeler wil zijn. Dat komt in gedrang op deze manier, dus dat hij wag chagrijnig is, vind ik dan wel guus.
  • Citaat
    Hatseflats
    Vedette
    5

Awards:

Een nummer 10 moet kansen creëren, splijtende passes/assists geven, de wedstrijd kunnen 'lezen', zorgen voor snelheid in het spel en de bal opeisen.
    Ik vind dat hij daar bij alle punten tekort komt.

Maargoed, uiteraard een dikke prima 12/13de man
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
    TylerDurdn
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Hatseflats schreef: 14 apr 2024, 09:46 Een nummer 10 moet kansen creëren, splijtende passes/assists geven, de wedstrijd kunnen 'lezen', zorgen voor snelheid in het spel en de bal opeisen.
    Ik vind dat hij daar bij alle punten tekort komt.

Maargoed, uiteraard een dikke prima 12/13de man
    Maar we zitten niet meer in de jaren 90, dus de punten die jij noemt passen ook niet meer per se bij een 10.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    SKERLA
    Massimo
    Legende
    7

Ik vind Til een nuttige selectiespeler, werkt hard, kan goed druk zetten en is goed voor een x-aantal goals per seizoen. Hij heeft de afgelopen twee seizoenen echt wel meerdere keren zijn waarde gehad of belangrijke doelpunten gemaakt. Echter voor dit PSV zou hij geen vaste basisspeler moeten zijn als je nog een iets hoger niveau wil gaan halen. Met name in de CL komen logischerwijs zijn gebreken aan het licht.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
    Hatseflats
    Thoresen
    Nationale topspeler
    6

Ik blijf het zeggen. Als een speler het beste is als ie de bal niet heeft, hoeft ie wat mij betreft niet bij PSV te voetballen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thoresen voor dit bericht (totaal 5):
    LeandroBonfimHatseflatsTylerDurdnRemPSVFonzerilli
    Koning_Arnold_IV
    Talent
    1

Zijn assist bij de 1-0 was wel wonderschoon.
  • Citaat
  • Heya Hallvar
    Nationale topspeler
    7

Kijkend naar het type speler zou Thomas Muller (van 10 jaar terug) de hoogste referentie voor Guus Til moeten zijn. Op het merendeel van de facetten komt Til dan flink tekort om op Europees te acteren. Typisch een geval van doorselecteren of als back-up behouden.
  • Citaat
  • Plaats reactie