Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
NEC virtueel gewoon weer boven onze vrienden. Dit seizoen zou echt compleet zijn als ze straks in alle paniek op zoek moeten naar een stadion om de playoffs in af te werken.Ajax deel II
- Hatseflats
- Vedette
- 5
-
Awards:
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Zoals ik zei: er wordt heel vaak juridisch advies ingewonnen ander het mom: is mijn standpunt juridisch houdbaar. En dan zoekt de advocaten alle mogelijkheden die dat ondersteunenBrael schreef: ↑02 apr 2024, 19:43Dit lijkt me heel amateuristisch. Dat zou betekenen dat de RvC dus al iets besloten heeft cq een mening heeft gevormd zónder eerst juridisch advies in te winnen.trouwepsvfan schreef: ↑02 apr 2024, 15:37
Ja, en ik kan nu prima een advocaat vinden die precies het tegenovergestelde voor mij bepleit. Ik ben zelf advocaat geweest. Je poept er regelmatig gewoon uit wat je cliënt wil horen en zet er dan ‘juridisch advies’ boven.
Heel vaak winnen mensen juridisch advies in om hun al genomen standpunt te ondersteunen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Maar, laten we eerlijk zijn, dat komt ook vooral omdat Gaaiei vanavond geen bal heeft aangeraakt.
-
- Lid van verdienste
- 7
Ajax bestaat nog, dat lijkt me tegenwoordig wel genoeg voor lul staan.
-
- Legende
- 7
-
Awards:
I was CEO of Ajax and all I got was this lousy jacketMick Jagger schreef: ↑02 apr 2024, 22:55Ajax bestaat nog, dat lijkt me tegenwoordig wel genoeg voor lul staan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
Niet per se iets besloten, maar zij hadden wel al een bepaald standpunt. Even als voorbeeld 2 verhalen:Brael schreef: ↑02 apr 2024, 19:43Dit lijkt me heel amateuristisch. Dat zou betekenen dat de RvC dus al iets besloten heeft cq een mening heeft gevormd zónder eerst juridisch advies in te winnen.trouwepsvfan schreef: ↑02 apr 2024, 15:37
Ja, en ik kan nu prima een advocaat vinden die precies het tegenovergestelde voor mij bepleit. Ik ben zelf advocaat geweest. Je poept er regelmatig gewoon uit wat je cliënt wil horen en zet er dan ‘juridisch advies’ boven.
Heel vaak winnen mensen juridisch advies in om hun al genomen standpunt te ondersteunen.
"we zijn achter deze actie van dhr. Kroes gekomen en zijn erg geschrokken. Dit hoort niet bij onze organisatie en wij vinden het niet kunnen dat iemand dit doet, en willen ook geen problemen in de toekomst hiermee. Wij hebben er hierdoor gewoon geen vertrouwen meer in. Wat zijn onze opties?"
"we zijn achter deze actie van dhr. Kroes gekomen en zijn erg geschrokken. Het is geen lekker begin maar wij willen hem eigenlijk niet kwijt. Het bedrag is niet groot en wij geloven wel dat het zonder slechte intenties was, en willen graag op een zo goed mogelijke manier met hem verder. Wat zijn onze opties?"
Als je met deze 2 verhalen over exact dezelfde situatie bij exact hetzelfde advocatenkantoor komt, krijg je 2 tegenovergestelde adviezen terug. Zij zijn er niet om voor jou te bepalen welk standpunt je moet hebben, ze zijn er om jou te vertellen in hoeverre wat jij wil wettelijk mogelijk is. Kom je, ipv bovenstaande 2 verhalen, met een veel korter en neutraler verhaal zonder standpunt, dan krijg je op een gegeven moment onvermijdelijk de vraag welke kant je hiermee op wilt. Ik denk dat @trouwepsvfan dit bedoelt.
- Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 3):
- Mithras • flemmingpovlsen • Tijn
-
- Nationale topspeler
- 4
Hopelijk kan KPMG voor het eerst in haar bestaan nuttig zijn en goed nieuws brengen aan de gewone man.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Waarschijnlijk meer capabele bestuurders dan Flap en Kroesoe.
- VeresRivne
- Vedette
- 5
Blijf het bizar vinden welk podium die allemaal krijgen.
- Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht (totaal 5):
- Stille lezer • Standbeeld • TylerDurdn • Dutch Cowboy • Ren Höek
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- StratumZuid
- Vedette
- 5
-
- Legende
- 7
De journalisten zoeken soms een andere invalshoek dan weer dezelfde koppen. Afgelopen jaren zou Van Praag uitgenodigd worden maar ja dat kan in dit geval niet.
-
- Legende
- 7
Omdat ze populair zijn. Maar wat heb jij tegen ze? Volgens mij komt er doorgaans best zinnige dingen uit.
- Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht (totaal 3):
- koetje • ShovingNE2 • Grasmat
-
- Internationale topspeler
- 4
Kan ze goed hebben die kale en kokkie. Het zijn gewoon typische supporters die soms zinnige dingen zeggen en heel vaak onzin. Net als ons dus.
- Deze gebruikers waarderen Ittot voor dit bericht (totaal 3):
- StratumZuid • mateja • Bram
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Favoriete speler: Ryan Flamingo
-
Awards:
En volgens mij zeiken ze niet zo over andere clubs. Das ook wel vrij uniek voor een Ajacied. Wanneer het goed gaat met hun club.
Ex unitate vires
-
- Legende
- 7
-
- Vedette
- 5
Ik snap wat je bedoelde. En als dat het geval is, dan dat betekent dus dat ze al een standpunt hebben ingenomen zonder dat ze wisten of Kroes wel echt iets fout had gedaan.trouwepsvfan schreef: ↑02 apr 2024, 22:46Zoals ik zei: er wordt heel vaak juridisch advies ingewonnen ander het mom: is mijn standpunt juridisch houdbaar. En dan zoekt de advocaten alle mogelijkheden die dat ondersteunen
Dat lijkt me heel amateuristisch.
Ik snap wel wat ze bedoelt hoor, maar je neemt dus in zo'n situatie al een standpunt in op basis van gevoel, in plaats van dat je je standpunt baseert op juridisch advies. Dat is amateuristisch.Persepolis schreef: ↑02 apr 2024, 23:06Niet per se iets besloten, maar zij hadden wel al een bepaald standpunt. Even als voorbeeld 2 verhalen:
"we zijn achter deze actie van dhr. Kroes gekomen en zijn erg geschrokken. Dit hoort niet bij onze organisatie en wij vinden het niet kunnen dat iemand dit doet, en willen ook geen problemen in de toekomst hiermee. Wij hebben er hierdoor gewoon geen vertrouwen meer in. Wat zijn onze opties?"
"we zijn achter deze actie van dhr. Kroes gekomen en zijn erg geschrokken. Het is geen lekker begin maar wij willen hem eigenlijk niet kwijt. Het bedrag is niet groot en wij geloven wel dat het zonder slechte intenties was, en willen graag op een zo goed mogelijke manier met hem verder. Wat zijn onze opties?"
Als je met deze 2 verhalen over exact dezelfde situatie bij exact hetzelfde advocatenkantoor komt, krijg je 2 tegenovergestelde adviezen terug. Zij zijn er niet om voor jou te bepalen welk standpunt je moet hebben, ze zijn er om jou te vertellen in hoeverre wat jij wil wettelijk mogelijk is. Kom je, ipv bovenstaande 2 verhalen, met een veel korter en neutraler verhaal zonder standpunt, dan krijg je op een gegeven moment onvermijdelijk de vraag welke kant je hiermee op wilt. Ik denk dat @trouwepsvfan dit bedoelt.
Overigens is het niet zo dat als je zelf zonder standpunt bij een jurist of advocaat komt, dat je onvermijdelijk de vraag krijgt welke kant je hiermee op wil. Een jurist of advocaat kan je ook van advies voorzien over welke kant het meest voor de hand liggend is, gebaseerd op de feiten die er liggen.
-
- Vedette
- 7
https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/gr ... ~a6d137ba/
De aanwezigheid van die directeur voetbal en hoofd scouting en op de achtergrond clubiconen Louis van Gaal en Danny Blind, stemt Van Praag gerust. ,,Ik maak me ab-so-luut geen zorgen. Ik heb Marijn en Louis lang aan de telefoon gehad. Ik zie de strijdbaarheid bij Danny en ik ben ervan overtuigd dat we deze transferperiode goed kunnen handelen.”
Blind gaat het wel oplossen, het komt goed. Voor ons...
De aanwezigheid van die directeur voetbal en hoofd scouting en op de achtergrond clubiconen Louis van Gaal en Danny Blind, stemt Van Praag gerust. ,,Ik maak me ab-so-luut geen zorgen. Ik heb Marijn en Louis lang aan de telefoon gehad. Ik zie de strijdbaarheid bij Danny en ik ben ervan overtuigd dat we deze transferperiode goed kunnen handelen.”
Blind gaat het wel oplossen, het komt goed. Voor ons...