Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.

Hoe nu verder met Peter Bosz?

Per direct ontslaan
158
57%
Na het seizoen uit elkaar
24
9%
Gewoon laten zitten, ook na het seizoen
96
35%

Totaal aantal stemmen: 278
Standbeeld
Mister PSV
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

• Citaat
  • Paulus22
    Meervoudig international
    6

Behalve wellicht dan dat hij alle publiciteit even naar zichzelf toehaalt en de selectie zo wat uit de wind houdt.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ik vind het eigenlijk niet zo gek. Precies wat Rik E. zegt: Perez mag ook zijn mening hebben. Sterker nog, Perez wordt ervoor betaald om zijn mening te geven op ESPN. Over de inhoud mag Bosz uiteraard wel weer een mening hebben. Prima.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Het is gewoon een smerige rat. Over Schmidt ook altijd een grote bek. En uitlachen terwijl hij in de dug out zat. Maar als hij naast hem stond poes lief en aardig en niet kritisch.

Smerige laffe hond en PSV hater is het. Had nooit ons shirt mogen dragen. Laffe dakhaas.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Standbeeld schreef: 01 apr 2024, 16:09 Ik vind het eigenlijk niet zo gek. Precies wat Rik E. zegt: Perez mag ook zijn mening hebben. Sterker nog, Perez wordt ervoor betaald om zijn mening te geven op ESPN. Over de inhoud mag Bosz uiteraard wel weer een mening hebben. Prima.
    Van Bosz mag Perez ook zijn mening hebben, alleen heeft hij wel liever dat hij dat dan ook recht in het gezicht van Peet durft te zeggen ipv alleen achter zijn rug.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Tsja, als iedere journalist/analist zijn mening eerst aan Peter zelf moet gaan vertellen dan zijn we ver van huis.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

Als je Bosz ziet en je hebt zulke ongefundeerde kritiek als 'hij speelt spelletjes. Gewoon om slecht te spreken over iemand dan moet je dat in zijn gezicht zeggen.

Ik hoop dat hij binnenkort bij een wedstrijd is dat Bosz hem in de voorbeschouwing zelf kan bevragen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
    Ittot
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

ShovingNE2 schreef: 01 apr 2024, 16:44 Als je Bosz ziet en je hebt zulke ongefundeerde kritiek als 'hij speelt spelletjes. Gewoon om slecht te spreken over iemand dan moet je dat in zijn gezicht zeggen.

Ik hoop dat hij binnenkort bij een wedstrijd is dat Bosz hem in de voorbeschouwing zelf kan bevragen.
    Ik ben het wel eens dat hij de woorden van Bosz gewoon af had moeten doen als onzin, net als Jerdy. Nu bracht Perez het wat 'populistisch', om het maar zo te zeggen.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Ik vind dat Perez eigenlijk wel gelijk heeft, al had hij het ook wel even in Peters gezicht mogen zeggen als hij daar de kans voor heeft gehad. Maar ik vind het toneelspel van Bosz soms ook wel vermoeiend hoor; die reactie na de goal van Pepi tegen Twente was ook alles behalve een natuurlijke.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Chucky schreef: 01 apr 2024, 17:16 Ik vind dat Perez eigenlijk wel gelijk heeft, al had hij het ook wel even in Peters gezicht mogen zeggen als hij daar de kans voor heeft gehad. Maar ik vind het toneelspel van Bosz soms ook wel vermoeiend hoor; die reactie na de goal van Pepi tegen Twente was ook alles behalve een natuurlijke.
    Wat een onzin zeg, Bosz speelt totaal geen toneel. Hij bleef even zitten na die goal van Pepi omdat hij niet kon geloven dat we die wedstrijd alsnog wonnen. Ik snap dat wel. Iedereen reageert anders.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

Het is inderdaad geen toneelspel. Je kan het oneens zijn met zijn analyse. Schouten had de ballen om dat te zeggen waar de trainer naast zat. Dat is mooi. Ondanks de hiërarchie hoort dat de arbeidsverhouding te zijn.

Dat er altijd rekening gehouden wordt met een te verwachten reactie snap ik. Maar dat maakt het geen toneelspel.

Maar ik denk dat we nog nooit zo'n Scherp PSV hebben gezien als morgenavond.

Cocu wist ook de juiste reactie te ontlokken na het 5-1 verlies tegen Willem II. Dat typeert een goede coach. De voorbereiding op het volgende duel begint op het moment van affluiten.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht (totaal 2):
    Bossche bolVanthaman18
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Standbeeld schreef: 01 apr 2024, 16:32Tsja, als iedere journalist/analist zijn mening eerst aan Peter zelf moet gaan vertellen dan zijn we ver van huis.
    Dat hoeven ze ook niet, maar in dit geval zei Perez niets toen hij naast Bosz stond en Bosz zijn analyse gaf, en noemde het pas een spelletje toen Bosz was weggelopen

https://www.vi.nl/nieuws/bosz-reageert- ... n-geergerd
    ShovingNE2 schreef: 01 apr 2024, 17:32Cocu wist ook de juiste reactie te ontlokken na het 5-1 verlies tegen Willem II.
    5-0, en die wedstrijd was in niks vergelijkbaar met,afgelopen zaterdag.
  • Citaat
  • Raw85
    Meervoudig international
    4

De vorige keer dat Kenneth Perez iets in iemands gezicht zei pakte dat niet erg goed uit.

Die man heeft overigens echt geluk gehad dat hij zoiets jaren geleden deed want hij had zijn carrière echt vaarwel kunnen zeggen als je dat nu zou doen.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

loginnaam schreef: 01 apr 2024, 17:425-0, en die wedstrijd was in niks vergelijkbaar met,afgelopen zaterdag.
    Boeien of die wedstrijd vergelijkbaar was. Hoe gebruik je een nederlaag in je voordeel als voorbereiding. Cocu en Bosz zijn ook niet vergelijkbaar als trainer.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ren Höek
    Vedette
    6

Lozano was dus geblesseerd geraakt en Saibari bleek toch niet fit genoeg te zijn.
    Dat lees ik hier nog niet terug, maar dat waren dus de verklaringen voor enkele wissels.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 2):
    SensationMenno1
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Dat kon ook bijna niet anders. Fijn dat mijn vermoeden bevestigd is en dat de Peet niet zijn verstand kwijt is. :whistle:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 3):
    ShovingNE2SensationStratumZuid
    GiveCup2day
    Meervoudig international
    3
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Om de cijfers van vorig seizoen te evenaren moeten we de komende 6 wedstrijden nog:
    1) 0 punten halen
    2) 5 keer scoren
    3) 24 tegengoals incasseren

Doet ie best prima in z’n eerste seizoen, onze kale professor.

Tuurlijk. De laatste weken gaat het moeizaam maar we komen écht van ver.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen GiveCup2day voor dit bericht (totaal 3):
    KingfisherRobson de SouzaDoldenaar
    DonyellMalen
    Legende
    4

Mooi dat ‘ie dus samen met Earnest uiteten is (en hun vrouwen) en die pot van de kakkies totaal niet volgt.

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    SKERLA
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik ben vooral benieuwd welke RCV er op het menu stond.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

11 Tinus schreef: 05 apr 2024, 14:02 Ik ben vooral benieuwd welke RCV er op het menu stond.
    Vast iets met Ketchup.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

SKERLA schreef: 05 apr 2024, 14:12
    11 Tinus schreef: 05 apr 2024, 14:02 Ik ben vooral benieuwd welke RCV er op het menu stond.
    Vast iets met Ketchup.
    Oh die hadden we armel wel kunnen maken.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

DonyellMalen schreef: 05 apr 2024, 13:44 Mooi dat ‘ie dus samen met Earnest uiteten is (en hun vrouwen) en die pot van de kakkies totaal niet volgt.

Hmm, ene Ruud Dil werd ooit afgebrand omdat hij buiten zijn eigen inspanningen het voetbal ook liever niet dan wel leek te willen volgen…En dat ook openlijk toegaf. Maar in dit geval is het d’n prof vergeven: het was geen traktatie zeg maar…
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

psvgouda schreef: 05 apr 2024, 14:26Hmm, ene Ruud Dil werd ooit afgebrand omdat hij buiten zijn eigen inspanningen het voetbal ook liever niet dan wel leek te willen volgen…
    Als die comments ziet... hahaha. Boze kakkies die onze Peet een acteur vinden.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

DonyellMalen schreef: 05 apr 2024, 14:28
    psvgouda schreef: 05 apr 2024, 14:26Hmm, ene Ruud Dil werd ooit afgebrand omdat hij buiten zijn eigen inspanningen het voetbal ook liever niet dan wel leek te willen volgen…
    Als die comments ziet... hahaha. Boze kakkies die onze Peet een acteur vinden.
    Ik geloof je graag, hoor het hier ‘live’ ook wel. Weinig zelfreflectie met die Slot. Als er iemand acteert… Maar goed, in zekere, algemene zin ontkomt niemand in deze merkwaardige tak van sport daaraan hè, laten we dat vooral niet vergeten :mrgreen:
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Wat is hij toch een verademing met zo'n persco. :strong:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Voormalig KG voor dit bericht (totaal 2):
    DeBruyneStandbeeld
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Voormalig KG schreef: 06 apr 2024, 21:50 Wat is hij toch een verademing met zo'n persco. :strong:
    Daar wil je toch geen seconde van missen?

Toch, PSV Media? :think:
  • Citaat
  • Plaats reactie