Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Eenhoopjob schreef: 02 apr 2024, 21:40
Er is een groep van verschillende PSV’ers (oa Luuk de Jong en Marcel Brands) die maken een selectie van 5 shirts. En dan mogen de fans uit een van deze designs kiezen. Wie de meeste stemmen haalt, die wint.
Ik denk dat je wel mooie shirts hebt gemaakt die de massa aan zullen spreken. Het is je gegund om bij de top 5 te komen en dan zien we wel wat de fans willen.
1, 4 en 6 voor mij, waarbij ik 6 echt heel bijzonder vind en de link met kunst niet zo voor de hand liggend voor Eindhoven, maar zeker wel goed als alternatief voor alle tech en Philips.
Ik vind het zelf wel leuk om te zien als mensen ook echt een gedurfd/gewaagd shirtje designen. Iets dat polariseert. Iets dat echt uniek is. Nu snap ik verder wel dat mensen de contest willen winnen en dat ze daardoor eerder een shirt zullen designen dat de massa aanspreekt. Logisch ook.
Mede PSV-ers,
Ben al een tijdje op zoek naar een ietwat klassiek PSV shirt (PSV uitshirt 03/05, grijs met zwarte mouwen). Heeft iemand enig idee hoe ik hier evt nog aan zou kunnen komen? Of beter: kent iemand nog een fan die zijn shirt eventueel wil verkopen?
Edit: Kezman of Farfán achterop zou helemaal werelds zijn, net als een eventuele Champions League-badge
OnsPSV schreef: 06 apr 2024, 11:10
Mede PSV-ers,
Ben al een tijdje op zoek naar een ietwat klassiek PSV shirt (PSV uitshirt 03/05, grijs met zwarte mouwen). Heeft iemand enig idee hoe ik hier evt nog aan zou kunnen komen? Of beter: kent iemand nog een fan die zijn shirt eventueel wil verkopen?
Edit: Kezman of Farfán achterop zou helemaal werelds zijn, net als een eventuele Champions League-badge
Had je eerder moeten zeggen, ik had er eentje voor een maat van me verkocht, KEZMAN achterop, wel geen CL badge.
Zonde voor in mijn ogen kleingeld.
Edit; begrijp me niet verkeerd, meer sponsor inkomsten zijn goed maar op het shirt nog een naampje/logo erbij had van mij niet gehoeven.
Wat zonde zeg, wordt er niet beter op zo. Het nieuwe shirt moet wel erg mooi gaan worden wil ik hem kopen. Ik zit er steeds meer aan te denken een shirtje uit de 90’s aan te schaffen zonder poespas maar gewoon PHILIPS op het shirt.