Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
MC Hammer schreef: 01 apr 2024, 21:43
Ik vind het ook wat vroeg voor definitieve stellingen. Volgens mij werd Frenkie de Jong ook niet veel opgesteld bij Willem II, voor zijn overstap naar Ajax.
Zo zie je maar dat je soms een stapje terug moet zetten om er vervolgens een aantal vooruit te kunnen maken.
Zijn aantal speelminuten bij Almere is wel erg teleurstellend, maar zal niet voor niks zijn. Ik had daar wel meer van verwacht. Misschien dat een verkoop met doorverkooppercentage alsnog lucratief voor PSV zou kunnen zijn.
Groningen zou een hele mooie club zijn voor van Duiven. Dat is normaliter gewoon verkoop worden voor een paar gevulde koeken. Idealiter heb je de gelegenheid om binnen een jaar terug over te nemen zoals grote clubs dat nog wel eens doen .
ik zou Doevoe een jaar aan Groningen verhuren met dezelfde koop constructie als die van Sambo met Sparta destijds.
mocht hij toch de sterren van de hemel spelen kunnen we de koop optie cancellen, en als het niks is kan je em toch verkopen.
De ideale club voor V Duiven is RKC bij lijfsbehoud, 100%. Ze hebben daar niet één goede spits, daar speelt hij gegarandeerd 34 wedstrijden. Bovendien lekker dichtbij om een band met Eindhoven te houden.
Hij heeft nog een contract tot medio 2026. Een verhuur aan Groningen zou ik wel zien zitten. Eventueel een verkoop met mogelijke terugkoopclausule zou ik ook wel zien zitten. Een standaard definitieve verkoop zou ik nog niet doen. Dat kan later ook nog gezien zijn contractstatus.
Kwakman zegt het ook nu. Die Roekoe lekker naar Almere en af en toe wat minuutjes mag maken. Wat een dramatische keuze achteraf. Uneken komt erin en meteen een droomavond.
Aangezien de Pastoor hem consequent gekooid hield, had hij ook alle tijd om op de bank een studie Egyptologie erbij te nemen. Denk dat ie daar de inspiratie vandaan heeft gehaald.
Grasmat schreef: 04 jul 2024, 10:38
Aangezien de Pastoor hem consequent gekooid hield, had hij ook alle tijd om op de bank een studie Egyptologie erbij te nemen. Denk dat ie daar de inspiratie vandaan heeft gehaald.
En lid van de Casablanca tennisclub geworden. Die had inderdaad geen reet te doen in Almere.
Hij is natuurlijk pas 19, dus kan me niet voorstellen dat PSV hem nu al helemaal heeft afgeschreven. Hij lijkt inderdaad niet in het spel van Bosz te passen, zeker als je ziet dat Uneken - die wat mij betreft als spits een niveautje lager is - de voorkeur krijgt.
Een verhuur, ofwel NL ofwel BE, zou ideaal zijn. Anders een verkoop met terugkoop clausule (hebben we zoiets uberhaupt al ooit gedaan?).