Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Misschien kunnen we die zoektocht wel combineren. Wilders directeur van Ajax, Kroes premier van Nederland. Zoiets?Formatie nieuw kabinet
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
@Ren Höek weet jij wat de bron is van die foto in de tweet?
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Nee, dat zul je hem zelf moeten vragen (ik ken hem verder niet).
In de reacties op deze tweet geeft hij de bron niet prijs.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Bijzonder dat je hier zoveel aandacht aan besteed. Maar waarom post je dan vervolgens een tweet van notabene Baudet?Standbeeld schreef: ↑02 apr 2024, 14:35 Lijkt fake news te zijn. Goed om terughoudend mee te zijn zolang er geen bron bekend is.
Als er een politicus is die (regelmatig) fake news verspreid is hij het wel.
“Never argue with an idiot.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Omdat (ook) ik Baudet en Wilders het liefst zie hangen, maar zo'n hetze zonder bewijs zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat ze juist steviger in het zadel komen te zitten (bij met name hun achterban). De reactie van Baudet lijkt mij ook niet een reactie die geplaatst wordt als alles wat in het plaatje van die Twitteraar staat nu voorhanden is bij de pers, de Kamer en de inlichtingendienst.Ren Höek schreef: ↑02 apr 2024, 14:40Bijzonder dat je hier zoveel aandacht aan besteed. Maar waarom post je dan vervolgens een tweet van notabene Baudet?Standbeeld schreef: ↑02 apr 2024, 14:35 Lijkt fake news te zijn. Goed om terughoudend mee te zijn zolang er geen bron bekend is.
Als er een politicus is die (regelmatig) fake news verspreid is hij het wel.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
Dit is precies wat ik bedoelde: jij zegt geen bewijs, maar dan heb je het alleen over geldstromen. Inhoudelijk zijn er bergen aan bewijs voor elk van deze partijen en individuen.Standbeeld schreef: ↑02 apr 2024, 14:47Omdat (ook) ik Baudet en Wilders het liefst zie hangen, maar zo'n hetze zonder bewijs zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat ze juist steviger in het zadel komen te zitten (bij met name hun achterban). De reactie van Baudet lijkt mij ook niet een reactie die geplaatst wordt als alles wat in het plaatje van die Twitteraar staat nu voorhanden is bij de pers, de Kamer en de inlichtingendienst.
- Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht:
- Ren Höek
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Vedette
- 5
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Klopt, maar ja, wat ik gisteren al zei: iemand kan er oprecht zulke achterlijke ideeën op nahouden. Dat is buitengewoon onprettig voor het Westen, maar het kan en mag.ziege maar ook zagge schreef: ↑02 apr 2024, 15:13Dit is precies wat ik bedoelde: jij zegt geen bewijs, maar dan heb je het alleen over geldstromen. Inhoudelijk zijn er bergen aan bewijs voor elk van deze partijen en individuen.Standbeeld schreef: ↑02 apr 2024, 14:47
Omdat (ook) ik Baudet en Wilders het liefst zie hangen, maar zo'n hetze zonder bewijs zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat ze juist steviger in het zadel komen te zitten (bij met name hun achterban). De reactie van Baudet lijkt mij ook niet een reactie die geplaatst wordt als alles wat in het plaatje van die Twitteraar staat nu voorhanden is bij de pers, de Kamer en de inlichtingendienst.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
Het zou m.i. iig behulpzaam zijn om dat feit als zodanig te benoemen, maar wat mij betreft moet het ook veroordeeld worden. Er is hier sowieso sprake van een enorm grijs gebied - ten eerste heb je andere mogelijke vormen van beloning, ten tweede de mogelijkheid van chantage, ten derde de mogelijkheid dat men bewust de kant van de narratieven kiest om daar zelf politieke garen bij te spinnen, je weet immers dat het narratieven zijn is wat door de Russen en hun handlangers actief groot gemaakt wordt. En ja dan is er ook nog de mogelijkheid dat iemand al die quatsch werkelijk gelooft. Maar als het gaat om leven en dood cq. wreedheid op deze schaal dan kan m.i. niemand zich meer beroepen op onschuldige naïviteit.Standbeeld schreef: ↑02 apr 2024, 17:13Klopt, maar ja, wat ik gisteren al zei: iemand kan er oprecht zulke achterlijke ideeën op nahouden. Dat is buitengewoon onprettig voor het Westen, maar het kan en mag.ziege maar ook zagge schreef: ↑02 apr 2024, 15:13
Dit is precies wat ik bedoelde: jij zegt geen bewijs, maar dan heb je het alleen over geldstromen. Inhoudelijk zijn er bergen aan bewijs voor elk van deze partijen en individuen.
Stel dat in enige overtuigende mate aannemelijk kan worden gemaakt dat iemand geen Russisch geld ontvangt dan is de kous wat mij betreft dus iig nog láng niet af.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Tsja, je krijgt wat je stemt.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- ziege maar ook zagge
-
- Vedette
- 5
Doordat ze westelijker liggen hebben ze sowieso 's avonds langer daglicht. Alleen 's ochtends maakt het een klein verschil ten opzichte van ons op sommige plekken. Maar dat is niet direct het punt, het punt is dat je je tijdszone prima "uit het lood" kunt laten staan. Dat doen we namelijk al decennialang, en de Spanjaarden en de Fransen doen dat nog extremer, omdat ze nog een heel stuk westelijker liggen.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
Respect voor Vijlbrief. En snap de emotie. Gewoon opstappen als we de Groningers weer laten stikken.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... veld-lange
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- Ren Höek
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Opstappen vanuit principiële overtuigingen?! Kan dat ook?!ShovingNE2 schreef: ↑03 apr 2024, 13:16 Respect voor Vijlbrief. En snap de emotie. Gewoon opstappen als we de Groningers weer laten stikken.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Waarom zou dat niet kunnen?Thijs schreef: ↑03 apr 2024, 20:28Opstappen vanuit principiële overtuigingen?! Kan dat ook?!ShovingNE2 schreef: ↑03 apr 2024, 13:16 Respect voor Vijlbrief. En snap de emotie. Gewoon opstappen als we de Groningers weer laten stikken.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Omdat ze meestal pas opstappen als ze een ander baantje hebben geregeld…
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
Hij heeft de mensen in Groningen een belofte gedaan. Hij heeft de ellende van dichtbij gezien. Dat hebben velen (Samsom stond er ooit te janken op een partijbijeenkomst), maar zodra ze weer terug in de randstad waren konden de Groningers weer verrekken. Gevaarlijke situaties in scholen? Boeien. Shell, Unilever en ASML hebben miljardenkortingen nodig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3