Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
psvgouda
Legende
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

SKERLA schreef: 02 apr 2024, 17:38
psvgouda schreef: 02 apr 2024, 16:19
Dat ligt dan helemaal aan de leeftijdsopbouw... Heb ik niet scherp hoor, weet nog minder hoe het bij de andere Jong teams zit. Maar veel A-junioren impliceert wel haast wat @Trixm hierboven schrijft. Toch?
Wat schrijft @Trixm dan?
Ehm... @Thijs :monkey:
  • Citaat
    Trixm
    Vedette
    7

Awards:

Ik onderschrijf wel vaak wat @Thijs post.
  • Citaat
  • Saibari is underrated.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Nou, je enige fan is gevonden hoor @Thijs
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Trixm schreef: 02 apr 2024, 18:11 Ik onderschrijf wel vaak wat @Thijs post.
    Dat is aan jou (A)
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Simons in het KKD team van de week.

• Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Terecht. Alhoewel ik niet weet hoe de andere aanvallers in de KKD speelden.
  • Citaat
    TomPSV023
    Meervoudig international
    1
    Favoriete speler: Messi

Vanavond maar even kijken bij Jong PSV, hopelijk doen Kotchap, Land, CJ enzo mee. Telstar ligt om de hoek en daar zijn kaartjes tenminste nog leuke prijzen :joy:
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

TomPSV023 schreef: 05 apr 2024, 11:12 Vanavond maar even kijken bij Jong PSV, hopelijk doen Kotchap, Land, CJ enzo mee. Telstar ligt om de hoek en daar zijn kaartjes tenminste nog leuke prijzen :joy:
    Nogal logisch, met Tata om de hoek krijg je korting vanwege de gezondheidsschade die je oploopt. :mrgreen:
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ja, lachen. Mooi om even te gaan koekeloeren dan. Vooraf een paar koude kletsers in Café Staal?
  • Citaat
    TomPSV023
    Meervoudig international
    1

Grasmat schreef: 05 apr 2024, 11:22
    TomPSV023 schreef: 05 apr 2024, 11:12 Vanavond maar even kijken bij Jong PSV, hopelijk doen Kotchap, Land, CJ enzo mee. Telstar ligt om de hoek en daar zijn kaartjes tenminste nog leuke prijzen :joy:
    Nogal logisch, met Tata om de hoek krijg je korting vanwege de gezondheidsschade die je oploopt. :mrgreen:
    Ik woon gelukkig dan nog ver genoeg geen fijnstof in mijn speeltuin te krijgen :monkey:
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Het is te hopen voor je dat CJ niet meespeelt, want dan kun je het letterlijk schriftelijk af doen met een 3-0 nederlaag :mrgreen:
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Chucky schreef: 05 apr 2024, 12:26
    Het is te hopen voor je dat CJ niet meespeelt, want dan kun je het letterlijk schriftelijk af doen met een 3-0 nederlaag :mrgreen:
    Ho ho, eerst nog wel een 0-2 voorsprong tot aan de 85e minuut met uiteindelijk een 3-2 nederlaag.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Geschorst neem ik aan, na zijn roda kaart tegen rode.
  • Citaat
    TomPSV023
    Meervoudig international
    1

SKERLA schreef: 05 apr 2024, 13:11

Geschorst neem ik aan, na zijn roda kaart tegen rode.
    Wist niet eens dat CJ rood had, gelukkig zijn de kaartjes en t bier goedkoop
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Wat andere namen, zonder Land, Egan-Riley en Peterszoon:

Het lijkt niet live uitgezonden te worden? Zelfs niet op ESPN Watch volgens mij.
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    6

Awards:

Zou die Simons wel eens bij het eerste willen zien.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht:
    DonyellMalen
    TomPSV023
    Meervoudig international
    1

Toch flauw dat niemand van jullie de moeite heeft genomen voor het uitvak 😉
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Het wordt tijd dat men eens serieus gaat investeren in JPSV.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht (totaal 2):
    DeBruyneDonyellMalen
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Madueke
    Legende
    5

Goed verdedigd weer
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Heruone schreef: 05 apr 2024, 20:19 Het wordt tijd dat men eens serieus gaat investeren in JPSV.
    Ja, inderdaad. OP wellicht Simons na, is dit allemaal non-talent, in ieder geval niet voor PSV 1. Een enorm verschil met selecties die Malen, Bergwijn, Lammers, Gakpo, Gudmundsson o.a. allemaal hadden.

Wat vond jij van de heet op de herdgang podcast met Faber als gast? Ik krijg sterk het idee dat de opleiding stagneert kwa leveren van top talenten. Uiteraard zijn er wel een paar, maar dat zijn vooral spelers die er al erg lang zitten. Op Land na dan.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Het viel mij op dat Rikkert en co Faber nog weleens als trainer bij PSV zouden zien. :tear:
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Menno1 schreef: 05 apr 2024, 20:35
    Heruone schreef: 05 apr 2024, 20:19 Het wordt tijd dat men eens serieus gaat investeren in JPSV.
    Ja, inderdaad. OP wellicht Simons na, is dit allemaal non-talent, in ieder geval niet voor PSV 1. Een enorm verschil met selecties die Malen, Bergwijn, Lammers, Gakpo, Gudmundsson o.a. allemaal hadden.

Wat vond jij van de heet op de herdgang podcast met Faber als gast? Ik krijg sterk het idee dat de opleiding stagneert kwa leveren van top talenten. Uiteraard zijn er wel een paar, maar dat zijn vooral spelers die er al erg lang zitten. Op Land na dan.
    Een talentenfabriek is geen constante stroom helaas. Dus daar kun je niet perse de academy de schuld voor geven. Wat Heruone terecht zegt is het tijd dat wij investeren in die jonge gasten die vanuit Jong PSV door kunnen breken. Dat is veeel te weinig gedaan in mijn ogen ondanks geprojecteerde plannen.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Standbeeld schreef: 05 apr 2024, 20:43 Het viel mij op dat Rikkert en co Faber nog weleens als trainer bij PSV zouden zien. :tear:
    A.u.b. niet zeg. Geweldige kerel maar ik werd niet vrolijk van het voetbal onder hem.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Menno1 schreef: 05 apr 2024, 20:47
    Standbeeld schreef: 05 apr 2024, 20:43 Het viel mij op dat Rikkert en co Faber nog weleens als trainer bij PSV zouden zien. :tear:
    A.u.b. niet zeg. Geweldige kerel maar ik werd niet vrolijk van het voetbal onder hem.
    Ik kreeg wel een beetje het idee dat Faber weer ergens hoofdtrainer wil worden. Contract tot 26 maar die gaat hij niet uitdienen, verwacht ik.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Standbeeld schreef: 05 apr 2024, 20:51
    Menno1 schreef: 05 apr 2024, 20:47

Ik kreeg wel een beetje het idee dat Faber weer ergens hoofdtrainer wil worden. Contract tot 26 maar die gaat hij niet uitdienen, verwacht ik.
    Dat zou best kunnen. Moet zeggen dat hij het sowieso lang heeft volgehouden, wat voor hem pleit. Maar hoofdcoach bij PSV zou ik een zeer rare move vinden, egzien de richting we zijn ingeslagen met Bosz. Maar ja, dat was Ruud na Schmidt ook. Gelukkig staat er nu een andere leiding.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Menno1 schreef: 05 apr 2024, 20:56
    Standbeeld schreef: 05 apr 2024, 20:51
    Dat zou best kunnen. Moet zeggen dat hij het sowieso lang heeft volgehouden, wat voor hem pleit. Maar hoofdcoach bij PSV zou ik een zeer rare move vinden, egzien de richting we zijn ingeslagen met Bosz. Maar ja, dat was Ruud na Schmidt ook. Gelukkig staat er nu een andere leiding.
    Het ging verder ook niet over hoofdcoach nu. Maar via een omweg als hij straks eerst ergens anders zich ontwikkeld zou hebben. Rikkert was van de mensen aan tafel nog het meest terughoudend, maar wilde tegelijkertijd ook beleefd blijven. Ik geloof er persoonlijk niet in, maar goed, het kan ooit heel raar lopen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Menno1
    Plaats reactie