Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

psvgouda schreef: 02 apr 2024, 16:19
Heya Hallvar schreef: 02 apr 2024, 15:49 Allemaal begrijpelijk verklaringen, maar die zouden ook voor de andere Jong teams gelden. Je hoeft geen toppositie te verwachten, maar je moet je minimaal met de andere Jong teams kunnen meten. Dan draaien ze simpelweg een slecht seizoen.
Dat ligt dan helemaal aan de leeftijdsopbouw... Heb ik niet scherp hoor, weet nog minder hoe het bij de andere Jong teams zit. Maar veel A-junioren impliceert wel haast wat @Trixm hierboven schrijft. Toch?
Wat schrijft @Trixm dan?
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

SKERLA schreef: 02 apr 2024, 17:38
psvgouda schreef: 02 apr 2024, 16:19
Dat ligt dan helemaal aan de leeftijdsopbouw... Heb ik niet scherp hoor, weet nog minder hoe het bij de andere Jong teams zit. Maar veel A-junioren impliceert wel haast wat @Trixm hierboven schrijft. Toch?
Wat schrijft @Trixm dan?
Ehm... @Thijs :monkey:
Trixm
Vedette
6

Awards:

Ik onderschrijf wel vaak wat @Thijs post.
Saibari is underrated.
Grasmat
Lid van verdienste
6
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nou, je enige fan is gevonden hoor @Thijs
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Trixm schreef: 02 apr 2024, 18:11 Ik onderschrijf wel vaak wat @Thijs post.
Dat is aan jou (A)
DonyellMalen
Legende
3

Simons in het KKD team van de week.

SKERLA
Vedette
6

Terecht. Alhoewel ik niet weet hoe de andere aanvallers in de KKD speelden.
TomPSV023
Geselecteerd voor Oranje
Favoriete speler: Messi

Vanavond maar even kijken bij Jong PSV, hopelijk doen Kotchap, Land, CJ enzo mee. Telstar ligt om de hoek en daar zijn kaartjes tenminste nog leuke prijzen :joy:
Grasmat
Lid van verdienste
6

Awards:

TomPSV023 schreef: 05 apr 2024, 11:12 Vanavond maar even kijken bij Jong PSV, hopelijk doen Kotchap, Land, CJ enzo mee. Telstar ligt om de hoek en daar zijn kaartjes tenminste nog leuke prijzen :joy:
Nogal logisch, met Tata om de hoek krijg je korting vanwege de gezondheidsschade die je oploopt. :mrgreen:
DonyellMalen
Legende
3

Ja, lachen. Mooi om even te gaan koekeloeren dan. Vooraf een paar koude kletsers in Café Staal?
TomPSV023
Geselecteerd voor Oranje

Grasmat schreef: 05 apr 2024, 11:22
TomPSV023 schreef: 05 apr 2024, 11:12 Vanavond maar even kijken bij Jong PSV, hopelijk doen Kotchap, Land, CJ enzo mee. Telstar ligt om de hoek en daar zijn kaartjes tenminste nog leuke prijzen :joy:
Nogal logisch, met Tata om de hoek krijg je korting vanwege de gezondheidsschade die je oploopt. :mrgreen:
Ik woon gelukkig dan nog ver genoeg geen fijnstof in mijn speeltuin te krijgen :monkey:
Chucky
Internationale topspeler
5

Het is te hopen voor je dat CJ niet meespeelt, want dan kun je het letterlijk schriftelijk af doen met een 3-0 nederlaag :mrgreen:
Grasmat
Lid van verdienste
6

Awards:

Chucky schreef: 05 apr 2024, 12:26
Het is te hopen voor je dat CJ niet meespeelt, want dan kun je het letterlijk schriftelijk af doen met een 3-0 nederlaag :mrgreen:
Ho ho, eerst nog wel een 0-2 voorsprong tot aan de 85e minuut met uiteindelijk een 3-2 nederlaag.
SKERLA
Vedette
6

Geschorst neem ik aan, na zijn roda kaart tegen rode.
TomPSV023
Geselecteerd voor Oranje

SKERLA schreef: 05 apr 2024, 13:11

Geschorst neem ik aan, na zijn roda kaart tegen rode.
Wist niet eens dat CJ rood had, gelukkig zijn de kaartjes en t bier goedkoop
SKERLA
Vedette
6

Wat andere namen, zonder Land, Egan-Riley en Peterszoon:

Het lijkt niet live uitgezonden te worden? Zelfs niet op ESPN Watch volgens mij.
Joenepsv
Legende
6

Awards:

Zou die Simons wel eens bij het eerste willen zien.
Likes voor Joenepsv :
DonyellMalen
TomPSV023
Geselecteerd voor Oranje

Toch flauw dat niemand van jullie de moeite heeft genomen voor het uitvak 😉
Heruone
Lid scoutingsteam
6

Het wordt tijd dat men eens serieus gaat investeren in JPSV.
Likes voor Heruone (totaal 2):
DeBruyneDonyellMalen
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Madueke
Vedette
4

Goed verdedigd weer
Menno1
Legende
6

Heruone schreef: 05 apr 2024, 20:19 Het wordt tijd dat men eens serieus gaat investeren in JPSV.
Ja, inderdaad. OP wellicht Simons na, is dit allemaal non-talent, in ieder geval niet voor PSV 1. Een enorm verschil met selecties die Malen, Bergwijn, Lammers, Gakpo, Gudmundsson o.a. allemaal hadden.

Wat vond jij van de heet op de herdgang podcast met Faber als gast? Ik krijg sterk het idee dat de opleiding stagneert kwa leveren van top talenten. Uiteraard zijn er wel een paar, maar dat zijn vooral spelers die er al erg lang zitten. Op Land na dan.
Standbeeld
Mister PSV
2

Het viel mij op dat Rikkert en co Faber nog weleens als trainer bij PSV zouden zien. :tear:
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Menno1 schreef: 05 apr 2024, 20:35
Heruone schreef: 05 apr 2024, 20:19 Het wordt tijd dat men eens serieus gaat investeren in JPSV.
Ja, inderdaad. OP wellicht Simons na, is dit allemaal non-talent, in ieder geval niet voor PSV 1. Een enorm verschil met selecties die Malen, Bergwijn, Lammers, Gakpo, Gudmundsson o.a. allemaal hadden.

Wat vond jij van de heet op de herdgang podcast met Faber als gast? Ik krijg sterk het idee dat de opleiding stagneert kwa leveren van top talenten. Uiteraard zijn er wel een paar, maar dat zijn vooral spelers die er al erg lang zitten. Op Land na dan.
Een talentenfabriek is geen constante stroom helaas. Dus daar kun je niet perse de academy de schuld voor geven. Wat Heruone terecht zegt is het tijd dat wij investeren in die jonge gasten die vanuit Jong PSV door kunnen breken. Dat is veeel te weinig gedaan in mijn ogen ondanks geprojecteerde plannen.
Menno1
Legende
6

Standbeeld schreef: 05 apr 2024, 20:43 Het viel mij op dat Rikkert en co Faber nog weleens als trainer bij PSV zouden zien. :tear:
A.u.b. niet zeg. Geweldige kerel maar ik werd niet vrolijk van het voetbal onder hem.
Standbeeld
Mister PSV
2

Menno1 schreef: 05 apr 2024, 20:47
Standbeeld schreef: 05 apr 2024, 20:43 Het viel mij op dat Rikkert en co Faber nog weleens als trainer bij PSV zouden zien. :tear:
A.u.b. niet zeg. Geweldige kerel maar ik werd niet vrolijk van het voetbal onder hem.
Ik kreeg wel een beetje het idee dat Faber weer ergens hoofdtrainer wil worden. Contract tot 26 maar die gaat hij niet uitdienen, verwacht ik.
Menno1
Legende
6

Standbeeld schreef: 05 apr 2024, 20:51
Menno1 schreef: 05 apr 2024, 20:47

Ik kreeg wel een beetje het idee dat Faber weer ergens hoofdtrainer wil worden. Contract tot 26 maar die gaat hij niet uitdienen, verwacht ik.
Dat zou best kunnen. Moet zeggen dat hij het sowieso lang heeft volgehouden, wat voor hem pleit. Maar hoofdcoach bij PSV zou ik een zeer rare move vinden, egzien de richting we zijn ingeslagen met Bosz. Maar ja, dat was Ruud na Schmidt ook. Gelukkig staat er nu een andere leiding.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen