Wielrennen

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Hightower
Regelmatige invaller
3

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Grasmat schreef: 24 sep 2023, 23:58 Oh wauw: Roglic, Vingegaard, Kuss én Evenepoel in één team. Dat is gewoon een cheatcode.

https://www.ed.nl/wielrennen/jumbo-vism ... ~a7b3aa15/
Best wel bijzonder ook dat het Jumbo-Visma niet lukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden, het beste team van de wereld op dit moment. Blijft er misschien toch een negatief imago aan de wielersport kleven??

Verklaard misschien ook wel de renners die nu vertrekken bij beide ploegen, er zal ongetwijfeld wel wat spelen op de achtergrond.
Ren Höek
Vedette
6
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop toch echt dat die fusie niet doorgaat, het lijkt mij namelijk een enorme mismatch.
Alleen al vanwege die vreselijke Lefevere.

En als Evenepoel erbij komt, dan zullen er toppers vertrekken van het huidige Jumbo. Anders vechten ze elkaar de tent uit, wat logisch is.

Maar volgens de geruchten is Plugge ook in gesprek met een grote sponsor, als vervanger van Jumbo. Dat is te hopen, zodat de ploeg gewoon intact blijft.
Al blijft het zonde dat Jumbo stopt als grote sponsor.
Hightower schreef: 25 sep 2023, 08:03 Best wel bijzonder ook dat het Jumbo-Visma niet lukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden, het beste team van de wereld op dit moment. Blijft er misschien toch een negatief imago aan de wielersport kleven??
Nee, het is meer dat er veel concurrentie is vanuit andere sporten voor de bedragen die een sponsor dient te betalen. Daarbij kunnen die andere sporten groter zijn, globaal of in specifieke werelddelen.
Niet voor niets hebben enkele ploegen een land als sponsor: UAE, Israel Premier Tech en Bahrain Victorious.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
7
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

https://www.ad.nl/wielrennen/primoz-rog ... ~aeb2f825/

Groot nieuws in wielerland. Niet heel verrassend, want zelfs zonder een mogelijke fusie met Evenepoel, zou hij met Vingegard mogelijk niet helemaal voor zijn kansen in de Tour kunnen gaan. Gaat wel interessant worden hoe hij het doet zonder superteam om zich heen.
Golden Stars
Bankzitter
3

https://www.wielerflits.nl/nieuws/amazo ... mbo-visma/
Franciscus
Nationale topspeler
2
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Mauro Jr

Awards:

Dus ....
Ineos, een soort Chemours, Tata .
Amazon, een leverancier en medewerkers uitknijpend miljairdairsspeeltje van Jeff Bezos.
UAE, Bahrein, Kazachstan en Israel. Landen die hoog scoren op onfrisheid.

Hup shampoo dan maar.
Thijs
Lid van verdienste
7

Awards:

Als Chris Woerts het zegt… zal het dus wel niet waar zijn.
deninho32
Site Admin
7
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

https://www.nu.nl/wielrennen/6296198/ou ... enote.html
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Grasmat
Lid van verdienste
7
Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Een Pistoriusje zo lijkt het. Treurig nieuws met alleen maar verliezers.
Hammer
Bankzitter
1
Seizoenkaart: Vak HH
Favoriete speler: Tim van den Heuvel

Rohan Dennis staat wel bekend als heetgebakerd. Niet de meest populaire collega onder de wielrenners. Als dit is wat het lijkt uitermate treurig. Ook treurig als het niet is wat het lijkt trouwens.
Support in difficult times
Ren Höek
Vedette
6

Bijzonder stuk uit de komende docu op Amazon over het ongenaakbare Jumbo-Visma van vorig seizoen:
In de Vuelta komt de hulp voor Kuss uiteindelijk uit volkomen onverwachte hoek, onthult de renner in de serie. Het is de zeventiende Vuelta-etappe naar de onmenselijk zware l’Angliru en inderdaad: Vingegaard en Roglic fietsen voor zichzelf en laten Kuss spartelend achter.

In de dagen ervoor kwamen renners van andere ploegen al buurten bij de in het peloton populaire meesterknecht: ‘Als je ploeggenoten jou aanvallen, gaan wij voor jou rijden, Seppie.’

En zo geschiede ook op de monsterklim. Mikel Landa, kopman van Bahrain-Victorious, dook naast de knokkende Kuss op en zei: ‘Wil je deze Vuelta winnen? Volg mij dan.’ Oké, besloot Kuss en bleef aldus in de rode trui. ‘Ik betaal Mikels biertjes voor de rest van zijn leven.’
Geweldig mooi dat notabene kopmannen van concurrenten Kuss wilden helpen en Landa dit ook heel knap waarmaakte.
Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
Thijs
Thijs
Lid van verdienste
7

Awards:

Ren Höek schreef: 15 mar 2024, 13:18 Bijzonder stuk uit de komende docu op Amazon over het ongenaakbare Jumbo-Visma van vorig seizoen:
In de Vuelta komt de hulp voor Kuss uiteindelijk uit volkomen onverwachte hoek, onthult de renner in de serie. Het is de zeventiende Vuelta-etappe naar de onmenselijk zware l’Angliru en inderdaad: Vingegaard en Roglic fietsen voor zichzelf en laten Kuss spartelend achter.

In de dagen ervoor kwamen renners van andere ploegen al buurten bij de in het peloton populaire meesterknecht: ‘Als je ploeggenoten jou aanvallen, gaan wij voor jou rijden, Seppie.’

En zo geschiede ook op de monsterklim. Mikel Landa, kopman van Bahrain-Victorious, dook naast de knokkende Kuss op en zei: ‘Wil je deze Vuelta winnen? Volg mij dan.’ Oké, besloot Kuss en bleef aldus in de rode trui. ‘Ik betaal Mikels biertjes voor de rest van zijn leven.’
Geweldig mooi dat notabene kopmannen van concurrenten Kuss wilden helpen en Landa dit ook heel knap waarmaakte.
Voor Landa ook wel een herkenbaar trauma, denk ik.
Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
Ren Höek
Hightower
Regelmatige invaller
3

Ren Höek schreef: 15 mar 2024, 13:18 Bijzonder stuk uit de komende docu op Amazon over het ongenaakbare Jumbo-Visma van vorig seizoen:

Was ook wel het enige interessante uit deze docu, en dat Roglic daardoor zijn plek wel wist binnen het team.

Plus dat Kuss met een corona besmetting in de Giro reedt.

Vrijdag een indrukwekkende MvdP gezien bij de E3 prijs, benieuwd naar de komende weken, heb er zin in. Hopen op mooie koersen.
Carnelito
Lid 2e elftal
1

Hoewel ik MvdP graag zie winnen, gun ik het Van Aert ook heel erg om de Ronde van Vlaanderen en/of Parijs-Roubaix te winnen
ComeOnPSV
Vedette
5

Wat een prestatie weer. #MVDP
Thijs
Lid van verdienste
7

Awards:

Geweldenaar. Iedereen rijdt tegen hem en hij rijdt ze allemaal uit de wielen. Nu hopen dat hij Roubaix ook pakt.
Grasmat
Lid van verdienste
7
Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Beste Vlaamse wielrenner sinds Eddy Merckx! :top:
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
deninho32
ComeOnPSV
Vedette
5

Wat een valpartij zeg vandaag.
Zag er heel slecht uit. Vingegaard bij bewustzijn gelukkig
Thijs
Lid van verdienste
7

Awards:

Pogacar wint de Giro en Tour nu wel, denk ik.
Ren Höek
Vedette
6

Ik ben het met Thijs Zonneveld eens, de wielersport is zichzelf aan het kapot maken.
Men is sneller gaan fietsen, de belangen zijn groter geworden, de wegen zijn voller geworden (ook met obstakels) en er wordt veel te weinig gedaan aan veiligheid. Het resultaat is dat er veel meer valpartijen zijn met alle gevolgen van dien.

Alleen al in de afgelopen 2 weken zijn Van Aert, Vingegaard en Evenepoel dermate hard gevallen dat ze er weken uit liggen door meerdere breuken, triest.

Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
Grasmat
Thijs
Lid van verdienste
7

Awards:

Voor degenen die de echte Klassieker volgen, hoe idioot goed is VDP? Opnieuw bezig aan een kunststukje, terwijl iedereen toch vooral naar hem kijkt.
deninho32
Site Admin
7

Awards:

Die gaan ze niet meer inhalen denk ik.
Die Vlaming blijft maar winnen, zeer knap :mrgreen:
Hightower
Regelmatige invaller
3

Hij was echt weer bizar goed MvdP vandaag er staat werkelijk waar geen maat op hem.

Het gemist van van Aert is wel jammer voor de spanning net als straks met Evenepoel.

Gelukkig Pogacar wel bij LBL.

Maar man man man wat is het genieten met MvdP.
Ongekende tijden in wielrennen.

Overigen was de vrouwenkoers ook weer interessant.
Thijs
Lid van verdienste
7

Awards:

Hoe hard gaat Pogacar iedereen erop leggen zometeen?

En kan VDP best of the rest worden?
PSV90
Nationale topspeler
6

https://www.ad.nl/wielrennen/laurens-te ... ~adb97a6d/
deninho32
Site Admin
7

Awards:

Dekker kennende hebben ze ook nog even samem gemasturbeerd.
Tomm
Vedette
6
Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Door het jaar heen volg ik het wielrennen nauwelijks. Je leest wel wie er voorjaarsklassieker wint maar echt kijken niet. De tour daarentegen vind ik echt geweldig. Schitterende beelden, elke dag weer nieuwe verhalen en kleine wedstrijden in de grote strijd. Drankje en beentjes lang op de bank of in de tuinstoel, vakantie gevoel terwijl het dat nog niet is.
Plaats reactie