Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Muziektopic
- StratumZuid
- Vedette
- 5
- Juancho
- Mister PSV
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
Benieuwd wat je dan hier van vindt, Rank 1 - Such is life is denk een beetje vergelijkbaar maar deze gasten waar ik groot fan van ben hebben er een nieuw modern jasje omheen gemaakt. Dik geslaagd wat mij betreft!
Bijzondere aan dit duo is trouwens dat 1 van de 2 al blind is en ook doof wordt. Treurig maar als je ziet met hoeveel passie en wilskracht Anthony blijft doen wat hij het mooist vindt... Diep respect. Heb hem afgelopen zomer op Luminosity zien draaien en een gewoon een held die gozer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- StratumZuid
- Vedette
- 5
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Het Songfestival heeft tegenwoordig niets meer te maken met goede zang. Het is een over-the-top show geworden. Dus in die zin past dit modern nummertje er wel bij, heb ik het idee. Of het in die setting daar een goed nummer is en kans van slagen heeft? Geen idee. Het is iig niet mijn smaak, maar gun de jongen absoluut het beste.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Juancho
- Mister PSV
- 7
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Jeetje, ik wist wel dat het niet zo goed ging met hem, maar toch onverwachts om dit dan te lezen:
https://www.ed.nl/show/rapper-def-rhymz ... ~a527fc3e/
Het was geen high end muziek die hij maakte, maar wel catchy genoeg om in je kop te blijven zitten en het is toch weer een stukje jeugdherinnering dat zo verdwijnt.
https://www.ed.nl/show/rapper-def-rhymz ... ~a527fc3e/
Het was geen high end muziek die hij maakte, maar wel catchy genoeg om in je kop te blijven zitten en het is toch weer een stukje jeugdherinnering dat zo verdwijnt.
- PCGC
- Vedette
- 7
-
Awards:
Kunt zeggen wat je wil maar die Taylor Swift is een Artiest met hoofdletter A.
Zit die Eras Tour op Disney te kijken, wat een show! Heerlijke dame om te zien en fantastische stem.
(Dat ik op een zaterdagavond een Taylor Swift concert aan heb staan ipv de A-league zegt overigens wel heel veel over de kwaliteit van het voetbal hier)
Zit die Eras Tour op Disney te kijken, wat een show! Heerlijke dame om te zien en fantastische stem.
(Dat ik op een zaterdagavond een Taylor Swift concert aan heb staan ipv de A-league zegt overigens wel heel veel over de kwaliteit van het voetbal hier)
#FreeGeneratie4
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Kwam laatst nog wat fragmenten tegen van vele, vele jaren geleden van een concert van een Deense band genaamd Saybia. Misschien bij sommigen bekend, misschien ook niet (meer). Paar geweldige albums gehad maar na een tragisch ongeluk in het gezin van de zanger zijn ze gestopt. Later nog wel met een nieuw album terug gekomen maar ook daarna weer stilte.
Maar 1 van de pareltjes is toch wel het nummer Untitled wat als bonustrack op het album These Are The Days stond. Als ik me niet vergis moest je toen best lang wachten en na de stilte kwam dit nummer. Het mooie van muziek in die tijd, de verrassingen. Nummer duurt 17 minuten maar ik vind het van begin tot einde dikke waard. Geweldige opbouw. Dat album is overigens alweer van 13 september 2004, bizar hoe snel de tijd gaat en hoe ook die band is verandert. Van jonge broekies van toen naar echte ruige Scandinaviërs van nu
Buiten trance muziek om zijn dit toch wel de bands/stijlen die ik echt geweldig vind.
Maar 1 van de pareltjes is toch wel het nummer Untitled wat als bonustrack op het album These Are The Days stond. Als ik me niet vergis moest je toen best lang wachten en na de stilte kwam dit nummer. Het mooie van muziek in die tijd, de verrassingen. Nummer duurt 17 minuten maar ik vind het van begin tot einde dikke waard. Geweldige opbouw. Dat album is overigens alweer van 13 september 2004, bizar hoe snel de tijd gaat en hoe ook die band is verandert. Van jonge broekies van toen naar echte ruige Scandinaviërs van nu
Buiten trance muziek om zijn dit toch wel de bands/stijlen die ik echt geweldig vind.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- 6
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Verhaal dat nu rondgaat is dat iemand van Israel een grove opmerking over zijn dode ouders gemaakt zou hebben en hij vervolgens een klap gegeven zou hebben.
Ik heb nooit wat met het Songfestival gehad en kende Klein ook niet, maar zoals hij stond te hakken met een oprechte trotse grijns op zn bakkes vond ik mooi. Gunfactor.
Ik heb nooit wat met het Songfestival gehad en kende Klein ook niet, maar zoals hij stond te hakken met een oprechte trotse grijns op zn bakkes vond ik mooi. Gunfactor.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- 6
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Hangt er wat mij betreft een beetje van af wat er is gebeurd en wat de verklaringen zijn. Als de verklaringen overeenkomen dan kan een uitsluiting terecht zijn.
Stel Joost heeft iemand met de dood bedreigd, het slachtoffer doet aangifte en beide verklaringen (Joost en het slachtoffer) zijn hetzelfde, dan vind ik een uitsluiting prima te verantwoorden. Maar als twee partijen een totaal andere verklaring hebben dan moeten eerst de feiten afgewacht worden.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik denk dat we geen geruchten moeten verspreiden. Even afwachten.Standbeeld schreef: ↑11 mei 2024, 13:29Hangt er wat mij betreft een beetje van af wat er is gebeurd en wat de verklaringen zijn. Als de verklaringen overeenkomen dan kan een uitsluiting terecht zijn.
Stel Joost heeft iemand met de dood bedreigd, het slachtoffer doet aangifte en beide verklaringen (Joost en het slachtoffer) zijn hetzelfde, dan vind ik een uitsluiting prima te verantwoorden. Maar als twee partijen een totaal andere verklaring hebben dan moeten eerst de feiten afgewacht worden.