Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Dank je @Standbeeld . Ik wilde hem net plaatsen maar je was me voor.Vandaag Inside
- mr.top
- Vedette
- 5
Het verbaasd mij bijna dat ze er niet over begonnen zijn. Maar in de podcast vertelde René van der gijp dat hij niet kan wachten totdat zijn contract bij Talpa over is. Verder schoffeerde hij zo'n beetje elke tafelgast minus Valentijn Driessen omdat ze zichzelf te serieus nemen en zich bezighouden met 'gezeur'.
Klapstuk was een uitgebreide boze mail van John de Mol die door hem met het zinnetje 'Laat gaan, joh' werd afgedaan.
Klapstuk was een uitgebreide boze mail van John de Mol die door hem met het zinnetje 'Laat gaan, joh' werd afgedaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- PCGC
- Legende
- 7
-
Awards:
Natuurlijk niet, er zal echt nergens in zijn contract staan dat ie hier verplicht is om aan mee te werken. En anders, wat gaat Talpa doen, hem schorsen? De gouden kip met het gouden ei? Natuurlijk niet.Jur1913 schreef: 28 mar 2024, 18:02 Dan moet ie maar van werkgever wisselen als hij niet met een verplichte cursus mee wil doen. Zo simpel is het wel
#FreeGeneratie4
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Uitspraken van Derksen lijken wel weer heel erg op effectbejag om aandacht te genereren om de kijkcijfers omhoog te stuwen. Het is bijna een beetje sneu. Daarnaast is Derksen de laatste tijd sowieso een kapotte langspeelplaat die steeds weer alles herhaald. Lekker vervangen door Rutger Castricum.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Het programma is rijp om te stoppen, als je naar de mensen en uitspraken kijkt. Maar er kijken klaarblijkelijk nog zoveel mensen naar dat John de Mol er waarschijnlijk alles aan gaat doen om de mannen niet te laten stoppen. Heel SBS6 draait op VI en De Meilandjes. Wellicht dat Helene het straks over kan nemen met andere gasten. Zij scoort volgens mij ook redelijk goed met haar talkshows.Gomes92 schreef: 10 apr 2024, 10:56 Uitspraken van Derksen lijken wel weer heel erg op effectbejag om aandacht te genereren om de kijkcijfers omhoog te stuwen. Het is bijna een beetje sneu. Daarnaast is Derksen de laatste tijd sowieso een kapotte langspeelplaat die steeds weer alles herhaald. Lekker vervangen door Rutger Castricum.
Welkom terug trouwens.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Gomes92
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
Derksen is niet zo intelligent als hij zelf denkt dat hij is. Hij is vooral heel handig en weet heel goed hoe hij dingen voor elkaar kan krijgen, dat is zijn talent en zo heeft hij talloze dingen opgebouwd en een succes gemaakt.
Alleen hij is inmiddels erg oud, en ook een beetje vastgeroest. Dat hij vrij duidelijk een racist en vrouwonvriendelijk is, helpt natuurlijk niet mee.
Ik weet nog wel dat het programma leuk was, dat was toen ze - in mijn herinnering - het vooral over voetbal hadden en niet over onderwerpen waar ze te weinig verstand van hebben om iets toe te voegen aan welk debat dan ook.
Toen ze elke zoveel jaar of maanden een ruzie gingen acteren om kijkers te trekken, ging de lol er voor mij wel af. Denk dat zonder overdrijven meer dan 10 jaar geleden we al dachten dat het klaar was tussen Genee en Derksen, maar ze gaan lekker door met hun zakken vullen, dus geloofwaardig zijn ze zeker niet.
Alleen hij is inmiddels erg oud, en ook een beetje vastgeroest. Dat hij vrij duidelijk een racist en vrouwonvriendelijk is, helpt natuurlijk niet mee.
Ik weet nog wel dat het programma leuk was, dat was toen ze - in mijn herinnering - het vooral over voetbal hadden en niet over onderwerpen waar ze te weinig verstand van hebben om iets toe te voegen aan welk debat dan ook.
Toen ze elke zoveel jaar of maanden een ruzie gingen acteren om kijkers te trekken, ging de lol er voor mij wel af. Denk dat zonder overdrijven meer dan 10 jaar geleden we al dachten dat het klaar was tussen Genee en Derksen, maar ze gaan lekker door met hun zakken vullen, dus geloofwaardig zijn ze zeker niet.
Hammertime!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Ik weet niet of het echt racisme was, wat er nu door de politiek meeprofiterende partijen van wordt gemaakt, maar het was wel echt een totaal debiele en domme opmerking.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- deninho32
- Site Admin
- 7
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Zie je de laatste tijd nogal veel, kritiek op Israël is meteen antisemitisme en dit is ook meteen racisme. Lekker laten roepen en niks van aantrekken, maar dat zal Derksen ook wel doen.Grasmat schreef: 10 apr 2024, 17:05Ik weet niet of het echt racisme was, wat er nu door de politiek meeprofiterende partijen van wordt gemaakt
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Nou ja, van het gedoe over zijn opmerking mag ie zich wel wat aantrekken, want dat was echt dom. Die man is zo Fries als het maar zijn kan.deninho32 schreef: 10 apr 2024, 18:24Zie je de laatste tijd nogal veel, kritiek op Israël is meteen antisemitisme en dit is ook meteen racisme. Lekker laten roepen en niks van aantrekken, maar dat zal Derksen ook wel doen.Grasmat schreef: 10 apr 2024, 17:05Ik weet niet of het echt racisme was, wat er nu door de politiek meeprofiterende partijen van wordt gemaakt
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Spreek Johan tegen en je bent niet meer welkom. Zo gaat dat. Benieuwd wanneer Angela weer welkom is.De machtige AD-opiniediva Angela de Jong keert zich ook tegen VI, waar ze zelf als vaste gast onderdeel van is. “Of het nu gaat om het vergoelijken van daders van grensoverschrijdend gedrag, het bashen van hun slachtoffers, het bagatelliseren van antisemitisme – Johan zit volkomen vastgeroest in zijn antieke denkpatronen.”
De tactiek van Johan? Zichzelf manoeuvreren in de slachtofferrol, schrijft Angela. “En hij verbiedt het ondertussen om die ene lastige gast nog uit te nodigen. Of denkt u dat het toeval is dat Pieter Cobelens er nooit meer zit, nadat hij Johan als kleine jongen op zijn plaats zette over Israël?”
https://www.mediacourant.nl/2024/04/tal ... btamu-rel/
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
En dan mag Marijnissen Johan vanavond vermanend toe gaan spreken. Vermoeiend. Als ik haar zou zijn dan had ik even gepast. Maar goed, ze wil wat in de media gaan doen he.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- deninho32
- Site Admin
- 7
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Zolang ze straks gewoon achter in de bus gaan zitten is Derksen de moeilijkste niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
https://www.ad.nl/show/derksen-neemt-wo ... ~a7ac8ae8/
Doet me denken aan die gast, die geen excuses wilde aanbieden en geen racist was, omdat hij nieuws verspreidde dat het Eritreër zou zijn geweest met de gijzeling een paar weken terug, omdat het waar had kunnen zijn.
Als je uitspraken doet, die volledig onjuist blijken te zijn, dan moet je toch altijd daarvoor uitkomen en ben je toch gewoon een heel zielig ventje als je dat niet doet?
Doet me denken aan die gast, die geen excuses wilde aanbieden en geen racist was, omdat hij nieuws verspreidde dat het Eritreër zou zijn geweest met de gijzeling een paar weken terug, omdat het waar had kunnen zijn.
Als je uitspraken doet, die volledig onjuist blijken te zijn, dan moet je toch altijd daarvoor uitkomen en ben je toch gewoon een heel zielig ventje als je dat niet doet?
- PCGC
- Legende
- 7
-
Awards:
Boeiend allemaal.
Ik geniet vooral van de overtrokken reacties van de goegemeente in programma’s als Jeroen, Shownieuws etc.
Zit daar een Bram Moskovicz de heilige uit te hangen hoe fout Johan wel niet is. Meneer is zelf één van de grootste witteboorden crimineel van het land.
Johan heeft echt schijt aan iedereen, prima instelling in deze kwesties.
Dat ze zich maar druk maken om Israël, Oekraïne of het verval van die joden.
#TeamJohan
Ik geniet vooral van de overtrokken reacties van de goegemeente in programma’s als Jeroen, Shownieuws etc.
Zit daar een Bram Moskovicz de heilige uit te hangen hoe fout Johan wel niet is. Meneer is zelf één van de grootste witteboorden crimineel van het land.
Johan heeft echt schijt aan iedereen, prima instelling in deze kwesties.
Dat ze zich maar druk maken om Israël, Oekraïne of het verval van die joden.
#TeamJohan
#FreeGeneratie4