Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ik zat een paar maanden terug naast iemand in het vliegtuig die de eigenaar bleek te zijn van een van de grootste grastelers van de wereld, Hij levert bijvoorbeeld ook de grasmat voor Real Madrid (leuk weetje, dat gras wordt minimaal(!!) 7 keer per jaar vervangen) en gaf aan dat de kwaliteit van het gras in de Nederlandse stadions over het algemeen niet al te best is, omdat het vooral echt heel veel geld kost om het te vervangen.
Normaal gesproken is alleen goed onderhoud ook wel voldoende, maar dat gaat het om de tuin rondom een Gooise villa, en niet om een voetbalveld wat eens per twee weken volledige wordt afgerost.
Geen idee meer wat ik verder met deze post wilde zeggen eigenlijk, maar het is duidelijk dat onze grasmat (en niet onze @Grasmat ) aangepakt moet worden.
DadOfFour schreef: 05 mar 2024, 10:09
Ik zat een paar maanden terug naast iemand in het vliegtuig die de eigenaar bleek te zijn van een van de grootste grastelers van de wereld, Hij levert bijvoorbeeld ook de grasmat voor Real Madrid (leuk weetje, dat gras wordt minimaal(!!) 7 keer per jaar vervangen) en gaf aan dat de kwaliteit van het gras in de Nederlandse stadions over het algemeen niet al te best is, omdat het vooral echt heel veel geld kost om het te vervangen.
Normaal gesproken is alleen goed onderhoud ook wel voldoende, maar dat gaat het om de tuin rondom een Gooise villa, en niet om een voetbalveld wat eens per twee weken volledige wordt afgerost.
Geen idee meer wat ik verder met deze post wilde zeggen eigenlijk, maar het is duidelijk dat onze grasmat (en niet onze @Grasmat ) aangepakt moet worden.
Rond de 100.000-150.000 inderdaad.
over 2 weken spelen zelfs de vrouwen tegen feyenoord op de grasmat in het stadion. Zal ook niet bevordelijk zijn.
Voorlopig dus gestopt met concerten om de beste @Grasmat te fabriceren. Mooi.
Mocht het zo zijn dat de grasmat in de winter van seizoen 2025-2026 veel beter van kwaliteit blijkt, dan is het afwachten wat PSV doet. Denkbaar is dat concerten in 2026 weer mogelijk zijn als de club tot de conclusie komt dat vervanging van de grasmat op de andere ondergrond werkt. Als er wederom gras ingezaaid moet worden, kost dat naar verwachting zo'n tien weken en staan nieuwe concerten op losse schroeven.
PSV wil per se op het best mogelijke gras spelen, ook omdat dat bij de huidige speelstijl van PSV het beste past en omdat het fysieke problemen bij spelers kan voorkomen. De concertenreeks leverde de club wel een forse omzet op (miljoenen), maar door te maken kosten bedroeg het netto-effect volgens de clubleiding tonnen.
PSV wil per se op het best mogelijke gras spelen, ook omdat dat bij de huidige speelstijl van PSV het beste past en omdat het fysieke problemen bij spelers kan voorkomen.
Bedankt hè Guus, klootzak.
Mooi dat dit eindelijk de laatste keer was. Ik laat niet meer over me heen lopen.
Maarre, benieuwd of die nieuwe mat binnen drie weken al goed gehecht en veilig bespeelbaar is. Toch stiekem weinig tijd om rustig klaar te stomen voor een nieuw seizoen.
Grasmat schreef: 03 jul 2024, 18:51
Mooi dat dit eindelijk de laatste keer was. Ik laat niet meer over me heen lopen.
Maarre, benieuwd of die nieuwe mat binnen drie weken al goed gehecht en veilig bespeelbaar is. Toch stiekem weinig tijd om rustig klaar te stomen voor een nieuw seizoen.
Sinds vorig jaar spelen we op een hybride mat. Wellicht heeft dat nog een effect op hechting en/of bespeelbaarheid.
Grasmat schreef: 03 jul 2024, 18:51
Sinds vorig jaar spelen we op een hybride mat. Wellicht heeft dat nog een effect op hechting en/of bespeelbaarheid.
Hybride of niet, de mat was net zo kut als andere jaren. Het was ronduit gênant dat Bosz tijdens thuiswedstrijden continu klaagde over het veld.
Standbeeld schreef: 03 jul 2024, 18:55
Hybride of niet, de mat was net zo kut als andere jaren. Het was ronduit gênant dat Bosz tijdens thuiswedstrijden continu klaagde over het veld.
En toch eindigden we dit jaar op een gedeelde tweede plek in de verkiezing voor beste grasmat. Zie mijn vorige post:
Zuc0 schreef: 16 jul 2024, 18:46
Guus Meeuwis maakt in een paar avonden meer kapot dan een seizoen eredivisie, bekervoetbal en CL.
En hij komt er gewoon mee weg. Stadionverbod graag.
Heb hem gebeld en ter verantwoording geroepen.
Hij zal voortaan geen concerten meer geven in het Philips stadion.
Guus Meeuwis maakt in een paar avonden meer kapot dan een seizoen eredivisie, bekervoetbal en CL.