Financiën

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nu komen ze. Pröpper, Alderweireld, Santi ;)
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

BAM! Daar is niet op zijn Feyenoords 15 jaar voor nodig met alle mitsen en maren om vervolgens met geen of een brak plan aan te komen. Ook hier wordt Brainport optimaal benut en is het PSV zoals het nu lijkt gelukt om in een korte periode mee te bewegen binnen een snel veranderde markt. Los van de uitkomst, maakt dit soort dingen dat PSV concurrerend en ambitieus kan blijven.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 16 apr 2021, 21:33 Zou het stom zijn om met een deel van dat geld een TD aan te țrekken :mrgreen:
Dat zou de eerste prioriteit moeten zijn.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

11 Sir Tinus schreef: 16 apr 2021, 21:04
Johann Vogel schreef: 16 apr 2021, 20:56 Misschien zou het ook goed zijn in plaats van allemaal nieuwe spelers te halen ook bepalende spelers te behouden. Mochten we tweede worden zou ik het wel eens fijn vinden met een fatsoenlijke ploeg de voorrondes CL in te gaan. Ik zou graag Malen nog een jaartje behouden.

Sowieso zou het fijn zijn als we naar een situatie gaan dat we niet in plaats van elk seizoen de beste spelers moeten verkopen, mogen verkopen.
Boscagli ligt nog maar 2 jaar vast. Zou je kunnen verlengen.... een van Ginkel vastleggen bv maar wat dacht je van een Luuk terughalen als Malen vertrekt?

Alderweireld, Luuk, een fitte van Ginkel en het leven lacht ons toe.
Ik zie het liefste Malen nog een jaartje houden. Zou fijn zijn als je voorin Götze, Zahavi, Gakpo, Malen en Madueke kan behouden. Ik zou het eens verstandig vinden om met een ingespeelde ploeg aan de voorrondes te beginnen.

Sowieso moet er vooral een hoop verkocht worden. Van de overbodige huurlingen; Luckassen, Sadilek, Bruma, Rigo en Doan. En jongens die uit de huidige selectie die op een dood spoor zitten; Baumgartl, Guti, Romero en Ihattaren. Daar zal de grootste uitdaging liggen.

Ik hoop ook dat we niet gelijk al dat geld uitgeven. Ik neem aan dat er wel voorwaarden verbonden zijn en een plan op tafel moet liggen.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 16 apr 2021, 21:04
Johann Vogel schreef: 16 apr 2021, 20:56 Misschien zou het ook goed zijn in plaats van allemaal nieuwe spelers te halen ook bepalende spelers te behouden. Mochten we tweede worden zou ik het wel eens fijn vinden met een fatsoenlijke ploeg de voorrondes CL in te gaan. Ik zou graag Malen nog een jaartje behouden.

Sowieso zou het fijn zijn als we naar een situatie gaan dat we niet in plaats van elk seizoen de beste spelers moeten verkopen, mogen verkopen.
Boscagli ligt nog maar 2 jaar vast. Zou je kunnen verlengen.... een van Ginkel vastleggen bv maar wat dacht je van een Luuk terughalen als Malen vertrekt?

Alderweireld, Luuk, een fitte van Ginkel en het leven lacht ons toe.
Die Alderweireld staat op dit moment te ballen met Spurs tegen Everton, met z'n drie kruizen op z'n arm. Dat wil ik niet in een PSV shirt zien.

Ook Pröpper niet meer aan beginnen, die was in z'n laatste jaar bij PSV ook echt waardeloos. Die heeft winnaars naast zich nodig en die hebben we (voorlopig nog) niet.
Laatst gewijzigd door Fanatic-U-s op 16 apr 2021, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zo. Beste stap vooruit hoor. Ben benieuwd hoe dit ontwikkeld. Hoop op een stuk of drie directe versterkingen. Maar in elk geval knap gedaan.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Medeposter [mention]Op weg naar nr 25[/mention] had mij een tijdje geleden er al op geattendeerd dat van der Wallen achter de schermen met iets financieels bezig was.
Maar dit kun je wel een mega-klapper noemen!
Laatst gewijzigd door Ailon op 17 apr 2021, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Wat een geweldige club is PSV toch. Enige club waar dit op deze manier kan.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

TomPSV schreef: 16 apr 2021, 21:49 Wat een geweldige club is PSV toch. Enige club waar dit op deze manier kan.
Dit komt toch wel vaker voor in het voetbal?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zo, dat is nog eens lekker nieuws! Nu het geld wat in de selectie gaat goed investeren en je zet (weer) een flinke stap vooruit.
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Goed nieuws, fiks bedrag! Kunnen we mooie spelers mee halen en behouden.

Als ik het goed lees is het dus een soort lening met een rente van 1,5%?
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Deels extra hypotheek op stadion, en die investeerders doen dat tegen een geringe rente over langere tijd. Vd Wallen is geen koekenbakker.
Arno27
Lid 2e elftal
3
Berichten: 197
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Moet mij er nog verder in verdiepen. Maar mijn eerste reactie is positief. Om in deze “Corona” tijd extra te kunnen investeren. Waarbij de prijspijl van vele spelers is gedaald en zal stijgen (denk ik) als de tribunes weer gevuld zijn, lijkt mij erg sterk. Oftewel anti cyclisch beleid. In mijn beleving een mooie actie die elders niet snel mogelijk is. Omdat dit op het eerste oog erg onbaatzuchtig is!
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

🍺
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Fanatic-U-s schreef: 16 apr 2021, 21:42
11 Sir Tinus schreef: 16 apr 2021, 21:04

Boscagli ligt nog maar 2 jaar vast. Zou je kunnen verlengen.... een van Ginkel vastleggen bv maar wat dacht je van een Luuk terughalen als Malen vertrekt?

Alderweireld, Luuk, een fitte van Ginkel en het leven lacht ons toe.
Die Alderweireld staat op dit moment te ballen met Spurs tegen Everton, met z'n drie kruizen op z'n arm. Dat wil ik niet in een PSV shirt zien.

Ook Pröpper niet meer aan beginnen, die was in z'n laatste jaar bij PSV ook echt waardeloos. Die heeft winnaars naast zich nodig en die hebben we (voorlopig nog) niet.
Nee joh. Een van de beste centrale verdedigers van Europa, bah!
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Ardbeg schreef: 16 apr 2021, 22:33
Fanatic-U-s schreef: 16 apr 2021, 21:42

Die Alderweireld staat op dit moment te ballen met Spurs tegen Everton, met z'n drie kruizen op z'n arm. Dat wil ik niet in een PSV shirt zien.

Ook Pröpper niet meer aan beginnen, die was in z'n laatste jaar bij PSV ook echt waardeloos. Die heeft winnaars naast zich nodig en die hebben we (voorlopig nog) niet.
Nee joh. Een van de beste centrale verdedigers van Europa, bah!
Alderweireld? :lol:
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Fanatic-U-s schreef: 16 apr 2021, 22:44
Ardbeg schreef: 16 apr 2021, 22:33

Nee joh. Een van de beste centrale verdedigers van Europa, bah!
Alderweireld? :lol:
Als je dit niet toegeeft heb je pertinent geen verstand van voetbal.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Geweldig nieuws, maar het blijft onder de streep gewoon een lening natuurlijk.

Doe je er iets goeds mee, kan het als een vliegwiel werken. Doe je er niks goeds mee, zit je wel met de hogere lasten.

Vind daarom de grappende opmerkingen om een nieuwe TD aan te stellen, helemaal zo gek nog niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vind het aan de andere kant totaal idioot dat alles aan John de Jong wordt opgehangen.

Alsof hij beslist. Ik denk dat hij uiteindelijk misschien 15% invloed heeft.

De hele scouting, de staf, het DT. Allemaal mensen die er wat over zeggen.

Of denken jullie serieus dat er ineens andere namen omhoog komen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Fantastisch nieuws natuurlijk, want extra geld is altijd welkom. En op deze manier kan je je ook wat sterker opstellen in verkoop onderhandelingen: De druk om Dumfries/Malen enz onder de marktprijs te verkopen voor de zwarte cijfertjes is nu gelijk een stuk minder.

Uiteraard snijdt het zwaard aan twee kanten en gaan andere partijen zich nu ook steviger opstellen. Ik denk dat onze vriend uit Twente nu wel keihard "drommels, drommels en nog een drommels!!" schreeuwt, wetende dat PSV meer geld had dan een week geleden toen ze Drommel aanboden. :)

Goed, hoe nu te investeren? Ik zou zowel naar de korte termijn kijken als de lange termijn. Dus Dogecoin, Bitcoin en Etheruem :)

Nee, zonder dollen: ik zou niet te gek doen wat betreft de A-selectie en de opdracht blijft hetzelfde: een dijk van een CV moet er komen, een voetballende middenvelder en backup voor de back posities. Wel kan je wellicht nu wat hoger mikken dan een week geleden, maar 50 miljoen in de huidige A-selectie pompen is niet noodzakelijk.

Wel zou ik investeren in je opleiding: wellicht kan je echte pareltjes van 16-19 halen die anders niet betaalbaar waren om dan later door te stromen naar het eerste. En een flinke buffer overhouden voor echte buitenkansjes in de verdere toekomst; een Wijnaldum over 1-2 jaar, dat soort niveau.

Al met al, geweldig nieuws, maar het ontvangen is 1 ding: nu er nog verstandig mee omgaan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dogecoin +189% vandaag. Te laat als je nog wil kopen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

wat... LEKKEEERRRRRRRR ZEGGG!!!

Heerlijk al die haatreacties op social media. Als PSV de markt op gaat met 50 miljoen, staat dat gelijk met als Ajax met 120 miljoen hetzelfde doet. Zij moeten meer salaris betalen, moeten ook meer betalen aangezien ze roepen dat ze zo rijk zijn. Ajax word genaaid door allerlei zaakwaarnemers, PSV gaat wat slimmer te werk en kan daarmee een gelijkwaardige selectie samenstellen.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Die investering moet wel terugverdiend worden. De kans om CL te halen wordt groter maar de noodzaak om dat te doen dus ook. Het is nu wel het moment om te investeren anders raakt Ajax definitief uitzicht.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik heb er 0 twijfel over dat er getracht zal worden verstandig met het geld om te gaan. JdJ zal echt niet alleen beslissen en we moeten ook niet doen alsof hij afgelopen zomer niet vrij goed heeft gepresteerd en nu ook weer met Drommel. Jongens als Max en Sangare vertegenwoordigen echt wel een behoorlijke waarde en met Zahavi en Götze heeft ie natuurlijk wel een mooi kunstje geflikt. Dan hebben we nog Gakpo, Malen, Dumfries, Madueke, Teze en Boscagli die allemaal echt wel wat moois zouden opleveren mochten ze nu verkocht worden.

Het is dus niet alleen die 50 miljoen, maar ook extra waarde op het veld. Ik neem aan dat de Jong en Schmidt sowieso al versterkingen op het oog hebben en het word nu ‘net dat beetje makkelijker’ om de gewenste spelers te halen. Je zou zelfs al bijv. AZ en Feyenoord kunnen beroven van hun sterkste spelers, al zie ik buiten Wijndal en Berghuis niet superveel versterkingen. Het maakt het huidige riedeltje van de Eredivisie gewoon iets anders dan ‘Ajax loopt al weg van alles en iedereen’. Vooral als de cashcows verkocht worden. De gaten worden gedicht, je kunt wat extra talenten aantrekken en je kunt spelers halen. 50 miljoen is veel geld.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

50 miljoen is veel inderdaad maar kan ook zo in je zakken verbranden hebben we gezien. Elfrink gaf aan dat een deel in de selectie gaat maar niet alles. Gerbrands droomt ook van een transferoorlogskas waarmee je iets extra's kan doen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 16 apr 2021, 23:57 50 miljoen is veel inderdaad maar kan ook zo in je zakken verbranden hebben we gezien. Elfrink gaf aan dat een deel in de selectie gaat maar niet alles. Gerbrands droomt ook van een transferoorlogskas waarmee je iets extra's kan doen.
En dat lijkt mij erg verstandig. Je kan nu wel 50 miljoen in je selectie stoppen, maar dan nog koop je geen kampioenschap. Dus wat schiet je er dan mee op?

De opdracht van PSV/ de Jong lijkt mij eigenlijk nog hetzelfde: er moet verfrist worden in de selectie:

Ten eerste de bagger moet weg: Bruma, Baumgartl, Doan, Luckassen, Rigo, Piroe.

Dan zijn er een aantal spelers die toe zijn aan wat nieuws: Malen, Dumfries, Rosario, Ihattaren

Daarnaast zijn er wat huurlingen die waarschijnlijk gaan: van Ginkel, Fein, Mvogo

Kwa basis heb je dan alsnog een aantal zekerheidjes: Drommel, Teze, Boscagli, Max, Sangare, Gakpo, Goetze en Zahavi zullen in de basis zijn: dat zijn 8 van je 11 spelers. En eigenlijk vind ik dat je Madueke nu ook een basis plek zou moeten geven, dus heb je eigenlijk nog maar 2 spelers voor je basis 11 over: een klasse verdediger en een klasse middenvelder.

Daarnaast zou je kunnen investeren in een Hlazek; een super talent van 19-20 die je op een Madueke achtige manier nu kan brengen als vaste invaller / roelerend met Noni of Zahavi. Verder moeten er wat breedte spelers bij, maar daar mag je geen 15-20 miljoen voor uitgeven.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Financiën