Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nou jeej! Zit meters diep in Onana's reet met z'n Marokaanse accent terwijl hij uit 't Gooi komt, heb er weinig mee in ieder geval. Goeie hashtag van PSV wel #vooruitJoel, lijkt me inderdaad als keeper de meest verstandige richting op het veld.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Al praat ie als Perr Schuurs, wat kan mij het verrekken. Als ie het doel maar leeg houdt!
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 16 apr 2021, 15:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Revolinho schreef: 16 apr 2021, 13:12
Ardbeg schreef: 16 apr 2021, 11:00

Het is om een of andere reden nieuws op dat forum van ze:

https://www.ajaxshowtime.com/voetbalnie ... an-bij-PSV

"Zal die blij zijn? Zelf wilde die het liefst naar Ajax XD"

"Hij koos voor PSV omdat Ajax geen interesse meer had. Maar natuurlijk moet hij natuurlijk van PSV nu wel even zeggen dat hij direct wist dat hij alleen naar PSV wilde. Dat is daar standaardprocedure bij nieuwe spelers."

"Gelukkig hebben wij hem niet :)"

Maar verder zijn ze niet zuur :lol:
Heb je ooit gezien hoeveel ajacieden Rik Elfrink volgen? PSV is serieus hun obsessie. Elke tweet duiken ajacieden vol op. Ik zit er ook af en toe, maar Twitter is wel echt het afvoerputje van de social media. Niet alleen wb ajacieden, ook PSV-supporters die echt alleen maar negatief over PSV, Toon, John en Roger kunnen zijn. Alles is kut daar.
Volgens mij zie ik jou ook regelmatig in het Ajax draadje hier opduiken?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Josef Dettelbacher schreef: 16 apr 2021, 15:29
Revolinho schreef: 16 apr 2021, 13:12

Heb je ooit gezien hoeveel ajacieden Rik Elfrink volgen? PSV is serieus hun obsessie. Elke tweet duiken ajacieden vol op. Ik zit er ook af en toe, maar Twitter is wel echt het afvoerputje van de social media. Niet alleen wb ajacieden, ook PSV-supporters die echt alleen maar negatief over PSV, Toon, John en Roger kunnen zijn. Alles is kut daar.
Volgens mij zie ik jou ook regelmatig in het Ajax draadje hier opduiken?
Haha, echt hè. Het Ajax-topic is zo ongeveer het meest actieve topic hier op het forum, maar ohjee, wat zijn al die Ajacieden toch met PSV bezig.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Magnus schreef: 16 apr 2021, 15:30 Haha, echt hè. Het Ajax-topic is zo ongeveer het meest actieve topic hier op het forum
1 topic voor die grafclub en meer dan 100 voor PSV.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 16 apr 2021, 15:29
Revolinho schreef: 16 apr 2021, 13:12

Heb je ooit gezien hoeveel ajacieden Rik Elfrink volgen? PSV is serieus hun obsessie. Elke tweet duiken ajacieden vol op. Ik zit er ook af en toe, maar Twitter is wel echt het afvoerputje van de social media. Niet alleen wb ajacieden, ook PSV-supporters die echt alleen maar negatief over PSV, Toon, John en Roger kunnen zijn. Alles is kut daar.
Volgens mij zie ik jou ook regelmatig in het Ajax draadje hier opduiken?
Magnus schreef: 16 apr 2021, 15:30
Josef Dettelbacher schreef: 16 apr 2021, 15:29

Volgens mij zie ik jou ook regelmatig in het Ajax draadje hier opduiken?
Haha, echt hè. Het Ajax-topic is zo ongeveer het meest actieve topic hier op het forum, maar ohjee, wat zijn al die Ajacieden toch met PSV bezig.
Jullie missen allebei het punt. Jazeker, ik vind het mooi om hier in het Ajax topic te bakkessen op Ajax. Dat geef ik toe. Dat staat toch los van het feit dat het vreemd is dat zij op hun Ajax voorpagina een nieuwsbericht hebben staan over een transfer van een PSV speler? Dat ze allemaal gekscherend doen en het niets boeit maar er wel er massaal mee bezig zijn.

Zij zullen ook bakkessen over PSV in een draadje op hun forum. Wat ik niet gek zou vinden. Daar zei ik immers ook niets over ;)
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ik weet niet wat de norm is bij Ajaxshowtime, dus geen idee of het gek is dat ze dit publiceren. Drommel is in het verleden in ieder geval wel een aantal keer aan Ajax gelinkt, dus bij mij deed het niet direct wenkbrauwen fronsen dat zij hierover een artikel op de site zetten.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 16 apr 2021, 15:33
Josef Dettelbacher schreef: 16 apr 2021, 15:29

Volgens mij zie ik jou ook regelmatig in het Ajax draadje hier opduiken?
Magnus schreef: 16 apr 2021, 15:30

Haha, echt hè. Het Ajax-topic is zo ongeveer het meest actieve topic hier op het forum, maar ohjee, wat zijn al die Ajacieden toch met PSV bezig.
Jullie missen allebei het punt. Jazeker, ik vind het mooi om hier in het Ajax topic te bakkessen op Ajax. Dat geef ik toe. Dat staat toch los van het feit dat het vreemd is dat zij op hun Ajax voorpagina een nieuwsbericht hebben staan over een transfer van een PSV speler? Dat ze allemaal gekscherend doen en het niets boeit maar er wel er massaal mee bezig zijn.

Zij zullen ook bakkessen over PSV in een draadje op hun forum. Wat ik niet gek zou vinden. Daar zei ik immers ook niets over ;)
Volgens mij mis jij het punt ;) ik had het helemaal niet over jou. Revolinho zegt dat Ajacieden erg met PSV bezig zijn, en ik merk slechts op dat hij zelf ook regelmatig met Ajax bezig is. Wat jij doet of er verder in t Ajax topic gebeurt, komt in mijn post niet aan bod.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 16 apr 2021, 15:38
Ardbeg schreef: 16 apr 2021, 15:33



Jullie missen allebei het punt. Jazeker, ik vind het mooi om hier in het Ajax topic te bakkessen op Ajax. Dat geef ik toe. Dat staat toch los van het feit dat het vreemd is dat zij op hun Ajax voorpagina een nieuwsbericht hebben staan over een transfer van een PSV speler? Dat ze allemaal gekscherend doen en het niets boeit maar er wel er massaal mee bezig zijn.

Zij zullen ook bakkessen over PSV in een draadje op hun forum. Wat ik niet gek zou vinden. Daar zei ik immers ook niets over ;)
Volgens mij mis jij het punt ;) ik had het helemaal niet over jou. Revolinho zegt dat Ajacieden erg met PSV bezig zijn, en ik merk slechts op dat hij zelf ook regelmatig met Ajax bezig is. Wat jij doet of er verder in t Ajax topic gebeurt, komt in mijn post niet aan bod.
Kut. Ik dacht dat je mij had gequote! Sorry, grillworst!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 16 apr 2021, 15:38
Josef Dettelbacher schreef: 16 apr 2021, 15:38

Volgens mij mis jij het punt ;) ik had het helemaal niet over jou. Revolinho zegt dat Ajacieden erg met PSV bezig zijn, en ik merk slechts op dat hij zelf ook regelmatig met Ajax bezig is. Wat jij doet of er verder in t Ajax topic gebeurt, komt in mijn post niet aan bod.
Kut. Ik dacht dat je mij had gequote! Sorry, grillworst!
Geen probleem whisky!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Rondom een wedstrijd/uitschakeling van Ajax ben ik er inderdaad. Maar ga dat nou niet vergelijken met wat die gasten doen, dat is echt vele malen extremer. Dit hier is 1 topic waar we ze lekker kunnen afzeiken, maar dat is dan alles. Op Twitter zie je meer reacties van ajacieden dan van PSV’ers op berichten van Elfrink of zelfs PSV zelf. Ik zou niet eens weten waarom ik die club zou moeten volgen op social media, of wie hun clubwatcher is. Interesseert me geen reet. Laat staan dat ik op elk bericht actief ga lopen reageren.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heissenberrug schreef: 16 apr 2021, 15:21 Nou jeej! Zit meters diep in Onana's reet met z'n Marokaanse accent terwijl hij uit 't Gooi komt, heb er weinig mee in ieder geval. Goeie hashtag van PSV wel #vooruitJoel, lijkt me inderdaad als keeper de meest verstandige richting op het veld.
Best extreem inderdaad. Praat nog meer mocro dan de gemiddelde Marokkaanse Nederlander.

Maar ja die waait met alle winden mee dus als Mart en Berry nu wat tijd in hem investeren praat hij over een tijdje gewoon Helmonds.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De club van Nederland maar de King speelt in Amsterdam. Je ziet nog net niet het topje van die eikel van Onananana in zijn uvula
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dat gezeik over zijn woorden over Onana is nu wel een beetje uitgemolken, niet?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Waarom zou hij niet mogen benoemen dat Onana een goede keeper is? Dat is hij namelijk ook gewoon..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Welkom bij de mooiste club van Nederland, Joël!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

TomPSV schreef: 16 apr 2021, 16:04 Dat gezeik over zijn woorden over Onana is nu wel een beetje uitgemolken, niet?
Ligt eraan hoe vol de ballen van de King zijn.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Revolinho schreef: 16 apr 2021, 15:43 Rondom een wedstrijd/uitschakeling van Ajax ben ik er inderdaad. Maar ga dat nou niet vergelijken met wat die gasten doen, dat is echt vele malen extremer. Dit hier is 1 topic waar we ze lekker kunnen afzeiken, maar dat is dan alles. Op Twitter zie je meer reacties van ajacieden dan van PSV’ers op berichten van Elfrink of zelfs PSV zelf. Ik zou niet eens weten waarom ik die club zou moeten volgen op social media, of wie hun clubwatcher is. Interesseert me geen reet. Laat staan dat ik op elk bericht actief ga lopen reageren.
Ik denk dat je die gasten bij iedere club hebt. Op Ajaxberichten zullen vast ook zure PSV'ers of zure Feyenoorders reageren. Wat scheelt is dat er heel wat meer Ajacieden rondlopen in Nederland dan andere fans, dus zij zullen altijd de overhand hebben in aantallen gok ik zo. Meer Ajacieden die zich op PSV storten dan andersom, maar ook meer Ajacieden die zich niet met PSV bemoeien dan PSV'ers die zich niet met Ajax bemoeien. Puntje bij paaltje zullen de meeste supportersgroepen vast niet zoveel verschillen als ze zelf graag denken.

Overigens schijnen veel Ajacieden en Feyenoorders Rik te volgen omdat hij zo'n goede clubwatcher is en gewaardeerd wordt. Daarnaast kun je best geïnteresseerd zijn in wat er bij een andere club gebeurt. Maar er zullen er ook vast een hoop zitten die bewust het account van Rik opzoeken om fans van PSV te stangen inderdaad. Maar die zullen er bij onze club vast ook rondlopen. De ene boeit het niet of Ajax eruit ligt, de volgende lacht graag met mede-PSV'ers om het leed, en een derde vindt het leuk om het een paar Ajacieden extra in te wrijven.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Magnus schreef: 16 apr 2021, 16:29 Meer Ajacieden die zich op PSV storten dan andersom, maar ook meer Ajacieden die zich niet met PSV bemoeien dan PSV'ers die zich niet met Ajax bemoeien. Puntje bij paaltje zullen de meeste supportersgroepen vast niet zoveel verschillen als ze zelf graag denken.
Het verschil is dat de Ajacieden altijd te pas en te onpas roepen dat iedereen met zijn eigen club bezig moet zijn en niet met Ajax. Maar exact degene die dat zeggen hangen overal in de timeline bij PSV-ers en PSV-watchers. Het is zo'n intens hypocriet volk. Ik heb er nu zo'n 800 geblockt denk ik. Die ga ik allemaal unblocken op het moment dat we een schaal binnen halen. :nanana:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Als Twitter dan nog bestaat.. :mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 16 apr 2021, 17:19
Magnus schreef: 16 apr 2021, 16:29 Meer Ajacieden die zich op PSV storten dan andersom, maar ook meer Ajacieden die zich niet met PSV bemoeien dan PSV'ers die zich niet met Ajax bemoeien. Puntje bij paaltje zullen de meeste supportersgroepen vast niet zoveel verschillen als ze zelf graag denken.
Het verschil is dat de Ajacieden altijd te pas en te onpas roepen dat iedereen met zijn eigen club bezig moet zijn en niet met Ajax. Maar exact degene die dat zeggen hangen overal in de timeline bij PSV-ers en PSV-watchers. Het is zo'n intens hypocriet volk. Ik heb er nu zo'n 800 geblockt denk ik. Die ga ik allemaal unblocken op het moment dat we een schaal binnen halen. :nanana:
Elke voetbal supporter is hypocriet. Wat Magnus al zegt.

Wat betreft Drommel: was geen voorstander, maar hij is er nu toch, dus hup Drommels. Ik hoop maar dat dit niet de nieuwe, duurdere versie van Jurjus gaat worden. Eerder de blanke Onana :D
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 16 apr 2021, 17:19
Magnus schreef: 16 apr 2021, 16:29 Meer Ajacieden die zich op PSV storten dan andersom, maar ook meer Ajacieden die zich niet met PSV bemoeien dan PSV'ers die zich niet met Ajax bemoeien. Puntje bij paaltje zullen de meeste supportersgroepen vast niet zoveel verschillen als ze zelf graag denken.
Het verschil is dat de Ajacieden altijd te pas en te onpas roepen dat iedereen met zijn eigen club bezig moet zijn en niet met Ajax. Maar exact degene die dat zeggen hangen overal in de timeline bij PSV-ers en PSV-watchers. Het is zo'n intens hypocriet volk. Ik heb er nu zo'n 800 geblockt denk ik. Die ga ik allemaal unblocken op het moment dat we een schaal binnen halen. :nanana:
Hahaha. Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou een stuk vervelender is, omdat ze jou bewust opzoeken. Maar voor mij, en de meeste onder ons, geldt gelukkig dat we iets minder bekend zijn op social media en niet worden lastig gevallen in onze tijdlijn. Wat er gereageerd wordt in de reacties op Rik Elfrink, daar kijk ik meestal ook wel omheen, of ik trek me er weinig van aan als iemand provoceert. Pas als iemand echt 8 reacties achter elkaar plakt, dan gaat diegene op negeer (eigenlijk nooit block) zodat ik niet altijd door zulke reacties heen moet scrollen om bij de 'echte' reacties uit te komen.

Als iemand het trouwens 'leuk' vindt zich te ergeren aan provocerende Ajacieden, maar er op Twitter niet genoeg ziet. In de reacties op VI of op Nu.nl lopen er ook een aantal rond die graag lopen te stangen richting PSV.

Overigens denk ik niet dat 'de Ajacieden altijd te pas en te onpas ...' Dat is dus het probleem met een groep, dat een aantal dat doet, betekent niet dat de meesten dat doen. En andersom zal het gegarandeerd ook gebeuren. Degene die het hardste roepen dat Ajacieden hypocriet zijn, zijn vaak ook de mensen die de Ajacieden gaan provoceren. Gaat misschien ook wel een beetje samen, als je je makkelijk stoort aan een ander, heb je misschien ook eerder de neiging iets terug te doen. Zoals ik al aangaf, ik denk dat de verschillen tussen supportersgroepen minimaal zijn, al denken we allemaal graag dat we totaal anders zijn dan die andere groep.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee, die verschillen zijn niet minimaal. Ajacieden zijn op de socials anders van alle andere supporters groepen. Ze vinden zichzelf ongeneeslijk beter. Gesprekken en ook plaagstootjes met mensen van alle andere clubs kan prima. Van NAC tot Vitesse, van Emmen tot ADO en Feyenoord tot zelfs Roda. Wordt zelden vervelend. Met Ajacieden nauwelijks te doen. Ik volg ze niet, ik zit niet in de timeline. Ik zit niet in de timeline bij Ajaxwatchers. Alleen mensen die ik echt persoonlijk IRL ken.

Drommel dus.

Ik ga er blind vanuit dat de scouting meer verstand heeft van keepers dan ik. Dus binnen een jaar in Oranje.

En het is een penaltykiller, dat wordt ook leuk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ik denk daar anders over, laten we het daar dan maar mee afsluiten.

Drommel dus. Ben persoonlijk wel blij met de komst van Drommel. Mvogo heeft tot dusver alles behalve kunnen overtuigen. Ik ben ook nooit fan geweest van de constructie om een keeper twee jaar te huren. Ben dus blij dat we weer een eigen keeper hebben, die daarnaast ook nog jong is en lang vastligt.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

In dat filmpje haalt ie er tegen PSV toch behoorlijk wat ballen uit, al dan niet met medewerking van PSV zelf.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Met allemaal die grapjes over De Baron hoop ik toch niet dat we die volgend jaar vaak moeten quoten...

Rik Elfrink zit bij VI trouwens. Zou hij nog met feitjes over de transfer komen? Zoals dat Drommel eerst naar de nonnen in Vugt gaat om vloeiend Brabants te leren?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel