Champions League

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ongeveer een jaar geleden was er weekenden lang door corona geen voetbal op tv. En nu zitten we naar deze klasse partij te kijken op een woensdagavond. Het kan verkeren. Merk dat ik daardoor nog extra geniet van het niveau.

Ze spelen beide alsof het de finale is. Wat het misschien ook had moeten zijn. En dan missen beide ploegen nog een aantal van hun beste spelers. Kunnen ze geen 120 minuten spelen vandaag ipv 90?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dinsdag de return. Nu al iets om naar uit te kijken. Wat een klasbakken allemaal.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heerlijk wedstrijdje was dit. Lang geleden dat een wedstrijd zonder PSV me boeide.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tempo is zo verschrikkelijk hoog. Alles is max 1 2 keer raken en als een malle door bewegen. Buiten alle voetballende en tactische kwaliteiten moet je fysiek zo gruwelijk fit zijn om dat vol te houden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sensation schreef: 07 apr 2021, 21:36Dus dit kan ook nog 8-2 worden? :mrgreen:

Edit: nog 7 te gaan
Ik had 8-2 niet eens zo vreemd (hooguit opmerkelijk :mrgreen:) gevonden als je kijkt naar het aantal kansen. Maar als je voorin Choupo-Moting, Coman en Sané hebt staan, dan moet je in dit soort wedstrijden wel 50 kansen creëren wil je kans maken om te winnen. Boateng kan ook niet meer op dit niveau en als Mbappé en Neymar vervolgens echt goed zijn, dan ga je er drie om de oren krijgen.

Maar wat een wedstrijd hoor. Verplicht kijkvoer voor alle coaches. En misschien een weinig populaire mening, maar zo'n Kimmich is wat mij betreft de allerbeste van de wereld op dit moment. Zonder hem is Bayern drie slagen minder, maar je moet gewoon eens alleen op die jongen letten als je het voetbal van Bayern wil begrijpen. In z'n eentje maakt hij van Bayern de machine die het op dit moment is. Staat altijd goed, heeft altijd de juiste oplossing, heeft een fraaie, vaste traptechniek en durft ook uit te delen wanneer nodig. Het voetballen begint bij hem, maar het verdedigen óók. Lewandowski is weliswaar de kers bovenop, maar Kimmich zelf ís de taart.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Zie je al een middenveld voor je met Kimmich, Gündogan en Götze?
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Vanavond PSG-Bayern, heb er zowaar eens zin in, in een CL potje.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Zijn er serieus mensen naar Albert Mantingh aan het luisteren? Vinnie Schildkamp op SBS6 🤟.

Ik vraag dit voor een vriend..
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Die Mantingh ontneemt je gewoon het plezier van een wedstrijd.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

En die begint na 35 min al met nabeschouwen van de eerste helft en in de 75 min van de wedstrijd en tweeluik.

Veel overtredingen en weinig snelheid in het spel vooralsnog.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Begint nou wel leuk te worden 8-)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Wel een lekker potje vind ik.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja dit is wel absoluut hogeschool voetbal.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Met Lewandowski erbij had Bayern dit absoluut gered, maar een heerlijk tweeluik. Overigens ook een waanzinnige goal van Taremi...
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dat was een heerlijke omhaal inderdaad, al twijfel ik of hij hem eigenlijk wel goed raakt.

PSG had natuurlijk met Neymar normaal gewoon gescoord, he? Dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat Bayern met Lewa door was gegaan.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Deze wedstrijd specifiek niet, maar vorige week had Lewandowski (of Gnabry) zeer waarschijnlijk wel voor een andere uitslag gezorgd verwacht ik, al is dat koffiedik kijken.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

PSG topfavoriet nu. Wat een geweldige ploeg. Di Maria speelt in de Champions League ook altijd geweldig. Hopelijk zijn Verratti en Marquinhos snel weer fit, want die Danilo is niet veul.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Was weer genieten zeg. Bizar hoe slecht de kansen werden afgemaakt. DiMaria, wat een speler

Bizarre actie van die grens om te vlaggen trouwens, is het nou zo moeilijk?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als dit PSV op onze eigen manier PSG onder druk zouden zetten zoals we bv bij Feyenoord deden dan hadden we 12-0 verloren. Die speelden zichzelf zo makkelijk onder de druk uit, en ze kunnen allemaal voetballen die gasten. En dan voorin zoveel kwaliteit hebben om de trekker over te halen. Dat ze gisteren niet legaal hebben gescoord ligt aan Neymar Mbappe en de grensrechter maar het was wonderbaarlijk.

Vanavond weer 2 leuke potjes.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil schreef: 13 apr 2021, 23:54 Was weer genieten zeg. Bizar hoe slecht de kansen werden afgemaakt. DiMaria, wat een speler

Bizarre actie van die grens om te vlaggen trouwens, is het nou zo moeilijk?
Makkelie zou hem ontslaan!

Di Maria is idd echt waanzinnig, al jaren in de schaduw van Neymar en Mbappe maar hij is echt zo verschrikkelijk goed, elke aanname klopt en zijn handelingssnelheid is van ongekend niveau. Paredes overigens ook zo'n type 'hidden gem', hoe hij gister PSG keer op keer onder de druk van Bayern uit dirigeerde was ongeëvenaard. Ik heb de kans dat PSG de CL kan winnen nog nooit zo hoog ingeschat als nu, vooral omdat het bij uitstek een team is die kan pieken over 1 wedstrijd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vond Di Maria bij Real en eigenlijk ook bij Man Utd ook gruwelijk goed. En dat middenveld wat hij destijds met Ramires bij Benfica vormde was absolute perfectie. Jammer dat zo’n Van Gaal hem tezeer in een keurslijf zette en er niet mee om kon gaan dat Di Maria af en toe een absolute, waardeloze zaadpot ertussen heeft. Schitterend om hem nu weer op niveau te zien en blij dat het moment waarop hij geblesseerd leek te raken meeviel.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ik vond die Paredes ook lekker spelen, valt niet zo op qua acties, doelpunten of wat maar zat steeds overal tussen, zo'n speler moet je ook in elk elftal hebben.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Geweldige goal van Bellingham! 17 jaar oud jong en dan al zo'n belangrijke speler zijn in een team als BVB. Type speler die je eigenlijk weinig ziet, hadden wij er maar zo eentje rond lopen :P
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

500 speelt lekker
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Can doet echt zó vaak domme dingen. Terechte penalty wat mij betreft.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Die bal moet 'ie gewoon met links wegwerken inderdaad, domme fout die ze de wedstrijd kost

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Champions League