Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Kingfisher schreef: ↑10 feb 2024, 20:46
Bayern wordt gewoon kampioen. Is maar 5 punten verschil. Wel verfrissend om te zien dat Leverkusen. Hoop dat ze het redden, maar zullen net als Dortmund vorig jaar wel weer choken op het einde.
100%. Is maar 5 punten en dat loopt Bayern nog wel in.
Leuk en aardig dat inlopen, maar het is echt niet alsof Bayern onder hun kunnen speelt ofzo. Die spelen gewoon een heel degelijk seizoen gezien resultaten, maar hebben gewoon de pech dat Leverkusen het zo verschrikkelijk goed doet. Zolang Leverkusen dit doorzet is het überhaupt de vraag of ze in de competitie nog 5 punten gaan laten liggen, laat staan dat Bayern het inloopt.
Bayern's slechtste seizoen van de afgelopen 12-13 jaar was 2018-19, toen ze een erg zwakke 1e seizoenshelft speelden (toen Ajax ze ook trof) en op een gegeven moment rond de 5e-6e plek bivakkeerden. Ze werden zelfs in dat jaar uiteindelijk alsnog kampioen.
Dit jaar zijn ze op zich niet slecht bezig, hun puntengemiddelde is gewoon redelijk. Als ze zo doorgaan eindigen ze gewoon boven de 80 punten. Even kijken of het Leverkusen lukt om voor ze te blijven.
Dan ga je als Kane zijnde na tig jaar finales te verliezen, 2e worden achter Leicester en prijsloos te zijn naar een grootmacht die al meer dan 10 jaar kampioen wordt..... en dan krijg je dit.
Zo'n clown is toch dodelijk in een EK of WK selectie die weken met elkaar opgescheept zitten. Eigenlijk een schande dat er straks iemand in de voorselectie zit voor het EK en die droom in duigen ziet vallen omdat Koeman dol is op gekke Woutje.
Die man is een schande voor Nederland in het buitenland. In Engeland en Argentinie wordt hij bespot, en in Duitsland kunnen ze ook zien wat voor een idioot het is.
Er zijn 1000 redenen om deze verschrikking niet in Oranje te willen, maar Koeman roept hem zonder nadenken doodleuk op.
Het is die irritante oom die elke keer net teveel drinkt en daarmee het verjaardagsfeest verpest waarvoor hij toch weer elk jaar wordt uitgenodigd.
Laatst gewijzigd door Heya Hallvar op 11 feb 2024, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Heya Hallvar voor dit bericht (totaal 2):
Heya Hallvar schreef: ↑11 feb 2024, 21:41
Die man is een schande voor Nederland in het buitenland. In Engeland en Argentinie wordt hij bespot, en in Duitsland kunnen ze ook zien wat voor een idioot het is.
Er zijn 1000 redenen om deze verschrikking niet in Oranje te willen, maar Koeman roept hem zonder nadenken doodleuk op.
Het is die irritante oom die elke keer net teveel drinkt en daarmee het verjaardagsfeest waarvoor hij toch weer elk jaar wordt uitgenodigd.
Het is ook een ontzettende slijmbal als duidelijk is dat anderen beter zijn, dus ik kan me voorstellen dat Koemans narcisme lekker wordt geprikkeld door Wappie.
Eindhovenvoetbal schreef: ↑11 feb 2024, 21:45
Die zal toch niet meegaan? Memphis, Brobbey, Malen, Zirkzee, Gakpo als spitsen lijkt me wel voldoende.
Maar wie van hen gaat wat forceren als er lange ballen gespeeld moeten worden? Geen van allen. Dus Woutje gaat gewoon mee, verwacht ik.
Je kunt toch prima oorlog maken met deze spitsen? Zo'n geweldige kopper vind ik Weghorst ook niet. Zijn prestaties zijn dit seizoen ook weer verre van bijzonder. Bij Besiktas leuk half jaar gehad, maar verder is het sinds zijn eerste vertrek uit Duitsland toch allemaal behoorlijk matig.
Wel leuk ook dat Wappie’s vervanger scoorde en Weghorst zelf nu op 5 uit 17 staat. Helaas ben ik bang dat hij echter wel mee zal gaan als pinchhitter inderdaad, ook als alle andere opties fit zijn.
Het is toch ook schandalig van die trainer om een spits eraf te halen die maar liefst elke 272 minuten een goal maakt en zijn eigen grootste fan is!? #teamwout #matarazzoout
Asterix schreef: ↑18 feb 2024, 19:38
Dit zou de Duitse competitie wel nodig hebben, een andere kampioen. Hopelijk blijft het zo. Al heb ik een jinx effect als ik begin met kijken.