Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

AddoCultheld schreef: 08 apr 2021, 19:51
Nog liever dat hij verpietert bij Jong PSV of helemaal niet komt opdagen dan voor maar 5 miljoen weg. Poot stijf houden. Maar PSV kennende weer voor een appel en een ei weg.
Ik geloof niet dat dit heel erg realistisch in deze tijd. Ieder miljoen dat je mee kan pikken om de gaten van dit jaar te dichten is mooi mee genomen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Sowieso niet voor een prikkie verkopen vóór het eerstvolgende winter window.

Ik vraag me af of Raiola intussen al van PSV het verzoek heeft gekregen om te gaan shoppen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ShovingNE2 schreef: 08 apr 2021, 19:59
AddoCultheld schreef: 08 apr 2021, 19:51 Maar PSV kennende weer voor een appel en een ei weg.
Zoals Lammers bijvoorbeeld?
Zoals Willems, Moreno, Hendrix, Pereiro, Guardado
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ben ik de enige die stiekem nog hoopt op een contractverlenging?
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Thijs85 schreef: 08 apr 2021, 20:15 Ben ik de enige die stiekem nog hoopt op een contractverlenging?
Nee hoor ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Contract verlengen is ie nooit van plan geweest. Hij wilde 1 a 2 seizoenen de ster zijn en dan weg. Nu schuift ie het op Schmidt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs85 schreef: 08 apr 2021, 20:15 Ben ik de enige die stiekem nog hoopt op een contractverlenging?
Ik hoop dat ie vertrekt. Naar het buitenland.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Ardbeg schreef: 08 apr 2021, 20:27
Ik hoop dat ie vertrekt. Naar het buitenland.
Ik ook. Rotte appel. Strik erom en meepakken wat je kunt pakken.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hij zal vanavond wel allerlei likes gaan uitdelen aan ajacieden. Mannetje heeft het er maar druk mee.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Kom kom, niet zo negatief. Het blijft een speler van ons. We mogen zijn gedrag afkeuren, maar om hem zelf te lynchen of op voorhand afwijzen voor mogelijke gedragsexpressie gaat ook weer ver.

Laten we vooral hopen dat het binnen PSV nog lukt zijn gedrag positief te beïnvloeden. Ik blijf hopen op een voorspoedige samenwerking, want dat zou immers het beste zijn voor zowel Ihatarren als PSV.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Is ie al verkocht?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dat weet ik niet Fritske. Ben inmiddels zwaar toe aan een vertrek van deze rotte appel.

Stoorzenders. Je kunt ze niet snel genoeg elimineren uit je groepsproces. Dit jaar word er gezaaid, maar volgend jaar zal het een klimaat van oogsten gaan worden. Geen concessies, nog hardere woorden als het moet, geen excuses meer, overal zal er een tandje bij moeten. Als deze mafketel nu al tevergeefs gestuurd moet worden door Madueke, dan gaat ie volgend al helemaal niet mee kunnen. Letterlijk elke andere speler uit de selectie heeft dit jaar meer gebracht als vorig jaar of dat tenminste zichtbaar getracht te doen. Behalve 1. Om de grote vedette te zijn, moet je meer laten zien dan hij heeft gedaan of doet. Dus hij is meer een vloek dan een zegen. Het zal echt een verademing zijn zonder hem.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik heb alleen tot nu toe gemist dat hij lastig voor het groepsproces zou zijn?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 08 apr 2021, 22:37 Ik heb alleen tot nu toe gemist dat hij lastig voor het groepsproces zou zijn?
Volgens mij was het een zelfreflectie.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 08 apr 2021, 22:37 Ik heb alleen tot nu toe gemist dat hij lastig voor het groepsproces zou zijn?
Die kan je zelf toch ook wel uittekenen? Dat een puber die er geen flikker aan doet, parasiteert op talent en verder veel negatieve aandacht naar de club en selectie trekt... Hoe denk je dat het werkt?

Dat je vlak voor een Europese wedstrijd weigert om je om te kleden en dat het in de kleedkamer daarover gaat ipv over de wedstrijd die over een half uur gaat beginnen. Doei focus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Revolinho schreef: 08 apr 2021, 21:58 Hij zal vanavond wel allerlei likes gaan uitdelen aan ajacieden. Mannetje heeft het er maar druk mee.
Jij hebt het er maar druk mee. Tijdens de wedstrijd van Ajax je al zorgen maken over likes op Instagram die Mo mogelijk na de wedstrijd gaat uitdelen.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Magnus schreef: 09 apr 2021, 09:21
Revolinho schreef: 08 apr 2021, 21:58 Hij zal vanavond wel allerlei likes gaan uitdelen aan ajacieden. Mannetje heeft het er maar druk mee.
Jij hebt het er maar druk mee. Tijdens de wedstrijd van Ajax je al zorgen maken over likes op Instagram die Mo mogelijk na de wedstrijd gaat uitdelen.
Zorgen maken. Dat zijn jouw woorden, niet in de verste verte maak ik me zorgen over wat mensen doen op social media. En daarnaast, wat heb ik met een wedstrijd van Ajax te maken. Ik kijk niet naar ze, dus ‘tijdens een wedstrijd van Ajax’ is voor mij hetzelfde als ieder ander moment dat PSV niet speelt.

Is ie al verkocht btw?
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Is 12,5 genoeg?
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Beetje zoals de reclame van MatserCard, Mo verkocht voor 5 miljoen, de opluchting en het effect op de club, sfeer en team.. onbetaalbaar.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 apr 2021, 08:52
ziege maar ook zagge schreef: 08 apr 2021, 22:37 Ik heb alleen tot nu toe gemist dat hij lastig voor het groepsproces zou zijn?
Die kan je zelf toch ook wel uittekenen? Dat een puber die er geen flikker aan doet, parasiteert op talent en verder veel negatieve aandacht naar de club en selectie trekt... Hoe denk je dat het werkt?

Dat je vlak voor een Europese wedstrijd weigert om je om te kleden en dat het in de kleedkamer daarover gaat ipv over de wedstrijd die over een half uur gaat beginnen. Doei focus.
Mmm idd.. ik had die omkleden episode destijds nieteens in detail gecheckt, was al moe van alle negativiteit.

Vierendelen dan maar? :ugeek:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Ik vraag me af waar Mo heen gaat en bij welke club hij denkt dat dit soort fratsen in goede aarde vallen. Of is hij over drie maanden ineens een totaal ander mens geworden?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het Kanon schreef: 09 apr 2021, 12:38 Of is hij over drie maanden ineens een totaal ander mens geworden?
Ja. Eventjes. Totdat de nieuwigheid eraf is en vervalt hij in zijn oude patroon.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoop iig op het buitenland. Bij Ajax zie ik hem niet zomaar iemand de basis spelen, maar gezien zij ook veel wedstrijden spelen in een seizoen zal hij genoeg spelen denk ik. Het spel van Ajax is meestal op de helft van de tegenstander, hier komt hij goed tot zijn recht. Idealiter gaat hij naar Ajax en flopt hij jammerlijk :)
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Thijs85 schreef: 08 apr 2021, 20:15 Ben ik de enige die stiekem nog hoopt op een contractverlenging?
Nee hoor. Hoewel totaal niet realistisch, weet ik ook wel dondersgoed dat die jongen druipt van het talent. Daarnaast zou het voor PSV ook goed zijn als ze die jongen weten te resetten, ipv via de achterdeur naar buiten.

Maar realistisch gezien: die gaat voor 90% zeker weg en dan is de vraag voor hoeveel: Marco Timmer denkt max 5 miljoen, wat ik ondanks Corona aan de lage kant vind. Pereiro kon met 1 jaar contract voor 12,5 miljoen naar Moscou. Nou had die meer laten zien, aan de andere kant staat Mo bekend als een super talent. Ik schat tussen de 10 en 15 miljoen plus een doorverkoop %. Zeker als hij nog wat laat zien de komende weken.
SRF
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 09 apr 2021, 17:18
Thijs85 schreef: 08 apr 2021, 20:15 Ben ik de enige die stiekem nog hoopt op een contractverlenging?
Nee hoor. Hoewel totaal niet realistisch, weet ik ook wel dondersgoed dat die jongen druipt van het talent. Daarnaast zou het voor PSV ook goed zijn als ze die jongen weten te resetten, ipv via de achterdeur naar buiten.

Maar realistisch gezien: die gaat voor 90% zeker weg en dan is de vraag voor hoeveel: Marco Timmer denkt max 5 miljoen, wat ik ondanks Corona aan de lage kant vind. Pereiro kon met 1 jaar contract voor 12,5 miljoen naar Moscou. Nou had die meer laten zien, aan de andere kant staat Mo bekend als een super talent. Ik schat tussen de 10 en 15 miljoen plus een doorverkoop %. Zeker als hij nog wat laat zien de komende weken.
We moeten 2e worden. PSV heeft helemaal niet de ruimte om Ihattaren in de etalage te zetten. En een basisplaats zie ik Ihattaren sowieso niet meer krijgen bij PSV.

Laat een transfer alsjeblieft gauw rond zijn. Voor welk bedrag en waarnaartoe maakt me echt helemaal niks meer uit.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

SRF schreef: 09 apr 2021, 17:31

We moeten 2e worden. PSV heeft helemaal niet de ruimte om Ihattaren in de etalage te zetten. En een basisplaats zie ik Ihattaren sowieso niet meer krijgen bij PSV.

Laat een transfer alsjeblieft gauw rond zijn. Voor welk bedrag en waarnaartoe maakt me echt helemaal niks meer uit.
De etalage maakt in feite niets uit, want alle grote clubs wisten al precies wie Mo was toen hij nog maar 14 was. Elke TD of scout in Europa weet dat hij een enorm talent is. Gedragsproblemen zijn dan alleen nog maar een middel om de prijs te krijgen en die gaat niet meer naar 30 miljoen in die laatste zes eredivisiepotjes.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈