De grote vraagbak

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
Juancho
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 11 feb 2024, 15:27
Juancho schreef: 11 feb 2024, 15:19 Wat ik al zei , via je toetsenbord (op mobiel)welke dat ook is... Je kan daar zoeken op gifjes en deze selecteren om toe te voegen aan je post. Om die dan zichtbaar te maken moet je het nog ff in de img Tagg zetten. Voorheen werkte dat gewoon en werd iig de gif code in je post gezet. nu krijg ik dus de melding:

[browser naam] biedt geen ondersteuning om hier afbeeldingen in te voegen...
Nee dat lukt idd niet
Dank je! Dan ligt het iig niet perse aan mij persoonlijk of aan mijn Android toestel. Dit werkte namelijk kort geleden 100% zeker nog. Ik denk dat er op Google Privacy gebied iets veranderd is. Geen idee wat...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

SwiftKey heeft donderdag een update gehad (ingebakken Copilot) dus het zou ermee te maken kunnen hebben
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Juancho schreef: 11 feb 2024, 15:30
Josef Dettelbacher schreef: 11 feb 2024, 15:27

Nee dat lukt idd niet
Dank je! Dan ligt het iig niet perse aan mij persoonlijk of aan mijn Android toestel. Dit werkte namelijk kort geleden 100% zeker nog. Ik denk dat er op Google Privacy gebied iets veranderd is. Geen idee wat...
Mja ik gebruikte het al nooit, omdat WhatsApp en ook dit forum zelf gifjes aanbieden
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

Afbeelding

Blijkbaar was er dus een probleempje met de gifs. Hebben ze waarschijnlijk het link-gedeelte mee gesloopt om 't andere te fiksen
Juancho
Legende
6

Het is dus niet alleen SwiftKey. Heb meerdere toetsenborden getest, ook die van Google zelf. Geen hetzelfde probleem. Op elke browser die ik getest heb. De zaken updaten helpt dus ook niet.er worden ook geen linkjes gestuurd, je krijgt gelijk die melding.

@Josef Dettelbacher ik gebruik juist altijd de gifjes vanuit het toetsenbord. Werkt veel sneller vind ik.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
deninho32
Site Admin
6
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Iemand ervaring met TV en glasvezelinternet van KPN? Ik zit nu bij Odido, maar ben helemaal klaar met dat product. Constant de verbinding van TV verbroken, receiver opnieuw opstarten en ook haal ik bij lange na geen 1000 Mb/s.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Asterix
Vaste waarde in elftal

deninho32 schreef: Gisteren, 14:03 Iemand ervaring met TV en glasvezelinternet van KPN? Ik zit nu bij Odido, maar ben helemaal klaar met dat product. Constant de verbinding van TV verbroken, receiver opnieuw opstarten en ook haal ik bij lange na geen 1000 Mb/s.
Ik maak al zo’n 7 jaar gebruik van kpn glasvezel en interactieve tv nadat OnsNetBrabant ermee ophield en dit automatisch overging naar kpn. Het is wat aan de prijs, maar heb in al die jaren geen storingen of andere klachten gehad. Terwijl ik dit typ nog even de speedtest gedaan en met glans geslaagd.
Likes voor Asterix :
Standbeeld
Ren Höek
Vedette
5

Asterix schreef: Gisteren, 15:16 Ik maak al zo’n 7 jaar gebruik van kpn glasvezel en interactieve tv nadat OnsNetBrabant ermee ophield en dit automatisch overging naar kpn. Het is wat aan de prijs, maar heb in al die jaren geen storingen of andere klachten gehad. Terwijl ik dit typ nog even de speedtest gedaan en met glans geslaagd.
Hier precies hetzelfde.
Van ONB naar KPN en het werkt allemaal prima (Y)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
deninho32
Site Admin
6
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Thanks, qua kosten maakt het ook helemaal niks uit. Gaan we mooi KPN bestellen. (Y)
Likes voor deninho32 :
Ren Höek
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

De grote vraagbak