Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vond het ook een leuke uitzending, maar dat vond ik van de uitzending met Yesilgoz (gezondheid) ook. Benieuwd wat de kijkcijfers van gisterenavond zijn. Ik heb afgelopen maandag ook een uitzending overgeslagen vanwege de gast. De vorige keer was dat toen haat kabouter S.S. te gast was.
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Thoresen
    Nationale topspeler
    6

Die Gijp lult maar wat. Bij een optreden van BZB in zijn tijd bij PSV. Of hij moet een teletijdmachine hebben waar professor Barabas jaloers op zou zijn.
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Paco Casal schreef: 16 nov 2023, 13:00 Ik vond het ook een leuke uitzending, maar dat vond ik van de uitzending met Yesilgoz (gezondheid) ook. Benieuwd wat de kijkcijfers van gisterenavond zijn. Ik heb afgelopen maandag ook een uitzending overgeslagen vanwege de gast. De vorige keer was dat toen haat kabouter S.S. te gast was.
    Even Roddelpraat van deze week kijken, daar wordt S.S. helemaal in de zeik genomen 😂😂😂
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PCGC voor dit bericht:
    Paco Casal
    #FreeGeneratie4
    Standbeeld
    Mister PSV
    3
    Clubvoorkeur: PSV

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    mr.top
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Albert Verlinde, de Koning van de showbizz, zei gisteren in VI dat hij PSV-fan is. Nou, daar mogen we trots op zijn.
  • Citaat
    deninho32
    Site Admin
    7
    Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Afbeelding
  • Citaat
  • Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Standbeeld schreef: 12 dec 2023, 13:51 Albert Verlinde, de Koning van de showbizz, zei gisteren in VI dat hij PSV-fan is. Nou, daar mogen we trots op zijn.
    Gloryholehunter. :whistle:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    deninho32
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

• Citaat
    VeresRivne
    Vedette
    5

Eus probeert een beetje Derksen te spelen, die is ook al een tijdje te veel in zichzelf gaan geloven.
  • Citaat
  • It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    deninho32
    Site Admin
    7

Awards:

Misschien moet hij een Tessa appeltje proberen.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Gijpie afgevallen? Zie nu dit filmpje en hij lijkt een flink smaller gezicht te hebben.

• Citaat
    deninho32
    Site Admin
    7

Awards:

Derksen is in vorm vanavond :lol:
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Van mij mag het iedere week, de laatste week van het jaar zijn. De grappen zijn grover, schunniger en vrouw onvriendelijker. Prima!
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

VeresRivne schreef: 19 dec 2023, 22:18 Eus probeert een beetje Derksen te spelen, die is ook al een tijdje te veel in zichzelf gaan geloven.
    Nu begint hij pas echt op Derksen te lijken ;)

https://www.mediacourant.nl/2023/12/ozc ... chijt-aan/
  • Citaat
    mr.top
    Vedette
    5

Eindelijk de oudejaars aflevering gezien. En heel eerlijk? Dat moeten ze gewoon niet meer doen. Het was toch wel wat ongemakkelijk allemaal. En niet op een goede manier.

Het is dan wel weer leuk om te zien hoe enthousiast dat publiek is wanneer Sinterklaas komt binnen gewandeld.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Had wel verwacht dat ze de uitzending als podcast online zouden gooien. Luister namelijk liever de podcast. Maar tot op heden nog niet. Verder niet zo erg als ze het niet doen dus.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ik heb net de Oranjewinter aflevering 1 teruggeluisterd. Wat was dat ongelooflijk slecht man. Middelmatige tv.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

• Citaat
    mr.top
    Vedette
    5

Maarten van Rossem is ook een rancuneuze bitch hoor.
  • Citaat
    VeresRivne
    Vedette
    5

mr.top schreef: 09 feb 2024, 09:50 Maarten van Rossem is ook een rancuneuze bitch hoor.
    Nouja, de tenen van de Diva's van VI zijn minstens even lang. Das een fittie die al even gaande is.
  • Citaat
  • It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ook op zich wel gek dat de mannen nu Eus als matennaaier proberen weg te zetten. Dus omdat Eus een vriend is van Mathijs mag hij de overduidelijke feiten niet benoemen? Vreemd. Eus ziet een filmpje waarbij Mathijs een redactielid bij de keel grijpt en tegen de muur duwt. Heeft hij meerdere keren gezien. Mathijs rept in een verklaring dat het allemaal niet waar is. Tsja, wat moet je dan? Het is en blijft een vriend en hij blijft hem steunen, maar je moet wel objectief blijven.

Wilfred was vies aan het stoken omdat hij het zelf totaal anders ziet. Dat komt door zijn trauma met die ex van Wierd Duk. Wilfred was goed met haar en gaf haar tips over presenteren, was haar mentor. Alleen toen er een rel was bij VI, Wilfred aanschoof bij Op1 en de beste vrouw vervolgens Wilfred objectief ging bevragen, toen was de studio schijnbaar te klein. Hoe durfde zij dat bij een mentor en 'vriend' te doen. Wilfred schijnt na de uitzending flink geschreeuwd te hebben waardoor notabene de vrouw van Wilfred tussen beiden moest komen. Wilfred heeft dat trauma nooit kunnen verwerken. Daardoor is de beste vrouw nooit welkom geweest bij VI, terwijl de rest aan tafel haar wel kan pruimen.

Wat mij betreft doet Eus dit juist heel erg goed. Duikt niet weg voor de feiten, durft het publiekelijk te benoemen en zegt tegelijkertijd dat hij Mathijs blijft steunen. Dat is 100% fair en doet ook recht aan de slachtoffers.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 2):
    ThijsTijn
    deninho32
    Site Admin
    7

Awards:

XR wappies in de studio. De reactie van Gijp was wel mooi. Wat moeten we met die mensen? :D
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen deninho32 voor dit bericht (totaal 2):
    LeandroBonfimmr.top
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

deninho32 schreef: 27 feb 2024, 22:18 XR wappies in de studio. De reactie van Gijp was wel mooi. Wat moeten we met die mensen? :D
    Ik zag net ook een filmpje, en wist niet dat ik het ooit ging zeggen, maar was het met Jort Kelder eens dat door alles maar als een crisis te bestempelen en zo extremistisch te doen jaag je de middengroep weg. Terwijl als je concrete oplossingen goed kan verwoorden, je die groep juist ongetwijfeld goed mee kan krijgen. Niet door op een snelweg te gaan zitten. Waarvan Gijp ook mooi zei 'laat ze lekker zitten, ze krijgen vanzelf honger' :mrgreen: Wat hij dus eigenlijk probeert te zeggen 'geen aandacht aan geven dan houden ze vanzelf wel weer op'
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

deninho32 schreef: 27 feb 2024, 22:18 XR wappies in de studio. De reactie van Gijp was wel mooi. Wat moeten we met die mensen? :D
    Sneue reactie van Gijp. Nodig ze dan niet uit als je er zo mee omgaat. Dit had ik niet verwacht van Gijp.
  • Citaat
    mr.top
    Vedette
    5

Standbeeld schreef: 28 feb 2024, 13:00
    Sneue reactie van Gijp. Nodig ze dan niet uit als je er zo mee omgaat. Dit had ik niet verwacht van Gijp.
    Ja, maar het probleem is natuurlijk dat hij daar niet over gaat. En ik vermoed dat het achter de schermen nog flink gespookt heeft na afloop van die uitzending.

Dat die lui daar willen zitten begrijp ik wel. Je bereikt er een relatief groot publiek mee die normaal gesproken niet zo openstaan voor jouw boodschap. Maar ik vond het tenenkrommende tv.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

mr.top schreef: 28 feb 2024, 13:36
    Standbeeld schreef: 28 feb 2024, 13:00
    Ja, maar het probleem is natuurlijk dat hij daar niet over gaat. En ik vermoed dat het achter de schermen nog flink gespookt heeft na afloop van die uitzending.
    Die mensen hebben Gijp toch niks aangedaan? Ook als je niet op die mensen zit te wachten kan je nog wel het fatsoen opbrengen om gewoon normaal te doen. Dit kinderlijk gedrag sloeg nergens op.
  • Citaat
  • Plaats reactie