Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Feyenoord kan uiteindelijk heel leuk in de handen gaan vallen van een aantal investeerders, maar meestal willen die er op den duur zelf aan verdienen en als je steevast zoveel incapabele mensen daar hebt zitten dan gaat dat extra geld ook maar kortstondig werken. Je hebt gezien wat er terecht is gekomen van de incidentele CL inkomsten. Helemaal als ze te snel te veel willen. Anderlecht is ook zo'n voorbeeld hoe dat mis is gegaan terwijl een Club Brugge destijds veel meer de weg van de geleidelijkheid heeft gekozen.

Verder vind ik de gedachtegang bij Feyenoord compleet verkeerd. Ze denken dat de oplossing louter meer geld is en dat ze er dan zijn. Voor een deel is dat waar, maar met de huidige middelen doen ze veel te weinig. Wat wil je dan ook met zoveel prutsers die opgevolgd worden door de volgende prutsers. Feyenoord zit qua reguliere omzet, los van Corona, op hetzelfde niveau als PSV terwijl de structurele verschillen op bijna alle vlakken al jarenlang enorm zijn.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Je zit toch naar 1 grote grap te kijken, of ligt het aan mij? Ik bedoel, PSV heeft sinds dit seizoen een Duitse trainer die bakken stront over zich heen krijgt voor niks. Hij heeft ondanks zijn duidelijke visie zelf nooit letterlijk geroepen ‘Vollgass’ te gaan spelen, toch word het PSV door de media in de mond gelegd. Van ‘rare’ wissels, tot zogenaamde uitspraken, ruzie met Nijhuis en note bene het TERECHT disciplinair aanpakken van Ihattaren, het is allemaal de SCHULD van die Duitser die hier de professor uit komt hangen. En dit alles terwijl hij 2e staat en heeft aangetoond dat Ajax nu al niks beter is.

Maar dan heb je Dick Advocaat. Meer ervaren vind je ze bijna niet. Staat 5e(!!!) met Feyenoord. Een regelrechte kutploeg die alleen maar tegen PSV boven zich uit kan stijgen. En dan zitten dezelfde media nota bene daar met die jankerd van een directeur (jeuzes wat een zielig filmpje) te praten over wat er allemaal toch mis gaat. Hoe het allemaal toch niet draait bij Feyenoord. Advocaat kan zijn ploeg openlijk afvallen voor de camera. Niks, niemand die daar schande over spreekt. Want hij is natuurlijk meervoudig Champions League en WK-winnaar.

Maar Schmidt is een eigenwijze Duitser, die moeten we hier niet in NL.

Even voor alle duidelijkheid: ik hoop dat die club tot op de laatste cent, het laatste Kuip-stoeltje of de laatste doorgesnoven gabber-hooligan helemaal kapot gaat. Zal wel niet gebeuren, maar zou het wel prachtig mooi vinden. Wat een schijtclub. Als het wel gebeurt, klad ik daar ergens ook nog ff de datum van de 10-0 en de doelpuntenmakers op de grond.
Laatst gewijzigd door Revolinho op 21 mar 2021, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Wat een slechte interviewer is die Milan van Dongen zeg. Alle kritische vragen worden afgekapt. Hans Kraay en Kees Kwakman prikten er dwars doorheen. Die Koevermans kon niet meer zeggen dan business case, business case dat. Echt te treurig. Heb het idee dat het totaal aan visie ontbreekt bij Feyenoord.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wat ik het toppunt vind is dat de spelers van Feyenoord blijkbaar druk zetten terwijl Dickie dat helemaal niet wil. En dan zijn ze de tweede helft moe en verzaakt o.a. Berghuis.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Net als Emmen pakken wij 1 punt tegen Feyenoord dit seizoen, zo zie ik het. Het blijft ongelooflijk hoe wij historisch gezien het vrijwel altijd lastig hebben tegen die nietsnutten.
#simplythebest
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-legt ... -zich-neer
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Geintje. Ik was dronken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Waarom wachten op het damesteam Vivian? Slechter dan Pratto-Jörgensen-Bozenik kan ze niet zijn toch.

https://www.vi.nl/nieuws/miedema-flirt- ... -feyenoord
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

DC_PSV schreef: 21 mar 2021, 14:16 Net als Emmen pakken wij 1 punt tegen Feyenoord dit seizoen, zo zie ik het. Het blijft ongelooflijk hoe wij historisch gezien het vrijwel altijd lastig hebben tegen die nietsnutten.
Maar echt.

Al hun doorzettingsvermogen, wilskracht, mentale energie komt enkel tegen PSV naar boven. Een poepteam met een zwaar complex dat echt enkel PSV bijbenen als enige doel heeft.

Maar het is ze niet kwalijk te nemen, wel PSV. Elke keer weer in die stront dat Feyenoord heet trappen en uitglijden. Erger me gewoon weer als ik eraan denk.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Feyenoord verliest zelfs de strijd om Sam Beukema. Leuk voor die jongen dat die naar AZ gaat want daar gaat hij echt wel kansen krijgen.

Zoals het inmiddels bekend Feyenoord insider account al zei zal nu Bruno Martins Indi wel naar Feyenoord gaan.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Feyenoord komt ook met vrouwenteam. Net als met het jong team in betaald voetbal komt Feyenoord tien jaar na andere clubs ook eens er bij.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Raar verhaal weer dit.. Er staat verder niet of er de nodige testen zijn gedaan ofzo, maar wel weer typisch Dick Advocaat en Feyenoord dit.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=386684

De 21-jarige El Bouchataoui moest in zelfisolatie omdat hij te dicht in de buurt zou zijn geweest bij een besmette speler. Daar was hij het zelf niet mee eens, waarop hij besloot om contact op te nemen met de technsiche staf.

"Dat vond ik wel mooi", reageert Advocaat in het Algemeen Dagblad. El Bouchataoui werd tegen Fortuna Sittard beloond met zijn debuut. Na 78 minuten kwam hij binnen de lijnen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als het echt een regel is vanuit de KNVB dan maak er maar 3-0 verlies van. Of doe niets maar gooi de regels overboord.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heel mooi inderdaad. Laten we dit soort gedrag vooral in de spotlight zetten en belonen. Toch ook prachtig dat de Kuip straks helemaal vol zit met supporters, die allemaal doen alsof ze uit hetzelfde huishouden komen en een Corona test gedeeld hebben? Prachtig.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hebben ze die investeerder al? Ik wil best 15k investeren in hun faillissement.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Er schijnt nog niks concreet te zijn. Het plan was om weer naar de VS te gaan om met investeerders te praten. Staat dus nog echt aan het begin.

Het positioneren van Arnesen als innovator en man die de koers uitzet vind ik erg vermakelijk. Het enige dat Shady Frank doet is zijn eigen vriendjes binnenhalen en de laatste keer dat ie daar succesvol mee was, was in 19.. Arnesen is een van de grootste opportunisten in het voetbal.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het lijkt me goed als de havenbaronnen zich eindelijk eens verenigen via een consortium. Een toepasselijke sponsornaam voor op het shirt heb ik al verzonnen:

Drainport
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zo diep in de financiële shit zitten dat je een speler die 1,7 miljoen huur euro kost (en het team ook wel beter maakt denk ik) niet kan halen. Nee: laten we Berghuis verlengen tegen 2,5 miljoen salaris en tekengeld. Heb je 1 speler die boven de rest uitsteekt, maar de 6 andere gaten in het elftal kan je niet oplossen.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik weet niet wat die Slot wil maar hij heeft zich zelf aangeboden bij Feyenoord, toen 2 assistenten gehaald, toen Svensson geprobeerd mee te nemen, toen interesse getoond om Martins Indi en Clasie voor nop mee te nemen, ondetussen via investeerders wilde ze Wijndal Boadu en Stengs meenemen en nu ook Til. Had hij niet beter bij AZ kunnen blijven vraag je jezelf dan af?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Feyenoord betaalt meer...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Til is zo'n speler die we nog wel eens missen, zoals Klaassen bij Ajax, goaltjes meepakken. Geen idee of hij nu een meerwaarde zou zijn voor PSV maar had hem vorig jaar zomer graag erbij gezien.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

11 Sir Tinus schreef: 08 apr 2021, 09:29 Ik weet niet wat die Slot wil maar hij heeft zich zelf aangeboden bij Feyenoord, toen 2 assistenten gehaald, toen Svensson geprobeerd mee te nemen, toen interesse getoond om Martins Indi en Clasie voor nop mee te nemen, ondetussen via investeerders wilde ze Wijndal Boadu en Stengs meenemen en nu ook Til. Had hij niet beter bij AZ kunnen blijven vraag je jezelf dan af?
Machtsvertoon van het waanzinnige netwerk wat Slot met zich meebrengt ... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 08 apr 2021, 09:29 Ik weet niet wat die Slot wil maar hij heeft zich zelf aangeboden bij Feyenoord, toen 2 assistenten gehaald, toen Svensson geprobeerd mee te nemen, toen interesse getoond om Martins Indi en Clasie voor nop mee te nemen, ondetussen via investeerders wilde ze Wijndal Boadu en Stengs meenemen en nu ook Til. Had hij niet beter bij AZ kunnen blijven vraag je jezelf dan af?
Haha bizar, AZ 2. Schijnt dat Slot zelfs geëist heeft dat het thuisshirt komend seizoen de kleuren rood-wit moet hebben.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 08 apr 2021, 09:46
11 Sir Tinus schreef: 08 apr 2021, 09:29 Ik weet niet wat die Slot wil maar hij heeft zich zelf aangeboden bij Feyenoord, toen 2 assistenten gehaald, toen Svensson geprobeerd mee te nemen, toen interesse getoond om Martins Indi en Clasie voor nop mee te nemen, ondetussen via investeerders wilde ze Wijndal Boadu en Stengs meenemen en nu ook Til. Had hij niet beter bij AZ kunnen blijven vraag je jezelf dan af?
Haha bizar, AZ 2. Schijnt dat Slot zelfs geëist heeft dat het thuisshirt komend seizoen de kleuren rood-wit moet hebben.
Feyenoord City gaat niet door, maar Slot heeft geldschieters gevonden die het AZ-stadion over willen nemen.

"De uitwedstrijden naar directe concurrenten Heerenveen en Groningen zijn op deze manier een stuk dichterbij waardoor wij meer tijd hebben om ons voor te bereiden en minder lang in de bus zitten"
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Schijnt dat ze de dakconstructie van de Kuip extra gaan ondersteunen voordat Slot aan zijn baan begint.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik hoorde in de wandelgangen dat die Amerikaanse investeerders Jong AZ wilde kopen omdat Jong Feyenoord niet te koop was en ze toch graag in de KKD wilde uitkomen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord