Tactiek / Formatie

Hoe moet PSV spelen? Welke opstelling heeft de voorkeur. Welke spelers op welke positie?
Plaats reactie
Lente
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Benitez
Teze - Schouten - Boscagli - Dest
Veerman - Saibari - Tillman
Lozano - De Jong - Lang

Mijn favoriete elf mits iedereen fit is. Ik ben overtuigd van Schouten achterin maar zeker ook van Saibari op het middenveld. Dit is voor mij de beste fit en Boszball in optima forma. En wat voor een bank heb je dan nog.
Likes voor Lente :
SKERLA
Juancho
Legende
6

Ik zie eigenlijk weinig in lang en Lozano op de flanken. Heb een sterke voorkeur voor Lozano op links en Bakayoko rechts. Die laatste heeft sowieso zijn plek dik en dik verdient.
Likes voor Juancho :
Lente
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Lente
Bankzitter

Er zijn er meerdere die hun plek dik en dik verdient hebben maar je zult nu eenmaal keuzes moeten maken. En ik ben het wat dat betreft ook met je eens hoor maar ik vind wel dat je de laatste weken aan Baka kon merken dat die geen concurrentie meer had. Ik vind van Lozano zoveel dreiging komen, ook vanaf rechts, die is zo doelgericht en alleen met overtredingen te stoppen. Zonder Baka te kort te willen doen maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Chucky (en ook Lang). Maar als je ziet wat voor een bank wij hebben (mits iedereen fit), wow.
Likes voor Lente :
Juancho
PSV90
Nationale topspeler
6

Heeft Bosz wel eens 5-2-3 gespeeld?
Benitez Dest - Schouten - Teze - Boscagli - Mauro Veerman - Saibari Bakayoko - De Jong - Lozano
slowflow
Bankzitter

PSV90 schreef: 04 feb 2024, 12:49 Heeft Bosz wel eens 5-2-3 gespeeld?
Benitez Dest - Schouten - Teze - Boscagli - Mauro Veerman - Saibari Bakayoko - De Jong - Lozano
Waarom zou je de plek van Tillman opofferen om Mauro te laten starten?
PSV90
Nationale topspeler
6

slowflow schreef: 04 feb 2024, 12:56
Waarom zou je de plek van Tillman opofferen om Mauro te laten starten?
Heb je gelijk in denk ik.
Likes voor PSV90 :
slowflow
Siemen
Nationale topspeler
6

Mits iedereen fit is, moet je natuurlijk niet met 5 verdedigers aankomen. Veerman, Saibari, Tillman, Til, Schouten, dat zijn al 5 middenvelders die dan wil zien spelen.
René1978
Meervoudig international
5

Als iedereen fit is (Lang even buiten beschouwing gelaten) wordt vooral de invulling van het middenveld interessant. En ja, daar kun je soms extra ruimte creëren door Schouten naar achter te halen, maar anders moet je kiezen tussen Saibari - Til - Tillman, waarbij die eerste mijn voorkeur heeft. Tillman hangend op links kan ook nog omdat Lozano niet imponeert en Malik dat geweldig invulde tegen Feyenoord en AZ en bovendien een goede klik heeft met Dest.

Maar goed, eerst maar eens iedereen fit worden. Guus gaat sowieso wat langer duren.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

René1978 schreef: 04 feb 2024, 14:29 Als iedereen fit is (Lang even buiten beschouwing gelaten) wordt vooral de invulling van het middenveld interessant. En ja, daar kun je soms extra ruimte creëren door Schouten naar achter te halen, maar anders moet je kiezen tussen Saibari - Til - Tillman, waarbij die eerste mijn voorkeur heeft. Tillman hangend op links kan ook nog omdat Lozano niet imponeert en Malik dat geweldig invulde tegen Feyenoord en AZ en bovendien een goede klik heeft met Dest.

Maar goed, eerst maar eens iedereen fit worden. Guus gaat sowieso wat langer duren.
Zonder Vertessen en Lang mag Tillman zich van mij de rest van het seizoen richting op de flankposities.
René1978
Meervoudig international
5

SKERLA schreef: 04 feb 2024, 14:32
René1978 schreef: 04 feb 2024, 14:29 Als iedereen fit is (Lang even buiten beschouwing gelaten) wordt vooral de invulling van het middenveld interessant. En ja, daar kun je soms extra ruimte creëren door Schouten naar achter te halen, maar anders moet je kiezen tussen Saibari - Til - Tillman, waarbij die eerste mijn voorkeur heeft. Tillman hangend op links kan ook nog omdat Lozano niet imponeert en Malik dat geweldig invulde tegen Feyenoord en AZ en bovendien een goede klik heeft met Dest.

Zonder Vertessen en Lang mag Tillman zich van mij de rest van het seizoen richting op de flankposities.
Van mij ook, maar zou je hem verkiezen boven Lozano?
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

René1978 schreef: 04 feb 2024, 14:33
SKERLA schreef: 04 feb 2024, 14:32

Van mij ook, maar zou je hem verkiezen boven Lozano?
Misschien soms wel. Maar Tillman kan ook op rechts 🙂

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Tactiek / Formatie