Sfeertopic Algemeen

Dit is het forum voor stadionzaken.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dacht dat Tadic geen pussy was? Waarom piepen ze nu in Amsterdam over het feit dat hij wat belaagd werd?

Daarmee muntjesgooien verder niet goedpraten, is wat primitief gedrag.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grote klasse deze actie!

PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

“BaH baH kUt CaPuChoNnEtjEs...”

Fucking helden zijn het, allemaal!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 26 mar 2021, 22:06 “BaH baH kUt CaPuChoNnEtjEs...”

Fucking helden zijn het, allemaal!
Dat ze ook mooie dingen doen betekent toch niet dat je niet ook soms kritisch op ze mag zijn?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Iedereen mag kritisch zijn op ze.

Het is alleen jammer dat die kritiek vaak ongefundeerd en zonder enige kennis van zaken is.

En dan zie je het ware karakter van die groepen (PSV steunen op welke fanatieke manier dan ook) en dan zie je iedereen ze weer omarmen.
Zonder deze mannen heb je geen PSV zoals we het kennen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 27 mar 2021, 17:07 Iedereen mag kritisch zijn op ze.

Het is alleen jammer dat die kritiek vaak ongefundeerd en zonder enige kennis van zaken is.

En dan zie je het ware karakter van die groepen (PSV steunen op welke fanatieke manier dan ook) en dan zie je iedereen ze weer omarmen.
Zonder deze mannen heb je geen PSV zoals we het kennen.
Kun je voorbeelden geven?

Ik ben bijvoorbeeld kritisch geweest toen een deel eind januari vorig jaar de ingang van het Philips Stadion 'bestormde' en de ME moest ingrijpen. Of dat ze beelden op social media zetten waarin wordt gezongen Hamas (....). Geen idee wat daar ongefundeerd aan is of welke kennis van zaken ik dan precies mis.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Er zijn meer dan genoeg voorbeelden (ook het voorbeeld dat je aangeeft van de bestorming van het stadion, want daar ga je al, wie zegt überhaupt dat dit dezelfde jongens zijn??), waarvan de oorzaken of beweegredenen anders liggen dan de meesten hier denken, maar die ga ik hier niet delen. Dat zal wel de nodige reacties opleveren, dat mag, het is een forum.

Maar voorbeelden geven hoe fanatieke supporters hun club beleven en supporten op de manier waarop zij dat doen, op een forum als dit, waar mensen zitten die dat niet zo zien/beleven, heeft geen enkel nut. Ik heb daar ook geen zin in. Dat is tegen dovemansoren gezegd. Niet erg overigens, nogmaals daarom zitten we op een forum.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 27 mar 2021, 17:20 Er zijn meer dan genoeg voorbeelden (ook het voorbeeld dat je aangeeft van de bestorming van het stadion, want daar ga je al, wie zegt überhaupt dat dit dezelfde jongens zijn??), waarvan de oorzaken of beweegredenen anders liggen dan de meesten hier denken, maar die ga ik hier niet delen. Dat zal wel de nodige reacties opleveren, dat mag, het is een forum.

Maar voorbeelden geven hoe fanatieke supporters hun club beleven en supporten op de manier waarop zij dat doen, op een forum als dit, waar mensen zitten die dat niet zo zien/beleven, heeft geen enkel nut. Ik heb daar ook geen zin in. Dat is tegen dovemansoren gezegd. Niet erg overigens, nogmaals daarom zitten we op een forum.
Tja, maar met je eerste post lok je die discussie vervolgens zelf een beetje uit natuurlijk.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik ben ook niet perfect dame....
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Vanaf speelronde 30 dus zeer waarschijnlijk 5-10 duizend man in het stadion. Lekker tissues mee en naar Gotze kijken voor degene die mogen!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sensation schreef: 05 apr 2021, 21:04 Vanaf speelronde 30 dus zeer waarschijnlijk 5-10 duizend man in het stadion.
Maak daar maar 'zeer waarschijnlijk niet' van. PSV heeft nog geen enkel signaal vanuit de KNVB gekregen hierover en als het in de lijn der verwachting lag dan had de KNVB dat allang naar de clubs gecommuniceerd om voorbereidingen te treffen om het eventueel te fixen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 05 apr 2021, 21:08
Sensation schreef: 05 apr 2021, 21:04 Vanaf speelronde 30 dus zeer waarschijnlijk 5-10 duizend man in het stadion.
Maak daar maar 'zeer waarschijnlijk niet' van. PSV heeft nog geen enkel signaal vanuit de KNVB gekregen hierover en als het in de lijn der verwachting lag dan had de KNVB dat allang naar de clubs gecommuniceerd om voorbereidingen te treffen om het eventueel te fixen.
Deze week wordt groen licht verwacht.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nou. Er zijn nog wat hobbels te nemen hoor. Het kabinet moet het als fieldlab test goedkeuren voor ongeveer in totaal 36 events. Daarna moeten de burgemeesters en veiligheidsregio's er nog wat vinden. Dan moet het nog georganiseerd worden.

In 18 dagen.

Ik hoop dat het lukt.

En dan krijg je de discussie: hoe ga je de kaarten verdelen. Er zijn al 6000 supporters dit seizoen naar een thuiswedstrijd geweest. Laat je die weer mee loten? Waardoor sommigen twee duels zien en anderen nul.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

In ieder geval dus speelronde 30 met publiek! Daarna nog onbekend.
Kritischepsver
Regelmatige invaller
3
Berichten: 359
Lid geworden op: 4 nov 2020
Oude naam: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Met testbewijs, echt ongelooflijk dat mensen hieraan mee doen. Wil dolgraag naar het stadion of andere zaken, maar niet dat ik eerst moet bewijzen dat ik gezond ben.
YANKEE
Talent
3
Berichten: 86
Lid geworden op: 4 nov 2020

Kritischepsver schreef: 06 apr 2021, 18:47 Met testbewijs, echt ongelooflijk dat mensen hieraan mee doen. Wil dolgraag naar het stadion of andere zaken, maar niet dat ik eerst moet bewijzen dat ik gezond ben.
Inderdaad jeetje. Hoop dat er meer zijn zoals jij. Kan ik mooi alle wedstrijden gaan. Thanks pik
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Op de vraag of PSV al iets weet geeft Frans het antwoord:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 06 apr 2021, 08:47 Nou. Er zijn nog wat hobbels te nemen hoor. Het kabinet moet het als fieldlab test goedkeuren voor ongeveer in totaal 36 events. Daarna moeten de burgemeesters en veiligheidsregio's er nog wat vinden. Dan moet het nog georganiseerd worden.

In 18 dagen.

Ik hoop dat het lukt.

En dan krijg je de discussie: hoe ga je de kaarten verdelen. Er zijn al 6000 supporters dit seizoen naar een thuiswedstrijd geweest. Laat je die weer mee loten? Waardoor sommigen twee duels zien en anderen nul.
Hoe graag ik ook naar het stadion wil, ik zou het wel terecht vinden als ik niet mag omdat ik toen al naar Emmen geweest ben.

Maar inderdaad nog wel wat dingen te regelen, voor PSV zelf dus ook niet duidelijk.

PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Sfeer groepen voorrang geven natuurlijk. Beloning voor hun ondersteuning dit seizoen (en de actie voor Thijs), plus je hebt wat sfeer in het stadion.
Overige 3500 verloten onder de supporters die nog niet zijn geweest.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sfeerverslag van gisteren.

Vanaf 7:20 veel kippenvel. Kan niet wachten om volgende week onze jongens naar de overwinning te schreeuwen.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De INSIDE van PSV ook weer erg goed!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Prima sfeer inderdaad + lekkere afterparty! :pul:
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kan het niet vaak genoeg benoemen, maar wat heerlijk gisteren. De wisselwerking tussen prestaties op het veld en sfeer op de tribunes is overduidelijk. De jongens gaan er beter door voetballen, waardoor het publiek nog harder zingt. 1+1=5 in dit geval. We hebben het allemaal gemist, zelfs thuis vanaf de bank kreeg ik kippenvel van het publiek. Nou is een Europees sfeertje vaak beter dan een Eredivisiesfeertje, komt ook doordat er dan meer jeugd zit. De spelers gingen er lekker op, zet dit alsjeblieft door.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Kwam de sfeer nog een beetje over op TV?

In het stadion super. Staat in de top 5 van de afgelopen 20 jaar. En dat bij een resultaat van 0-0. Laat staan als PSV had gescoord.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Inderdaad, echt mega kut dat er niet gescoord is.
Uiteraard vanwege sportief oogpunt, maar dat was echt een bizarre ontlading geweest...
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Hadden jullie ook het gevoel dat de wedstrijd qua sfeer 1 van de minste was dit jaar? Voor mijn gevoel werd er nog meer gezongen tegen PAOK dan nu. Tweede helft ging beter maar op het begin kwamen liedjes maar slecht door vanaf Oost en als er dan mee werd gedaan was dat voor maximaal 1x. Vond 't opvallend, Oost deed z'n best zo zag 't er althans uit. Heb ook bepaalde liedjes niet gehoord die je normaal wel langs hoort komen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sfeertopic Algemeen