Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Paco Casal
Internationale topspeler
5
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vond het ook een leuke uitzending, maar dat vond ik van de uitzending met Yesilgoz (gezondheid) ook. Benieuwd wat de kijkcijfers van gisterenavond zijn. Ik heb afgelopen maandag ook een uitzending overgeslagen vanwege de gast. De vorige keer was dat toen haat kabouter S.S. te gast was.
#FreeGeneratie4
Thoresen
Meervoudig international
5

Die Gijp lult maar wat. Bij een optreden van BZB in zijn tijd bij PSV. Of hij moet een teletijdmachine hebben waar professor Barabas jaloers op zou zijn.
PCGC
Vedette
6

Awards:

Paco Casal schreef: 16 nov 2023, 13:00 Ik vond het ook een leuke uitzending, maar dat vond ik van de uitzending met Yesilgoz (gezondheid) ook. Benieuwd wat de kijkcijfers van gisterenavond zijn. Ik heb afgelopen maandag ook een uitzending overgeslagen vanwege de gast. De vorige keer was dat toen haat kabouter S.S. te gast was.
Even Roddelpraat van deze week kijken, daar wordt S.S. helemaal in de zeik genomen 😂😂😂
Likes voor PCGC :
Paco Casal
#FreeGeneratie4
Standbeeld
Legende
2
Clubvoorkeur: PSV

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen