Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik denk dat er nog genoeg "rek" zou zijn als het gesprek nog 3 uur zou duren. Zoek de randjes maar op, daag zo iemand uit met kritische vragen waarbij Stewart echt niet tot in de details hoeft te treden want ja, er zijn uiteraard grenzen. Maar ik kan zo nog 100 onderwerpen verzinnen met/en/of vraagstellingen die daarop aanhaken die super interessant zijn.Ykhim schreef: 11 nov 2023, 13:08Nee, maar je snapt zelf ook wel dat Stewart geen open boek is, toch? Dat kun je zelfs in deze podcast al horen, omdat hij meerdere keren grenzen stelt binnen een discussie: dit bespreek ik, dit bespreek ik niet. Dat is ook logisch, omdat hij bij PSV werkt en omdat veel processen nou eenmaal niet tot in detail besproken kunnen worden. Bovendien kan hij natuurlijk niet overal eerlijk en open over zijn. Er zal intern best kritiek zijn op Ramalho, maar dat kun je als gezicht van PSV niet zomaar gaan vertellen.Juancho schreef: 11 nov 2023, 12:38 Er is ook helemaal niks mis met een (positief) kritische houding en vooral flink doorvragen op de materie.
Het is best een leuke podcast hoor, ook omdat je hem door de vraagstelling hoort spreken over zaken waar hij het bij ESPN of PSV TV misschien niet zo gauw over zou hebben, maar ik vraag me af hoeveel meer er qua diepgang mogelijk zou zijn. Of beter gezegd: omtrent onderwerpen aangaande PSV.
Deze podcast laat wat mij betreft iig zien dat er veel, heel veer meer mogelijk is qua vraagstelling dan wat een Elfrink/Timmer/Valentijn en noem ze allemaal maar op doen tijdens een pers moment. Tuurlijk is het ene moment wat lastiger om de diepte in te gaan, maar er zijn anderzijds ook momenten zat geweest die simpelweg niet aangepakt worden door zo'n journalist/verslaggever. Dat een stelletje PSV nerds van ons forum dat wel lukt is vooral veelzeggend
Er is een enorm grijs gebied tussen de standaard nietszeggende vragen die de media/journalistiek stelt of van Stewart een volledig open boek maken die tot op de details van een contract ingaat op vragen