Engeland - Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Had liever Nagelsmann gezien.

Tuchel krijgt 18-24 maanden en zal dan ook ontslagen worden.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

nilssonH schreef: 25 jan 2021, 13:45 Misschien zien clubs nu eindelijk eens in dat het aanstellen van oud-spelers vaker niet dan wel werkt.
Guus heeft het toch goed gedaan bij ons. ;) Niet elke onervaren trainer heeft meteen de kwaliteiten in huis om een elftal bij te sturen wanneer het minder gaat. Dat is voor enkelen weggelegd.

Chelsea is natuurlijk een apart geval. Hun managers dienen nooit hun contract uit.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ren Höek schreef: 25 jan 2021, 14:47
nilssonH schreef: 25 jan 2021, 13:45 Lampard ontslagen bij Chelsea. Misschien zien clubs nu eindelijk eens in dat het aanstellen van oud-spelers vaker niet dan wel werkt.
Lampard deed het anders uitstekend bij Derby en zijn 1e seizoen bij Chelsea was prima, en verfrissend doordat hij veel jeugdspelers/jonge spelers inpaste (mede uit nood, maar dan nog).

Dit seizoen is 200 miljoen geïnvesteerd, maar draait het niet. En de topaankopen Werner en Havertz renderen niet.
Dan houdt het een keer op, helemaal in de PL.
Ik vind eigenlijk precies hierom dat Lampard meer krediet verdiende. Begon zelfs dit seizoen vrij goed. Ziyech raakte geblesseerd en Havertz en Werner hebben duidelijk aanpassingsproblemen. Daarbij uiteraard ook voor hem hetCorona excuus en het gegeven dat de hierarchie in die spelersgroep onder druk zal staan, doordat jongere spelers, die vorig seizoen noodgedwongen (goed) speelden, nu op de bank kwamen. Dat kun je niet zomaar allemaal op het conto van Lampard zetten, die mijns inziens toch echt veel goede dingen heeft laten zien. Meer dan bijvoorbeeld Solskjaer, die het nu allemaal mee heeft.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Maar heeft Lampard zelf ook niet een handje in het niet laten renderen van zijn topspelers? Om maar iets te noemen: Heb mij vaak zat verbaasd dat hij steevast Werner als AML gebruikt.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Johnnie Walker schreef: 25 jan 2021, 18:59 Maar heeft Lampard zelf ook niet een handje in het niet laten renderen van zijn topspelers? Om maar iets te noemen: Heb mij vaak zat verbaasd dat hij steevast Werner als AML gebruikt.
Natuurlijk heeft ie daar een handje in. Alleen heeft hij natuurlijk ook een hoop spelers op een niveau laten spelen, wat volgens mij niemand had verwacht. Mason Mount was een leuke speler bij Vitesse, maar ik denk dat er maar weinig hem goed genoeg voor PSV achtten, laat staan Chelsea. Tammy Abraham leek ook een speler voor lagere regionen, wat voor nog wel meer spelers geldt.

Daarbij is Werner in de wedstrijden van Chelsea, die ik zag, echt niet verkeerd. Het enige waar hij in faalt, is afronding, dus vind ik het zeer te billijken dat hij met zijn snelheid en dreiging vanaf links speelt.

Dus je mag zeker kritisch zijn op Lampard, maar als je meer dan een jaar boven het niveau van je groep weet te presteren, dan vind ik dat je wat krediet verdient als je anderhalve maand onder dat niveau speelt. Zeker als er verzachtende omstandigheden zijn, zoals ik boven noemde.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mount en Abraham zouden toppers zijn voor ons hoor. Vind ik wel van Chelsea niveau. Ja, Werner en Havertz zijn beter maar laten het niet zien.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

RIO schreef: 26 jan 2021, 01:00 Mount en Abraham zouden toppers zijn voor ons hoor. Vind ik wel van Chelsea niveau. Ja, Werner en Havertz zijn beter maar laten het niet zien.
Nu ja. Dat zijn ze namelijk onder Lampard geworden. Ervoor geloofde zo goed als niemand daarin.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wat een achteruitgang voor Chelsea. Die Tuchel is gruwelijk irritant met al zijn maniertjes en laat zijn teams altijd vrij saai spelen met de hoop op een moment van bepaalde spelers. Doe mij maar Lampard hoor.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

United verliest van Sheffield....
Ik dacht dat de Eredivisie gek was.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Sadio Mané is toch echt een fantastische speler.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Eens. Hooen dat die voorhoede nu weer gaat presteren als de afgelopen jaren.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Deze gast maakte zijn eerste minuut in de PL. Letterlijk eerste minuut dus.

Ze zullen vast tegen hem hebben gezegd dat het er wat mannelijker aan toe gaat in de PL.



:lol:

Edit: kijken hoe lang de PL dit filmpje toestaat.
Laatst gewijzigd door koetje op 02 feb 2021, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14380
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Tweet unavailable
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij mocht afgelopen weekend al in de allerlaatste minuut invallen. Dus in totaal toch twee en halve minuut voordat hij deze kaart kreeg. Sowieso veel entertainment vanavond. Luiz met een typische domme Luiz overtreding en ook Leno met een merkwaardige actie. Als die maar niet bij Roger op het lijstje staat. ;)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wat een goal van Liverpool. Zoveel kansen, krijg je vaak de deksel op de neus, maar na een stuk of vijf dikke kansen missen en een gelukje dat Vardy niet net voor rust Leicester op voorsprong zet, is dit nu een magistrale manier om toch op voorsprong te komen.
tijn0

Leicester geeft een lesje "hoe slacht ik Liverpool in 6 minuten".
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Diegenen die denken dat scheidsrechters en VARs niet slechter kunnen dan in Nederland, moeten meer Premier League kijken. Man City staat 1-0 voor tegen Tottenham, omdat Gündogan over de bal struikelde toen hij een trucje probeerde, in die val Hojberg meeneemt en daarom Gündogan een penalty kreeg. Briljant.
tijn0

Eens, ook debiel. Ik vind de arbitrage algeheel ruk. Misschien is het beste gewoon arbitrage afschaffen en het op goed fatsoen met elkaar regelen. Zo deden we het vroeger ook.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Afgekeurde goal chelsea zojuist is toch ook weer te gek voor woorden. Zo minimaal mag je niet affluiten. Zet het beeld een milliseconde eerder stil of leg het lijntje vanuit de schouder een cm verder naar achter en je hebt een geldig doelpunt. Niet te doen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Iedere wedstrijddag zie ik op Twitter allerlei gemopper op de VAR voorbij komen vanuit Engeland. Volgens mij worden ze er daar nog gekker van dan wij hier. Voornamelijk om die millimeterbeslissingen zoals deze. Begrijpelijke frustratie.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

In de PL werken ze volgens mij niet met de 10cm marge die 'wij' gebruiken, waardoor ze echt op de millimeter aan het kijken zijn.
Dat kost veel extra tijd en het levert ook veel frustratie en onbegrip op. Als het inderdaad zo minimaal is, dan moet het aanvallende team het voordeel krijgen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Nou Liverpool is gered hoor jongens. Dirk Kuijt wil evt. assistent worden van Steven Gerrard. De ideale ex schoonzoon die altijd zegt wat het volk wil horen is zo geil op een baantje dat hij uit zijn rol valt.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dirkie is net zo geil op hooggeplaatste baantjes als op vrouwen die niet de zijne zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Lekker goaltje van Lamela.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lamela. Hoooly shit. Wat een rabona...
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Is zijn specialiteit, heeft ie vaker gedaan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Engeland - Premier League