Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 19 nov 2020, 08:20 Ik ben er recent al 5 verloren rond Vitesse-PSV, moet wat voorzichtiger zijn
Zolang je nummer 11 nog hebt is de schade te overzien. :mrgreen: :mrgreen:
Ex unitate vires
tijn0

ShovingNE2 schreef: 19 nov 2020, 08:07 Dit was veel meer. Hij moest het ook perse buiten zijn zaakwaarnemer om doen bijvoorbeeld. Dit was niet vergelijkbaar met Kraay. Dit was heel bewust buiten de zaakwaarnemer om met die club praten.

En ik zet 2 vingerkootjes op het feit dat hij knaken eraan zou hebben verdiend.
Eens.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 18 nov 2020, 21:25 Maar dat Mauro wel oren lijkt te hebben naar zo'n transfer vind ik vreemd.
Hij zou zichzelf en zijn familie financieel onafhankelijk kunnen spelen.
Dat is al enorm interessant voor een Nederlander, laat staan voor een Braziliaan.

Voetballers verdienen hun grote geld tijdens hun carrière, daarna vallen ze normaal gesproken heel ver terug in inkomsten.
Daar moet je niet licht over denken.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Bovendien is Mauro nou ook niet bepaald naast het Philips Stadion geboren.

Wel leuk om dat zo eens te lezen. Van die 'zuigende' gasten die je gouden bergen beloven. Zo zal het ook wel gaan tussen Casal en Pereiro bijvoorbeeld. Al was die Casal volgens gewoon zijn zaakwaarnemer. "I have good club for you, you never have to work again".
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

My friend. I love you long long time. You likey?
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Five dolla!
Ex unitate vires
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Gratis weggeven? Hoe kan dit in het eerste van PSV spelen?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Leuk ballen bij Heracles op dat tapijt, dat is ook meteen zijn niveau
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Ledezma is een paar klasse beter.. maar ja,Mauro werkt hard!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

GOATZE schreef: 22 nov 2020, 18:50 Ledezma is een paar klasse beter.. maar ja,Mauro werkt hard!
Op basis waarvan? Ledezma is bij Jong nog niet eens regelmatig uitblinker, terwijl Mauro dat bij Heracles wel was. Dus een beetje onzinnig dit.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb het in de zomer al gezegd: je had hem nog een jaar moeten verhuren. Destijds noemde ik Vitesse, dat was met de wijsheid van nu ook de beste optie geweest. Het is helemaal geen slechte speler, maar hij komt nog net tekort voor PSV.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Van een invaller verwacht je dat hij wat extra's brengt. Dat doet hij niet.

Heel fijn dat het zo leuk heeft bij PSV, maar hij is gewoon (nog) niet goed genoeg.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 22 nov 2020, 19:38 Ik heb het in de zomer al gezegd: je had hem nog een jaar moeten verhuren. Destijds noemde ik Vitesse, dat was met de wijsheid van nu ook de beste optie geweest. Het is helemaal geen slechte speler, maar hij komt nog net tekort voor PSV.
100% eens, al had ik hem niet verhuurd voor het seizoen. Inmiddels moet ik je gelijk geven dat het beter was geweest.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Vandaag 2x defensief belangrijk, maar aanvallend 0,0 gevaar. En dan ga je terug denken naar alle minuten dit jaar en dan kun je niet anders dan concluderen dat hij op die aanvallende posities ook niets te zoeken heeft. En op de back posities ook al niet. Ik ben geen fan van hem, en ik denk dat Marco deze minuten gaat absorberen als half tien en dat is meer dan prima.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Erg zwakke invalbeurt, ook van Mo trouwens. Had toch verse aanvallende benen verwacht maar niets van dat. Had een goede onderschepping meen ik me te herinneren maar ik hoop dat als van Ginkel fit is in de winterstop dat we hem kunnen verhuren voor de rest van het seizoen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Veel slordigheden waarmee hij o.a. in de eindfase voorkwam dat we nog wat konden uitrichten. Lijkt nog steeds wat meer mentale rust te kunnen gebruiken. Ben het misschien wel eens met [mention]Ykhim[/mention] hierboven.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hij is ook gewoon letterlijk te licht om een impact te maken. Zowel vanaf de bank als vanuit de basis.
Hij maakt een keer een goede sliding om een aanval eruit te halen, maar verder is zijn inbreng gewoon helemaal 0. Een invaller wordt ingebracht om de ploeg te voorzien van een nieuwe impuls. En dat zie je niet gebeuren wanneer hij erin komt.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel_91 schreef: 22 nov 2020, 20:37 Hij is ook gewoon letterlijk te licht om een impact te maken. Zowel vanaf de bank als vanuit de basis.
Hij maakt een keer een goede sliding om een aanval eruit te halen, maar verder is zijn inbreng gewoon helemaal 0. Een invaller wordt ingebracht om de ploeg te voorzien van een nieuwe impuls. En dat zie je niet gebeuren wanneer hij erin komt.
???

Mauro is toch eerder een twaalfde man als in eerste reserve ipv breekijzer? Dat heeft te maken met type speler. Dat ie tekort komt om echt iets te veranderen, zien we allemaal, maar om dit nu als criterium te gebruiken, is wel bijzonder.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik zeg toch ook niet dat hij als breekijzer erin komt? Een wissel wordt ingebracht om een ploeg nieuwe energie en impulsen te geven. Hij brengt niks extra's aan een vermoeide ploeg.

En ik vind dat jammer want het is verder wel een leuk spelertje die echt hart voor de club lijkt te hebben. Echter is dat niet genoeg.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Die nieuwe energie mag je verwachten, maar nieuwe impulsen is toch breekijzer-achtig? Mo Ihattaren mag je verwachten dat die iets toevoegt met zijn spel met technische baggage. Van Mauro weten we dat hij dat op dt niveau niet heeft, dus waarom zou je dat dan verwachten? Je mag van hem verwachten dat hij zijn taken uitvoert, druk blijft zetten en in zijn rol alle energie legt. Dat doet ie ook telkens. Dat ie tekort komt, zien we allemaal, maar om als verwachting te stellen dat hij een wedstrijd moet kantelen, is dan wel een rare vervolgstap.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Komen we toch weer terug op het discussiepunt van een aantal weken geleden: van Mauro mag je toch meer verwachten, ook als 12e man?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs85 schreef: 22 nov 2020, 21:17 Die nieuwe energie mag je verwachten, maar nieuwe impulsen is toch breekijzer-achtig? Mo Ihattaren mag je verwachten dat die iets toevoegt met zijn spel met technische baggage. Van Mauro weten we dat hij dat op dt niveau niet heeft, dus waarom zou je dat dan verwachten? Je mag van hem verwachten dat hij zijn taken uitvoert, druk blijft zetten en in zijn rol alle energie legt. Dat doet ie ook telkens. Dat ie tekort komt, zien we allemaal, maar om als verwachting te stellen dat hij een wedstrijd moet kantelen, is dan wel een rare vervolgstap.
Ik vind dat je wel meer mag verwachten, anders hoef je iemand niet in te brengen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 22 nov 2020, 21:21 Komen we toch weer terug op het discussiepunt van een aantal weken geleden: van Mauro mag je toch meer verwachten, ook als 12e man?
Maar we zien toch allemaal wat we zien? Hij doet alles wat we wilden dat Mo doet, maar heeft simpelweg de kwaliteit (nog) niet om iets toe te voegen. Dan nog blijkt hij een van de beste reserves, die we hebben, want anders geeft Schmidt hem niet zoveel minuten.

Het lijkt me dan echter onzinnig om elke keer bij elke wedstrijd weer dezelfde conclusie te trekken. We zullen simpelweg onze verwachtingen moeten bijschaven en gewoon verwachten dat hij zijn taken zal doen voor de ploeg. Die verwachting maakt hij namelijk telkens wel waar, op welke positie hij ook wordt gezet. In de winter een extra reden om te kijken of hij nog anderhalf jaar verhuurd kan worden aan een subtopper of goede middenmotor. En duidelijk dat we kwaliteit vanaf de bank in elk geval nu nog missen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ren Höek schreef: 19 nov 2020, 08:56Voetballers verdienen hun grote geld tijdens hun carrière, daarna vallen ze normaal gesproken heel ver terug in inkomsten.
Daar moet je niet licht over denken.
Vooral niet als ze tijdens hun carrière gewend zijn geraakt aan penthouses en Ferrari's :lol:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Misschien maar toch Maletic bellen en een deal maken Sjon?
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Hij doet me denken aan een mindere versie van Doan. Leuk joch verder, doet zn stinkende best maar komt uiteindelijk gewoon duidelijk te kort voor het niveau wat PSV moet nastreven, ook als zogenaamde 12e man voegt ie helemaal niks toe.

Hoe kan je dan spreken van een 12e man? Laat dan maar Ledezma de minuten maken die Mauro worden gegund zodat ie zich kan verder kan ontwikkelen.Daar zit tenminste nog potentie in.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior