Donyell Malen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

https://www.corrieredellosport.it/news/ ... rahimovic/

AC Milan heeft interesse in Malen. Ik denk dat de kans enorm groot is dat Malen na PSV in italië speelt. Het is een voetballer die er ook wel zou kunnen passen denk ik.

Mogen ze wel even een flink bedrag naar ome John sturen natuurlijk,
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heeft Milan wel de financiële middelen om eventjes 50 miljoen neer te kunnen leggen voor de Don?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 15 nov 2020, 16:03 Heeft Milan wel de financiële middelen om eventjes 50 miljoen neer te kunnen leggen voor de Don?
Je schrijft 85 verkeerd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En jij bent nog een nulletje vergeten.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Raiola heeft veel contacten in Italië, dus dan is er een link snel gemaakt die kant op qua geruchten. Daarnaast heeft PSV nog wel wat verkopen nodig vóór 1 juli 2021, plus daarna moet je ook weer voor dat seizoen spelers verkopen. Ik verwacht dan ook wel een aantal uitgaande transfers van de huidige basisspelers komende zomer. PSV heeft het geld nodig en spelers zullen een stap willen maken. Ze moeten alleen niet worden neergezet in de koopjesbak.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Zou wel mooi zijn als hij vandaag in de spits staat. Een beetje ritme op doen komt niet slecht uit.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Gelukkig heeft hij wel wat rust gehad.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Vandaag in de basis! :praise:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Die kopbal had er echt in gemogen hoor. Zonde want daatmee had ie zichzelf wat meer op kaart gezet.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ja het koppen is nog niet echt een kwaliteit van Malen. Hij heeft wel het gevoel waar hij moet staan. Met veel training moet dat goed kunnen komen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

zwaar uit vorm. Op dit moment eigenlijk niet basiswaardig
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Scoort wel en doet dat toch verrekte vaak voor iemand die zwaar uit vorm is.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dankjewel Thijs85. Scheelt me weer een post. Gelukkig ben jij altijd in vorm :mrgreen:
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Tja, als 1 uit 10 de norm is, dan is hij idd in een wereldvorm.

Die goser had al minimaal op 10 goals moeten staan. en dat is als hij niet uit vorm is, laat staan als hij in vorm is.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Haaland had dit seizoen ook al op 25 goals moeten staan kan ik je verzekeren. Dat betekent niet dat hij uit vorm is, slechts dat niet alle ballen in het netje verdwijnen. Wat een ramp zeg.

Malen: 14 wedstrijden gespeeld, 9 goals en 3 assists. Noem het maar uit vorm hoor.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 22 nov 2020, 20:08 Haaland had dit seizoen ook al op 25 goals moeten staan kan ik je verzekeren. Dat betekent niet dat hij uit vorm is, slechts dat niet alle ballen in het netje verdwijnen. Wat een ramp zeg.

Malen: 14 wedstrijden gespeeld, 9 goals en 3 assists. Noem het maar uit vorm hoor.
Prima, jij vindt hem in vorm en bent tevreden over wat hij momenteel brengt.
Ik vind hem ondermaats presteren, verwacht veel meer van hem en ben er dan ook van overtuigd dat hij veel meer kan als wat hij nu laat zien..
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind hem niet absoluut uit vorm, maar in vorm is hij ook verre van. Hij passeert nog wel ongelofelijk gemakkelijk tegenstanders en scoort ook veel. Hij kan alleen echt veel beter.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Quote eens waar ik zeg dat ik vind dat hij in vorm is dan.

Waarom moet het altijd A of B zijn, terwijl C toch ook een optie is? Waarom is Malen in vorm als hij niet uit vorm is, of andersom? Kan het niet gewoon zijn dat Malen in een tussenfase zit? Het is niet super, het is gezien zijn cijfers ook niet slecht.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 22 nov 2020, 20:13 Quote eens waar ik zeg dat ik vind dat hij in vorm is dan.

Waarom moet het altijd A of B zijn, terwijl C toch ook een optie is? Waarom is Malen in vorm als hij niet uit vorm is? Kan het niet gewoon zijn dat Malen in een tussenfase zit: het is niet super, het is gezien zijn cijfers ook niet slecht.
Prima, ook goed, jij vind hem niet in en niet uit vorm.
Hoe gaan we dit voortaan noemen dan, vormloos??

Kan dan ook iemand niet zwanger, maar ook niet niet zwanger zijn, of ziek tussen ziek en gezond, tussen levend en dood en hoe wil je deze grijze gebieden dan noemen en, hoe relevant worden die discussies dan om te bepalen welke grijsgraad we het dan in consensus vinden??

Ik hoef hier geen antwoord op, dat is iets om voor jezelf te bepalen. Heb geen behoefte aan zulke discussies met Le Blancjes :pul:
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Godzijdank hoef ik geen antwoord te geven. Dan hoef ik ook niet uit te leggen hoe achterlijk je vergelijkingen zijn.

Je hoeft me gewoon geen woorden in de mond te leggen. Laat staan in te vullen welke mening ik heb. Dat kan ik prima zelf uitleggen, zolang je het maar vraagt.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 22 nov 2020, 20:21 Godzijdank hoef ik geen antwoord te geven. Dan hoef ik ook niet uit te leggen hoe achterlijk je vergelijkingen zijn.
En dan zeg je nog iets. Zegt genoeg Rene.

Zeg me 1 ding, Hoe noem je iemand die NIET IN VORM IS?
ik verwacht zo'n antwoord :wall :wall :wall

Jij hebt al zoveel in volle overtuiging volledig gemist, bezijden de werkelijkheid overtuigd, dat het mij wel duidelijk is hoe het met je gesteld is. :bye :bye
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Iemand die momenteel in een mindere vorm verkeert.

Zo. Nu weer lief zijn, jongens.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Jongens kalm an.

Iets hoeft toch niet perse een naam te hebben. Hij is gewoon niet in vorm maar ook niet volledig uit vorm.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nee, het moet zwart of wit zijn, Maikel. Niet in vorm = uit vorm. Niet uit vorm = in vorm. En als je dat waagt te bekritiseren, dan moeten we het maar eens hebben over hoe je het dan noemt als iemand wel of niet zwanger is. Of wel of niet dood.

Maar goed, ik ben blijkbaar de grip op de werkelijkheid kwijt. Ook leuk. Als Thijs85 zoiets zou roepen, zou men hem een visionair noemen. Het leven is ook niet eerlijk.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Malen moet zijn focus meer verleggen naar zijn medespelers voorin. Hij is te geobsedeerd bezig om zijn vorm van voor zijn blessure terug te krijgen. Gaat op deze manier niet lukken.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 22 nov 2020, 20:39 Nee, het moet zwart of wit zijn, Maikel. Niet in vorm = uit vorm. Niet uit vorm = in vorm. En als je dat waagt te bekritiseren, dan moeten we het maar eens hebben over hoe je het dan noemt als iemand wel of niet zwanger is. Of wel of niet dood.

Maar goed, ik ben blijkbaar de grip op de werkelijkheid kwijt. Ook leuk. Als Thijs85 zoiets zou roepen, zou men hem een visionair noemen. Het leven is ook niet eerlijk.
Ben je hiervoor in behandeling, of ben je er zelf nog niet uit in welke grijstint je je bevind?

Gelukkig ben je iig nog net zo overtuigd van jezelf. :bye :bye :bye
Sangaré, le Roi du PSV :strong:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Donyell Malen