Series

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Johnnie Walker schreef: 11 feb 2021, 10:19
Johnnie Walker schreef: 28 jan 2021, 16:09

Inderdaad! Hier met de directe link: https://www.netflix.com/nl/title/81183727. 10 februari op Netflix!
Gisteren dus online gekomen en heb nu 2 afleveringen gezien. Had er iets meer van verwacht, maar kijkt alsnog prima weg.
Alle vier in een keer afgekeken. Het wordt in de tweede helft wel steeds kolderieker.. met die black metal nerd.

Over het algemeen zeker wel boeiend, maar af en toe wat ongepast belust op sensatie. Arm meisje.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

voskat schreef: 12 feb 2021, 00:36
Johnnie Walker schreef: 11 feb 2021, 10:19

Gisteren dus online gekomen en heb nu 2 afleveringen gezien. Had er iets meer van verwacht, maar kijkt alsnog prima weg.
Alle vier in een keer afgekeken. Het wordt in de tweede helft wel steeds kolderieker.. met die black metal nerd.

Over het algemeen zeker wel boeiend, maar af en toe wat ongepast belust op sensatie. Arm meisje.
Ik ben er inmiddels ook doorheen. Het is ook zeker wel boeiend. De trailer heeft de serie wederom weer eens overhyped. Ik keek er zo naar uit dat ie uiteindelijk tegenvalt.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

René1978 schreef: 11 feb 2021, 16:55 Liefhebbers van goede sciencefiction kan ik The Expanse (Amazon Prime) van harte aanraden. Het eerste seizoen wordt over het algemeen als minste seizoen beschouwd (hoewel nog steeds de moeite waard), maar de vier seizoenen erna ontvingen terecht jubelende recensies.
Absoluut mee eens.
Alle 5 seizoenen nog te downloaden via Usenet.
Seizoen 6 staat alweer gepland.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Lupin is ook wel een aanrader. Al is het meer een lange film dan een echte serie.
Benieuwd naar het tweede seizoen!
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ik ben op aanraden van iemand aan 'Your Honor' begonnen. Is met Bryan Cranston o.a. Hij speelt een rechter wiens zoon een dodelijk onderzoek veroorzaakt. Doordat hij door krijgt wie het slachtoffer is, poogt hij zijn zoon te beschermen en onder dat ongeluk uit te laten komen, wat natuurlijk niet volgens planning gaat.

Het is vooral interessant zoals ze beginnen als Cranstons characters als iemand die zeer goed denkt te weten wat hij moet doen, en ook on the spot goed weet te reageren op zaken, maar langzaam maar zeker alsnog de controle verliest omdat er zaken zijn die niet binnen zijn controle vallen. Doordat er verschillende perspectieven zijn over deze zaak vanuit verschillende characters, die overigens wel met elkaar in verbinding staan, gaan verschillenden ook uit van verkeerde aannames wat ook weer tot interessante acties leidt.

Het is een miniserie en loopt nog steeds. Het interessante is dat de serie best wel bekritiseerd wordt, omdat het te veel zou lijken op series die beter zouden zijn. Persoonlijk vind ik het helemaal niet lijken op andere series (niet meer dan anderen) en de insteek best uniek.

In deze tijd waarin er veel minder te kijken valt aan nieuwere series ben ik misschien minder kritisch, maar ik denk dat ik twee jaar geleden deze serie net zo goed had kunnen waarderen...
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Yup, had hem hier ook al als tip gegeven. Goeie serie en Bryan Cranston sws een goede acteur.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

PCGC schreef: 12 feb 2021, 22:28 Yup, had hem hier ook al als tip gegeven. Goeie serie en Bryan Cranston sws een goede acteur.
Volg deze serie ook.
Gisteren de 9de episode gezien.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

voskat schreef: 12 feb 2021, 00:36
Johnnie Walker schreef: 11 feb 2021, 10:19

Gisteren dus online gekomen en heb nu 2 afleveringen gezien. Had er iets meer van verwacht, maar kijkt alsnog prima weg.
Alle vier in een keer afgekeken. Het wordt in de tweede helft wel steeds kolderieker.. met die black metal nerd.

Over het algemeen zeker wel boeiend, maar af en toe wat ongepast belust op sensatie. Arm meisje.
Ik ben vanavond ook begonnen. Eerste twee afleveringen een redelijke true crime docu, maar ik stoorde me aan hoe het de derde aflevering full complotwappie ging met die internetpolitieagentjes en hun vergezochte theorieën. Inclusief het op gevoel en/google beter denken te weten dan mensen die ervoor gestudeerd hebben. Goh, waar doet dat toch aan denken he...

Wel mooi dat het einde een subtiele middelvinger is richting complotdenkers en erg netjes dat een aantal hun fout en ongelijk toegeven.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de makers gedurende het filmen erachter kwamen dat er eigenlijk niet zo heel veel meer te vertellen was dan de eerste twee afleveringen, maar het toch moesten oprekken naar 4 afleveringen.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Voor de liefhebbers van de Amazon (sport) docus, ze hebben er weer eentje gereleased: “Making their Mark”. Hierin volgen ze 6 belangrijke personen tijdens het Corona seizoen 2020, in de wereld van de AFL (Australian Football League), oftewel het Australisch Football. Zoals je van ze gewend bent, je zit er weer bovenop en je bent overal bij. Prive situaties, kleedkamer, wedstrijden, board rooms etc.

Weer een klassieker deze!
Zeker ook leuk om te zien als je iets meer wil zien van deze keiharde sport.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

PCGC schreef: 14 feb 2021, 07:26 Voor de liefhebbers van de Amazon (sport) docus, ze hebben er weer eentje gereleased: “Making their Mark”. Hierin volgen ze 6 belangrijke personen tijdens het Corona seizoen 2020, in de wereld van de AFL (Australian Football League), oftewel het Australisch Football. Zoals je van ze gewend bent, je zit er weer bovenop en je bent overal bij. Prive situaties, kleedkamer, wedstrijden, board rooms etc.

Weer een klassieker deze!
Zeker ook leuk om te zien als je iets meer wil zien van deze keiharde sport.
Is die ook leuk om te kijken als je geen idee hebt hoe AF werkt? :)
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ja zeker, als je de professionele sport wereld interessant vindt en de wereld waarin dit zich afspeelt, geniet je ook hier van. Plus het feit dat je het spelletje niet kent (de regels) kan zelfs een extra dimensie geven , je zal verbaasd zijn wat voor te gekke sport dit is. En regelkennis hoef je niet te hebben, daar gaat de docu niet over. Het is meer All of Nothing, maar dan met AFL betrokkenen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

PCGC schreef: 17 feb 2021, 13:56 Ja zeker, als je de professionele sport wereld interessant vindt en de wereld waarin dit zich afspeelt, geniet je ook hier van. Plus het feit dat je het spelletje niet kent (de regels) kan zelfs een extra dimensie geven , je zal verbaasd zijn wat voor te gekke sport dit is. En regelkennis hoef je niet te hebben, daar gaat de docu niet over. Het is meer All of Nothing, maar dan met AFL betrokkenen.
Binnenkort nieuwe Last Chance U, dit keer met een basketball team :)
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Thanks [mention]PCGC[/mention] :pul:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Sensation schreef: 17 feb 2021, 14:08
PCGC schreef: 17 feb 2021, 13:56 Ja zeker, als je de professionele sport wereld interessant vindt en de wereld waarin dit zich afspeelt, geniet je ook hier van. Plus het feit dat je het spelletje niet kent (de regels) kan zelfs een extra dimensie geven , je zal verbaasd zijn wat voor te gekke sport dit is. En regelkennis hoef je niet te hebben, daar gaat de docu niet over. Het is meer All of Nothing, maar dan met AFL betrokkenen.
Binnenkort nieuwe Last Chance U, dit keer met een basketball team :)
Vind basketbal niet zo heel veel aan, maar LCU is too, ga zeker kijken.

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat een TV serie zou komen die Last Chance U zou gaan heten, met Courtney Cox die dan Brittany Wagner zou spelen, maar kan dat ook gedroomd hebben.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

PCGC schreef: 17 feb 2021, 21:12
Sensation schreef: 17 feb 2021, 14:08

Binnenkort nieuwe Last Chance U, dit keer met een basketball team :)
Vind basketbal niet zo heel veel aan, maar LCU is too, ga zeker kijken.

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat een TV serie zou komen die Last Chance U zou gaan heten, met Courtney Cox die dan Brittany Wagner zou spelen, maar kan dat ook gedroomd hebben.
Haha nee had ik ook gelezen :P

Die John Franklin III uit eerste seizoen toch maar mooi de super bowl gewonnen ;)

Sowieso wel leuk om die gasten een beetje te volgen. Zeker die van het eerste seizoen, mooie gasten met die Ollie en DJ.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

F1rst Team
Bespaar je de moeite. BBC serie over het reilen en zeilen binnen een fictieve PL-club. Triest acteerwerk, geen leuke grappen en geen voetbal.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dan kun je beter Ted Lasso kijken zo te lezen.
Een serie (van Apple) over een coach van een fictieve PL-club, maar dit is een erg leuke feel good-serie.

Afbeelding
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vond Ted Lasso ook wel geslaagd. Het verrast mij zelfs, had er niet veel van verwacht.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ja, al gezien. Goed dat er een 2e seizoen komt.
#FreeGeneratie4
tijn0

Waar kan je die bekijken?
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Apple TV+
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Gezien:
Pilot van nieuwe serie "Debris" (SF).
Voor mij interessant genoeg om het toch te blijven volgen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
ElChucky
Vaste waarde in elftal
5
Berichten: 510
Lid geworden op: 7 sep 2018

Gister laatste aflevering van Modern Family gezien.

Laatste seizoenen zeker minder geworden maar blijft voor mij een fenomenale serie. Zeker tijdens de eerste seizoenen regelmatig dubbel gelegen van het lachen. Favorieten van mij zijn toch wel Phil, Cam en Mitch

Ik ben zelf een groot fan van sitcoms en als ik toch mag vergelijken kom ik zelf tot het volgende rijtje van hetgene wat ik tot nu toe gezien heb;

1 & 2; Modern Family + TBBT
3; Friends
4; HIMYM
5; That 70's show

Ben ook wel benieuwd naar jullie mening.

Zoals altijd bij het eindigen van een serie, ben ik nu op zoek naar een nieuwe sitcom. Aanraders vanuit jullie kant? Graag in lijn van bovenstaande series
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ElChucky schreef: 17 mar 2021, 09:14 Gister laatste aflevering van Modern Family gezien.

Laatste seizoenen zeker minder geworden maar blijft voor mij een fenomenale serie. Zeker tijdens de eerste seizoenen regelmatig dubbel gelegen van het lachen. Favorieten van mij zijn toch wel Phil, Cam en Mitch

Ik ben zelf een groot fan van sitcoms en als ik toch mag vergelijken kom ik zelf tot het volgende rijtje van hetgene wat ik tot nu toe gezien heb;

1 & 2; Modern Family + TBBT
3; Friends
4; HIMYM
5; That 70's show

Ben ook wel benieuwd naar jullie mening.

Zoals altijd bij het eindigen van een serie, ben ik nu op zoek naar een nieuwe sitcom. Aanraders vanuit jullie kant? Graag in lijn van bovenstaande series
Mijn rijtje zou zijn:
1: Modern Family
2: HIMYM
3: Two and a Half Men (aanrader als je die nog niet gezien hebt)
4: Friends
5: TBBT
6: Seinfeld
7: That 70's Show
Laatst gewijzigd door Sensation op 17 mar 2021, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Vind Seinfeld zelf wel vermakelijk. Niet echt een sitcom, maar wat ik enorm hoog aanschrijf is Californication. Vind het wel een beetje sitcom-vibes hebben, maar dan zonder lachband.

Waar ik zelf minder mee heb, maar waar mensen echt bij zweren dat het geweldige series zijn: Always Sunny in Philidelphia en Parks & Recreation.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Seinfeld idd nog vergeten. Accoring to Jim is ook altijd wel grappig.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Series