Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Op weg naar nr 25 schreef: 23 feb 2021, 10:04 Inderdaad, voetballers die altijd hoog opgeven van het legioen, over de rug van datzelfde legioen geen salaris willen inleveren en zelfs een jurist raadplegen. Om je kapot te schamen.
Die voetballers hebben al eerder vrijwillig ingeleverd, zien dat vervolgens een relatief dure speler wordt gehaald die zelden speelt en krijgen daarna de mededeling (!) dat ze opnieuw moeten inleveren. Nogal logisch dat ze dit niet zomaar accepteren.

Een voetballer heeft een 10 tot 15 jaar om flink geld te kunnen verdienen, daarna valt hij (heel) ver terug in inkomsten. Daarbij is hun levensstijl vaak gebaseerd op hun inkomen.
Ik kan goed begrijpen dat ze niet zomaar akkoord gaan.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ren Höek schreef: 23 feb 2021, 10:50
Op weg naar nr 25 schreef: 23 feb 2021, 10:04 Inderdaad, voetballers die altijd hoog opgeven van het legioen, over de rug van datzelfde legioen geen salaris willen inleveren en zelfs een jurist raadplegen. Om je kapot te schamen.
Die voetballers hebben al eerder vrijwillig ingeleverd, zien dat vervolgens een relatief dure speler wordt gehaald die zelden speelt en krijgen daarna de mededeling (!) dat ze opnieuw moeten inleveren. Nogal logisch dat ze dit niet zomaar accepteren.

Een voetballer heeft een 10 tot 15 jaar om flink geld te kunnen verdienen, daarna valt hij (heel) ver terug in inkomsten. Daarbij is hun levensstijl vaak gebaseerd op hun inkomen.
Ik kan goed begrijpen dat ze niet zomaar akkoord gaan.
Dat recht hebben ze zeker, en uiteraard is het dubieus dat ze dan een Pratto ophalen terwijl er een tekort is. Maar die voetballers zien toch ook hoe lastig bv ondernemers het hebben ? En dat ze god op hun blote knieen mogen danken dat de overheid een uitzondering heeft geregeld voor hen zodat ze door kunnen gaan met bakken centjes verdienen ? Ik blijf het eens met Derksen dat het in dat licht gezien een reden is om je kapot te schamen.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Tsja, en die voetballers verdien in twee/drie jaar ook hetzelfde als de gemiddelde supporter in 50 jaar. Ik begrijp best dat ze niet zomaar akkoord gaan, maar kritische zelfreflectie is de meeste voetballers ook niet gegeven. Ze kunnen voor één jaar prima geen nieuwe handtas en/of auto kopen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Op weg naar nr 25 schreef: 23 feb 2021, 10:55 Maar die voetballers zien toch ook hoe lastig bv ondernemers het hebben ? En dat ze god op hun blote knieen mogen danken dat de overheid een uitzondering heeft geregeld voor hen zodat ze door kunnen gaan met bakken centjes verdienen ?
Wie zegt dat ze dit niet doen?
Maar ze hoeven toch niet zomaar akkoord te gaan als hun club meldt dat ze salaris in gaan leveren?

Het kan anders worden als ze blijven weigeren salaris in te leveren, maar ze nu al meteen zo veroordelen vind ik heel voorbarig.
El Sordo schreef: 23 feb 2021, 10:56 Tsja, en die voetballers verdien in twee/drie jaar ook hetzelfde als de gemiddelde supporter in 50 jaar.
Klopt, en waarschijnlijk geven ze ook veel meer uit dan de gemiddelde supporter in die jaren.
Dat is niet echt vergelijkbaar.

Ik snap je wel en ik verwacht dat veel spelers van Feyenoord vooral vallen over de wijze van communiceren van het bestuur. Ik vind de opmerking van Derksen dat ze zich kapot moeten schamen flink overtrokken, maar dat is ook zijn rol natuurlijk.
maar kritische zelfreflectie is de meeste voetballers ook niet gegeven.
Mee eens.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

En weer niet gewonnen
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

7 punten verschil, die moeten we onder ons kunnen houden. Nu nog AZ afschudden.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

7 punten voorsprong op feyenoord. Die zijn we net als vitesse dus kwijt mag je verwachten. Alleen az nog afschudden en plek 2 is veilig.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Feyenoord ben je eigenlijk wel kwijt ja. Hopelijk houden ze AZ zondag op een gelijkspel (of winnen ze)
Vlagman
Lid 2e elftal
4
Berichten: 182
Lid geworden op: 1 dec 2019

Het is eigenlijk jammer dat ze in 16/17 Kampioen zijn geworden, want zoals het er nu naar uit ziet hebben ze ook de komende 20 jaar geen schijn van kans. Beroerde selectie, geen cent op de bank, met de pet langs de spelers omdat de lonen niet betaald kunnen worden, stadion staat op instorten.

Ben benieuwd wanneer je als topclub die titel een keer kwijt raakt, want van historie kun je niet vreten blijkt wel. Maar oh oh oh wat is die Kuip toch gezellig.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het blijft met de week meer bizar en vooral frustrerend worden dat we daar verloren hebben. Prutsers.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 24 feb 2021, 21:00 Het blijft met de week meer bizar en vooral frustrerend worden dat we daar verloren hebben. Prutsers.
Vooral ook omdat PSV gewoon echt beter was i.t.t. andere jaren.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Mooi fenomeen ook wel, Feyenoord op 7 punten zijn we "kwijt" Ajax op 9 (+1) punten kunnen we nog pakken.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Heissenberrug schreef: 25 feb 2021, 01:07 Mooi fenomeen ook wel, Feyenoord op 7 punten zijn we "kwijt" Ajax op 9 (+1) punten kunnen we nog pakken.
Omdat we thuis van Ajax en Feyenoord winnen waardoor Ajax op 6 punten staat en Feyenoord op 10 :mrgreen:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dwaasje Berghuis strikes again!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Berghuis die gaat schoppen als het niet loopt. What's new.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Smeerlap. Net zo'n steekje los in die kop als Taglia en Tadic.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ik zit niet te kijken maar hij zal er wel mee weg komen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik hoop op een fikse blessure voor hem...
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 28 feb 2021, 18:25 Ik zit niet te kijken maar hij zal er wel mee weg komen.
Yep, een gele kaart slechts.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Haha ik zie dit nu pas omdat ik de tv gister uit gif heb uitgepleurd. Doldwaze actie zoals we van hem gewend zijn, minimaal 5 wedstrijden normaal gesproken.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Berghuis en Tagliafico, komen overal mee weg. Van Berghuis is het vaak nog opzichtig ook, maar toch bijna nooit een rode kaart.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat een beleid:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ge ... ~a06f0165/
Over gelatenheid gesproken. Lucas Pratto kreeg recent toestemming van Feyenoord om weer terug te keren naar Argentinië. De kans dat de Argentijn nog een rol van betekenis gaat spelen in de Kuip is immers nihil. Pratto kon echter niet eenvoudig terug naar zijn vaderland en naar River Plate. En dus blijft ‘de beer van Buenos Aires’ lekker hier. Zes wedstrijden zonder speeltijd, een volledig anonieme bijrol, maar de spits ondergaat gedwee zijn lot.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Pratto was toch de verlosser? De Argentijnse Messi? De Beer van de Kuip?

Wanbeleid inderdaad. Iedereen zag dit aankomen, behalve de luitjes in Rotterdam. Mooi.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Heerlijk

Die gast pakt 600.000 mee en niks gepresteerd.

Goed gedaan Dickie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vind dat Pratto volledig gelijk heeft door te blijven en zijn geld te innen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

:lol:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord