Sturm Graz - PSV 15 augustus VCL

Ontmoet mede leden die PSV volgen bij binnen en buitenlandse reizen. Gebruik als topictitel de wedstrijd, of maak een [thema]-topic.
Standbeeld
Mister PSV
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Misschien dat Bosz Saibari op het middenveld kan testen tegen Nottingham. Als het loopt kan hij tegen Graz spelen. Zie nog liever Saibari dan Til op het middenveld.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Johann Vogel schreef: 25 jul 2023, 19:47 Ik zou met het huidige materiaal misschien wel zo spelen
    Benitez
    Mwene, Teze, Boscagli, van Aanholt
    Sangare, De Jong, Veerman
    Bakayoko, Pepi, Lang

Heel aanvallend maar met Til speel je negen van de tien keer met een man minder. Ramalho en El Ghazi wil liever ook niet zien. Dan worden je opties wel beperkt helaas.
    En Luuk op het middenveld? Ooit was dat niet zo'n goed idee, nu is het volgens mij nog veel minder een goed idee. Pepi om Luuk heen zou ik dan wel weer begrijpen ,maar zo staat het er volgens mij niet?
  • Citaat
    Skuddem
    Nationale topspeler
    2
    Clubvoorkeur: heeee hooooo

Misschien Luuk eens als centrale verdediger uitproberen. Slechter zal het er nie op wordewel?
  • Citaat
  • Als Je Wist Dan Je Weet
    nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Toch mooi hoe de reistips van @VeresRivne nu ineens als officieel wedstrijdtopic wordt gezien :mrgreen:
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Skuddem schreef: 25 jul 2023, 19:54 Misschien Luuk eens als centrale verdediger uitproberen. Slechter zal het er nie op wordewel?
    Zat zelf aan linksback te denken.
  • Citaat
    Skuddem
    Nationale topspeler
    2

Standbeeld schreef: 25 jul 2023, 19:58
    Skuddem schreef: 25 jul 2023, 19:54 Misschien Luuk eens als centrale verdediger uitproberen. Slechter zal het er nie op wordewel?
    Het is nooit te laat voor een carrièreswitch.., in het geval van Luuk als linksback zal dat dan alleen wel bij een club van het niveau SpVgg Unterhaching zijn.
  • Citaat
    deninho32
    Site Admin
    7
    Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ben jij het @aad300 ?
  • Citaat
  • Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    6

Awards:

Jawel, het zou er zeker slechter op worden. Ik snap dat je een grapje maakt hoor, maar we doen allemaal alsof onze verdediging zo’n gigantisch drama is, terwijl ik dat eigenlijk wat overdreven vind. Boscagli voldoet en Teze haalde als RCV een plek bij Oranje. Uiteraard zoekt PSV nog naar een basiswaardige mandekker, maar laten we niet doen alsof Boscagli en Teze twee pannenkoeken zijn. Verdedigen valt of staat met een fatsoenlijke tactiek, dus daarin hebben we met de wissel RvN-Bosz al goede zaken gedaan. Jazeker, de afstanden tussen het middenveld en de verdediging onder Ruud, dát is pas kamikazevoetbal.

Grappig dat we bang zijn voor Sturm Graz, terwijl zij zouden tekenen voor ons centrale duo. Ik denk zelfs Ajax.

Toch ben ik het ermee eens dat er een (rechtsbenige) mandekker bij moet, daar niet van.
  • Citaat
    Skuddem
    Nationale topspeler
    2

Lorenzo von Matterhorn schreef: 25 jul 2023, 20:26
    Jawel, het zou er zeker slechter op worden. Ik snap dat je een grapje maakt hoor, maar we doen allemaal alsof onze verdediging zo’n gigantisch drama is, terwijl ik dat eigenlijk wat overdreven vind. Boscagli voldoet en Teze haalde als RCV een plek bij Oranje. Uiteraard zoekt PSV nog naar een basiswaardige mandekker, maar laten we niet doen alsof Boscagli en Teze twee pannenkoeken zijn. Verdedigen valt of staat met een fatsoenlijke tactiek, dus daarin hebben we met de wissel RvN-Bosz al goede zaken gedaan. Jazeker, de afstanden tussen het middenveld en de verdediging onder Ruud, dát is pas kamikazevoetbal.

Grappig dat we bang zijn voor Sturm Graz, terwijl zij zouden tekenen voor ons centrale duo. Ik denk zelfs Ajax.

Toch ben ik het ermee eens dat er een (rechtsbenige) mandekker bij moet, daar niet van.

Wie is er bang voor Sturm Graz???
    Dan bende pas een pannenkoek, jonge!

Wbt het centrale duo; nou die zijn zeker de beste van Nederland samen daar in het centrum, en als ze echt gas geven dat we dan wel een goed centraal duo hebben misschien wel van Europa
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

deninho32 schreef: 25 jul 2023, 20:00
    Ben jij het @aad300 ?
    De enige echte. Straks een rondje rennen op de tankbaan in Oirschot.
  • Citaat
  • Johann Vogel
    Vedette
    6

psvgouda schreef: 25 jul 2023, 19:50
    Johann Vogel schreef: 25 jul 2023, 19:47 Ik zou met het huidige materiaal misschien wel zo spelen
    Benitez
    Mwene, Teze, Boscagli, van Aanholt
    Sangare, De Jong, Veerman
    Bakayoko, Pepi, Lang

Heel aanvallend maar met Til speel je negen van de tien keer met een man minder. Ramalho en El Ghazi wil liever ook niet zien. Dan worden je opties wel beperkt helaas.
    En Luuk op het middenveld? Ooit was dat niet zo'n goed idee, nu is het volgens mij nog veel minder een goed idee. Pepi om Luuk heen zou ik dan wel weer begrijpen ,maar zo staat het er volgens mij niet?
    Zoveel opties hebben we toch niet? Het is of Guus of tien, daar heb je niks aan. Of Lang of tien en El Ghazi/Vertessen op de vleugel. Dat helpt ook niks.

Luuk heeft in het verleden wel eens op tien gespeeld. Al speel je dan min of meer een 424 met Pepi en Luuk dicht bij elkaar. Op zich is het vrij kamikaze maar ik ga er maar vanuit dat de beste verdediging de aanval is.

Betrouwbare verdedigers hebben we niet. Middenvelders die de ruimtes coveren hebben we ook niet. Het enige wat we dan kunnen is vol erop klappen en hopen op een shock and awe taktiek. Overrompelen, snel scoren en er op en erover.
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    6

Awards:

10x liever Til op 10 dan De Jong hoor. Geen twijfel.

Benitez; Mwene/Sambo, Teze, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Veerman, Til; Bakayoko, Pepi/De Jong, Lang

Sorry maar als we tegen Sturm Graz niet doorgaan ligt het echt niet aan het materiaal, hoezeer we ook op versterkingen wachten. Die hebben echt (veel) minder kwaliteit dan bovenstaande.
  • Citaat
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    6

Awards:

Lang Luuk Baka
    Veerman Til
    Sangaré
    PvA Boscagli Ramalho Teze
    Benitez

Eitje! 0-3
    Til, Luuk, Noano7k
  • Citaat
    El Sordo
    Vedette
    7

Lang - Luuk - Bakayoko
    Til
    Veerman - Sangaré
    V. Aanholt - Boscagli - Ramalho - Mwene
    Benítez

Beste opstelling die we momenteel in huis hebben, m.i. Elke dag tot alle goden bidden dat er niemand geblesseerd raakt of dat Sangaré niet alsnog voor die tijd vertrekt. Allez, geen 50/50, maar als die Oostenrijkers besluiten er op te klappen toch zeker 40/60.

Die spelen over een uurtje trouwens een oefenwedstrijd tegen Strasbourg, is dat ergens te bekijken?
  • Citaat
  • Alex Rodrigo Dias da Costa
    Lid 2e elftal
    2
    Favoriete speler: Boscagli

Denk dat Babadi nog wel eens kan verrassen. Vind ik echt een talent dat Bosz herkent en ook kansen gaat geven. Speelde zó makkelijk mee op het middenveld de wedstrijden welke ik gezien heb (Augsburg & BW Linz).

VLNR:
    Benitez;
    PvA, Boscagli, Teze, Sambo;
    Sangaré;
    Veerman, Babadi;
    Lang, Luuk, Baka
  • Citaat
  • AddoCultheld
    Internationale topspeler
    4

Staan na een helft 3-0 achter tegen strasbourg. Scherpen weer een paar flaters volgens twitter
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    6

Awards:

Het is ook echt een matige ploeg. Nogmaals, puur obv aanwezige kwaliteit moet PSV dit gewoon winnen. Gebeurt dat niet, dan ligt het meer aan andere zaken dan aan het spelersmateriaal.
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

:tear:
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Beetje vroeg Kjell, zorg nu dat je gewoon keept tegen PSV.
  • Citaat
  • SomeOne
    Veelbelovend talent
    4

Info is bekend:

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... MC4wLjAuMA..
  • Citaat
  • VanAnkeren
    Ballenjongen
    1
    Favoriete speler: Ronaldo

Vroeger was ik er altijd bij. Helaas door werk internationaal, geen seizoenkaart meer en ook geen uitkaart.
    Ben echter in de gelegenheid te tijde van de wedstrijd in Graz het feestje mee te vieren in Graz.
    Hopelijk volle bak gezelligheid in de stad vooraf.
  • Citaat
  • Plaats reactie