Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bespreek hier het laatste Corona nieuws.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Coronadagcijfers: 6.996 nieuwe besmettingen, -661
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1239829 ... voor-kerst
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Wel jammer dat het oude topic nu verdwenen is. Was een mooi naslagwerk geweest van alle meningen/gebeurtenissen in deze periode :P
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja inderdaad.

Hier kan niemand verbaast over zijn. Er zijn gewoon teveel mensen die denken: goed dat er maatregelen zijn, maar dat kleine beetje wat ik dan buiten de maatregelen doe heeft geen invloed. En al die idioten bij elkaar zorgen nu dat het sociale leven grotendeels stilligt.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 06 nov 2020, 09:50 Ja inderdaad.

Hier kan niemand verbaast over zijn. Er zijn gewoon teveel mensen die denken: goed dat er maatregelen zijn, maar dat kleine beetje wat ik dan buiten de maatregelen doe heeft geen invloed. En al die idioten bij elkaar zorgen nu dat het sociale leven grotendeels stilligt.

En de reisbranche kun je het ook niet kwalijk nemen. Niemand laat zijn of haar bedrijf vrijwillig failliet gaan als offer voor de samenleving.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gestelnaar schreef: 06 nov 2020, 09:41 Wel jammer dat het oude topic nu verdwenen is. Was een mooi naslagwerk geweest van alle meningen/gebeurtenissen in deze periode :P
Ja vooral die periode januari/februari was interessant. Dat ging heel rap van ach valt wel mee naar GODNONDEJUUUU
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 06 nov 2020, 10:28 En de reisbranche kun je het ook niet kwalijk nemen. Niemand laat zijn of haar bedrijf vrijwillig failliet gaan als offer voor de samenleving.
Inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Vandaag dus weer een stijging, for what it's worth...

Edit van [mention]Maikel_91[/mention]: Nee, we gaan niet een discussie over de verkiezingen van Amerika opstarten onder het mom van corona.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Héél jammer :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Eerlijk, ik snap de drang. Maar we hebben een keuze gemaakt wat betreft maatschappelijke onderwerpen en daar blijven we bij :D
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel_91 schreef: 06 nov 2020, 15:31 Eerlijk, ik snap de drang. Maar we hebben een keuze gemaakt wat betreft maatschappelijke onderwerpen en daar blijven we bij :D
Ja, maar [mention]ziege maar ook zagge[/mention] was daar niet Biden toen sommigen hier de loftrumpet speelden over het beleid daar, en jij moest ingrijpen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Er is een super boeiende wedstrijd bezig met méér impact dan een WK finale en met duidelijke sympathieën, moeilijk om daar niet over te babbelen met je forumvrienden ;)

Maar terug over Covid. Deze week bereikte me het opvallende nieuws dat nota bene Nederlands onderzoek nu tóch denkt positieve effecten te kunnen bewijzen van hydroxychloroquine:

https://www.isala.nl/nieuws/hydroxychlo ... en-corona/

Wetenschap is niet geschikt voor de malle molen van de dagelijkse actualiteiten, moeten we misschien maar weer concluderen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik zie nu op CNN een grote groep mensen met mondkapjes in Washington DC de winst van Biden vieren en er wordt niks gezegd over hoe onverantwoord dit is in een land wat het echt heel slecht doet wat betreft COVID. Ik vind dat echt gek om te zien.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs85 schreef: 07 nov 2020, 18:16 Ik zie nu op CNN een grote groep mensen met mondkapjes in Washington DC de winst van Biden vieren en er wordt niks gezegd over hoe onverantwoord dit is in een land wat het echt heel slecht doet wat betreft COVID. Ik vind dat echt gek om te zien.
Overal, Philadelphia, New York ook heel druk. LA zal wel zelfde verhaal zijn.
Wordt weer feest daar over 2 weken met de besmettingen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel_91 schreef: 07 nov 2020, 18:21
Thijs85 schreef: 07 nov 2020, 18:16 Ik zie nu op CNN een grote groep mensen met mondkapjes in Washington DC de winst van Biden vieren en er wordt niks gezegd over hoe onverantwoord dit is in een land wat het echt heel slecht doet wat betreft COVID. Ik vind dat echt gek om te zien.
Overal, Philadelphia, New York ook heel druk. LA zal wel zelfde verhaal zijn.
Wordt weer feest daar over 2 weken met de besmettingen.
Echt idioot. Maar ook dat ze op CNN er niks over zeggen, maar het enkel politiek duiden, stoort mij. Maarja ze moeten maar doen wat ze niet laten kunnen en dan verbaasd zijn dat de VS zo sterk getroffen wordt en het allemaal afschuiven op Trump.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Nu zeggen ze er wel wat van bij CNN, maar ik vind dat ze het wel bagatelliseren. 'They are wearing masks'
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik heb het uit gezet. Ik zat me er teveel aan te ergeren. Ik zie nu al de Tokkies hier op straat gaan om te vieren dat Trump weg gaat.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik snap het feest wel. Onverantwoord is het zeker, maar het is ook begrijpelijk. Een zege voor de beschaving valt lastig thuis te vieren met alleen een pilsje.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 07 nov 2020, 18:47 Ik snap het feest wel. Onverantwoord is het zeker, maar het is ook begrijpelijk. Een zege voor de beschaving valt lastig thuis te vieren met alleen een pilsje.
Jij vindt dat een zege voor de beschaving op onbeschaafde wijze gevierd moet worden? ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Neen. Ik vind het begrijpelijk dat het zo gevierd wordt. Er komen heel wat emoties los, lastig om dan nuchter en rationeel te zijn en te beslissen dat je het thuis viert. Dat is wat ik zeg. Ik vind het onverantwoord, maar onbeschaafd is een term die ik het niet zou geven.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Daarbij zijn Amerikanen sowieso zo emotioneel en overdreven als wat.
Heel onhandig, ook op de dag dat ze daar wéér een nieuw dagrecord hebben neergezet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ach, ik lees net dat Amsterdam een drukte beleeft overdag alsof het Koningsdag is.

Er is een hele grote groep mensen die niet van het virus af wil en gebruiken daar de wereld aan smoesjes en excuses voor.

Wachten op een vaccin. Een deel van de mensheid is te achterlijk om het onder controle te krijgen. Pas als het eigen gezin het hard treft gaan de ogen waarschijnlijk open.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 08 nov 2020, 09:45 Wachten op een vaccin
Nou, nu je het zegt. Oxford lijkt bijna zover te zijn

https://www.nu.nl/coronavirus/6088990/a ... neren.html
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14383
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ShovingNE2 schreef: 08 nov 2020, 09:45 Ach, ik lees net dat Amsterdam een drukte beleeft overdag alsof het Koningsdag is.

Er is een hele grote groep mensen die niet van het virus af wil en gebruiken daar de wereld aan smoesjes en excuses voor.

Wachten op een vaccin. Een deel van de mensheid is te achterlijk om het onder controle te krijgen. Pas als het eigen gezin het hard treft gaan de ogen waarschijnlijk open.
Zodra de cijfers dalen denkt half tokkie Nederland dat ze weer alles mogen..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Covid-19