Shurandy Sambo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

We kunnen er alleen maar op vooruit gaan met deze jongen tov onze huidige rechtsback opties. Zeker nu mauro langer weg blijft.

Speelt momenteel in een verdediging die beter is dan die van PSV, afgaande op het aantal tegendoelpunten.. dus misschien neemt hij wat goede tips mee vanuit sparta ;-)
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Volgend seizoen wil de 21-jarige Geldroppenaar er staan bij PSV, waar hij nu nog tot medio 2024 onder contract staat. Sparta had een koopoptie bedongen, maar PSV stemt niet in met verkoop en haalt Sambo terug naar Eindhoven. Hij kan naar verluidt voor twee jaar bijtekenen, terwijl er ook veel belangstelling voor hem is. Vanuit Engeland, Frankrijk en Duitsland hebben clubs zich bij zijn management gemeld. Sambo zelf heeft altijd gezegd dat het voor hem een droom zou zijn om door te breken bij PSV.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-wil-sambo-ter ... haring_web
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk kan hij zich stormachtig ontwikkelen aankomend seizoen. Verdient zeker wel de kans. Dan kan het geld voornamelijk in een nieuwe CV en linksbuiten gestopt worden
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zie het volgend jaar wel gebeuren dat hij doorbreekt. Een vrij complete back. Zou mooi zijn als onze opleiding weer een pareltje heeft klaar gestoomd.
RV1913
Nationale topspeler
2
Berichten: 1734
Lid geworden op: 30 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 27 mei 2023, 12:26 Zie het volgend jaar wel gebeuren dat hij doorbreekt. Een vrij complete back. Zou mooi zijn als onze opleiding weer een pareltje heeft klaar gestoomd.
Nota bene een verdediger deze keer da gebeurd ni vaak
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

EK met Oranje is wel een kans om ineens een grote stap te zetten... maar ik denk dat van Ewijk gaat spelen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Redelijk vertrouwen gehad in hem, mooi als het er uit komt. Want tja, Oppegard vóór z’n debuut in 1 zag ik ook redelijk zitten en zie wat ervan is geworden
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Eén voordeel voor hem, hij moet het wel heel bond maken wil hij het slechter doen dan Teze & Mwene. Dus dat komt wel goed. De vraag is eerder: is het genoeg voor basis PSV 1. Ik hoop het van harte!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Juancho schreef: 27 mei 2023, 18:09 Eén voordeel voor hem, hij moet het wel heel bond maken wil hij het slechter doen dan Teze & Mwene. Dus dat komt wel goed. De vraag is eerder: is het genoeg voor basis PSV 1. Ik hoop het van harte!
James Bond?
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Mooie pot zo voor Sambo. Play-offs voor Europees voetbal met Sparta uit in Utrecht, wie had dat gedacht.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 01 jun 2023, 19:39 Mooie pot zo voor Sambo. Play-offs voor Europees voetbal met Sparta uit in Utrecht, wie had dat gedacht.
Heeft uiteindelijk jaartje kunnen meedraaien in een goede subtopper in de Eredivisie. Grote meevaller.
Ben erg benieuwd of hij kan aanhaken komend seizoen
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ik denk dat hij nét te kort gaat komen. Hij is verdedigend net te kwetsbaar nmi en compenseert dat daarnaast aanvallend te weinig. Ik denk ook niet dat hij heel sterk is met veel ruimte in de rug.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

https://www.voetbalnieuws.nl/videos/311 ... -voor.html
Jaja Shurandy, 'dat lees ik veel in de media' ;)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Oeps. Beetje verpraat daar?
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zo komt het wel over he. Obv de analyse van @Heruone is het in ieder geval positief als Bosz trainer wordt van PSV voor Sambo. Past uitstekend in het spel.
Schnitzel2023
Bankzitter
Berichten: 287
Lid geworden op: 6 jun 2023
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Verwacht dat Sambo komend seizoen onze eerste rechtsback wordt. Weinig wedstrijden van Sparta gezien dit jaar, zo maar eens kijken hoe hij zich houdt tegen FC Twente.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Leuke wedstrijd om te kijken inderdaad. Ook voor Jong Oranje coach denk ik.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Benieuwd hoe hij zich gaat laten zien
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Van wat ie deze wedstrijd laat zien word ik niet vrolijk. Vertragend in de opbouw en defensief net iets te makkelijk af te schudden.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Niet onder de indruk van hem (nog)..
Teveel slaapmomenten..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Hij zit al bekant op de grond bij een 1 tegen 1. Dan ben je veel te snel uit balans. Dat zag je een paar keer ook dat ie vrij simpel werd omspeelt. K vind het hooguit een reserveback.
Schnitzel2023
Bankzitter
Berichten: 287
Lid geworden op: 6 jun 2023
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 08 jun 2023, 20:46 Van wat ie deze wedstrijd laat zien word ik niet vrolijk. Vertragend in de opbouw en defensief net iets te makkelijk af te schudden.
Begon eerste 10 matig en wat laconiek. Herstelt zich daarna prima. Staat verdedigend zijn mannetje en er komt nauwelijks gevaar over zijn kant. In de opbouw ligt er inderdaad weinig ruimte. Maar raakt ook niet onnodig de bal kwijt.

Speelt wel in een moeilijke rol. Veelal in een zone. Lijkt daarin wel zoekende en kan weinig rushes maken over de flank.
danko-lazovic
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 588
Lid geworden op: 4 aug 2021
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Omdat Van Crooij inderdaad heel veel naar binnen speelt, is er voor hem elke keer extreem veel ruimte maar daardoor ook weinig tot geen afspeelmogelijkheid. Vind hem verdedigend niet heel overtuigend, met name als het 1 tegen 1 is. Vraag mij af als hij niet door ons verhuurd was, denk ik dat PSV geen interesse gehad zal hebben.
Cas
Geselecteerd voor Oranje
1
Berichten: 812
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wel een lekkere blok van Sambo
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Speelt sowieso sterk. Staat vaak tegen 2 man, maakt intelligente keuzes.
robert_94
Lid 2e elftal
3
Berichten: 171
Lid geworden op: 4 nov 2020

Cas schreef: 11 jun 2023, 14:56 Wel een lekkere blok van Sambo
Speelt sowieso prima, uitstekende aanvallende actie net. Zit er verdedigend ook telkens lekker fel bij. Achteraf toch een uitstekende keuze geweest deze (huur)deal, een jaar geleden was hij absoluut geen serieuze optie voor PSV 1.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Shurandy Sambo