Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hij heeft zijn laatste strohalm wel gepakt. Het word heel spannend wat Marc Dickpic Overmars gaat doen?

Die kleine guit heeft een kapot hart en ik denk toch dat hij zijn werkzaamheden zal overdragen aan een opvolger. En dan is het te hopen dat Mark van Bommel in het nieuwe seizoen zijn prestatie bijna zal evenaren.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Josef Dettelbacher schreef: 04 jun 2023, 21:06
Brael schreef: 04 jun 2023, 20:55 Natuurlijk een knappe prestatie, de dubbel pakken in je eerste seizoen in België. Maar de conclusie dat Mark een veel betere trainer is dan in zijn PSV tijd, is in mijn ogen onterecht.
Hij krijgt daar meer ruimte om zichzelf te zijn.
Ik weet niet hoe het bij PSV zat, maar bij Antwerp storen in elk geval intern wel wat mensen zich aan hem. En niet alleen de koffiejuffrouw, zeg maar.
Maar hij krijgt vanuit Overmars wel de volle steun, en na het binnenhalen van de dubbel zal dat zeker niet verminderen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk verder wel dat de gemiddelde Belg zich nogal snel kan/zal storen aan een Nederlander.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat leuk voor Van Bommel zo’n dichte ontsnapping. Een van de meest spannende ontknopingen in een competitie. Van mij mogen ze die play off ook in NL invoeren. Van Bommel mag van mij zeker een keer terugkomen om het nog eens te proberen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thijs schreef: 04 jun 2023, 21:25
Grasmat schreef: 04 jun 2023, 21:11

Ik denk het ook niet. Zonder dat playoffsysteem was ie gewoon 3e geworden. Ook gewoon prima, maar gezien de budgetten geen opmerkelijke prestatie. Bekerwinst uiteraard wel. Maar met een Anderlecht en Luik die al jaren weggevallen zijn en dan ook nog een Brugge die het bizar hard laat afweten ligt de titel ook wel enigszins open voor het grijpen en zijn de verschillen kleiner dan ooit.
Huh? Heb jij nu een hele post zonder grap gemaakt?
:dunno: laten we er geen gewoonte van maken. Is voor niemand leuk.

@Karfiooltje asjeblieft niet zeg. Degene die over 34 wedstrijden de meeste punten heeft is verdiend kampioen. Niet degene die in de laatste potjes van het seizoen het best in vorm is en/of de minste blessures/schorsingen heeft.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Jammer, heel jammer. Ik gun hem nog ff helemaal niks na z'n walgelijke gedrag bij onze mooie club. Juist als held als speler telt dat voor mij dubbel zo zwaar
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 04 jun 2023, 21:46 Jammer, heel jammer.
Hater.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 04 jun 2023, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Leuk voor Van Bommel, gun het hem ook nog steeds wel maar het verandert natuurlijk niks aan de puinhoop die hij er hier van maakte.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 04 jun 2023, 21:48 Leuk voor Van Bommel, gun het hem ook nog steeds wel maar het verandert natuurlijk niks aan de puinhoop die hij er hier van maakte.
Heeft hier bar bar bar weinig mee te maken Gilles.



En toch spookt bij mij diezelfde gedachte door 't hoofd.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 04 jun 2023, 21:49
GillesdelaCroquette schreef: 04 jun 2023, 21:48 Leuk voor Van Bommel, gun het hem ook nog steeds wel maar het verandert natuurlijk niks aan de puinhoop die hij er hier van maakte.
Heeft hier bar bar weinig mee te maken Gilles.
Oei, bijna jackpot Ziege, één bar te weinig!

Afbeelding
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 04 jun 2023, 21:51
ziege maar ook zagge schreef: 04 jun 2023, 21:49

Heeft hier bar bar weinig mee te maken Gilles.
Oei, bijna jackpot Ziege, één bar te weinig!

Afbeelding
Meteen aangepast, tnx voor de tip man. :pul:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mark heeft fouten gemaakt toen hij trainer was van PSV 1. Precies wat je van een onervaren trainer die zwaar onder druk komt te staan mag verwachten. Vervelend hoe het is gelopen. Zand erover.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Kijk en NU heeft hij zich ontwikkeld en kun je zo iemand overwegen voor PSV. Maar wat deed John? Heb je je papieren maar 0 ervaring? Nee joh, kom maar gewoon. Nee ben je gek, maak gewoon bij ons al je fouten. Je leert het wel. Komt goed.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho schreef: 04 jun 2023, 22:00 Kijk en NU heeft hij zich ontwikkeld en kun je zo iemand overwegen voor PSV. Maar wat deed John? Heb je je papieren maar 0 ervaring? Nee joh, kom maar gewoon. Nee ben je gek, maak gewoon bij ons al je fouten. Je leert het wel. Komt goed.
Dickpic niet, die zet er twee hele ervaren assistenten naast (Ulderink en Stegeman). Dat is another biscuit.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het blijft ontzettend jammer hoe het met hem als trainer hier ging. Net zoals bij RvN, waarbij MvB nog veel meer een clubicoon was als speler: veel langer hier gespeeld, veel meer successen behaald en zich wél aan zijn belofte gehouden om aan het einde terug te keren. Zijn gebrek aan ervaring gekoppeld aan zijn gedrag en tegelijkertijd wanbeleid vanuit de directie heeft veel beschadigd hier in die periode. Dit is hem echter van harte gegund en is het hopelijk de start van een zeer succesvolle carrière als trainer. Prima prestatie.
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Iedereen die maar oordeelt dat hij nu ineens een betere trainer is, door wat dan precies? Ik kan daar niet over oordelen als buitenstaander, dus hoor het graag.

Dat hij de fysieke trainers wilde uitdagen, volgensmij zat hij daar achteraf nog goed ook, maar anyway ben eigenlijk wel benieuwd wat hij nu veel beter zou doen dan toen..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Mr.Unibet schreef: 05 jun 2023, 22:00 Iedereen die maar oordeelt dat hij nu ineens een betere trainer is, door wat dan precies? Ik kan daar niet over oordelen als buitenstaander, dus hoor het graag.

Dat hij de fysieke trainers wilde uitdagen, volgensmij zat hij daar achteraf nog goed ook, maar anyway ben eigenlijk wel benieuwd wat hij nu veel beter zou doen dan toen..
Ik ben dus behoorlijk overtuigd van het tegendeel. Hij doet niet zoveel dingen beter dan bij PSV.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Afbeelding
#simplythebest
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Het is hem gegund! Deze clublegende heeft veel geleerd en fantastische resultaten bereikt in België. Jammer dat hij te snel is gebracht bij ons PSV. Voor mij een voorbeeld dat je jonge coaches eerst buiten de club de eindverantwoordelijkheid moet geven. Teveel risico (dus jiet onmogelijk) om intern door te stromen en ze bij PSV 1 voor de leeuwen te gooien.

Even terzijde; misschien is het al voorbij gekomen maar die band om zijn arm, zit daar een verhaal achter?
Is dat zijn Lucky charm net als de pet van Ruud? ;)
One can only hope
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

d'Oude schreef: 07 jun 2023, 21:58 Het is hem gegund! Deze clublegende heeft veel geleerd en fantastische resultaten bereikt in België. Jammer dat hij te snel is gebracht bij ons PSV. Voor mij een voorbeeld dat je jonge coaches eerst buiten de club de eindverantwoordelijkheid moet geven. Teveel risico (dus jiet onmogelijk) om intern door te stromen en ze bij PSV 1 voor de leeuwen te gooien.

Even terzijde; misschien is het al voorbij gekomen maar die band om zijn arm, zit daar een verhaal achter?
Is dat zijn Lucky charm net als de pet van Ruud? ;)
Belgen hebben een obsessie met macht. Als je in een groepje met meer dan 15 ofzo fietst dan moet er ene een bandje om. Trainers moeten dus ook een bandje om. De meeste Belgen zijn vrij timide, maar geef een vrijwilliger een fluitje of een bandje en ze wijzen ze je heeeel graag op allerlei regeltjes. Echt een maf fenomeen.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Franciscus schreef: 07 jun 2023, 22:52
d'Oude schreef: 07 jun 2023, 21:58 Het is hem gegund! Deze clublegende heeft veel geleerd en fantastische resultaten bereikt in België. Jammer dat hij te snel is gebracht bij ons PSV. Voor mij een voorbeeld dat je jonge coaches eerst buiten de club de eindverantwoordelijkheid moet geven. Teveel risico (dus jiet onmogelijk) om intern door te stromen en ze bij PSV 1 voor de leeuwen te gooien.

Even terzijde; misschien is het al voorbij gekomen maar die band om zijn arm, zit daar een verhaal achter?
Is dat zijn Lucky charm net als de pet van Ruud? ;)
Belgen hebben een obsessie met macht. Als je in een groepje met meer dan 15 ofzo fietst dan moet er ene een bandje om. Trainers moeten dus ook een bandje om. De meeste Belgen zijn vrij timide, maar geef een vrijwilliger een fluitje of een bandje en ze wijzen ze je heeeel graag op allerlei regeltjes. Echt een maf fenomeen.
Macht en hierarchie.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Meerdere mensen die in de dug-out mogen plaatsnemen, hebben een armband om. Verschillende kleuren armband horen bij verschillende functies.

Zo is snel duidelijk wie daar wel en niet mag zijn, is het idee van die band. In de lagere rangen wordt zo'n band nog wel eens doorgegeven van de ene naar de andere persoon, maar bij Van Bommel hebben ze dat snel door natuurlijk 😉
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Brael schreef: 06 jun 2023, 07:51
Mr.Unibet schreef: 05 jun 2023, 22:00 Iedereen die maar oordeelt dat hij nu ineens een betere trainer is, door wat dan precies? Ik kan daar niet over oordelen als buitenstaander, dus hoor het graag.

Dat hij de fysieke trainers wilde uitdagen, volgensmij zat hij daar achteraf nog goed ook, maar anyway ben eigenlijk wel benieuwd wat hij nu veel beter zou doen dan toen..
Ik ben dus behoorlijk overtuigd van het tegendeel. Hij doet niet zoveel dingen beter dan bij PSV.
Of hij een betere trainer is weet ik ook niet. Maar hij is ongetwijfeld een betere manager geworden. Niet alleen selectie en staf maar ook alles aanverwant. Daar ging hij keihard op nat. Niet op tactiek of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nou, op tactiek ook wel hoor. Na het eerste halfjaar werd het kut, kut en nog eens kut. Met als dieptepunt die wanprestatie in Amsterdam.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Ykhim schreef: 08 jun 2023, 17:17 Nou, op tactiek ook wel hoor. Na het eerste halfjaar werd het kut, kut en nog eens kut. Met als dieptepunt die wanprestatie in Amsterdam.
Ook ‚kudo‘s‘ voor Schwaab in die wedstrijd…
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ShovingNE2 schreef: 08 jun 2023, 16:50
Brael schreef: 06 jun 2023, 07:51 Ik ben dus behoorlijk overtuigd van het tegendeel. Hij doet niet zoveel dingen beter dan bij PSV.
Of hij een betere trainer is weet ik ook niet. Maar hij is ongetwijfeld een betere manager geworden. Niet alleen selectie en staf maar ook alles aanverwant. Daar ging hij keihard op nat. Niet op tactiek of zo.
Ook daar ben ik overtuigd van niet. Hij is alleen wat meer gefaciliteerd in "demping" om hem heen. Zo hoeft hij zelf intern niet de boeman te spelen, maar doen zijn assistenten dat voor hem.
Daarnaast is het natuurlijk makkelijker managen zolang de resultaten goed zijn.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel