Nieuw forum - hoe en waarom

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

VeresRivne schreef: 04 jun 2023, 10:52 Waar ik wel echt een facepalm moment heb gehad was zijn 'namentheorie', hij claimde aan de hand van de kracht van een achternaam te kunnen voorspellen hoe ver voetballers het gingen schoppen. Eerst dacht ik echt dat dat een grap was, een soort scene uit jiskefet, maar hij was bloedserieus. Toen werd de proef op de som genomen en ging hij alvast de carrières voorspellen van een aantal toenmalige jeugdspelers. En dan las je dus "Darko Bodul, een sterke naam die kracht uitstraalt. Ik voorzie voor hem een carrière bij Bayern Munchen'''.
Ik heb het even geprobeerd en het werkt wel....
Mark van BOMmel = liet een figuurlijke bom ontploffen bij PSV
Fred Rutten = lijkt op kutten, iets wat zijn periode als hoofdtrainer hier wel samenvat

En uiteraard heb ik ook onderzoek gedaan naar...... ja, je weet het al he?
WIEFFER!
Volgens een engelse site betekent deze naam het volgende:
Wieffer name meaning is Change Lover, Intelligence, Confident
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 04 jun 2023, 11:16
Grasmat schreef: 04 jun 2023, 10:15 @VeresRivne

Afbeelding
Damn, heb hier toch wel wat nostalgie mee. Ooit in Kyiv rondgelopen met vrienden waarbij Mand een codewoord was geworden als je een aantrekkelijke deerne in de betonnen Oekraïense jungle had gespot. Wat al snel leidde tot een hoop meligheid (dame aan de overkant werd werd Overmand, dame met een voetbalshirt aan werd Mandzukic, dame met Chinese roots werd Mandarijn). Toen we dat geintje ook per ongeluk uithaalden in de aanwezigheid van een vriendin van me die docente Nederlands is in Kyiv werd het wel even zoeken naar een goed excuus om dat te verklaren. Zij was cultureel linguïstisch uiteraard heel geïnteresseerd waarom we het woord mand telkens gebruikten.
Grasmand vindt deze leuk
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Rest me slechts noch of nog de vraag waarom je de overstap naar PSV niet hebt gemaakt?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 04 jun 2023, 10:49 Ik hou ook van dit forum. We hebben onze eigen Aad de Mos met @Juancho, onze eigen Hans Kraaij Jr met @Ardbeg. Onze eigen Piet de Visser met @Ykhim. Onze eigen Gözübüyük met @deninho32. Een Helene Hendriks vinden we in @Maikel…

Dus ik kan me goed voorstellen dat ook een Ajacied daarvan geniet.
Als de dag van gisteren herinner ik me je eerste post. Ik was in Costa Rica, stond naast een voetbalveld in een tropisch bos. Slechte verbinding, maar zo nu en dan kwam er wat data door. Zo ook je eerste post. Ik wist meteen dat jij een échte was. Iemand met de potentie om grootse dingen te doen. Een poster met een fluwelen, poëtische techniek. Iemand met een scherp oog en nog scherpere vingers. Kritisch, direct, maar ook vaak acterend met een knipoog. Je ging het duel toen al nooit uit de weg. Ik dacht eindelijk de opvolger van @Mercer gezien te hebben.

Jammer dat het er uiteindelijk nooit helemaal uit is gekomen, maar dat gebeurt weleens.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind dit forum ook geweldig en kan er eigenlijk niets negatiefs over zeggen. Het is ook niet voor niets dat ik in 2.5 jaar bijna 10k aan berichten heb gepost. Ben er wel laat achter gekomen dat dit forum er was want ik was nog altijd actief op het PN.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Bedankt voor dit fantastische forum, waar fantastische en fanatieke fans hun gedachten over de mooiste club van het land kunnen posten.

Mooi werk
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat een massale circlejerk hier ineens. Ik vind het een kutforum, jullie allemaal klootzakken en ik post hier alleen maar omdat ik het moet van mijn therapeut.

Zo. :finger:
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Grasmat schreef: 04 jun 2023, 14:51 Wat een massale circlejerk hier ineens. Ik vind het een kutforum, jullie allemaal klootzakken en ik post hier alleen maar omdat ik het moet van mijn therapeut.

Zo. :finger:
Ik snap het wel, zo'n forum is als digitale kroeg natuurlijk een grote concurrent van je echte kroeg.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Grasmat schreef: 04 jun 2023, 14:51 Wat een massale circlejerk hier ineens. Ik vind het een kutforum, jullie allemaal klootzakken en ik post hier alleen maar omdat ik het moet van mijn therapeut.

Zo. :finger:
Watjuh 8)
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

11 Tinus schreef: 04 jun 2023, 14:31 Ik vind dit forum ook geweldig en kan er eigenlijk niets negatiefs over zeggen. Het is ook niet voor niets dat ik in 2.5 jaar bijna 10k aan berichten heb gepost. Ben er wel laat achter gekomen dat dit forum er was want ik was nog altijd actief op het PN.
Minder drek uit je toetsenbord aub Tinus.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

VeresRivne schreef: 04 jun 2023, 10:58
Josef Dettelbacher schreef: 04 jun 2023, 10:15 Wat een lulverhaal van @VeresRivne , hij wil gewoon niet toegeven dat dit het enige voetbalforum ter wereld is waar de leden stuk voor stuk ook aanspraak maken op Mensa lidmaatschap.
Oh jawel hoor, ik duizel soms bij de gedetailleerde analyses van @Heruone . Maar gelukkig ben jij er nog met al je posts om dat te compenseren. Ik zei nog tegen @Standbeeld als we in het grappige filmpjestopic nou nog meer dingen van een laag intellectueel niveau qua humor posten wordt @Josef Dettelbacher vanzelf getriggerd wat bij te dragen aan deze topic. We hebben er niet naast gezeten zeg maar. :mrgreen:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

In een dag er meer dan 250 members bij. Best knap.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 06 jun 2023, 17:27 In een dag er meer dan 250 members bij. Best knap.
Het 'Nu.nl' principe wordt gehanteerd in het transfertopic. Hierdoor is deze inzichtelijk voor leden, iedereen kan gratis lid worden.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Maikel schreef: 06 jun 2023, 17:29
VeresRivne schreef: 06 jun 2023, 17:27 In een dag er meer dan 250 members bij. Best knap.
Het 'Nu.nl' principe wordt gehanteerd in het transfertopic. Hierdoor is deze inzichtelijk voor leden, iedereen kan gratis lid worden.
Haha ik ben altijd te lam om me op nu.nl te registreren.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel schreef: 06 jun 2023, 17:29
VeresRivne schreef: 06 jun 2023, 17:27 In een dag er meer dan 250 members bij. Best knap.
Het 'Nu.nl' principe wordt gehanteerd in het transfertopic. Hierdoor is deze inzichtelijk voor leden, iedereen kan gratis lid worden.
Kan ik dan vanaf heden ook betaald worden voor mijn literaire donates op dit forum?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 06 jun 2023, 17:31
Maikel schreef: 06 jun 2023, 17:29

Het 'Nu.nl' principe wordt gehanteerd in het transfertopic. Hierdoor is deze inzichtelijk voor leden, iedereen kan gratis lid worden.
Haha ik ben altijd te lam om me op nu.nl te registreren.
Ik ook, ik registreer me eigenlijk nergens. Klik weg als ik moet registreren.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Josef Dettelbacher schreef: 06 jun 2023, 17:31
Maikel schreef: 06 jun 2023, 17:29

Het 'Nu.nl' principe wordt gehanteerd in het transfertopic. Hierdoor is deze inzichtelijk voor leden, iedereen kan gratis lid worden.
Kan ik dan vanaf heden ook betaald worden voor mijn literaire donates op dit forum?
Zou voor een zeker forumlid, niet onbekend om zijn uitwijdingen, een aardig verdienmodel kunnen zijn. Moet ie wel alle onnodig dure woorden en te lange zinnen een bietje bijwerken :mrgreen:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuw forum - hoe en waarom