NBA Basketbal

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind dit eigenlijk nog de meest logische verklaring. 100% dat LeBron nog met zijn zoon samen gaat spelen. Die droom gaat hij niet 1 jaar voor het zover is opgeven. En ik denk ook dat hij te trots is om te stoppen na een sweep.

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Klinkt redelijk logisch idd, maar een jaar eruit op die leeftijd is wel risicovol hoor. Dan moet je echt wel gedisciplineerd doortrainen om daarna weer aan te kunnen haken. Voordeel is wel dat bij terugkomst niemand nee tegen LeBron gaat zeggen uiteraard.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gewoon een jaartje gaan honkballen. Nog nooit eerder gedaan volgens mij :whistle:
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

nilssonH schreef: 23 mei 2023, 15:54 Gewoon een jaartje gaan honkballen. Nog nooit eerder gedaan volgens mij :whistle:
En er dan een film over maken met Bugs Bunny in een Oscar-waardige bijrol.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

It ain’t over! Tatum verlengt de serie tussen de Celtics en de Heat. De volgende wedstrijd is in Boston dus kan het zomaar 3-2 worden…
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nog nooit in 150 voorgaande keren maakte een team een 3-0 achterstand goed... :whistle:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Zaterdag is de wedstrijd in Miami. Als ze dan weer verliezen kunnen de Celtics het thuis afmaken en een uniek moment bereiken. Maar de Heat zullen er toch echt alles aan doen om te voorkomen dat ze nog terug naar Boston gaan.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Grasmat schreef: 26 mei 2023, 07:45 Nog nooit in 150 voorgaande keren maakte een team een 3-0 achterstand goed... :whistle:
History
Buzzer beater
Wow
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja dat gaat nu wel gebeuren ja. Miami choket harder dan Dortmund en Arsenal bij elkaar.

Wat een einde zeg, niet normaal.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Idiote laatste play zeg. Uitstekend verdedigd door Miami op de shottaker, maar dan ligt het zo open dat Derrick White de aanvallende rebound kan pakken en intippen. Gek.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

En? Wie gaat er opblijven voor historie vannacht? :whistle:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Je verwacht een historische wedstrijd van Jimmy Butler? ;)
Ik twijfel nog. Echt een klotetijd zo midden in de nacht. Paar uur eerder kun je opblijven, paar uur later kun je erna naar het werk. Nu is het allebei net niet.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Respect hoor, na drie op een rij, met alle druk erop, in het hol van de leeuw hem toch nog pakken. Heul knap.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heel knap inderdaad, maar was Tatum nog wel helemaal fit na dat moment in het begin van de wedstrijd, waarbij hij zich verstapte? Hoe dan ook hadden Tatum en Brown geen goede wedstrijd en was Jimmy Butler echt zichzelf weer eens en steeg Caleb Martin de gele serie boven zichzelf uit. Benieuwd of de Heat iets tegen Joker en de Nuggets kunnen, want het zou wel een deceptie zijn als de Nuggets dat in 4 of 5 wedstrijden winnen. Dus Bam, vindt je niveau terug en Butler zet het nog even door en Robinson, Martin, Vincent blijf boven jullie zelf uitstijgen. Dan wordt het een heerlijke serie.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Die serie trouwens ook alle wedstrijden om 2 of 2:30 uur. Dat is wel balen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Echt waanzinnig knap van Miami. Als 8 seed die zelfs in de tweede play-in wedstrijd niet wist te overtuigen zowel de 1 & 2 seed verslaan is ongekend, hoe de finals ook gaan aflopen. Denk inderdaad dat Denver (dik) favoriet is, maar dit is uiteraard geen plek voor onderschatting. En als Miami gedurende de series ook Tyler Herro nog terugkrijgt hebben ze een belangrijk extra wapen. Desondanks ga ik voor Denver in 6.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jokic in 5. Met wat pech 6. Vannacht nummer 1, Miami trekt het hoogteverschil niet.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Verrassend. En nu wordt het interessant natuurlijk :opzijnkop:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

BAM! Wat een wedstrijd van hem weer. Niet altijd zichtbaar in stats, maar defensief briljant en nu aanvallend dé playmaker ook met zijn screens en hand-offs.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Je zag in de fases dat Adebayo even niet speelde dat de Nuggets direct runs maakten. Gelukkig speelden naast Bam ook Strus (eerste helft), Vincent, Lowry, Kevin Love en Robinson geweldig. Dat Jimmy Butler weer een mindere wedstrijd had maakte daardoor niet zoveel uit. Soms dreig je te vergeten dat Jimmy Butler nog nooit de NBA won en überhaupt nu pas zijn tweede finals speelt. Maar hij haalt heel veel druk weg bij zijn teamgenoten, waardoor zij kunnen excelleren, wat ze gelukkig ook doen. Prachtige finals zo, waar ik op een gegeven moment bang was dat de Nuggets hier weer eenvoudig zouden winnen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik blijf het echt waanzinnig vinden hoe Miami zich presenteert deze playoffs. Pakken nu ook 'gewoon' weer het thuisvoordeel. En het is ook telkens weer een andere speler die opstaat. Gisteren ineens weer Gabe Vincent met 23 punten. Dat team is echt meer dan alleen Butler.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 05 jun 2023, 12:12 Ik blijf het echt waanzinnig vinden hoe Miami zich presenteert deze playoffs. Pakken nu ook 'gewoon' weer het thuisvoordeel. En het is ook telkens weer een andere speler die opstaat. Gisteren ineens weer Gabe Vincent met 23 punten. Dat team is echt meer dan alleen Butler.
There’s no I in team. En dat weten Jimmy Butler en Bam Adebayo als geen ander. Daardoor krijgen beiden vaak te weinig credits voor wat ze allemaal doen. Die wedstrijd van Bam gisteren naderde voor mij de perfectie, ook al zie je dat niet terug in het aantal punten en al helemaal niet in het aantal assists, maar hij maakte het spel in de fases dat zij zonder Butler hun runs maakten.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

There is a 'me' in it tho. :whistle:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 05 jun 2023, 12:25 There is a 'me' in it tho. :whistle:
Toen “There’s no I in team” tegen Kobe Bryant werd gezegd, antwoordde hij met “but there is an I in win”. Maar het collectief van de Heat ia geweldig. En ik ben misschien nog niet heel uitgesproken over hoe geweldig ik Adebayo vind (…), maar als je ziet hoeveel schoten hij een hand in het gezicht van de schitter had, dat was ongelooflijk hoe snel hij er telkens bij zat. Als die gast een paar centimeter langer was, had hij blok na block gehad. Nu “slechts” twee, geloof ik.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Suns zeggen "Houdoe"



In de reacties wordt ie massaal richting LeBron en de Lakers geschreeuwd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

NBA Basketbal