19.13 Podcast - De podcast door en voor PSV supporters

Hier vind je de analyses van negentiendertien.nl
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

VeresRivne schreef: 27 mei 2023, 16:47
Juancho schreef: 27 mei 2023, 16:17

Ik denk er juist totaal anders over :mrgreen: Grootste fout is prima inhoud maar het niet fijn over kunnen brengen door gebrekkige techniek. Dan haken mensen af. Tenminste, zo ervaar ik dat ;). Dus als ze het serieus willen aanpakken, investeer ff 1x in goede techniek (hoeft echt niet zo duur te zijn) of misschien weet je iemand te strikken die het wil sponsoren. Maar onderschat niet hoe belangrijk is.

Tot zover mijn totaal nutteloze bijdrage :gaap: ;)
Ach iemand moet een prettige stem hebben dan is het in mijn ogen al snel goed, daarnaast is parate kennis belangrijk. Zolang je die gewoon kunt oplepelen zit je eigenlijk altijd wel goed. Het ergste zijn gasten die ergens een mening over willen ventileren maar dan te lui zijn geweest om hun feiten op orde te hebben, de ontwikkelingen rond een bepaald onderwerp te hebben gevolgd en vervallen in onjuistheden, clichés, vooroordelen en algemeenheden. 'Kenner' Derksen maakt zich daar regelmatig schuldig aan.
Inhoud en techniek zijn dan ook de 2 belangrijkste pijlers voor een podcast ;). En gelijk een reden waarom ik er maar een beperkt aantal luister. Die er nu van PSV zijn, ik kan ze niet verdragen. :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

VeresRivne schreef: 27 mei 2023, 16:56
Heruone schreef: 27 mei 2023, 16:49 Dankjewel mannen. Smaken verschillen uiteraard.

@Menno1 Apple wordt aan gewerkt. Maar die Amerikanen zijn nogal preuts en traag.
@Juancho Feedback is en blijft altijd welkom en nuttig! We gaan iig proberen het geluid en techniek aan te pakken.
Podimo jonge! https://support.springcast.fm/portal/nl ... -op-podimo
Podimo is smerig. Betalen voor een podcast, koekoek.
Ben er daardoor helaas wel al een aantal verloren. :L
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Juancho schreef: 27 mei 2023, 16:57
VeresRivne schreef: 27 mei 2023, 16:47

Ach iemand moet een prettige stem hebben dan is het in mijn ogen al snel goed, daarnaast is parate kennis belangrijk. Zolang je die gewoon kunt oplepelen zit je eigenlijk altijd wel goed. Het ergste zijn gasten die ergens een mening over willen ventileren maar dan te lui zijn geweest om hun feiten op orde te hebben, de ontwikkelingen rond een bepaald onderwerp te hebben gevolgd en vervallen in onjuistheden, clichés, vooroordelen en algemeenheden. 'Kenner' Derksen maakt zich daar regelmatig schuldig aan.
Inhoud en techniek zijn dan ook de 2 belangrijkste pijlers voor een podcast ;). En gelijk een reden waarom ik er maar een beperkt aantal luister. Die er nu van PSV zijn, ik kan ze niet verdragen. :mrgreen:
Oh maar ik heb hetzelfde over Ajax hoor. Ik luister eigenlijk geen Ajaxpodcasts, Ajax Netwerk had er eentje die toen toch een prima niveau aantikte. Punt is als je al het nieuws bijhoudt via Fora dan loop je qua inhoudelijke kennis doorgaans voor op de doorsnee podcastanalist die het er even bij doet als journalist. Verder zal een journalist heel veel primeurs vaak bewaren voor nieuwsartikelen en zullen diepgaande analyses ook eerst als nieuwsartikel te gelde gemaakt worden. Daarnaast geloof ik bij dit soort dingen wel in passie en platformbereidheid. Je ziet in deze topic een @Grasmat al meteen aanbieden om visueel wat te doen, en je ziet anderen die ook gewoon feedback geven. Als je dat allemaal zo open source feedback organiseert kan je sneller en beter groeien dan de meeste meer commerciële podcasts qua kwaliteit. Ik geloof oprecht dat het luisteren naar een paar personen die zich hebben verdiept in een onderwerp van hogere kwaliteit wordt dan de generalistische journalisten die de diepgang minder aantikken.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Grasmat schreef: 27 mei 2023, 16:59
Podimo is smerig. Betalen voor een podcast, koekoek.
Ben er daardoor helaas wel al een aantal verloren. :L
Met je eens hoor, maar het ding is dat je je podcasts ook gratis via andere platformen kunt blijven aanbieden. Mensen die podimo als source gebruiken kun je gewoon er extra bij 'vangen'.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Net geluisterd, erg leuk en ik vond het geluid wel meevallen eigenlijk. Wel vind ik de stemmen wat op elkaar lijken, dus even focussen wanneer we Heruone te horen krijgen :D

Maar prima inhoudelijk en ben het in de kern wel eens met wat er gezegd werd, met name over het kiezen van een trainer en dat er eerst een voetbal visie moet komen voordat we een trainer aanstellen.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ben normaal niier zo van de podcasts (heb al genoeg gepraat aan m'n hoofd de hele dag), maar geef deze graag een kans.
Ook omdat ik in jouw geschreven stukken ook vaak de weg kwotraak 😁
La vida és massa curta per no fer broma
Eenhoopjob
Regelmatige invaller
3
Berichten: 301
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Succes! Ik ga luisteren.
Bram
Meervoudig international
3
Berichten: 1449
Lid geworden op: 4 nov 2020

Normaal ben ik heel gevoelig voor technische mankementen en slecht geluid, maar ik steun dit initiatief graag dus ik zal luisteren. Die technische problemen zullen jullie later wel oplossen!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Heel tof, lees jouw tactische analyses altijd, dus ga dit zeker luisteren.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Goeie podcast mensen! Complimenten.
#FreeGeneratie4
Bakkertje01
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Goede podcast, was leuk en interessant om te luisteren. Wel graag aan de slag met het geluid!
Tauer94
Ballenjongen
3
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik kan me prima vinden in het eerste bericht mbt de andere PSV podcasts dus ik ben erg blij met dit initiatief. Qua feedback is het eea al gezegd over het geluid. Verder is het logisch dat het zoeken is qua draaiboek oa. Misschien kunnen bumpers helpen om bepaalde onderwerpen af te sluiten? Daarnaast zijn rubriekjes in podcasts vaak wel geinig, zoiets zou evt á la de korte corner v Studio Voetbal kunnen over een historische wedstrijd of speler uit het verleden, you name it.

Ondanks dat ik zelf niet actief post op Twitter of op dit forum, lees ik wel alles mee. In het kader daarvan vond ik het leuk om de mensen achter de berichten te horen waarbij er nu meer tijd is voor verdieping. Al was het wel even zoeken wie bij welke stem hoort zoals hierboven gemeld ;).

Ik vond het iig interessant om naar te luisteren dus zal het zeker blijven volgen. Succes, mannen!
Zeljko
Jeugdspeler
3
Berichten: 32
Lid geworden op: 4 nov 2020

Leuke podcast!
@Heruone , ik heb je - als het goed is - een PB gestuurd.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zeljko schreef: 01 jun 2023, 13:48 Leuke podcast!
@Heruone , ik heb je - als het goed is - een PB gestuurd.
Klopt! Nog geen tijd gehad om op te reageren, maar dat ga ik een dezer dagen doen ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Zeljko
Jeugdspeler
3
Berichten: 32
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hoi Heruone, ik zag dat er binnenkort weer eentje wordt opgenomen?
Kunnen we hier ook onderwerpen droppen om te bespreken:)?

(Heb je overigens ook nog een PB gestuurd :) )
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat kan. Morgenavond is de planning om op te nemen. Ik kan alleen niet beloven dat ze besproken worden, want het draaiboek zit al redelijk vol :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Leuk dat jullie dit hebben opgezet. Momenteel luister ik naar de Skiete Willy podcast, Peesjevee podcast, VI ZSM, Cor Podcast en verschillende true crime podcasts. Ik heb jullie 1e podcast geluisterd en heb me genoeg vermaakt om de volgende weer te willen beluisteren. Mijn feedback:

Pluspunten:

- voor mij als PSV supporter biedt deze podcast iets anders ten opzichte wat er al bestaat. De combinatie van Marco Timmer en Bjorn van der Doelen vind ik erg vermakelijk. Marco is op de hoogte van alle actualiteit en Bjorn kan heerlijk relativeren en met zijn humor geeft het de podcast de juiste swung. Jullie behandelen het meer vanuit tactiek, analyses, cijfers en zijn ook goed op de hoogte van wat er bij PSV speelt. Ik kijk/luister/lees ook graag de VI analyses. Wat mij betreft zit de 19.13 podcast meer in die richting.

- jullie verwoorden alles goed. Fijn stemmen en goede woordkeuzes. De deelnemers komen allemaal intelligent en goed ingelezen over. Het voelt daardoor niet 'simpel' aan en ook niet alsof jullie er niet goed over na hebben gedacht.

Minpunten:

- ik vind het wat te druk. Volgens mij zitten er 4 personen in de podcast en het is lastig om te herkennen wie er aan het woord is. Puur vanuit 'content maken' gezien, denk ik dat het slimmer is om maximaal 3 personen in een podcast te gebruiken.

- daarop aansluitend. Jullie zijn voor mij teveel dezelfde types. Ik zou aanraden meer het boyband principe aan te houden. M.a.w. zet 3 verschillende types neer. Dat zorgt voor meer afwisseling en de luisteraar kan zich ook makkelijker identificeren met een type.

- jullie hebben aangegeven niet perse op frequente basis de podcast te willen maken. Wat ik juist leuk vind aan een podcast, is dat je als luisteraar weet wanneer er weer een nieuwe aflevering verschijnt. Natuurlijk kun je je abonneren zodat je een melding krijgt, maar ik zou kiezen voor meer structuur. Ook dit principe wordt veel toegepast door Podcast makers of videomakers. Maar ik snap uiteraard dat je hier ook de tijd voor moet hebben en ik weet ook niet in hoeverre jullie het belangrijk vinden dat het ook een (commercieel) succes kan worden.

- Nadat ik de opmerking van @Juancho had gelezen, was ik bang dat het geluid echt heel slecht zou zijn. Dat vond ik meevallen, maar ik denk dat hierin nog wel terrein valt te winnen.

- de rolverdeling vind ik ook niet helemaal duidelijk. Ook hierin zou ik iets meer structuur proberen aan te brengen. Hierdoor raak ik als luisteraar het overzicht kwijt. Ik ken alleen de bijdrages van @Heruone hier van het forum en Twitter, dus dan ben ik extra benieuwd wat hij te zeggen heeft. Maar het lukte me niet altijd even goed om tijdens de podcast zijn bijdrages te herkennen.

Al met al dus wel erg leuk dat jullie hiermee zijn begonnen. Keep up the good work en ik kijk uit naar de volgende aflevering.
Zeljko
Jeugdspeler
3
Berichten: 32
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik hoop dat het al een onderwerp op de lijst is, maar ik ben benieuwd hoe jullie kijken naar het gebrek aan prijzen van Bosz.
Dat is namelijk makkelijk negatief scoren natuurlijk, maar zijn er ook daadwerkelijk argumenten aan te voeren wáárom hij nergens uiteindelijk prijzen heeft gepakt?
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Ik ga hem luisteren @Heruone ,de laatste keer in de auto kon ik 'm niet vinden. Hoop dat hij er nu bij staat.

Overigens zijn er wel meer podcasts over PSV dan skiete en peesjevee. Je hebt o.a. ook nog PSV Business (oprecht leuk met leuke gasten) waar Lennart Timmerman nu zit. Die van peesjevee dacht ik maar PSV media team ging en daardoor daar met die podcast mee ging werken.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Deze even gemist, maar ga dit topic bookmarken!
Ex unitate vires
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Allereerst dankjewel voor al jullie feedback! We waren deze podcast eigenlijk ook grotendeels begonnen niet alleen om een wat meer inhoudelijke draai te geven aan het nieuws rondom PSV, maar ook als therapie om lekker slap te ouwehoeren over onze mooie club. Dat is ook een van de specifieke redenen waarom ik dit forum en deze community zo tof vind.

Wij hadden geen flauw idee hoe een podcast werkte en onze stoutste dromen werden overtroffen toen we de cijfers terugkregen. Meer dan 1000 luisteraars (!). Geen idee of dat veel en goed is voor een eerste podcast, maar dat maakt ons geen zak uit :mrgreen: Veel lol en enthousiasme hebben we er namelijk zeker aan beleefd. En ook veel positieve reacties, laten we dat niet vergeten. Maar ook veel feedback. O.a. hier van jullie maar ook van mensen op Twitter en in privésferen. Mensen die ons willen helpen, willen meedenken en ook echt de moeite nemen om uit te leggen wat wel goed ging, wat niet goed ging en hoe het wellicht beter kan. Dank daarvoor! We hebben alle feedback op een rijtje gezet en zijn er hard mee aan de slag gegaan. Meer signalposting, meer namen noemen, een strakker en gedetailleerder draaiboek en ook op het gebied van geluid en techniek hebben we advies en hulp ingeschakeld. Ter verduidelijking: bij de eerste aflevering zijn we één uur bezig geweest om 1 microfoon aangesloten te krijgen, hadden we een draaiboek die bestond uit 3 bulletpoints met 1 regel en zaten we met z'n allen krampachtig rondom 1 microfoon waarin we in praatte.

Dat we nu hopelijk een betere aflevering hebben weggezet, ligt overigens niet alleen aan de stappen die in dat proces gezet zijn. Ook de hulp die PSV supporters uit de community willen bieden, is fantastisch. Ik heb van o.a. @Zeljko en @mateja op dit forum in PB het aanbod tot hulp gekregen variërend in de vorm van eigen ervaringen tot aan eventuele technische hulp. Nogmaals dank daarvoor! Ook op Twitter hebben we hulp geboden gekregen van een visueel ontwerper die eventueel voor ons een vet logo wilt namen. We hebben zelfs uitgebreide feedback gekregen van Yordi Yamali die enorm veel ervaring heeft in de podcast wereld en we zijn o.a. benaderd door iemand voor wie het maken van podcast en digitale content ook daadwerkelijk zijn werk is.

Om die reden wil ik even een speciale SO geven naar Jordy Hubers. Hij werkt bij iO digital, een groot bedrijf in de digitale wereld op het gebied van content maken. Dat varieert van de producties van magazines tot podcasts, maar ook van marketing, strategie en research. In het kantoor van iO digital in Hoog Catherijne in Utrecht hebben wij gisteravond met de hulp van Jordy (zijn aanbod) in een professionele studie opgenomen en heeft hij ons het e.e.a. uitgelegd over geluid en techniek. Op dat vlak zijn nu grote stappen gezet dus. Of de volgende afleveringen ook goed zullen klinken, kan ik niet beloven, want we kunnen deze studio gok ik maar eenmalig gebruiken. Maar we zijn er iig druk mee bezig. In deze speciale SO naar Jordy wil ik ook even benadrukken dat hijzelf een vette podcast heeft gemaakt: De Verdwenen SS'er. In een 8-delige podcast gaat hij met Floris van Dijk opzoek naar de mysterieus verdwenen SS-kampcommandant Walter Heinrich van Kamp Amersfoort. De podcast heeft zelfs 2 Esprix awards gewonnen en is dus zeker een aanrader!



Maar goed, terug naar waar het natuurlijk om draait op dit forum: PSV. In deze nieuwe aflevering gaan we het hebben over o.a. Peter Bosz en geven we een korte blik op de aankomende transferperiode en de selectie. Daarnaast komt er over een paar dagen ook nog een twee deel aan van deze aflevering. Die gaat over de identiteit van PSV. Wat is nu eigenlijk het PSV-DNA, wat houdt dat in, een stukje historie van PSV en vooral onze eigen ervaringen. Die aflevering is iets minder op de inhoud en iets luchtiger iig.

Rest mij niets anders dan het volgende te zeggen: ga de nieuwe aflevering checken, hou onze kanalen in de gaten (pin onze podcast vast op je Spotify, geef het evt. een follow op Twitter), deel het met je vrienden en familie, stuur het rond op Whatsapp en uiteraard horen wij ook graag vooral jullie positieve al dan niet negatieve ervaringen terug. Het is nog steeds pas onze tweede podcastaflevering productie dus feedback blijft uiteraard welkom! :mrgreen:






:PSV: :PSV: :PSV:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Superleuk, ik ga weer een poging wagen.
Bij de eerste keer ben ik afgehaakt om allerlei redenen waarbij de belangrijkste buiten de podcast lag maar was omdat ik hem tijdens het werk luisterde en dat ging die dag niet goed. Daarna niet meer afgeluisterd

Ik weet niet of je Rik gebeld hebt maar dat zou ik zeker doen. Een paar quotes van mensen die net wat dichter bij PSV staan is toch leuk.

Kunnen ze evt ook op Deezer?
Gebruikersavatar
Jordi
Regelmatige invaller
1
Berichten: 312
Lid geworden op: 30 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman

Gaaf dat het zo op wordt gepakt en dat er handvaten worden aangereikt. Vanavond zet ik hem weer aan, ben benieuwd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Haha, ik keek er even snel overheen en dacht dat jullie Stijn Spierings wel op een heel foute manier de onzichtbare schakel noemden…
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Gisteren een leuke podcast!

Ik vind jullie meningen ook wel goed onderbouwd. Ik was het bijvoorbeeld niet eens met het eerste stukje over Veerman die onder Bosz wel eens zou gaan clashen. Dat is iemand zijn mening, maar toen vond ik het wel fijn dat het niet als feit werd afgekapt (zoals elke voetbalshow tegenwoordig doet), maar gewoon duidelijk werd uitgelegd waarom dat wordt gedacht en vervolgens de anderen mee gaan praten erover en hoe die erover denken. Daar zag je heel mooi een dynamiek ontstaan waarbij ik echt het gevoel had: dit is een mening en geen feit. Iets wat echt top was!

Ik heb aflevering 1 niet lang beluisterd, omdat het geluid niet heel fijn was en ik eigenlijk ook niet echt tijd ervoor heb vrijgemaakt.
De aflevering van gisteren was in ieder geval best goed! Voor een tweede aflevering waren de onderwerpen in een goed lopende volgorde!

Ik heb nog wel wat tips. Ik luister weinig podcasts, maar ik blijf hangen bij een podcast als het lekker loopt.
Ik vond de introductie van de podcast gisteren best lang duren.

Mijn tips:
Om ervoor te zorgen dat de luisteraar weet wie welke persoon is en wat de achtergrond van de persoon is kan je een korte introductie gewoon opnemen en iedereen zichzelf 10-15 seconden laten voorstellen. Ik moest bijvoorbeeld tijdens de aflevering erachter komen wie jij was @Heruone . Dat zal vast in de eerste aflevering duidelijk naar voren zijn gekomen, maar net als ik zullen er elke aflevering nieuwe luisteraars komen. Jullie zijn (nog ;) ) geen landelijke bekendheid dus de podcast beginnen met 4x10 seconden voorstellen lijkt mij prima. Wel belangrijk om aan te geven dat jij dan ook Heruone bent en de anderen waar die bekend van zijn of wat ze met PSV hebben.

Andere tip is nog om na de introductie direct met de onderwerpen te beginnen. Zoals ik al zei, vond ik de introductie te lang aan het begin, maar soms ook teveel uitleg tussendoor over iets. Gewoon praten en de luisteraar trek je echt wel mee! Ik vind de daily van Afkicken of Eerste de Beste dan wel voorbeelden hoe het vlot kan. Het voordeel daarvan is dat je langer inhoudelijk kan praten met elkaar, want daar luistert uiteindelijk iedereen voor.

Nog een tip:
Jullie zijn van plan om het 1x per maand te doen of als er groot nieuws is. Ik vraag me af of dit niet te weinig is. 1x per 2 weken is denk ik een goed idee voor deze podcast.
Tijdens het seizoen na iedere speelronde zou ik dan ook wel fijn vinden, al luister ik nooit na een gelijkspel of verlies, dus dan kan je het overslaan :grin:


Edit: laatste tip
Jullie hebben de volgende podcast al opgenomen. Ik vind dat in een voetbalshow nooit echt fijn. Dan heb je toch de kans dat het nieuws de podcast heeft ingehaald en we naar meningen luisteren die er met de nieuwe informatie niet echt meer toe doen.
Voorbeeld: Stel Bosz was nog niet de trainer en jullie hadden dan gaan speculeren over een nieuwe trainer... Als hij er dan is en de aflevering komt daarna pas online dan loop je achter.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

19.13 Podcast - De podcast door en voor PSV supporters