Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

trouwepsvfan schreef: 29 mei 2023, 18:20
Ykhim schreef: 29 mei 2023, 16:29

Dit begint ook gewoon belachelijk te worden. Wat moet zo'n jongen nog meer doen voor een oproep?

Nederlands spreken
Noa Lang zit er ook gewoon bij hè.

(Ja ik weet het, schaamteloos gerecycled, maar wel een valide argument)
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Buiten Lang en vooral Blind een vrij logische selectie.
Leuk voor Joey dat hij er ook bij zit!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Lang vind ik nog niet eens zo gek, als je ziet wat z'n concurrentie is.. Danjuma speelt bijv. ook nooit. Geen Frimpong is wel ontzettend maf, die raken we nog kwijt aan Ghana op deze manier..
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ja, Frimpong. Een van de beste wingbacks van de Bundesliga.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

https://www.vi.nl/nieuws/koeman-hakt-kn ... bij-oranje
Die Reijnders had al een week aan het strand kunnen liggen. Moet zich ff melden om 1x te trainen :think:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Daley Blind reageerde geschokt toen hij het nieuws hoorde. Maar dat kan natuurlijk ook zijn defibrillator geweest zijn.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 05 jun 2023, 22:03 Die Reijnders had al een week aan het strand kunnen liggen. Moet zich ff melden om 1x te trainen :think:
Nee hoor, aangezien beide spelers t/m de wedstrijd tegen Kroatië bij de groep blijven.
Voor het geval er nog iemand afvalt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Zullen we die domme grappen over de hartproblemen van Blind gewoon achterwege laten?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nee.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

https://www.vi.nl/nieuws/koeman-heeft-g ... t-niet-oke
Hoeveel signalen moet Frimpong nog krijgen om z'n overstap naar Ghana of Engeland te maken?
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Dit is gewoon wegpesten inderdaad. Oliedom.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

trouwepsvfan schreef: 06 jun 2023, 08:00 Zullen we die domme grappen over de hartproblemen van Blind gewoon achterwege laten?
Ja, jullie zijn echt harteloos!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik geef Frimpong groot gelijk. Zo laat hij tenminste zien dat hij iets van eigenwaarde heeft. Heeft een plek gekregen in het team van het seizoen in de Bundesliga. Hij heeft het fantastisch gedaan daar waardoor hij nu in de belangstelling staat van de absolute top. Het is wat mij betreft echt een hele grote misser van Koeman om hem niet te selecteren. Ook al past hij niet volledig in je systeem, als hij zo uitblinkt dan hoort hij erbij te zitten. Gaat het niveau op de trainingen ook van omhoog. Het is Oranje of lekker vakantie vieren na een zwaar seizoen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Eens
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bijlow gaat de eerste keepert van Ronald zijn. Persco is nu live.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja heel leuk die keuze, ook verwacht en logisch. Maar zoals altijd bij Bijlow weet je nooit of hij beschikbaar is vanwege zijn nogal blessuregevoeligheid. Je kan beter 2 keepers aanwijzen als eerste keuze. Bijlow gaat hem gewoon niet meer worden zo, erg jammer want hij had echt kunnen uitgroeien tot een uitstekende keeper voor NL en die nog wel een mooie stap kon maken maar op deze manier blijf je hangen op een bepaald niveau.

Ik kijk eerder al vooruit naar wat er achter Bijlow zit en evt relatief snel kan aanhaken.

Wbt Frimpong vind ik wel dat het verhaal 2 kanten heeft. Uitkomen voor Oranje is iets unieks, niet iets dat je zomaar krijgt. Ongeacht de situatie, concurrentie etc. Ik had het 10x krachtiger gevonden van Frimpong als hij naar jong Oranje ging en daar al zijn frustratie uitte door idioot goede wedstrijden te spelen. Dan kan je een :finger: geven naar Koeman en co en die zullen er dan waarschijnlijk nog om kunnen lachen ook omdat ze dat juist willen zien. Frimpong gooit nu ook zijn eigen glazen in als hij echt voor Oranje wil uitkomen. Maar dat begin ik me nu wel af te vragen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
MenaceJD
Ballenjongen
1
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 feb 2023
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 13 jun 2023, 15:27Wbt Frimpong vind ik wel dat het verhaal 2 kanten heeft. Uitkomen voor Oranje is iets unieks, niet iets dat je zomaar krijgt. Ongeacht de situatie, concurrentie etc. Ik had het 10x krachtiger gevonden van Frimpong als hij naar jong Oranje ging en daar al zijn frustratie uitte door idioot goede wedstrijden te spelen. Dan kan je een :finger: geven naar Koeman en co en die zullen er dan waarschijnlijk nog om kunnen lachen ook omdat ze dat juist willen zien. Frimpong gooit nu ook zijn eigen glazen in als hij echt voor Oranje wil uitkomen. Maar dat begin ik me nu wel af te vragen.
Die heeft ook gewoon een vol seizoen gehad he, die zal na 50 wedstrijden nog eens zo'n flut toernooitje met Jong spelen en een blessure riskeren. Als ik hem was had ik ook bedankt. Het grote Oranje is een eer ja, maar die jeugdteams stellen niks voor als je de beste Rechtsback van de Bundesliga bent. Deze jongen zien we inderdaad terug bij Ghana of Engeland als het zo doorgaat, en geef hem niet echt ongelijk. Dit is puur en alleen omdat Koeman zo'n randdebiel is.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

MenaceJD schreef: 13 jun 2023, 15:46
Juancho schreef: 13 jun 2023, 15:27Wbt Frimpong vind ik wel dat het verhaal 2 kanten heeft. Uitkomen voor Oranje is iets unieks, niet iets dat je zomaar krijgt. Ongeacht de situatie, concurrentie etc. Ik had het 10x krachtiger gevonden van Frimpong als hij naar jong Oranje ging en daar al zijn frustratie uitte door idioot goede wedstrijden te spelen. Dan kan je een :finger: geven naar Koeman en co en die zullen er dan waarschijnlijk nog om kunnen lachen ook omdat ze dat juist willen zien. Frimpong gooit nu ook zijn eigen glazen in als hij echt voor Oranje wil uitkomen. Maar dat begin ik me nu wel af te vragen.
Die heeft ook gewoon een vol seizoen gehad he, die zal na 50 wedstrijden nog eens zo'n flut toernooitje met Jong spelen en een blessure riskeren. Als ik hem was had ik ook bedankt. Het grote Oranje is een eer ja, maar die jeugdteams stellen niks voor als je de beste Rechtsback van de Bundesliga bent. Deze jongen zien we inderdaad terug bij Ghana of Engeland als het zo doorgaat, en geef hem niet echt ongelijk. Dit is puur en alleen omdat Koeman zo'n randdebiel is.
Dat jij het EK met Jong Oranje een flut toernooitje noemt zegt denk ik al genoeg. Ik had het nogmaals een veel sterker statement gevonden als hij dat toernooi als een malle ging spelen. En iemand er ook wel eens aan gedacht dat Koeman misschien vindt dat zo'n groot eindtoernooi super belangrijk en leerzaam voor Frimpong kan zijn? Om bijv. jong Oranje bij de hand te nemen (hij is toch zo goed?), om je op vele andere gebieden te laten zien en dat Koeman dat belangrijker vond dan die paar potjes voor de Nation Cup. Geen idee, maar het zou mij niks verbazen. Al had Koeman dat natuurlijk dan ook gewoon kunnen aangeven.

Ik zou hem ook oproepen voor Oranje, laat dat duidelijk zijn. Maar ik vind gelijk afzeggen zo slap van een speler. Alsof je het zelf ff mag bepalen of je wel/niet bij Oranje zit. Kom zeg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Standbeeld schreef: 10 jun 2023, 16:11 Ik geef Frimpong groot gelijk. Zo laat hij tenminste zien dat hij iets van eigenwaarde heeft. Heeft een plek gekregen in het team van het seizoen in de Bundesliga. Hij heeft het fantastisch gedaan daar waardoor hij nu in de belangstelling staat van de absolute top. Het is wat mij betreft echt een hele grote misser van Koeman om hem niet te selecteren. Ook al past hij niet volledig in je systeem, als hij zo uitblinkt dan hoort hij erbij te zitten. Gaat het niveau op de trainingen ook van omhoog. Het is Oranje of lekker vakantie vieren na een zwaar seizoen.
Dat ik het met @Juancho eens ben zeg. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik vind het ook een zwaktebod. Is het terecht? Nee, is het eerlijk? Nee. Het juiste signaal is om te laten zien wat ze mis hebben gelopen. Volgens mij spreekt hij praktisch geen Nederlands ook, da's ook niet echt een signaal dat je bij "Het grote Oranje" wil horen. Je kunt je kont tegen de krib gooien of knallen en zeggen "Ja jongens, dat was een foute keuze".

Ik hou meer van dat laatste.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 13 jun 2023, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik vind ook dat Frimpong zich had moeten melden bij Jong Oranje voor het EK, laat ik dat vooropstellen.
Maar waar Koeman even aan voorbij gaat, is dat Frimpong niet een of ander talentje is wat een paar wedstrijden leuk heeft meegespeeld a la Hato, maar zich ondertussen al ongeveer een gearriveerde Bundesliga-speler mag noemen waar de wereldtop achteraan zit. Dan mag je ook wel rekening houden met die status als bondscoach zijnde, in plaats van Frimpong te behandelen als een schooljochie.

Durfde Koeman zich maar eens wat harder op te stellen richting Blind, Memphis en Gini, maar daar heeft meneer de ballen niet voor.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het alternatief is geen nietszeggend oefenpotje met Jong Oranje, nee gewoon een echt officieel EK. Als je je daarvoor te goed vindt of je kan je er niet voor motiveren ben je in mijn ogen sowieso al af voor het grote oranje. Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat het voor Koeman een principe kwestie is. Een speler die een EK af slaat.... gewoon een teken dat de seintjes op rood mogen. Eigen belang voor het belang van Nederland.

Dan ben je wat mij betreft terecht even af hoor. Ik ben er ook totaal niet van om een speler maar te paaien, bij Oranje te halen, 5 min laat invallen zodat die niet meer voor een ander land mag kiezen. Volledig de omgekeerde weg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Koeman heeft gewoon de pik op Frimpingpong, zo veel is wel duidelijk. Als hij er op voetbalkwaliteit nu niet bij zit gaat hij er nooit meer bij zitten, heeft zich afgelopen seizoen ruimschoots bewezen. Zeker als je ziet welke kneuzen er wel opgeroepen worden. Het zal iets anders zijn dan dat waarom hij hem niet oproept, maar dan moet Koeman dat gewoon uitspreken en niet eromheen draaien.

Lekker switchen naar Ghana en daar lekker uitblinken. En dan mag Koeman zich lekker achter de rooie oortjes krabben.
Juancho schreef: 13 jun 2023, 16:01 Het alternatief is geen nietszeggend oefenpotje met Jong Oranje, nee gewoon een echt officieel EK. Als je je daarvoor te goed vindt of je kan je er niet voor motiveren ben je in mijn ogen sowieso al af voor het grote oranje. Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat het voor Koeman een principe kwestie is. Een speler die een EK af slaat.... gewoon een teken dat de seintjes op rood mogen. Eigen belang voor het belang van Nederland.

Dan ben je wat mij betreft terecht even af hoor. Ik ben er ook totaal niet van om een speler maar te paaien, bij Oranje te halen, 5 min laat invallen zodat die niet meer voor een ander land mag kiezen. Volledig de omgekeerde weg.
Dat hele jeugd EK had nooit een issue of principekwestie moeten zijn omdat hij er gewoon al drie interlandperiode geleden bij had moeten zitten. Heeft niks met motivatie te maken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Blijkbaar wel, anders wil je lijkt me heel graag zo'n eindtoernooi spelen. Zovaak maak je dat namelijk niet mee als speler. Zowel voor Jong als het grote Oranje. Dat je die dus afslaat omdat je je blijkbaar te goed vindt... ik vind dat gewoon de verkeerde manier van je ongenoegen uiten. Je gooit zelf nu de deur ook half dicht. Gewoon dom. Of je er nu wel of niet vindt dat je al bij het grote oranje hoort. Dit is in mijn ogen nooit de juiste manier.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Niet slim om zich af te melden, maar Frimpong is de beste rechtsback van de Bundesliga geweest het afgelopen seizoen. De vraag zou niet moeten zijn of hij erbij had moeten zitten bij Koeman, maar zelfs of hij een basisplaats moet krijgen. Frimpong heeft individueel een beter seizoen gehad dan Dumfries namelijk op clubniveau. Dumfries zelfs een poos zijn basisplaats kwijt geweest.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grappig om te lezen. Best wel verbazingwekkend eigenlijk.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/blind-o ... was/420305
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Typerend weer, die kortzichtige randstedelijke arrogantie. Vooral niet verder kijken dan je neus (jazeker) lang is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal