De mooiste en meest pijnlijke tegentreffers

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
tijn0

Geen idee of het te vroeg is, en of er überhaupt hier leden zijn die het pijn lijden in voetbal net zo waarderen als ik, maar een schitterende omhaal als die van Kramer, zet mij op een spoor. Meer dan eens wordt PSV gepakt door een treffer die o, zo pijn doet, maar wel buitengewoon schoon is.

Neem de gelijkmaker van Hansen:


Deze poeier in de kruising van Urby:


De halve omhaal van Achabar:


Deze schitterende streep van Sneijder:


Deze prachtige stift van Janssen:


De krul van Aissati:


En aan dit rijtje kan nu de goal van Kramer worden toegevoegd.

Mocht ik er nog wat missen, en je gezellig met mij wil mede-lijden, gooi dan vooral je inzendingen in dit topic erbij!
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Te vroeg ;-)
Zo onnodig vandaag maar we wisten dat het ging gebeuren.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik heb inderdaad het gevoel dat we wel erg vaak hele mooie treffers tegen krijgen. Van die doelpunten die de desbetreffende speler eenmaal in z’n carrière maakt.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]tijn0[/mention] moeten het de mooiste zijn of mag enkel de pijnlijkste ook?

De goal die mij het meeste pijn heeft gedaan was die van Ambrosini in de halve finale CL 2004/2005. Ik was er zo van overtuigt dat we de CL zouden gaan winnen nadat Cocu de 2-0 binnen kopte. En toen gebeurde dat.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De vrije trap van Mutu in de kwartfinale UEFA Cup tegen Fiorentina in 2008. Was natuurlijk een goede speler, maar zó mooi heeft ie ze maar zelden gemaakt.

Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Maikel_91 schreef: 13 feb 2021, 20:09 @tijn0 moeten het de mooiste zijn of mag enkel de pijnlijkste ook?

De goal die mij het meeste pijn heeft gedaan was die van Ambrosini in de halve finale CL 2004/2005. Ik was er zo van overtuigt dat we de CL zouden gaan winnen nadat Cocu de 2-0 binnen kopte. En toen gebeurde dat.
Bah ja. Dat was echt van de hemel naar de hel. Tickets voor Istanbul zaten al in het vat.
tijn0

Maikel_91 schreef: 13 feb 2021, 20:09 @tijn0 moeten het de mooiste zijn of mag enkel de pijnlijkste ook?

De goal die mij het meeste pijn heeft gedaan was die van Ambrosini in de halve finale CL 2004/2005. Ik was er zo van overtuigt dat we de CL zouden gaan winnen nadat Cocu de 2-0 binnen kopte. En toen gebeurde dat.
Van mij mag het zeker om de pijn gaan. Al was dat ook een schitterende tegenaanval!
tijn0

Wees wel vooral vrij de beelden erbij te zoeken! 😊
Dat je echt die wond weer heropent.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

tijn0 schreef: 13 feb 2021, 20:12 Al was dat ook een schitterende tegenaanval!
De actie van Kaka was wel heel mooi inderdaad.
De paar cm die Gomes tekort kwam om zijn hand echt goed achter de bal te krijgen, vreselijk. Ik dacht ook echt even dat de goal afgekeurd zou gaan worden ofzo, geen idee waarom. Was heel onwerkelijk. En daarna direct het applaus van het gehele stadion, heel pijnlijk maar ergens ook mooi moment.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

tijn0 schreef: 13 feb 2021, 20:13 Wees wel vooral vrij de beelden erbij te zoeken! 😊
Dat je echt die wond weer heropent.
https://nos.nl/video/542048-2005-milan- ... inale.html

Je vroeg erom.
Krijg nog steeds kippenvel bij de goals van PSV overigens.
tijn0

Over pijnlijk gesproken, over deze ben ik nog steeds niet heen:
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Goold old Jan Heintze 😔.
#simplythebest
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Niet de allermooiste, maar een klassieke Messi goal helaas in ons mooie stadion, er lijkt geen ruimte maar toch vindt hij die en alle verdedigers en Zoet stonden aan de grond genageld

RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

tijn0 schreef: 13 feb 2021, 20:17 Over pijnlijk gesproken, over deze ben ik nog steeds niet heen:
Deze vond ik heel pijnlijk.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

De mooiste en meest pijnlijke tegentreffers