Randzaken nav PSV-Sevilla

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie

Welke straf verwacht jij van de UEFA vandaag?

Enkel een hoge geldboete
2
13%
Minimaal 1 wedstrijd met een lege Oosttribune
9
56%
Minimaal 1 wedstrijd zonder publiek
2
13%
Minimaal 2 wedstrijden zonder publiek
3
19%
Uitsluiting van Europa voor 1 seizoen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 16
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En hij krijgt ze allebei hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Had ook een zwaardere straf verwacht. Maar kan me voorstellen dat de UEFA-lieden die hier over gaan de adequate aanpak van zowel PSV (lang stadionverbod uitgedeeld en excuses aangeboden aan die keeper) als de instanties (snel aangehouden, prima straf uitgedeeld) ook meespelen.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Raw85 schreef: 29 mar 2023, 20:16 Had ook een zwaardere straf verwacht. Maar kan me voorstellen dat de UEFA-lieden die hier over gaan de adequate aanpak van zowel PSV (lang stadionverbod uitgedeeld en excuses aangeboden aan die keeper) als de instanties (snel aangehouden, prima straf uitgedeeld) ook meespelen.
De PSV aanhang heeft de afgelopen jaren ook niet echt wat op haar kerfstok, denk dat dat met name meespeelt.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 29 mar 2023, 21:30
Raw85 schreef: 29 mar 2023, 20:16 Had ook een zwaardere straf verwacht. Maar kan me voorstellen dat de UEFA-lieden die hier over gaan de adequate aanpak van zowel PSV (lang stadionverbod uitgedeeld en excuses aangeboden aan die keeper) als de instanties (snel aangehouden, prima straf uitgedeeld) ook meespelen.
De PSV aanhang heeft de afgelopen jaren ook niet echt wat op haar kerfstok, denk dat dat met name meespeelt.
Precies, er worden in dit topic veel zaken erbij gehaald die waarschijnlijk geen invloed hebben gehad op de strafbepaling. Maar het punt dat jij aanhaalt zeker wel.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sowieso is het dit seizoen wel één en al ellende in de Nederlandse voetbalstadions hoor. Ongekend wat er allemaal gebeurt. Alsof iedereen na Corona denkt alles te kunnen flikken. Bij PSV zitten we in een, volgens mij, normaal vak, maar ik irriteer me mateloos aan die glazen bier in mijn nek. Er lopen gewoon een paar knuppels rond die ze gewoon het stadion uit moeten schoppen. Drink je bier op, of geef het aan mij. Drink ik het op. Met alle liefde.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Iedereen… Zó erg is het nu ook weer niet Jan! Dat het toegenomen is, oké, maar iedereen? Neen. Maar dat weet jij ook wel
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Juancho schreef: 29 mar 2023, 22:37 Sowieso is het dit seizoen wel één en al ellende in de Nederlandse voetbalstadions hoor. Ongekend wat er allemaal gebeurt. Alsof iedereen na Corona denkt alles te kunnen flikken. Bij PSV zitten we in een, volgens mij, normaal vak, maar ik irriteer me mateloos aan die glazen bier in mijn nek. Er lopen gewoon een paar knuppels rond die ze gewoon het stadion uit moeten schoppen. Drink je bier op, of geef het aan mij. Drink ik het op. Met alle liefde.
Bierenbeulen, aanpakken die handel!

Het is ook buiten NL een verschijnsel, die ongereguleerde supportersacties na corona.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 29 mar 2023, 19:52 Yup.

Zeg maar eens dat het niet klopt.

Stapels in die vakken die bier gooien en een beetje knokken wel prima vinden. En stapels weten van SV's en faciliteren erin

Dus doe niet zo hypocriet dat het generaliserend is. Echt allemaal onschuldig en doen nooit wat. Alleen die mongool. Pleur op joh.

Ze weten het allemaal.
Je lult weer eens over dingen waar je weer geen verstand van hebt. “In die vakken”? Weet je waar het meeste bier vandaan komt? Weet je waar Dylano stond? Weet je waar BFTS staat? Die vakken liggen nog niet eens naast elkaar.
En kom eens met feiten, wie weet van SV’s, wie faciliteert hierin? Hier gaat 1 lul verhaal rond dat het in een officiële BFTS groeps app rondging wat ie van plan was (wat ik sws al kan ontkennen) en meteen is volgens jou iedereen op de hoogte en faciliteren ze nog net geen seriemoordenaar.

Stop nou eens met dat generaliserende gedrag man.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

PCGC schreef: 29 mar 2023, 23:08
ShovingNE2 schreef: 29 mar 2023, 19:52 Yup.

Zeg maar eens dat het niet klopt.

Stapels in die vakken die bier gooien en een beetje knokken wel prima vinden. En stapels weten van SV's en faciliteren erin

Dus doe niet zo hypocriet dat het generaliserend is. Echt allemaal onschuldig en doen nooit wat. Alleen die mongool. Pleur op joh.

Ze weten het allemaal.
Je lult weer eens over dingen waar je weer geen verstand van hebt. “In die vakken”? Weet je waar het meeste bier vandaan komt? Weet je waar Dylano stond? Weet je waar BFTS staat? Die vakken liggen nog niet eens naast elkaar.
En kom eens met feiten, wie weet van SV’s, wie faciliteert hierin? Hier gaat 1 lul verhaal rond dat het in een officiële BFTS groeps app rondging wat ie van plan was (wat ik sws al kan ontkennen) en meteen is volgens jou iedereen op de hoogte en faciliteren ze nog net geen seriemoordenaar.

Stop nou eens met dat generaliserende gedrag man.
Zullen we het eens een keer eenvoudig houden: 1. het was een idioot 2. hij verdient een passende straf 3. wij komen goed weg met 30K en een deel van oost leeg 4. PSV gaat het proberen te verhalen. End of. Verder gewoon even helemaal n.i.e.t.s. Laat al die randdiscussies gewoon eens weg joh, ipv zo op je tenen getrapt te zijn. Het màg hoor, maar het leidt zo af van waar het echt om gaat.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 29 mar 2023, 17:13 Bier gooien 10k en de keeper slaan 20k :lol:. De rechtsbuiten op de middenstip verkrachten voor 30k?
Zoveel buitenspelers hebben we niet hé. En het is bovendien ook niet haram als het om El Ghazi gaat ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Heruone schreef: 30 mar 2023, 00:31
deninho32 schreef: 29 mar 2023, 17:13 Bier gooien 10k en de keeper slaan 20k :lol:. De rechtsbuiten op de middenstip verkrachten voor 30k?
Zoveel buitenspelers hebben we niet hé. En het is bovendien ook niet haram als het om El Ghazi gaat ;)
Niet Haram is toch juist goed? In het uiterste geval kunnen we hem nog met zijn kontje richting Mekka zetten.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 30 mar 2023, 08:04
Heruone schreef: 30 mar 2023, 00:31

Zoveel buitenspelers hebben we niet hé. En het is bovendien ook niet haram als het om El Ghazi gaat ;)
Niet Haram is toch juist goed? In het uiterste geval kunnen we hem nog met zijn kontje richting Mekka zetten.
Speciaal voor jou trekken we Shanies van de Sanden aan als rechtsbuiten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 30 mar 2023, 08:32Speciaal voor jou trekken we Shanies van de Sanden aan als rechtsbuiten.
Huur?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 30 mar 2023, 08:54
ruuddevil schreef: 30 mar 2023, 08:32Speciaal voor jou trekken we Shanies van de Sanden aan als rechtsbuiten.
Huur?
Met koopoptie uiteraard.
JoJo
Regelmatige invaller
3
Berichten: 338
Lid geworden op: 4 nov 2020
Favoriete speler: Joey

Waardeloos dat er maar 10 k voor bierverspilling wordt geeist.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Randzaken nav PSV-Sevilla