Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ondanks dat de eerste 10 - 15 minuten misschien wel een van de grappigste ooit waren, met geweldige humor, werd het wel heel erg pijnlijk waarom dit een 3-man show is waar Johan, René en Wilfred even belangrijk zijn. Wat gênant zegt met die Sam als vervangende presentator. Vooral dat overschakelen naar andere onderwerpen of instarten van die filmpjes, mijn hemel wat slecht.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

PCGC schreef: 28 mar 2023, 16:57 Ondanks dat de eerste 10 - 15 minuten misschien wel een van de grappigste ooit waren, met geweldige humor, werd het wel heel erg pijnlijk waarom dit een 3-man show is waar Johan, René en Wilfred even belangrijk zijn. Wat gênant zegt met die Sam als vervangende presentator. Vooral dat overschakelen naar andere onderwerpen of instarten van die filmpjes, mijn hemel wat slecht.
Ik snapte de lovende woorden ook niet zo goed. Het wordt wel tijd om wat te wijzigen met die Roxane. Alleen over wielrennen praten , voor de rest komt er alleen onzin uit.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Begreep dat ie 10 minuten voor aanvang van de show pas wist dat ie het over moest nemen, dan heeft ie het niet zo slecht gedaan, maar aub geen 2e keer.

Haha inderdaad, leuk om een avondje mee in bed te ‘koersen’ , maar ze is te PC en wil TE graag met de grote jongens meepraten dat het irritant begint te worden.

Merel EK daarentegen vind ik daarentegen echt een heerlijk wijf geworden, die is echt aan het loskomen.
#FreeGeneratie4
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Kon hier erg om lachen. De timing was bril-jant.

Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:



Overigens deed Rutger het helemaal niet slecht. Geinig was wel dat stukje van Aicha Marghadi bij Beau. Die heeft dus dagelijks (!) bij de manager op kantoor zitten klagen en janken. Mevrouw kon het niveau niet aan en dat ligt aan iedereen behalve aan haar. Die kwam er echt heel erg slecht uit bij Beau zeg.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 31 mar 2023, 07:40

Overigens deed Rutger het helemaal niet slecht. Geinig was wel dat stukje van Aicha Marghadi bij Beau. Die heeft dus dagelijks (!) bij de manager op kantoor zitten klagen en janken. Mevrouw kon het niveau niet aan en dat ligt aan iedereen behalve aan haar. Die kwam er echt heel erg slecht uit bij Beau zeg.
Wat is dit dan opeens voor een tweet? Die kerel wordt gekker en gekker.

Ruiger past prima bij dat conservatief rechtse kliekje natuurlijk. Net als Wierd. Mensen met zulke denkbeelden zullen niet snel uit de toon vallen bij VI.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Arme Mark 😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Die Knetemann moeten ze echt niet meer bellen. Dat hersenloze gekakel is echt killing voor het programma.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 08 apr 2023, 10:21 Die Knetemann moeten ze echt niet meer bellen. Dat hersenloze gekakel is echt killing voor het programma.
Lief meisje maar past niet bij het programma. Ze is ook alweer gedragdeerd van tafel naar bar. Nu zit ze er alleen nog maar als het over wielrennen gaat.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gisteren was het ondanks Knetemann weer een prima uitzending. Ongelooflijk dat daar bij Humberto Tan een zaal vol volwassen mensen mee gaat zitten doen met een totale idioot :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Was weer geestig gisteren, met name songfestival (zou je gediskwalificeerd kunnen worden?) :lol: en de NOS was weer ouderwets lachen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

:$ Zo dan, dat verhaal over Tim Hoffman. Is dat even een NSB'er.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 25 apr 2023, 22:19 :$ Zo dan, dat verhaal over Tim Hoffman. Is dat even een NSB'er.
Dat weet je met zulke types. Staan als eerste met hun handen omhoog bij de grens.
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Wat heeft Timmetje gedaan?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 25 apr 2023, 22:19 :$ Zo dan, dat verhaal over Tim Hoffman. Is dat even een NSB'er.
Bedoel je dit stukje hieronder? Zo ja, wat is er NSB'er aan? Had iets ergs verwacht na je comment.

Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ja vanaf 2.30. Deze enorme nobody hangt op het werk de NSB'er uit en niet te zuinig. Zou me niets verbazen als iemand hem een keer een enorme klets geeft met zijn irritante gedrag.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 26 apr 2023, 13:50 Ja vanaf 2.30. Deze enorme nobody hangt op het werk de NSB'er uit en niet te zuinig. Zou me niets verbazen als iemand hem een keer een enorme klets geeft met zijn irritante gedrag.
Ik vind het anders geen NSB-gedrag, als het verhaal klopt. Je maakt met BOOS een hele dikke uitzending die de kop van Ali B en Marco B kosten. Een heel pijnlijk en dus heel serieus dossier voor alle betrokken. Dan ga je niet vrolijk hun nummers draaien op een kerstborrel. Hoe denk je dat het over zou komen als iemand filmpjes/opnames maakt en dan gaat lekken naar Boulevard of de Story. Zou flink wat imagoschade opleveren. Ik snap wel dat Tim Hofman veel weerstand oplevert, maar sommigen (waaronder VI) kunnen daardoor niet meer kritisch naar de inhoud kijken. Zij kijken enkel naar de vorm en gaan dan los.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hofman stelt misstanden aan de kaak en komt op voor de minderheid die niet gehoord wordt. Zeker tegen grote bedrijven of huisjesmelkers en die andere geinponems die hun machtspositie misbruiken. Daar lijkt me niks mis mee. Dat extreem linkse daar kijk ik wel doorheen.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Is dat zo, of zuigt hij dat bewijs vooral uit zijn duim? Peter Schouten heeft hem laatst geconfronteerd met zijn werkwijze (over een zogenaamd malafide incassobureau) en daar komt Hofman niet heel sterk uit. Allemaal van horen zeggen of met anonieme bronnen, zonder wederhoor in een tunnelvisie tot conclusies komen en dan mensen proberen aan de schandpaal te nagelen, liefst met een belerend vingertje erbij. Die Hofman heeft met zijn team vanalles boven water gekregen over The Voice en hij is (lijkt het) overdreven in zichzelf gaan geloven. Het is geen geweldige journalist die ook nog eens basisregels aan zijn laars lapt. Als je dan op je werk gaat vragen om ontslag van een collega dan verdien je wat mij betreft een behoorlijk pak slaag.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Alsof Peter Schouten objectief is. Die dient gewoon het belang van zijn cliënt, die hem daarvoor grof compenseert. Als BOOS hem in zou huren dan zou hij vanalles van dat incassobureau vinden. Zo werkt dat met advocaten. Ik lees en luister liever naar een sterk onderzoeksplatform als Follow The Money. Zij hebben eerder al onderzoek gedaan naar de werkwijze van dat incassobureau. Daar kwamen ze heel slecht uit. BOOS heeft een follow-up gedaan en ik vond het incassobureau niet sterk.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Standbeeld schreef: 27 apr 2023, 10:28 Alsof Peter Schouten objectief is. Die dient gewoon het belang van zijn cliënt, die hem daarvoor grof compenseert. Als BOOS hem in zou huren dan zou hij vanalles van dat incassobureau vinden. Zo werkt dat met advocaten. Ik lees en luister liever naar een sterk onderzoeksplatform als Follow The Money. Zij hebben eerder al onderzoek gedaan naar de werkwijze van dat incassobureau. Daar kwamen ze heel slecht uit. BOOS heeft een follow-up gedaan en ik vond het incassobureau niet sterk.
(Y) Thanks voor de toevoeging (no pun) ik zal me verder inlezen. Neemt echter niet weg dat steeds met anonieme bronnen aankomen heel erg niet sterk is.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 27 apr 2023, 10:42
Standbeeld schreef: 27 apr 2023, 10:28 Alsof Peter Schouten objectief is. Die dient gewoon het belang van zijn cliënt, die hem daarvoor grof compenseert. Als BOOS hem in zou huren dan zou hij vanalles van dat incassobureau vinden. Zo werkt dat met advocaten. Ik lees en luister liever naar een sterk onderzoeksplatform als Follow The Money. Zij hebben eerder al onderzoek gedaan naar de werkwijze van dat incassobureau. Daar kwamen ze heel slecht uit. BOOS heeft een follow-up gedaan en ik vond het incassobureau niet sterk.
(Y) Thanks voor de toevoeging (no pun) ik zal me verder inlezen. Neemt echter niet weg dat steeds met anonieme bronnen aankomen heel erg niet sterk is.
Ja, ik denk dat ik je wel snap. Toch is het zo dat in sommige gevallen het afschermen van de identiteit van de bronnen zwaarder weegt. Ik vertrouw er wel op dat BOOS daar zorgvuldig mee omgaat. Dat betekent niet dat ik ieder item goed vind. Er zitten ook regelmatig uitzendingen tussen waarbij ik vind dat ze niet per se een hele sterke casus hebben.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 26 apr 2023, 14:39
deninho32 schreef: 26 apr 2023, 13:50 Ja vanaf 2.30. Deze enorme nobody hangt op het werk de NSB'er uit en niet te zuinig. Zou me niets verbazen als iemand hem een keer een enorme klets geeft met zijn irritante gedrag.
Ik vind het anders geen NSB-gedrag, als het verhaal klopt. Je maakt met BOOS een hele dikke uitzending die de kop van Ali B en Marco B kosten. Een heel pijnlijk en dus heel serieus dossier voor alle betrokken. Dan ga je niet vrolijk hun nummers draaien op een kerstborrel. Hoe denk je dat het over zou komen als iemand filmpjes/opnames maakt en dan gaat lekken naar Boulevard of de Story. Zou flink wat imagoschade opleveren. Ik snap wel dat Tim Hofman veel weerstand oplevert, maar sommigen (waaronder VI) kunnen daardoor niet meer kritisch naar de inhoud kijken. Zij kijken enkel naar de vorm en gaan dan los.
Maar om dan die DJ direct te laten ontslaan gaat wel wat ver.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 27 apr 2023, 11:07
Standbeeld schreef: 26 apr 2023, 14:39
Ik vind het anders geen NSB-gedrag, als het verhaal klopt. Je maakt met BOOS een hele dikke uitzending die de kop van Ali B en Marco B kosten. Een heel pijnlijk en dus heel serieus dossier voor alle betrokken. Dan ga je niet vrolijk hun nummers draaien op een kerstborrel. Hoe denk je dat het over zou komen als iemand filmpjes/opnames maakt en dan gaat lekken naar Boulevard of de Story. Zou flink wat imagoschade opleveren. Ik snap wel dat Tim Hofman veel weerstand oplevert, maar sommigen (waaronder VI) kunnen daardoor niet meer kritisch naar de inhoud kijken. Zij kijken enkel naar de vorm en gaan dan los.
Maar om dan die DJ direct te laten ontslaan gaat wel wat ver.
Ja, eens. Maar we moeten tegelijkertijd dan ook maar aannemen dat Rutger het verhaal niet wat aandikt.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 27 apr 2023, 12:21
Franciscus schreef: 27 apr 2023, 11:07

Maar om dan die DJ direct te laten ontslaan gaat wel wat ver.
Ja, eens. Maar we moeten tegelijkertijd dan ook maar aannemen dat Rutger het verhaal niet wat aandikt.
Die kans zit er zeker in.
Dat geneuzel van Derksen over de woke gemeenschap... Wat een goedkoop effectbejag zeg.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 26 apr 2023, 13:50 Ja vanaf 2.30. Deze enorme nobody hangt op het werk de NSB'er uit en niet te zuinig. Zou me niets verbazen als iemand hem een keer een enorme klets geeft met zijn irritante gedrag.
U vraagt, wij draaien:

#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vandaag Inside