Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 27 mar 2023, 22:53 Nou heb het 60 minuten vol gehouden en eens op die Wieffer gelet. Wat een middelmaat in alles. Handeling snelheid van lik mijn vestje, fysiek niet sterk, alleen naar obligate passes over 10 meter. Stel deze jongen op tegen een goede tegenstander en hij wordt weg gevaagd.
De Wiefferwankers denken daar toch anders over na zijn optreden tegen deze Gibraltarese Geweldenaars:

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 27 mar 2023, 22:53 Nou heb het 60 minuten vol gehouden en eens op die Wieffer gelet. Wat een middelmaat in alles. Handeling snelheid van lik mijn vestje, fysiek niet sterk, alleen naar obligate passes over 10 meter. Stel deze jongen op tegen een goede tegenstander en hij wordt weg gevaagd.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=416831
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Malen
Gakpo Xavi Depay
Veerman Frenkie
PvA Aké Virgil Dumfries
Cillissen

@deninho32 wij willen de [ center] terug.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Heb met pijn en moeite de eertse helft afgekeken maar kon het niet opbrengen om ook de tweede te kijken. Wanprestatie. Zag nog wel dat opa Blind even mocht invallen als klap op de vuurpijl.

Heb eigenlijk niks bijzonders gezien. Ik snap de hele Wieffer manie ook niet zo goed. Die jongen deed het aardig. Tegen Gibraltar, waar nog minder mensen wonen dan in welke Nederlandse provincie dan ook.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sterker nog, ze hebben net zo veel inwoners als Geldrop. :tear:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Kun je nagaan. Dan is het toch diep triest dat je daar met 3-0 van wint en dat ze ook nog een hele periode een man minder hadden. Wat een bende. Koeman heeft nog heel veel werk te verzetten.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Valt er überhaupt wat te maken van deze selectie dan? Oranje is het PSV van de landen. De top van de middenmoot en één keer in de zoveel tijd hebben ze een toplichting. Dat laatste is nu niet het geval.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Lorenzo von Matterhorn schreef: 27 mar 2023, 23:13 Malen
Gakpo Xavi Depay
Veerman Frenkie
PvA Aké Virgil Dumfries
Cillissen


@deninho32 wij willen de [ center] terug.
Is terug. Geen idee hoe hij is verwijderd :wonder:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kansloos kut Oranje. Kijk nog liever Cambuur PAV 10x terug.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Als het eten: kipderriegate
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

psvgouda schreef: 28 mar 2023, 11:46 Als het eten: kipderriegate
Tja kleine stap van de patatgeneratie toch. Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen überhaupt zo''n pot tegen Gibraltar kijken, of ho je zoiets aan je partner uitleg. ''Nu niet lieverd, het is een cruciale wedstrijd tegen Gibraltar''
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Standbeeld schreef: 28 mar 2023, 08:45 Valt er überhaupt wat te maken van deze selectie dan? Oranje is het PSV van de landen. De top van de middenmoot en één keer in de zoveel tijd hebben ze een toplichting. Dat laatste is nu niet het geval.
Zo is het wel natuurlijk. Nederland heeft in principe met Frenkie de Jong nog maar 1 speler van wereldklasse. Van Dijk heeft echt al ingeleverd en is wat mij betreft zwakker dan voorheen. Simons zou misschien ooit richting de top kunnen gaan, maar voor de rest is het redelijk middelmatig inderdaad.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sinds Robben en vPersie is het gewoon helemaal niks. Frenkie en Skavi. Dit Oranje is net zoals PSV, middelmaat.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Een opmerking of ideetje: wellicht is Gini niet meer zo goed als voorheen en zag Lowie dat goed?!


En zo'n Virgin van Dyke - een van de redenen waarom het gatenkaas is bij Liverpool dit seizoen. Die is klaar en mag wat mij betreft komen afbouwen bij ons.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dat zag Lowie natuurlijk gewoon goed. Wijnaldum is een jankerd zonder enige zelfreflectie.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 28 mar 2023, 12:11
Standbeeld schreef: 28 mar 2023, 08:45 Valt er überhaupt wat te maken van deze selectie dan? Oranje is het PSV van de landen. De top van de middenmoot en één keer in de zoveel tijd hebben ze een toplichting. Dat laatste is nu niet het geval.
Zo is het wel natuurlijk. Nederland heeft in principe met Frenkie de Jong nog maar 1 speler van wereldklasse. Van Dijk heeft echt al ingeleverd en is wat mij betreft zwakker dan voorheen. Simons zou misschien ooit richting de top kunnen gaan, maar voor de rest is het redelijk middelmatig inderdaad.
Gakpo heeft ook nog potentie. Die zal over 2, 3, 4 jaar op zijn top zijn. Tegen die tijd draait Liverpool misschien wel weer als een tierelier met Gakpo als aanvalsleider. Het is alleen allemaal samen veel te weinig om potten te breken. Teams als Frankrijk, Brazilië, etc. zijn gewoon een maatje of 5 te groot. Dat zal niet snel meer veranderen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

VeresRivne schreef: 28 mar 2023, 12:04
psvgouda schreef: 28 mar 2023, 11:46 Als het eten: kipderriegate
Tja kleine stap van de patatgeneratie toch. Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen überhaupt zo''n pot tegen Gibraltar kijken, of ho je zoiets aan je partner uitleg. ''Nu niet lieverd, het is een cruciale wedstrijd tegen Gibraltar''
Voor de helderheid: ik heb niet gekeken, it wasn’t me. Frankrijk ook niet trouwens. Wat een freudiaanse typo trouwens: ‘ho’ en ‘partner’ in één zin…Edit: sorry, lomp van mij :mrgreen:
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

psvgouda schreef: 28 mar 2023, 14:22
VeresRivne schreef: 28 mar 2023, 12:04

Tja kleine stap van de patatgeneratie toch. Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen überhaupt zo''n pot tegen Gibraltar kijken, of ho je zoiets aan je partner uitleg. ''Nu niet lieverd, het is een cruciale wedstrijd tegen Gibraltar''
Voor de helderheid: ik heb niet gekeken, it wasn’t me. Frankrijk ook niet trouwens. Wat een freudiaanse typo trouwens: ‘ho’ en ‘partner’ in één zin…Edit: sorry, lomp van mij :mrgreen:
Ik had begrepen dat jij ooit nog eens in Amsterdam gewoond had, dus ik snap die fout wel. :mrgreen:

Nee ik mezelf voorgenomen nooit meer oefenwedstrijden van Oranje te kijken tenzij het echt een leuke affiche is of ik benieuwd ben naar een speler. Geloof me, je mist er niks aan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

VeresRivne schreef: 28 mar 2023, 15:21
psvgouda schreef: 28 mar 2023, 14:22
Voor de helderheid: ik heb niet gekeken, it wasn’t me. Frankrijk ook niet trouwens. Wat een freudiaanse typo trouwens: ‘ho’ en ‘partner’ in één zin…Edit: sorry, lomp van mij :mrgreen:
Ik had begrepen dat jij ooit nog eens in Amsterdam gewoond had, dus ik snap die fout wel. :mrgreen:

Nee ik mezelf voorgenomen nooit meer oefenwedstrijden van Oranje te kijken tenzij het echt een leuke affiche is of ik benieuwd ben naar een speler. Geloof me, je mist er niks aan.
Klopt. Was deels leuke tijd. Inmiddels kom ik niet echt graag meer in Asd. Vwb Oranje… tja, ik ook al een aantal jaren niet meer, af en toe nog. Zelfs Frankrijk vermag mij niet te verleiden. Dat ik weinig tot niets mis was mij al duidelijk (al zoekt een mens soms wat al te gemakkelijk bevestiging van wat ie toch al vindt…)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Voorselectie:



Frimpong er nu helemaal uit, en constant blunderende Cilly en nooit spelende Blind (11 maart 6 minuten gespeeld, voor het laatst) zitten er vrolijk wel bij, Brobbey die met pijn en moeite een half wedstrijdje kan spelen en zijn laatste goal ergens in februari gescoord heeft ook.
Drommels
Lid 2e elftal
2
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 15 mei 2023, 13:11 Voorselectie:



Frimpong er nu helemaal uit, en constant blunderende Cilly en nooit spelende Blind (11 maart 6 minuten gespeeld, voor het laatst) zitten er vrolijk wel bij, Brobbey die met pijn en moeite een half wedstrijdje kan spelen en zijn laatste goal ergens in februari gescoord heeft ook.
Laten we niet vergeten dat Davy Klaassen ook geselecteerd is, wat een grap :lol:
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Misschien dat de reden dat Frimpong er niet bij zit is omdat hij (volgens mij) geen Nederlands praat?
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Lekker man, zo’n doorgeroeste bondscoach die niet durft door te selecteren en alleen maar vriendjes oproept.

Hopelijk kiest Frimpong vandaag nog voor Ghana.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Schandalig slechte voorselectie. Belachelijk hoor.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wel Blind en geen van Aanholt?
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Mick Jagger schreef: 15 mei 2023, 13:23 Misschien dat de reden dat Frimpong er niet bij zit is omdat hij (volgens mij) geen Nederlands praat?
Noa Lang ook niet en die zit wel gewoon in de voorselectie.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal