Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Afellay_Amrabat schreef: 13 feb 2021, 23:34 De beker is nooit een vangnet geweest. Als je concurrent 55 miljoen neerlegt voor 3 bepalende spelers (Haller, Antony, Klaassen) en andere sterkhouders heeft behouden, moet je wel erg goed zijn om mee te doen voor de titel. Vandaag was onnodig, net als tegen Twente en Heerenveen. Win je deze potten, sta je op een paar punten van Ajax. Nu maar vol op de EL😁.
We moeten niet vergeten dat PSV ook veel geld heeft uitgegeven de afgelopen twee jaar. Het grote verschil zit het hem vooral in wat er voor dat geld gehaald is. Doan is verhuurd, Bruna verhuurd, Sangare, baumi is het geld niet waard, Max is gekocht. Gotze met een flink salaris.maxi en Guti die nog niks gebracht hebben. Het is niet dat PSV geen geld heeft. Het is waardeloos geïnvesteerd. Ajax heeft jammer genoeg meer voltreffers.. als we wat meer voltreffers zou hebben zou alles er anders uitzien. Op dit moment zijn de doorgebroken talenten het meest waardevol. De aankopen op een paar uitzonderingen na kwalitatief te arm. Stel er waren er 2-3 kwalitatief sterk genoeg gebleken dan had je een compleet ander elftal gehad die niet onder zou doen voor Ajax.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ajax heeft natuurlijk wel veel en veel meer geld uitgegeven en ook nog eens minder last van blessures gehad. Met hen selectie kunnen ze wel een speler per linie missen zonder al teveel achteruit te gaan in kwaliteit. Wij hebben een kern van ongeveer 4 cruciale aanvallers waarvan we er eigenlijk max 1 kunnen missen, maar waarvan we er nu al regelmatig 2 a 3 missen (Gotze, Malen, Gakpo, Madueke). En mede daardoor wordt er roofbouw gepleegd op de anderen. Tel daar ook nog de Corona problemen bij en het feit dat we geheel anders zijn gaan spelen. Ajax kan continu doorgaan met investeren en heeft weinig blessures en alle scheidsrechterlijke beslissingen mee. Qua selectie zit er een te groot gat tussen. En ja, we hebben vorig jaar echt een dramatische transferzomer gehad waar we ongeveer 30 miljoen verbrand hebben, maar dit jaar hebben we een behoorlijke succesrate met de transfers.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ajax heeft er net zoveel misperen tussen zitten hoor. Die kopen er op moment alleen 2x zoveel en ook nog voor 2x zoveel geld, dan is doorselecteren wel een stukje makkelijker.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

En in de categorie 15 miljoen zou je bijna geen miskopen mogen hebben, zeker niet van het type Baumgartl en Bruma. Maar goed, de match tussen onze scouting en de technische staf is jarenlang niet goed geweest. Nu met schmidt is dat al iets verbeterd.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Laten we niet vergeten dat Ajax de situatie, die het hen mogelijk maakt deze aankopen te doen, zelf heeft gecreëerd. Wij moeten dat nastreven in plaats van te gaan lopen huilen dat het niet eerlijk is.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Tijn schreef: 14 feb 2021, 10:34
deninho32 schreef: 14 feb 2021, 10:28
@Tijn Kom je hier ook nog op terug? Ik zie dat je deze onbeantwoord liet en daarna weer vrolijk verder bent gaan huilen namelijk..
Heb je beelden? Ik heb bij de samenvatting op ESPN net die handsbal niet langs zien komen. Huilen is wel erg bizar verwoord, maar van jou had ik niet anders verwacht. Als we 3 keer genaaid worden en 1 keer goed wegkomen dan is het voor jou al in balans. Eerst was het altijd je hebt ze even vaak mee als tegen en nu zijn enkele scheidsrechters volgens jou al incompetent. Ik heb ook niet gezegd dat ze niet incompetent zijn, dus ze zullen zeker weleens iets niet goed zien. Maar de hoeveelheid grote fouten van onze respectvolle scheidsrechter in het voordeel van Ajax is zo belachelijk groot dat het niet goed te praten is. Maar blijkbaar vind jij het al huilen als je op een PSV forum komt melden met onderbouwing dat Ajax wel heel erg vaak voordeel heeft van alle twijfelgevallen.
Ik zal de beelden er even bijzoeken. Wel heel heel opvallend dat je die net gemist hebt zeg. Scheidsrechters zijn er echt niet om PSV te naaien of wat dan ook. Ajax heeft met afstand de beste selectie van Nederland, met het meeste geld en de beste spelers..Waarom zouden die nog geholpen moeten worden? Er is een aantal scheidsrechters gewoon incompetent. Dat is al jaren zichtbaar en bij Ajax en Feyenoord klagen ze ook over deze scheidsrechters.

https://www.veronicainside.nl/nieuws/af ... ruari-2021

Vanaf 22.10 zie je alle discutabele momenten..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Inderdaad. Het enige wat we niet in de hand hebben zijn de nieuwe Europese voorstellen.

Als dat doorgaat is de Eredivisie voorgoed kapot en ga ik een andere hobby zoeken en het nog zijdelings volgen. Dan krijg je een F1 situatie. Ben ik ook meegestopt na lang fanatiek te hebben gevolgd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Wie zij dat het niet eerlijk was dan? Ging erom dat Ajax dit jaar gewoon echt een veel betere selectie heeft en als wij dan ook nog blessures hebben is het erg moeilijk vol te houden. En nog hadden we best kansen gehad dit jaar op veel meer punten,
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Vond je het echt niet leuk om anderhalf uur naar een optocht te kijken met Hamilton voorop? ;)
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Menno1 schreef: 14 feb 2021, 01:27
Makaveli schreef: 14 feb 2021, 00:53 Ja natuurlijk. Geld zelf is geen garantie voor een titel maar de spelers die je er voor kunt kopen vaak wel. Het salarisbudget van Ajax is vergelijkbaar met dat van PSV en Feyenoord samen. En dat zorgt er voor dat de eind twintigers wel bij hun willen spelen en je ze bij ons veel minder ziet. Veel moeilijker is het niet.

Als Schmidt 2e wordt met PSV doet hij het inderdaad naar verwachting, niet beter en niet minder. Hij heeft gelijk dat PSV top moet zijn om het gat naar ajax te kunnen dichten. En er zijn dit seizoen te veel omstandigheden geweest waardoor het niet top was. Maar de tijd dat PSV en Ajax ongeveer even vaak kampioen werden is echt voorbij, daarvoor is het financiële gat simpelweg te groot geworden.
Yep, helaas. Wen er maar aan. Als Ajax vrolijk 25 miljoen neertelt en deze spits in 1 klap de beste speler van de eredivisie is, dan weet je als PSV waar we staan. Tweede dus, op zeer gepaste afstand.
Ik denk dat de beste speler van de eredivisie bij ons zit. Helaas al twee maandjes in de lappenmand.
PSV heeft pech met de blessures maar achterin/ verdedigend is het onvoldoende. Gisteren 2x schoten op doel tegen gekregen; 2 treffers. En het erge is nog: je wist dat het ging gebeuren. Tegen 'fucking' Den Haag nota bene.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 14 feb 2021, 11:03
Tijn schreef: 14 feb 2021, 10:34

Heb je beelden? Ik heb bij de samenvatting op ESPN net die handsbal niet langs zien komen. Huilen is wel erg bizar verwoord, maar van jou had ik niet anders verwacht. Als we 3 keer genaaid worden en 1 keer goed wegkomen dan is het voor jou al in balans. Eerst was het altijd je hebt ze even vaak mee als tegen en nu zijn enkele scheidsrechters volgens jou al incompetent. Ik heb ook niet gezegd dat ze niet incompetent zijn, dus ze zullen zeker weleens iets niet goed zien. Maar de hoeveelheid grote fouten van onze respectvolle scheidsrechter in het voordeel van Ajax is zo belachelijk groot dat het niet goed te praten is. Maar blijkbaar vind jij het al huilen als je op een PSV forum komt melden met onderbouwing dat Ajax wel heel erg vaak voordeel heeft van alle twijfelgevallen.
Ik zal de beelden er even bijzoeken. Wel heel heel opvallend dat je die net gemist hebt zeg. Scheidsrechters zijn er echt niet om PSV te naaien of wat dan ook. Ajax heeft met afstand de beste selectie van Nederland, met het meeste geld en de beste spelers..Waarom zouden die nog geholpen moeten worden? Er is een aantal scheidsrechters gewoon incompetent. Dat is al jaren zichtbaar en bij Ajax en Feyenoord klagen ze ook over deze scheidsrechters.

https://www.veronicainside.nl/nieuws/af ... ruari-2021

Vanaf 22.10 zie je alle discutabele momenten..
Heel heel opvallend nog wel? Ik heb de samenvatting op ESPN gekeken en daar zit dit moment er niet in, dus waarom je elke keer zo bizar moet overdrijven is echt een raadsel. Hier had je inderdaad een penal voor kunnen geven, al heeft Teze zijn handen vlak naast zijn lichaam en chipt Tadic de bal vanaf een halve meter afstand er tegenaan. Als Gozubuyuk dit gezien had, had hij hem op de stip gelegd denk ik. Maar in dit geval vind ik een VAR die het niet terugdraait een stuk acceptabeler dan de twee rode kaarten. Bij Ajax en Feyenoord klagen ze vast ook, maar die komen zo vaak weg met discutabele situaties dat die geen recht van klagen hebben. Wij krijgen dit soort situaties minimaal 2 keer zo vaak tegen als mee.

Als je het toch persoonlijk wilt maken, ik kan me op het vorige forum nog wel herinneren toen we situaties met beelden bespraken hoe jij je in allerlei bochten wringde om alles maar te draaien. Van Ginkel kreeg de bal van achter zich tegen zijn hand aangekopt was een terechte pingel, maar toen zo'n situatie zich andersom voordeed in een andere wedstrijd was je mening volledig gedraaid.

Bij dit stukje bij VI zie je ook goed wat ze altijd doen, Schmidt mag niet klagen over deze beslissingen, want zijn wisselbeleid is ook niet goed. Alsof dat er iets mee te maken heeft? Als Tagliafico na een uur spelen rood krijgt bij een 2-1 stand is de kans dat je wel doorgaat een stuk groter.

En nu zag ik ook goed de quote van Schmidt, hij zei kampioen worden in deze competitie, waarmee hij duidelijk de beker bedoelde.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

ruuddevil schreef: 14 feb 2021, 10:59 Laten we niet vergeten dat Ajax de situatie, die het hen mogelijk maakt deze aankopen te doen, zelf heeft gecreëerd. Wij moeten dat nastreven in plaats van te gaan lopen huilen dat het niet eerlijk is.
We moeten het zelf doen. Er is 50 miljoen gestoken in Doan, Baumgartl, Bruma, Romero, Luckassen. Er is blijkbaar veel geld voor aankopen, je ziet het alleen niet terug op het veld. Voor die 50 miljoen kun je een ploeg als PSV behoorlijk versterken.

Z.s.m. weer de Champions League in, desnoods via plek 2 en kwalificatie rondes. De vorige keer stonden we met een half elftal zonder aankopen de boel weg te geven tegen Basel en konden we fluiten naar de miljoenen.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 14 feb 2021, 11:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Tijn schreef: 14 feb 2021, 11:21

Heel heel opvallend nog wel? Ik heb de samenvatting op ESPN gekeken en daar zit dit moment er niet in, dus waarom je elke keer zo bizar moet overdrijven is echt een raadsel.
Hier had je inderdaad een penal voor kunnen geven, al heeft Teze zijn handen vlak naast zijn lichaam en chipt Tadic de bal vanaf een halve meter afstand er tegenaan. Als Gozubuyuk dit gezien had, had hij hem op de stip gelegd denk ik. Maar in dit geval vind ik een VAR die het niet terugdraait een stuk acceptabeler dan de twee rode kaarten.
Teze tikt de bal weg met zijn hand, een 100% penalty. Waar ik meer op doelde is dat jij blijkbaar een heel complot ziet waar Ajax steeds maar weer wordt bevoordeeld. Hoe past het missen van deze handsbal daarin?
Bij Ajax en Feyenoord klagen ze vast ook, maar die komen zo vaak weg met discutabele situaties dat die geen recht van klagen hebben. Wij krijgen dit soort situaties minimaal 2 keer zo vaak tegen als mee.
Kun je dat met cijfers staven of is het puur jouw gevoel?
Als je het toch persoonlijk wilt maken, ik kan me op het vorige forum nog wel herinneren toen we situaties met beelden bespraken hoe jij je in allerlei bochten wringde om alles maar te draaien. Van Ginkel kreeg de bal van achter zich tegen zijn hand aangekopt was een terechte pingel, maar toen zo'n situatie zich andersom voordeed in een andere wedstrijd was je mening volledig gedraaid.
Vandaag de dag zou het sowieso een strafschop zijn bij dat moment met Van Ginkel (boven schouderhoogte) toen was het aan de scheidsrechter en voor beide kanten viel wat te zeggen. Ik vond het een domme actie en blijkbaar vindt de IFAB dat ook, want het is nu altijd strafbaar hands. De andere situatie waar je op doelt is me even niet helder. Ik beoordeel alle gevallen apart en zonder clubbril, dus het kan zomaar dat ik het anders zie dan jij. Zo zal een scheidsrechter het ook vaak genoeg anders zien dan jij, maar dat maakt het in een sport waar regels op verschillende manieren zijn te interpreteren niet per definitie fout.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

deninho32 schreef: 14 feb 2021, 11:35 Teze tikt de bal weg met zijn hand, een 100% penalty.
Blijf die net zo bizar vinden als de rode kaarten inderdaad. Niet alleen gaat zijn hand naar de bal, hij geeft hem ook nog een tikje omhoog. Flabbergasted.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Het Kanon schreef: 14 feb 2021, 11:26
ruuddevil schreef: 14 feb 2021, 10:59 Laten we niet vergeten dat Ajax de situatie, die het hen mogelijk maakt deze aankopen te doen, zelf heeft gecreëerd. Wij moeten dat nastreven in plaats van te gaan lopen huilen dat het niet eerlijk is.
We moeten het zelf doen. Er is 50 miljoen gestoken in Doan, Baumgartl, Bruma, Romero, Luckassen. Er is blijkbaar veel geld voor aankopen, je ziet het alleen niet terug op het veld. Voor die 50 miljoen kun je een ploeg als PSV behoorlijk versterken.

Z.s.m. weer de Champions League in, desnoods via plek 2 en kwalificatie rondes. De vorige keer stonden we met een half elftal zonder aankopen de boel weg te geven tegen Basel en konden we fluiten naar de miljoenen.
Het gehele team had er compleet anders kunnen uitzien. Stel je 2 goede verdedigers gehad, 1 goede spits. 1 extra buitenspeler en nog een goede middenvelder. Dan had je makkelijk 2-3 geblesseerde kunnen opvangen zodat je niet terug moet naar jeugdspelers en bankzitters die niet goed genoeg zijn. De Trainer had dan gewoon meer kwaliteit gehad om mee te werken, de tactiek van Schmidt werkt alleen als je genoeg kwaliteit hebt. Het grote voordeel wat Ajax heeft is dat ze miskopen weer kunnen verkopen voor bijna het zelfde bedrag als waarvoor ze aangekocht zijn. Waardoor ze kunnen blijven investeren en het CL geld elk jaar kunnen bijschrijven. CL plaatsing is cruciaal dit jaar, dan maar via de 2e plek. Maar dat geld is nodig om de zwakke plekken en zwakke bank te versterken. Wederom geen CL geld in deze Corona tijden is killing.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Tsja. De eerste plek gaat heel erg moeilijk worden dit jaar. Welhaast onmogelijk zelfs, of Ajax moet een enorme inzinking krijgen. Vol voor de tweede plek en de EL dan maar. De paralellen met Ajax in ‘16/‘17 dienen zich aan: door een prutclubje uitgeschakeld in de beker, tweede plaats in de ED en, met wat geluk, goed presteren in Europa. En dat werd/wordt als een goed jaar gezien. Kunnen we evenaren en de toekomst is weldra geschiedenis. We’re back!
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

#inrogerwetrust
#simplythebest
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Bij Salzburg werd hij ook pas in zijn 2e seizoen kampioen. En bij Leverkusen had hij ook even tijd nodig.

We moeten blijven vertrouwen op Roger. Ook al is het nu allemaal niet florissant..
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Ik baal van het resultaat, maar gisteren was echt goed van onze kant. Tegen Feyenoord was het spel heel goed, net als de tweede helft tegen Ajax en de wedstrijd tegen Twente. Het liet ook zien waar we kwaliteit tekort komen: voorin (met het gemis van Götze, Madueke en Gakpo) en centraal achterin (Baumi en Teze blunderen bij de tegengoals). Aan John de taak om een geweldige CV te halen op wie we kunnen leunen en die de boel achterin regelt.
#simplythebest
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

We staan aan de rand van een nieuwe crisis die we ons zelf en door anderen aan laten praten. Dat de nationale media helemaal tegen Schmidt keert vind ik niet zo onlogisch maar dat onze eigen supporters hun eigenwijsheid en geduld het verliest van het vertrouwen is wel zonde. Een jaar geleden in diepe crisis en nu nog steeds comfortabel voor plek 2 en we zitten nog in Europa. Dat we het zicht op titel zijn verloren is wel duidelijk dus we moeten onze meerdere erkennen in Ajax. Dat team is stabieler, technische en heeft wat meer geluk gehad dan wij dit jaar. En dat we uit verliezen voor de competitie en beker is geen schande, en als we ze loten in de EL gaan we er ook uit.

Ik geloof dat onze verdedigers alle 4 goed genoeg zijn voor PSV om kampioen mee te worden, maar dat ze soms in lastige posities worden gebracht door een heel aanvallend systeem is een keuze waar PSV all in voor ging. Als je de vruchten wil plukken in dit systeem moet je voorin meer goals maken dat je er zelf tegen krijgt en als je Twente Heerenveen en Ado samen pakt is het puntverlies te wijden aan te weinig goals maken, niet aan ze te makkelijk tegen krijgen.

In de andere wedstrijden tegen de top 5 clubs hebben we ook niet gewonnen maar als je naar de spelers kijkt die we hebben gemist in die wedstrijden dan is dat ook een prima excuus. Ook hier weer 3 van de 4 wedstrijden uit.

Thuis hebben we dit jaar geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld maar wel slechts verloren van Granada en AZ en de rest alles wel binnen gehengeld. Nu krijgen we straks Ajax Feyenoord en Vitesse alle drie thuis en waarschijnlijk met een fitte selectie. Dan kunnen we wel eens eerlijk kijken waar we staan.

Elk nadeel heeft ook zijn voordeel, we kunnen nu alles op de EL zetten en met een goede basis en bank best wel eens verrassen. Maar wel eerst even donderdag overleven.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Uit of thuis is toch helemaal niet zo relevant dit jaar?
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

11 Sir Tinus schreef: 14 feb 2021, 14:16 Dat we het zicht op titel zijn verloren is wel duidelijk dus we moeten onze meerdere erkennen in Ajax. Dat team is stabieler, technische en heeft wat meer geluk gehad dan wij dit jaar. En dat we uit verliezen voor de competitie en beker is geen schande, en als we ze loten in de EL gaan we er ook uit.
Als we Ajax loten in de EL dan:
- is dat hopelijk met Götze aan onze kant
- zeker zonder Haller aan hun kant en de enige helft die we tegen hen hebben gespeeld zonder Haller waren we duidelijk sterker

Dus ik zou niet weten waarom we er dan ook uitgaan.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

TomPSV schreef: 14 feb 2021, 14:22 Uit of thuis is toch helemaal niet zo relevant dit jaar?
PSV heeft thuis 2x niet gewonnen en uit 9x niet gewonnen, als je dan denkt dat enkel het publiek een factor is bij uitwedstrijden dan zou je zeggen dat het niet uit zou moeten maken. Maar vergelijk deze cijfers met de afgelopen 2,5 jaar dan is dit het ultieme patroon.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

loginnaam schreef: 14 feb 2021, 14:28
11 Sir Tinus schreef: 14 feb 2021, 14:16 Dat we het zicht op titel zijn verloren is wel duidelijk dus we moeten onze meerdere erkennen in Ajax. Dat team is stabieler, technische en heeft wat meer geluk gehad dan wij dit jaar. En dat we uit verliezen voor de competitie en beker is geen schande, en als we ze loten in de EL gaan we er ook uit.
Als we Ajax loten in de EL dan:
- is dat hopelijk met Götze aan onze kant
- zeker zonder Haller aan hun kant en de enige helft die we tegen hen hebben gespeeld zonder Haller waren we duidelijk sterker

Dus ik zou niet weten waarom we er dan ook uitgaan.
Dit team bij Ajax heeft ik weet niet hoeveel Europese ervaring en ze zijn gewoon sterker. Natuurlijk kan een koe altijd een haas vangen en moet ik het minder stellig zeggen maar het was maar om een punt te maken dat we binnen NL gewoon nr 2 zijn en dat is geen schande als je realistisch bent.

Dat de meeste supporters het zat zijn om nr 2 of 3 of 4 te zijn is natuurlijk terecht, dat heb ik ook.
Erickpsvkampioen
Bankzitter
3
Berichten: 256
Lid geworden op: 13 dec 2020
Clubvoorkeur: er is maar 1 club...

Alleen door de status van Roger is er nog vertrouwen. Als Ruud Brood voor de groep stond moest hij al lang weg
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Erickpsvkampioen schreef: 14 feb 2021, 15:15 Alleen door de status van Roger is er nog vertrouwen. Als Ruud Brood voor de groep stond moest hij al lang weg
Wat is nu je punt?
#simplythebest

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt