Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Johnnie Walker schreef: 13 feb 2021, 20:04 Godskolere wat is deze man het even kwijt zeg.
Want? Prima pot op 1 of 2 gekke ballen voor rust na.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ja? My bad dan. Ik vond 'm slecht, maar heb dan ook wel door een emotionele bril gekeken. Misschien verkeerd gezien.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vond Sangaré ook zeer matig. Nu al een wedstrijd of 3-4. Vandaag iets beter dan de vorige twee, maar niks vergeleken met zijn eerste maanden.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Thijs85 schreef: 13 feb 2021, 20:15 Ik vond Sangaré ook zeer matig. Nu al een wedstrijd of 3-4. Vandaag iets beter dan de vorige twee, maar niks vergeleken met zijn eerste maanden.
Helemaal mee eens. Ziet er af en toe klunzig uit..
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond hem echt niet zeer matig. Stond bijna altijd op de goede plek, zorgde voor een goeie balcirculatie en verloor bijna geen duels.

De vorige wedstrijden was 'ie wat mij betreft ook niet goed, maar ik vond het vandaag weer ergens op lijken. Dankzij hem en Rosario kwamen we 90 minuten lang aan voetballen toe en ADO juist niet.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Echt goed was hij vandaag in ieder geval ook niet. Natuurlijk veroverde hij veel ballen, samen met Rosario. Komt ook doordat bij balverlies er door het team veel druk wordt gezet en ADO de bal dan blind naar voren trapt. Heel vaak belandt hij dan in de voeten van Rosario of Sangare. Daar ligt ook de kracht van beide spelers. De vier voorin plus de backs moeten voorin combineren, bij balverlies druk geven en Rosario en Sangare moeten de ballen dan opvangen.

Alleen is het aan de bal toch vaak erg moeizaam. Zeker bij Sangare. Rosario heeft soms nog een knappe bal er tussen zitten. Maar beide zijn niet heel verfijnd. Het zijn geen jongens die met assists -
strooien laat staan zelf een goal meepikken.

Zeker vandaag is het dan te veel hetzelfde. Met Thomas erbij wordt het problematisch. Drie jongens in het midden die zelf nul gevaar richting het doel.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vind Sangaré zeker een aanwinst voor PSV, maar als hij door wil groeien dan zal hij echt een heel stuk minder vaak in vrijheid ballen moeten gaan inleveren bij de tegenstander.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tackles attempted/won: 7/7 (by far meeste op heel het veld)
Aerials attempted/won: 13/8 (meeste op heel het veld)
Duels attempted/won: 26/17 (meeste op heel het veld)
Interceptions: 3 (hoogste PSV'er)
Recoveries: 9
Final Third passes: 30 (na Rosario meeste op het veld)
Dribbles: 2
Keypasses: 2
Progressive passes: 12/19

Speelde nmi echt wel een goede pot. Maar zijn verbeterpunt en onzekerheid zit hem met name in dat hij soms een pass wilt gaan geven, terwijl die passinglijn simpelweg niet realistisch is. En in die fase van de opbouw en in zijn positie kan balverlies dan pijnlijk aflopen. Dat moet eruit en dan heb je echt heel goed materiaal.

Ik denk trouwens dat Sangare erbij scouts en clubs veel beter opstaat dan dat men hier over het algemeen schetst.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

[mention]Heruone[/mention]
Hij weet inderdaad bijna elke wedstrijd deze imposante statistieken te overleggen en wanneer je hem dan een op het oog makkelijke pass recht in de voeten van de tegenstander ziet geven dan blijft dat toch hangen.
Volgens mij heeft hij daarmee ook een beetje een 'cheatcode' gevonden om deze statistieken te boosten, na zijn zwakke passes zet hij de tegenstander gelijk onder druk en zo herovert hij vaak de bal.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Heruone schreef: 14 feb 2021, 03:12 Tackles attempted/won: 7/7 (by far meeste op heel het veld)
Aerials attempted/won: 13/8 (meeste op heel het veld)
Duels attempted/won: 26/17 (meeste op heel het veld)
Interceptions: 3 (hoogste PSV'er)
Recoveries: 9
Final Third passes: 30 (na Rosario meeste op het veld)
Dribbles: 2
Keypasses: 2
Progressive passes: 12/19

Speelde nmi echt wel een goede pot. Maar zijn verbeterpunt en onzekerheid zit hem met name in dat hij soms een pass wilt gaan geven, terwijl die passinglijn simpelweg niet realistisch is. En in die fase van de opbouw en in zijn positie kan balverlies dan pijnlijk aflopen. Dat moet eruit en dan heb je echt heel goed materiaal.

Ik denk trouwens dat Sangare erbij scouts en clubs veel beter opstaat dan dat men hier over het algemeen schetst.
Dat zijn beste cijfers inderdaad. Nu nog die laatste 5% juiste keuzes maken en hij levert 40 miljoen op.
tijn0

Dankzij plaatsing CL.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Deze simpele ballen inleveren deed hij bij Toulouse ook. Hij heeft qua nauuwkeurigheid in passing al een flinke stap gezet.

Wat mij wel opvalt is dat hij nu over het algemeen kiest voor een lage bal, dit terwijl hij bij Toulouse regelmatig voor de optie koos boogballen achter de verdediging of op de spits. Dit ging niet altijd goed, vandaar de lagere nauuwkeurigheid onder ander, maar hierdoor werd zijn team wel meteen gelanceerd en gevaarlijk.
Ook de balletjes terug en heel dicht door het midden langs tegenstanders spelen dit doet hij pas sinds dit seizoen. Het zou mij niet verbazen dat hij van hogeraf heeft gehoord geen boogballen of het tot een minimum houden.

Het ziet er wel knullig uit de bal zo verspelen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij probeert idd soms de onmogelijke bal te geven en/of de bal door de tegenstander heen te spelen. Als ie het simpel houdt dan zal het veel beter gaan. Tis ook niet makkelijk voor hem en Rosario, ze komen vaak aan de bal want ze veroveren veel ballen en moeten dan direct naar voren spelen en als ze een foute pass geven dan ligt het open want de backs staan al hoog en de half tienen staan voor ze.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Was sterk vandaag. Jammer dat hij Olympiakos en Ajax moet missen.
tijn0

Nou, voor hemzelf wel fijn, geloof ik.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

tijn0 schreef: 21 feb 2021, 18:48 Nou, voor hemzelf wel fijn, geloof ik.
Die kon echt niet meer nee. Heeft ook bijna alles gespeeld dit seizoen.
tijn0

Inderdaad. En hij moet ons nog naar de Europacup schieten, later dit seizoen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat kan deze gast poetsen zeg. Nondeju. Die gaan we missen maar dan kan ie in ieder geval rusten, want we hebben hem hard nodig. Ruimt veel op omdat die paddenstoel naast hem staat en niet kan voetballen.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Uitstekende wedstrijd van Sangare. In de Eredivisie een unieke speler, zo’n powerhouse op het middenveld. Ontzettend zuur dat we hem missen tegen Olympiakos en Ajax.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Speelde echt goed, jammer dat we hem moeten missen donderdag en zondag.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Speelt erg ongelukkig om het maar zacht uit te drukken.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Heeft veel te vaak de bal, dat is niet zijn kracht. Lekker laten buffelen met Boscagli naast hem.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Wat mij betreft de minste PSV'er vandaag.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik vind het nog steeds een dommekracht..
Voor een verdedigend ingesteld elftal misschien goud waard maar in dit systeem een te lage handelingssnelheid heeft..
Past beter in de Premier League mijn inziens..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vond hem juist heel sterk in zijn onderscheppingen. Maar moet te veel het spel maken tegen een ingezakte tegenstander die hem ook aan de bal laat. Dat is niet zijn kracht. Het blijft slordig, maar verder had ik hem vandaag echt niet willen missen of wisselen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Was niet zijn beste wedstrijd maar was ook zeker niet de slechtste PSV'er. Iets meer balverlies dan gemiddeld bij hem, dat kwam echter ook doordat hij telkens hoger dan normaal de pass vooruit probeerde te geven. Tegen 6-7 verdedigend ingestelde spelers is de kans op balverlies dan ook hoog, daar had heel PSV last van. Verder een prima middenvelder die nog wat ontwikkelpunten heeft, zeker in topwedstrijden.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré