Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

nilssonH schreef: 13 mar 2023, 22:56 Jammer van die misser, maar Van Duiven wel weer enorm gevaarlijk en kreeg ook beide penalties mee. Weer eens drie punten, prima.
Vanavond niks gezien, maar Van Duiven heeft wel specifieke kwaliteiten waardoor ik hem kansen toedicht het eerste te kunnen gaan halen. Hele interessante spits.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Van Duiven gaat op zeker het eerste halen. Die jongen bulkt van het talent. Kan echt goed voetballen en is voor zo'n klein mannetje best sterk maar vooral slim in de duels. En het belangrijkste voor een spits, kan scoren. Miste gister een penalty maar dat zijn de mooie leermomenten waar Jong PSV voor dient. Van Duiven is van de "nieuwe lichting " het verst in zijn ontwikkeling maar er komt een hele mooie groep talenten aan.
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij had nog een pingel meer moeten hebben, ongelooflijk dat de scheids het "bal-gespeeld-gebaar" maakt terwijl die verdediger niet eens in de buurt kwam.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Prima week zo met 6 uit 2. En beide keren stand gehouden in de eindfase :mrgreen:
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Treurig die chatgtp wedstrijdverslagen van VI

“ Jong PSV heeft met één punt achter gestaan in de Eerste Divisie-wedstrijd tegen De Graafschap van vrijdag in het PSV Campus De Herdgang. Eindhoven sloeg er echter in om een achterstand om te toveren tot een voorsprong. Het duel eindigde uiteindelijk in een overwinning met als eindstand: 2-1.
De Graafschap nam vroeg in de wedstrijd een voorsprong, toen Basar Önal scoorde in de 26ste minuut, met een assist van Philip Brittijn.
Met nog bijna een half uur te gaan maakte August Priske gelijk voor Jong PSV met een assist van Simon Colyn.
Maar Jong PSV had nog tijd voor een extra doelpunt. Priske vond het doel opnieuw met vier minuten te spelen, op aangeven van Colyn.
In de vijf laatste wedstrijden heeft Jong PSV twee overwinningen behaald, één keer gelijkgespeeld en twee keer verloren, terwijl De Graafschap drie overwinningen en twee nederlagen heeft. Dit was de zevende overwinning met één doelpunt verschil van Jong PSV dit seizoen. De nederlaag was ook voor De Graafschap de tiende nederlaag met één doelpunt verschil.
Jong PSV speelt in de volgende wedstrijd thuis tegen Roda JC op PSV Campus De Herdgang, De Graafschap treft Jong AZ in de uitwedstrijd op het AFAS Trainingscomplex. Beide wedstrijden worden gespeeld op maandag 3 april om 20.00 uur.”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Wat heeft van Duiven dan om het op een meer volwassen niveau te laten zien? Hij scoort makkelijk maar is hij snel/sterk genoeg om tegen ED clubs in die positie te komen?
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Vind persoonlijk dat Seelt zich goed ontwikkeld. Hij wordt steeds belangrijker voor het team. Persoonlijk blijf ik Tielemans een interessante speler vinden. Zou ook zeker met hem verlengen en kijken hoe hij het in de voorbereiding doet. Van Duiven en Babadi maken goede minuten. Heb het gevoel dat Comenencia een beetje stil staat, hij speelt wel zo een beetje alles, maar heb niet echt het gevoel dat hij echt een uitblinker is. VInd persoonlijk de linksback positie erg interessant. Op dit moment speelt daar Jimenez en hij doet het opvallend goed. Hij was een van de grotere talenten, maar pakte weinig minuten op het middenveld en nu doet hij het best goed achterin.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Sparts schreef: 17 mar 2023, 22:35 Treurig die chatgtp wedstrijdverslagen van VI

“ Jong PSV heeft met één punt achter gestaan in de Eerste Divisie-wedstrijd tegen De Graafschap van vrijdag in het PSV Campus De Herdgang. Eindhoven sloeg er echter in om een achterstand om te toveren tot een voorsprong. Het duel eindigde uiteindelijk in een overwinning met als eindstand: 2-1.
De Graafschap nam vroeg in de wedstrijd een voorsprong, toen Basar Önal scoorde in de 26ste minuut, met een assist van Philip Brittijn.
Met nog bijna een half uur te gaan maakte August Priske gelijk voor Jong PSV met een assist van Simon Colyn.
Maar Jong PSV had nog tijd voor een extra doelpunt. Priske vond het doel opnieuw met vier minuten te spelen, op aangeven van Colyn.
In de vijf laatste wedstrijden heeft Jong PSV twee overwinningen behaald, één keer gelijkgespeeld en twee keer verloren, terwijl De Graafschap drie overwinningen en twee nederlagen heeft. Dit was de zevende overwinning met één doelpunt verschil van Jong PSV dit seizoen. De nederlaag was ook voor De Graafschap de tiende nederlaag met één doelpunt verschil.
Jong PSV speelt in de volgende wedstrijd thuis tegen Roda JC op PSV Campus De Herdgang, De Graafschap treft Jong AZ in de uitwedstrijd op het AFAS Trainingscomplex. Beide wedstrijden worden gespeeld op maandag 3 april om 20.00 uur.”
Het treurige hieraan is dat een persoon dit geschreven heeft. ChatGTP schrijft betere teksten dan dit.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Sparts schreef: 17 mar 2023, 22:35 Treurig die chatgtp wedstrijdverslagen van VI

“ Jong PSV heeft met één punt achter gestaan in de Eerste Divisie-wedstrijd tegen De Graafschap van vrijdag in het PSV Campus De Herdgang. Eindhoven sloeg er echter in om een achterstand om te toveren tot een voorsprong. Het duel eindigde uiteindelijk in een overwinning met als eindstand: 2-1.
De Graafschap nam vroeg in de wedstrijd een voorsprong, toen Basar Önal scoorde in de 26ste minuut, met een assist van Philip Brittijn.
Met nog bijna een half uur te gaan maakte August Priske gelijk voor Jong PSV met een assist van Simon Colyn.
Maar Jong PSV had nog tijd voor een extra doelpunt. Priske vond het doel opnieuw met vier minuten te spelen, op aangeven van Colyn.
In de vijf laatste wedstrijden heeft Jong PSV twee overwinningen behaald, één keer gelijkgespeeld en twee keer verloren, terwijl De Graafschap drie overwinningen en twee nederlagen heeft. Dit was de zevende overwinning met één doelpunt verschil van Jong PSV dit seizoen. De nederlaag was ook voor De Graafschap de tiende nederlaag met één doelpunt verschil.
Jong PSV speelt in de volgende wedstrijd thuis tegen Roda JC op PSV Campus De Herdgang, De Graafschap treft Jong AZ in de uitwedstrijd op het AFAS Trainingscomplex. Beide wedstrijden worden gespeeld op maandag 3 april om 20.00 uur.”
Ik las hem gisteravond ook en wou het ook al plaatsen, wat een verschrikkelijk slecht stuk zeg.
"in het PSV Campus De Herdgang" "Eindhoven sloeg er echter in om een achterstand om te toveren tot een voorsprong".
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Iemand toevallig de namen los van Sealy en Doudah?

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tyrick Bodak en waarschijnlijk D’Leanu Arts.

Priske Flyger nog onduidelijk. Fedde Leysen loopt af maar wordt waarschijnlijk wel verlengd. Dat was het.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

D’Leanu, wat een naam. Lijkt mij vervelend om heel je leven lang iedere keer te moeten spellen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Standbeeld schreef: 30 mar 2023, 23:00 D’Leanu, wat een naam. Lijkt mij vervelend om heel je leven lang iedere keer te moeten spellen.
D’Leanu but friends call me Dylano..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Skuddem schreef: 30 mar 2023, 23:02
Standbeeld schreef: 30 mar 2023, 23:00 D’Leanu, wat een naam. Lijkt mij vervelend om heel je leven lang iedere keer te moeten spellen.
D’Leanu but friends call me Dylano..
Ha betrapt! Probeert ie met een profvoetballersalaris ff snel die boete af te kunnen betalen. Goed dat PSV het doorheeft.

Is ook moeilijk doorbreken als je alleen maar uitwedstrijden kunt spelen...
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Standbeeld schreef: 30 mar 2023, 23:00 D’Leanu, wat een naam. Lijkt mij vervelend om heel je leven lang iedere keer te moeten spellen.
Vooral als je moeite hebt met spellen. Wellicht is hij zo ook aan zijn naam gekomen.😉
Gebruikersavatar
Jordi
Regelmatige invaller
1
Berichten: 312
Lid geworden op: 30 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman

Virtuele kampioen van de Jong teams, kunnen we alsnog naar het stadhuisplein. :party:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Er was ooit een tijd dat Roda een angstgegner was...
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 03 apr 2023, 21:18 Er was ooit een tijd dat Roda een angstgegner was...
Ik kan mij nog een doelpunt van Hendrix herinneren uit bij Roda. Volgens mij in de kruising. Toen waren we al kampioen. Was precies de enige keer dat bal er wél in vloog als Hennie ging schieten na een afvallende bal. :tear:
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Standbeeld schreef: 03 apr 2023, 21:27
Grasmat schreef: 03 apr 2023, 21:18 Er was ooit een tijd dat Roda een angstgegner was...
Ik kan mij nog een doelpunt van Hendrix herinneren uit bij Roda. Volgens mij in de kruising. Toen waren we al kampioen. Was precies de enige keer dat bal er wél in vloog als Hennie ging schieten na een afvallende bal. :tear:

Geen afvallende bal, wel de moeite waard om nog eens te delen. Heerlijk troosteloos 😂

Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Standbeeld schreef: 03 apr 2023, 21:27
Grasmat schreef: 03 apr 2023, 21:18 Er was ooit een tijd dat Roda een angstgegner was...
Ik kan mij nog een doelpunt van Hendrix herinneren uit bij Roda. Volgens mij in de kruising. Toen waren we al kampioen. Was precies de enige keer dat bal er wél in vloog als Hennie ging schieten na een afvallende bal. :tear:
Hennie was toen nog dronken zei hij zelf gekscherend 😂
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 03 apr 2023, 21:30
Standbeeld schreef: 03 apr 2023, 21:27
Ik kan mij nog een doelpunt van Hendrix herinneren uit bij Roda. Volgens mij in de kruising. Toen waren we al kampioen. Was precies de enige keer dat bal er wél in vloog als Hennie ging schieten na een afvallende bal. :tear:

Geen afvallende bal, wel de moeite waard om nog eens te delen. Heerlijk troosteloos 😂

Moest flink wat moeite doen. Maar daar issie dan hoor, de wondergoal:
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Bovenaan in de vierde periodetitel :king: Nog effe…
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die 2-0 van Babadi pff. Die voetbeweging om te zorgen dat de keeper moet stoppen en gaat twijfelen waardoor hij m rustig in de hoek kan plaatsen. Echt een fenomenale goal.

En die 4-0 trouwens ook van Van Duiven. Niet gelijk schieten, maar aannemen omdat je tijd en ruimte hebt en hem dan koelbloedig chippen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Goal van Babadi was grote klasse inderdaad. Enigszins in de schaduw van Duif ontwikkelt hij zich gestaag.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Babadi gaat ook wel lekker na een stroeve start van dit seizoen. Verder is het vooral afwachten hoe een aantal andere spelers zich gaan ontwikkelen die afgelopen winter zijn doorgeschoven.

Ik vond die tweede goal van Van Duiven ook lekker. De loopactie inclusief timing maakt de goal en dat heb ik hem vaker zien doen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen