Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Elk nadeel heeft zijn voordeel... er is nu geen enkel excuus om geen klasse rechtsback te halen komende periode. Die moet direct, vanaf dag 1 training op het veld staan. Heb je met Aanholt, die uitstekende aankoop en Mauro 3 prima backs. Kan je Mwene mooi laten gaan, Sambo terug halen en bekijken in de eerste periode van de voorbereiding of hij een serieuze optie is.Mauro Júnior
-
- International
- 1
- Favoriete speler: Xavi Simons
- Gegeven waarderingen: 69
- Gekregen waarderingen: 124
Er zijn toch al meerdere onderzoeken geweest, of in ieder geval aanwijzingen, dat het voor spelers kan helpen om in externe omstandigheden te revalideren? Ik kan me herinneren dat die vraag al eens gesteld is en toen werd verklaard dat het voor spelers heel deprimerend kan werken als ze iedere dag in de faciliteiten van de club rondlopen, alle medespelers zien maar zelf niet kunnen spelen. Daar is toen volgens mij al eens naar gevraagd.
- Deze gebruikers waarderen DeEintovenaar voor dit bericht:
- Grasmat
-
- Internationale topspeler
- 5
- Favoriete speler: Noni Madueke
- Gegeven waarderingen: 1746
- Gekregen waarderingen: 592
We herhalen graag dingen hier op het forum. Iemand al gehoord over de clausule bij Simons?DeEintovenaar schreef: ↑11 mar 2023, 07:42 Er zijn toch al meerdere onderzoeken geweest, of in ieder geval aanwijzingen, dat het voor spelers kan helpen om in externe omstandigheden te revalideren? Ik kan me herinneren dat die vraag al eens gesteld is en toen werd verklaard dat het voor spelers heel deprimerend kan werken als ze iedere dag in de faciliteiten van de club rondlopen, alle medespelers zien maar zelf niet kunnen spelen. Daar is toen volgens mij al eens naar gevraagd.
- DonyellMalen
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
- Gegeven waarderingen: 305
- Gekregen waarderingen: 584
Hier sluit ik me wel bij aan. Die rechtsback moet hoe dan ook komen. Ben overigens echt benieuwd hoe ver Sambo komende zomer is, blijf dat een interessant talent vinden.Juancho schreef: ↑10 mar 2023, 23:52 Elk nadeel heeft zijn voordeel... er is nu geen enkel excuus om geen klasse rechtsback te halen komende periode. Die moet direct, vanaf dag 1 training op het veld staan. Heb je met Aanholt, die uitstekende aankoop en Mauro 3 prima backs. Kan je Mwene mooi laten gaan, Sambo terug halen en bekijken in de eerste periode van de voorbereiding of hij een serieuze optie is.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 5
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Joël Drommel
- Gegeven waarderingen: 507
- Gekregen waarderingen: 952
-
- Geselecteerd voor Oranje
- 2
- Gegeven waarderingen: 87
- Gekregen waarderingen: 255
- DonyellMalen
- 2
- Gegeven waarderingen: 305
- Gekregen waarderingen: 584
- Ren Höek
- Vedette
- 4
- Gegeven waarderingen: 5576
- Gekregen waarderingen: 1739
Wat is dat toch altijd op dit forum met het zo vaak niet vermelden waar het over gaat of reageren op nieuwsberichten die hier niet geplaatst worden?
Ik neem aan dat het dit betreft:
Ik neem aan dat het dit betreft:
- Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 5):
- 29.04.2007 • Standbeeld • Tijn • Thijs • loginnaam
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen