Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

AS Roma dus

Edit: en als ze doorgaan de winnaar van Leverkusen en Union.
Gebruikersavatar
Dropshot
Talent
1
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Van alle clubs loten ze net de enige waar ze waarschijnlijk weer geen supporters mee naartoe kunnen nemen
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Realistische kans op een finale. Sluit het niet uit. Goed voor de competitie, zou het dan toch nog kunnen… 😉.
Goede loting en aan de goede kant van het schema. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10002
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zal de gemeente Rome blij mee zijn!

Deze sneer was toen wel mooi na die Conference League-finale

Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dat Feyenoord maar flink uithaalt tegen ajax aanstaande zondag, en vervolgens ook AS Roma opzij zet over 2 wedstrijden.

Ajax moet eens de CL mislopen
Feyenoord lekker punten binnenhalen voor Nederland en vanwege het slopende schema en de focus op Europa, is dat ook gelijke de enige mogelijkheid dat (gezien hun programma en voorsprong) we nog mogen dromen over de titel.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 17 mar 2023, 13:24 Dat Feyenoord maar flink uithaalt tegen ajax aanstaande zondag, en vervolgens ook AS Roma opzij zet over 2 wedstrijden.

Ajax moet eens de CL mislopen
Feyenoord lekker punten binnenhalen voor Nederland en vanwege het slopende schema en de focus op Europa, is dat ook gelijke de enige mogelijkheid dat (gezien hun programma en voorsprong) we nog mogen dromen over de titel.
Als Ajax 2e wordt dan lopen ze in de voorronde via Mydtjyland en Rangers gewoon weer de groepsfase in hoor.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Persepolis schreef: 17 mar 2023, 13:12 AS Roma dus

Edit: en als ze doorgaan de winnaar van Leverkusen en Union.
Zijn de supportertjes niet blij mee...
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

trouwepsvfan schreef: 17 mar 2023, 13:27
Skuddem schreef: 17 mar 2023, 13:24 Dat Feyenoord maar flink uithaalt tegen ajax aanstaande zondag, en vervolgens ook AS Roma opzij zet over 2 wedstrijden.

Ajax moet eens de CL mislopen
Feyenoord lekker punten binnenhalen voor Nederland en vanwege het slopende schema en de focus op Europa, is dat ook gelijke de enige mogelijkheid dat (gezien hun programma en voorsprong) we nog mogen dromen over de titel.
Als Ajax 2e wordt dan lopen ze in de voorronde via Mydtjyland en Rangers gewoon weer de groepsfase in hoor.
Dat denk ik ook ja, al konden ze niet tegen Rangers loten dacht ik gelezen te hebben. Afijn, daarom is in mijn masterplan een overwinning van Feyenoord op ajax 🤢ingecalculeerd zodat wijzelf en AZ direct kunnen afrekenen met ajax 🤮en de eindklassering er ongeveer zo uit gaat zien:
(1) PSV / Feyenoord
(2) Feyenoord / PSV
(3) AZ / ajax 🤢
(4) ajax🤮 / AZ

✌️
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dropshot schreef: 17 mar 2023, 13:18 Van alle clubs loten ze net de enige waar ze waarschijnlijk weer geen supporters mee naartoe kunnen nemen
Buiten het stadion is ook een 'wedstrijd', daar hebben die 'supporters' geen kaartjes voor nodig.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

In Rome zullen de autoriteiten liever een andere ploeg hebben gezien. Sportief gezien een lastige maar geen onmogelijke tegenstander. Ook de eventuele halve finale biedt mogelijkheden.

Ondanks dat het niet mijn club is, is het knap hoe goed ze het doen. Vorig seizoen een geweldige Europese campagne, gekozen om te cashen met de verkoop van driekwart van de basiself, en dit seizoen weer een prima ploeg. Met het binnenhalen van Slot hebben ze een gouden zet gedaan. Twee keer zo domineren tegen Shakhtar is knap.

Met ook AZ die het goed doet en Ajax met weliswaar een mindere fase zit maar financieel nog de mogelijkheden heeft, wordt het een uitdagende tijd voor ons. Genoeg werk aan de winkel voor van Nistelrooy, Stewart en Brands.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mooi hoor, Gini die in de Kuip in de laatste minuut de winnende maakt waardoor Feyenoord uitgeschakeld wordt.

Eens kijken of ie dan nog daar mag terugkeren van de tokkies.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ja, laat Feyenoord maar lekker kampioen worden en verdergaan in de EL; hebben we komend jaar twee clubs met geld en aantrekkingskracht voor ons. Briljant masterplan.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

FrenkieFappers en WiefferWankers Unite!
https://www.vi.nl/nieuws/wieffer-kan-bi ... f-andersom
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dadelijk valt Wieffer alla Rosario door de mand bij het NL 11 tal. Je gaat het bijna hopen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Feyenoord gaat ajax zo’n ongelofelijk pak slaag geven. Het is duidelijk dat ajax op een heel dun koordje balanceert waarbij de situatie ondanks de 7 overwinningen sinds Heitinga, nog steeds borderline explosief is. Ze winnen hun wedstrijdjes maar leven nu al een week naar de dag toe van de klassieker, iedereen kijkt naar elkaar van wat gaat de opstelling worden, krijg ik een kans…ik moet het laten zien…allemaal egootjes die op een heel dun lijntje van teamspirit balanceren is mijn gedachte daarbij. Dit terwijl Feyenoord boven zichzelf aan het uit stijgen zie de 7-1, precies op het goede moment. De fase van egootjes en zoekende spelers is daar al voorbij en ze opereren nu gewoon als een hecht collectief van waaruit spelers kunnen excelleren, dat zie je op het veld en door de (aard van de) prestaties. Het is geen top top level maar wel top-medium. Bij ajax is het toch meer medium-lauw.

Volgens de wetten van het universum zal het zich daarom afrekenen dat ajax een historisch pak slaag in de eigen Arena (1-5), en moge het dan ook in de sterren geschreven staan dat PSV afrekent met Vitesse. En Twente wint van AZ.

Feyenoord 61
ajax 55
PSV 55
AZ 53

Feyenoord gaat nog zat punten verspelen vanwege het dubbele programma vermoed ik, uiteindelijk is het nog lang tot einde seizoen en ik betwijfel of ze het volhouden. 6 puntjes ben je zo kwijt, dat weten we allemaal ;-)

Dus hebben wij het in eigen hand.
Doen wat we moeten doen +
ajax WEER verslaan +
Bekerfinale behalen
Het al afmaken nog voor de laatste speelronde.
Feestvieren
Ruudje z’n contract verlengen
Onszelf versterken met een Amerikaanse opbouwende verdediger en wellicht een Amerikaanse investeerder (geintje)
CL spelen
EL spelen
En dan zien we wel hoever we komen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Doe mij ook wat van dat spul Skuddem.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Grasmat schreef: 17 mar 2023, 21:22 Doe mij ook wat van dat spul Skuddem.
Het heet: ‘we gaan er potverdikkie tegenaan’. Super motivatie coach. Ik zeg doen
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Laat ik ook maar eens een gokje wagen dan, Ajax wint zondag. Gewoon, omdat het Ajax tegen Feyenoord is. En dat nog voorspelbaarder is dan Feyenoord-PSV, hoe de teams er ook voorstaan.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

https://www.vi.nl/pro/zo-nadelig-is-het ... #lees-meer

En nu direct weer een artikel op VI over hoe nadelig te weinig rust is.
Wij spelen het hele jaar al met veel te weinig rust, maar toen hoorde je er weinig over.

Quote artikel:
Over slechts een paar wedstrijden gerekend is het mogelijk om de datamodellen te verslaan. Zoals dat zondag tegen Ajax óók gewoon kan. Over een langere periode is dat alleen nauwelijks te bewerkstelligen.

Goh, voor wie geldt dat het maar een paar wedstrijden speelt binnen 72 uur en voor welke club is het al 3 seizoenen schering en inslag?

Volgende quote:
Overigens heeft een Europese campagne niet alleen negatieve effecten. Inspanningsfysiologen van topclubs zien dat in Europese potjes vaak een hogere intensiteit wordt gehaald, omdat de weerstand dwingt tot meer en sneller handelen. Die fysieke waarden nemen topclubs daarna mee richting de Eredivisie. Zodat ook daar in een hoger tempo gespeeld kan worden. Alleen betaalt dat voordeel zich vooral uit met meer rusttijd tussen wedstrijden. Zodat spelers daadwerkelijk de tijd hebben om volledig te herstellen. Die gelegenheid heeft Feyenoord niet richting de topper tegen Ajax.

Juist en voor welke clubs geldt dit dan meestal in ons competitieprogramma?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Het meest gunstige scenario voor morgen is dat PSV van Vitesse wint. Op nr. 2 dat Ajax wint, het liefst met een electric Arena en dat Feyenoord daarmee een beetje de flow verliest. Als 3e een gelijkspel, waarmee ze allebei punten verspelen. En als allerlaatst dat Feyenoord wint. Zolang PSV wint, is elk scenario in Amsterdam ergens wel gunstig.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

koetje schreef: 17 mar 2023, 16:30 Dadelijk valt Wieffer alla Rosario door de mand bij het NL 11 tal. Je gaat het bijna hopen.
Onmogelijk. Hij heeft nu al (ja, U leest het goed: NÚ al) twee (jazeker: TWEE) prijzen!
https://www.fr12.nl/nieuws/twee-persoon ... ts-wieffer
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze zouden jou de Wieffer Award moeten geven.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Standbeeld schreef: 18 mar 2023, 19:39 Ze zouden jou de Wieffer Award moeten geven.
@Mod Team ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik durfde het nog even niet aan om een Titelrace-topic aan te maken (wil niks jynxen), maar op wat voor resultaat hopen jullie vanmiddag in Amsterdam?

Er valt voor allebei wel wat te zeggen. Zelf ben ik - op wat borderline momentjes na - altijd mega optimistisch, dus mik altijd op het hoogste: het kampioenschap. Dan zou een nederlaag van Feyenoord het handigst zijn. Al is de kans dan nog steeds groot dat we geen kampioen worden. Wellicht is het beter dat Ajax verliest dan hebben we meer kans op de tweede plek en het vergroot de kans dat Ajax dus CL misloopt. Of hopen jullie toch op een gelijkspel? Dan worden er maar twee punten verdeeld over die twee kutclubs, dus dat klinkt aantrekkelijk. Maar de vraag blijft: loop je liever 2 punten in op beide clubs, of liever 3 punten op één club? In dat laatste geval verklein je de kans dat je naast beide potten pist.

Ik weet het allemaal niet. Ik ga alleen Vitesse - PSV kijken.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop en denk een gelijkspel. Dan mocht je winnen ben je nog maar 1 punt verwijderd van Ajax en 4 punten van Feyenoord
Laatst gewijzigd door Rikkert1234 op 19 mar 2023, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn schreef: 19 mar 2023, 10:01 Ik durfde het nog even niet aan om een Titelrace-topic aan te maken (wil niks jynxen), maar op wat voor resultaat hopen jullie vanmiddag in Amsterdam?
Dat heeft de ajacied van het forum al gedaan: De strijd om het kampioenschap: wie pakt de schaal?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord