Ren Höek schreef: ↑14 mar 2023, 13:49
PCGC schreef: ↑14 mar 2023, 13:37
Vond de mannen echt geweldig, groot respect voor ze! Dit zie je nergens anders.
Bijzonder.
Ik heb er niets van gezien, maar op social media is de gemene deler dat mijn verwachtingen zijn uitgekomen. Rutte is er makkelijk en glansrijk doorheen gekomen, heeft stemmen gewonnen en 'de mannen' maakten totaal geen indruk. Ook logisch natuurlijk, alsof ze het de langst zittende minister-president (met de bijnaam teflon Rutte) ook maar enigszins moeilijk konden maken. Die is veel zwaarder geschut gewend na al die jaren.
Zou het dan toch even terug kijken. Hij is aangevallen als nooit tevoren, nog niet eerder vertoond op Nederlandse tv. Alleen ja, het is Rutte, alles laat ie van zich afglijden door zijn beroemde trucjes. Daarom vond ik het zo sterk van Genee dat ie die steeds ging benoemen. “ja , mensen nu gaat ie alle goeie dingen benoemen, wacht maar”. Je kon zien dat Rutte dat nog nooit meegemaakt had.
Natuurlijk ging het zoals iedereen verwachtte , niemand had toch verwacht dat ze hem aan het huilen, trillen of enigszins aan het wankelen konden krijgen? Dat kan niemand. Ja , als je hem in het Engels laat interviewen door een Lester Holt ofzo.