Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Suits het eerste seizoen was leuk, vanaf het 2e seizoen werd het echt dramatisch.Knap hoe Harvey de onmogelijke zaak altijd weer oploste met 1 mapje met 2 a4-tjes erin.
Blijft idd een prachtige serie, ook mooi hoe de wereld buiten F1 in beeld wordt gebracht. Ik ben nog niet zo ver, maar de shots in de Dolemieten waren oogstrelend met blijkbaar een bromance tussen Binotto en Günther, jaarlijks terugkerend fenomeen dat Steiner 1 seconde na elke race met Gene Haas aan de telefoon hangt en vervolgens ook het hele paddock moet weten wat Gene aan de telefoon tegen hem gezegd heeft. De woordenwisseling tussen Wolff en Horner was tekenend voor de rancune die (bij beide heren) nog aanwezig was nav de laatste race 2021. Vanavond maar weer verder kijken. Vooral nog even benieuwd naar de chaos rondom Piastri, Ricciardo, McLaren, Alpine, dat zooitje... Zal ongetwijfeld aan bod komen
Dat is knap, aangezien de laatste aflevering van seizoen 1 komende maandag uitgezonden wordt
Ik snap dat dat saai kan overkomen, maar ik vind dat juist de beste afleveringen.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut